JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/363434-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.ug.limanowa.pl' target='_blank'>http://www.ug.limanowa.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 363434 - 2016
              z dnia 2016-12-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Limanowa: Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych - przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siekierczynie i Szkole Podstawowej w Wysokiem<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Limanowa, krajowy numer identyfikacyjny
              49050515700000, ul.
              ul. M. B. Bolesnej 
              ,
              34600  
              Limanowa, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              18 3372252 w. 32, e-mail
              limanowa@ug.limanowa.pl, faks
              183 371 337.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ug.limanowa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ug.limanowa.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych - przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siekierczynie i Szkole Podstawowej w Wysokiem<br /><b>Numer referencyjny: </b>Or.271.32.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>I. Zadanie nr 1 (część pierwsza). Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siekierczynie.

1. Ogólna charakterystyka obiektu:
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami,  utwardzeniem powierzchni działki, budową ogrodzenia dz. ew. nr. 933/1,933/4 w Siekierczynie-gmina Limanowa. Nieruchomość składa się                      z działki ew. nr 933/1,933/4 działka  ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 933/1,933/4 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej w Siekierczynie, plac zabaw dla dzieci. Przedmiotem inwestycji jest  budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami wraz z remontem ogrodzenia,  utwardzeniem powierzchni gruntu.  Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi powiatowej Limanowa - Świdnik. Na  boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonane odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur  perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Poszczególne sączki drenarskie zostaną włączone do zbieracza drenażu fi 200 mm z PCW za pomocą kształtek, zbieracz zostanie włączony do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę nożną, ręczną, siatkówkę oraz  koszykówkę.  Na boisku  zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych. Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, działka nr 933/1,933/4 jest ogrodzona. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu, humusowanie  i obsianie trawą. 
2. Parametry techniczne, wyposażenie oraz rozwiązanie techniczne boiska sportowego:
- odwodnienie  boiska  990,00 m2,
- podbudowa boiska sportowego wielofunkcyjnego-990,00 m2,
- nawierzchnia z trawy syntetycznej -990,00 m2,
- wymiary boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej do gry w piłkę nożną, ręczną, siatkówkę, koszykówkę,
- długość boiska  45,0 m, szerokość boiska 22,0 m, powierzchnia boiska -990,00 m2,
- bramki do gry w piłkę nożną i ręczną z siatkami 3,0x2,0 m -2 szt,
- słupki do gry w siatkówkę regulowane  2 szt,
- siatka do siatkówki  1 szt,
- słupki z wysięgiem i koszami do gry w koszykówkę - 2 szt, 
- ławki parkowe długość ławek 2.0 m  6 szt,
- roboty ziemne i przygotowawcze: roboty ziemne w celu uzyskania wymaganych wymiarów boiska, wykonanie rowów drenarskich, wykonanie rowków pod obrzeża,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża na całej powierzchni,
- wykonanie rowów.
3. Prace budowlane prowadzone na obiekcie:
a)odwodnienie boiska 
- ułożenie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego fi 100 mm ze spadkiem 1,0%,
- wypełnienie rowów drenarskich kruszywem łamanym mineralnym płukanym (podsypka filtracyjna), 
- wykonanie zbieracza drenażu z rur PCW fi 200 mm ze spadkiem 1,0%  w kierunku istniejącej studni kanalizacji deszczowej, zbieracz drenażu układać na podłożu z materiałów sypkich takich jak pospóła o drobnej frakcji, wszystkie sączki drenażu należy włączyć do zbieracza za pomocą trojaków PCW, wodę ze zbieracza odprowadzić kanałem z rur PCW fi 200 mm  do istniejącej kanalizacji deszczowej, 
- wymiana studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1000 mm, 
- regulacja istniejących studni z dopasowaniem do terenu,
- wymiana pokryw nastudziennych i włazów żeliwnych,   
- ułożenie warstwy izolacyjnej z geowłókniny zabezpieczenie rowów drenarskich oraz części terenu objętego poszerzeniem poza istn. boiskiem asfaltowym.
b) podbudowa boiska
- ułożenie obrzeży o wym. 100x30x8 cm na ławie betonowej o wym. 15x20 cm,
- wykonanie podbudowy na gruncie w miejscach poszerzenia istn. boiska poza asfaltem  z pospóły gr warstwy 20,0 cm,  
- wykonanie warstwy odsączającej  (dolnej-kliniec 20,0-31,5mm) gr. 10 cm,
- wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego (górna-kliniec fr 31,5-63mm) o gr. 15 cm,
- warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego o frakcji od-2 do 5mm, gr. 5cm,
Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie z betonu B15. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5%.
Ze względu na warunki terenowe i gruntowe wykonać drenaż pod całą powierzchnią boiska. Odprowadzenie wód powierzchniowych z płyty boiska za pomocą drenażu z sączków ułożonych równolegle do krótszego boku boiska ze spadkiem 1,0% w rozstawie  co 5,0 m podłączonych do zbieracza.fi 200 mm z rur PCW. Zbieracz drenażu wykonać ze spadkiem 1,0 %.
c) remont ogrodzenia
Remont ogrodzenia o wys. 3,00 m polegający na wymianie siatki ogrodzeniowej  oraz pomalowaniu słupków ogrodzenia wymianie przechylonego  ogrodzenia:
 -parametry ogrodzenia: remont ogrodzenia wys. 3,0 m  74,70 m (224,10m2).
d) utwardzenie powierzchni gruntu oraz zieleń i zagospodarowanie terenu  
- podbudowa terenów utwardzanych-239,400m2,   
- nawierzchnia z kostki brukowej -239,400 m2.
Utwardzenie powierzchni gruntu polegało będzie na usunięciu i wywiezieniu płyt żelbetowych drogowych, usunięciu warstwy podbudowy i warstwy ziemi wraz z wywiezieniem z terenu budowy, profilowanie i zagęszczanie podłoża,wykonanie rowów pod obrzeża i krawężniki,  ułożenie obrzeży, 8x30x100 cm na ławie betonowej 0,15x0,20 cm, ułożenie krawężników, ułożenie podbudowy z warstwy dolnej i górnej.
Warstwy  podbudowy utwardzenia powierzchni gruntu:   
8 cm - kostka brukowa betonowa, 
6 cm - podsypka z grysu 2-8 mm gr warstwy 6-8 cm,  
8 cm - podbudowa górna z tłucznia kamiennego  25-40 mm z zaklinowaniem,
25cm - podbudowa dolna z tłucznia kamiennego 31.5-63 mm, stabilizowanej mechanicznie.
Wokół projektowanego  boiska na terenie płaskim wykonać profilowanie terenu z dopasowaniem do istniejącego terenu. Plantowanie i humusowanie obsianie trawy -250,0 m2. 
4. Nawierzchnia oraz wyposażenie boiska wielofunkcyjnego:
Jako nawierzchnię przyjęto trawę syntetyczną o następujących parametrach technicznych i użytkowych:
- wysokość źdźbeł trawy nawierzchni: 25 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium),
- gęstość (ilość włókien/m2): minim. 300-330 tyś,
- rodzaj włókna: 100% polietylen (PE), włókna monofilowe,
- ciężar włókna: min. 10000-12000 Dtex,
- grubość włókna  min.180 mikronów, 
- wypełnienie: piasek kwarcowy,
- kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie),
- linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię (kolor biały, pomarańczowy, niebieski).
Wymagania dotyczące wykonania prac nawierzchniowych:
- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport,  Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Wyposażenie:
Piłka ręczna (nożna):
- bramki do piłki ręcznej (nożnej)  aluminiowe mocowane w tulejach m o wym. 300x200 mm -2-szt,Certyfikat bezpieczeństwa "B".siatki do bramki, kolor biały,  2 szt.  
Koszykówka:
- konstrukcja do koszykówki na zewnątrz, jednosłupowa,  metalowa, ocynkowana ogniowo, stojak o wysięgu 1,40cm. 
- tablica do koszykówki 1,20x0,90 z włókna epoksydowego, mocowana na ramie. Obręcz do koszykówki uchylna, siateczka łańcuchowa. Certyfikat bezpieczeństwa "B". Ilość: 2 szt.
Siatkówka :
- słupki do siatkówki  aluminiowe, montowane w tulejach, wielofunkcyjne z pełną regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym. Siatka do siatkówki biała, wzmocniona taśmą, całosezonowa. Certyfikat bezpieczeństwa "B". słupki 2 szt, siatka -1 szt.
- dostarczenie i ustawienie ławek parkowych - 6 szt. 
Piłkochwyt: 
Wokół boiska zostanie wykonany piłkochwyt o wysokości 6.0 m z siatki polipropylenowej o oczkach 10x10 cm gr. 4 mm, kolor zielony na słupach stalowych ocynkowanej  90*90*4 mm.  


II. Zadanie nr 2 (część druga). Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Wysokiem.

1. Ogólna charakterystyka obiektu:
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego  o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami,  utwardzeniem powierzchni działki ,budową  ogrodzenia  dz. ew.  nr 44/1,43/9 w Wysokiem - gmina Limanowa. Nieruchomość składa się z działki ew. nr 44/1,43/9,43/7, teren ten ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 44/1 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej w Wysokiem, nowo urządzony plac zabaw dla dzieci. Przedmiotem inwestycji jest  budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami,  budową  ogrodzenia, utwardzeniem powierzchni gruntu.  Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi krajowej nr 28 Zator-Medyka. Na  boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonana niwelacja terenu, odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur  perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę ręczną(nożną) siatkówkę oraz  koszykówkę.  Na boisku  zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych.  Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi.  
Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, pozostała część obiektu zostanie ogrodzona  ogrodzeniem o wys. 1.50 m . Ogrodzenia projektuje się z siatki powlekanej w kolorze zielonym na słupach stalowych z rur fi 50 mm. Ogrodzenia zostanie wyposażone w niezbędną bramę rozsuwaną  i  furtkę. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu skarp, humusowanie  i obsianie trawą  skarp, zabezpieczenie  skarp siatkami.
2. Parametry techniczne, wyposażenie oraz rozwiązanie techniczne boiska sportowego:
- odwodnienie  boiska  1046,00 m2,
- podbudowa boiska sportowego wielofunkcyjnego-1046,00 m2,
- nawierzchnia z trawy syntetycznej -1046,00 m2,
- wymiary boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej do gry w piłkę ręczną (nożną), siatkówkę , koszykówkę :długość boiska - 42.00 m, szerokość boiska - 23,00 m, szerokość boiska wraz z szatnią poszerzoną o 2.0 m
wynosi 25.0 m,  
- powierzchnia boiska -1046,00 m2,
- bramki do gry w piłkę ręczną (nożną)z siatkami 3,0 x2,0 m -2 szt,
- słupki do gry w siatkówkę regulowane  2 szt,
- siatka do siatkówki  1 szt,
- słupki z wysięgiem i koszami do gry w koszykówkę- 2 szt,
- ławki parkowe długość ławek 2.0 m - 6 szt, 
- ławka szatniowa dług. 28.0 m,
- boisko wielofunkcyjne do gry w piłkę ręczną, (nożną), siatkówkę,koszykówkę,
- roboty ziemne i przygotowawcze: roboty ziemne w celu uzyskania wymaganych wymiarów boiska,wykonanie rowów drenarskich, wykonanie rowków pod obrzeża,    
- mechaniczne wyrównanie terenu zgarniarką samojezdną, 
- profilowanie i zagęszczenie podłoża na całej powierzchni, 
- wykonanie rowów.  
3. Prace budowlane prowadzone na obiekcie:
a)odwodnienie boiska 
- ułożenie sączków drenarskich z tworzywa sztucznego fi 100 mm ze spadkiem 1,0-1,5%,
- wypełnienie rowów drenarskich kruszywem łamanym mineralnym płukanym (podsypka filtracyjna),
- wykonanie zbieracza drenażu z rur PCW fi 200 mm ze spadkiem 1,0%-1,5% zbieracz drenażu układać na podłożu                 z materiałów sypkich takich jak pospóła o drobnej frakcji, wszystkie sączki drenażu należy włączyć do zbieracza za  pomocą trojaków PCW, wodę ze zbieracza odprowadzić kanałem z rur PCW fi 200 mm,  
-studnie  z kręgów betonowych fi 1200 mm o głębokości 3.0 m, studnię należy obsypać 0.50 m pierścieniem z kruszyw naturalnych łamanych,   
- ułożenie warstwy izolacyjnej z geowłókniny na całej powierzchni płyty.
b) podbudowa boiska
- ułożenie obrzeży o wym. 100x30x8 cm na ławie betonowej o wym. 20x20 cm,
- wykonanie warstwy odsączającej o (dolnej-kliniec 20,0-31,5mm) gr. 10 cm,
- wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego (górna-kliniec fr 31,5-63mm) o gr. 22 cm,
- warstwa wyrównująca z kruszywa kamiennego o frakcji od-2 do 8mm, gr. 4cm,
Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie z betonu B15. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5%. Ze względu na warunki terenowe i gruntowe wykonać drenaż pod całą powierzchnią boiska. Odprowadzenie wód powierzchniowych z płyty boiska za pomocą drenażu z sączków ułożonych równolegle do krótszego boku boiska ze spadkiem 1,0-1,5 % w rozstawie  co 4,60 m podłączonych do zbieracza.fi 200 mm z rur PCW. Zbieracz drenażu wykonać ze spadkiem 1,0-1,5 %   
c) ogrodzenie
Cały obiekt zostanie ogrodzony ogrodzeniem s siatki powlekanej wys. 1,5 m na słupkach stalowych z rur fi 50 mm,  cokół ogrodzenia z obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z betonu B-20  Zamocować siatkę ogrodzeniową, powlekaną w kolorze zielonym o oczkach 6x6cm, gr. drutu 3,5 mm w otulinie zabezpieczającej,  siatkę mocować na linkach z drutu stalowego ocynkowanego min. fi 4.0mm co 40 cm,  montaż przesuwnej bramy wjazdowych na teren inwestycji o wymiarach  4,0x1,50 m  ze stali ocynkowanej.  Pod projektowaną bramy wykonać fundament o głębokości 120cm poniżej terenu z betonu B20 - rozwiązanie systemowe.
Zaprojektowano furtkę o wymiarach 1,0m x 1,50m z kształtowników stalowych zamkniętych ocynkowanych.:
- parametry ogrodzenia:  ogrodzenie z siatki powlekanej  wys. 1,5 m 183,00 m(274,5 m2)  siatki ogrodzeniowej. 
d) utwardzenie powierzchni gruntu oraz zieleń i zagospodarowanie terenu
- podbudowa terenów utwardzanych-145,00 m2,   
- nawierzchnia z kostki brukowej -70,00 m2, 
- utwardzenie powierzchni gruntu polegało będzie na usunięcie warstwy ziemi wraz z wywiezieniem z terenu budowy, profilowanie i zagęszczanie podłoża,wykonanie rowów pod obrzeża,  ułożenie obrzeży 8x30x100 cm na ławie betonowej 0,20x0,20 cm, ułożenie podbudowy z warstwy dolnej i górnej,
Warstwy  podbudowy utwardzenia powierzchni gruntu:   
- 6 cm - kostka brukowa betonowa, 
- 6 cm - podsypka z grysu 2-8 mm gr warstwy 6-8 cm, 
- 8 cm - podbudowa górna z tłucznia kamiennego  25-40 mm z zaklinowaniem,
- 25cm - podbudowa dolna z tłucznia kamiennego 31.5-63 mm, stabilizowanej mechanicznie.
- wokół projektowanego boiska na terenie płaskim i skarpach wykonać profilowanie terenu z dopasowaniem do istniejącego terenu. 
- plantowanie  i humusowanie skarp -526,00 m2,
- umocnienie czaszy i skarp  siatką  -276,00 m2.     
4. Nawierzchnia oraz wyposażenie boiska wielofunkcyjnego:
Jako nawierzchnię przyjęto trawę syntetyczną o następujących parametrach technicznych i użytkowych:
- wysokość źdźbeł trawy nawierzchni: 25 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium),
- gęstość (ilość włókien/m2): minim. 300-330 tyś,
- rodzaj włókna: 100% polietylen (PE), włókna monofilowe,
- ciężar włókna: min. 10000-12000 Dtex,
- grubość włókna  min.180 mikronów,
- wypełnienie: piasek kwarcowy,
- kolor nawierzchni: zielony (możliwe dwa odcienie),
- linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię (kolor biały, pomarańczowy).
Wymagania dotyczące wykonania prac nawierzchniowych:
- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny,
- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
 Wyposażenie:
Piłka ręczna (nożna):
- bramki do piłki ręcznej (nożnej) aluminiowe mocowane w tulejach m o wym. 300x200 mm -2-szt, Certyfikat bezpieczeństwa "B".siatki do bramki, kolor biały,  2 szt.  
Koszykówka:
- konstrukcja do koszykówki na zewnątrz, jednosłupowa,  metalowa ocynkowana ogniowo, stojak o wysięgu 1,40cm. 
- tablica do koszykówki 1,20x0,90 z włókna epoksydowego, mocowana na ramie. Obręcz do koszykówki uchylna, siateczka łańcuchowa. Certyfikat bezpieczeństwa "B". Ilość: 2 szt.
Siatkówka :
- słupki do siatkówki  aluminiowe, montowane w tulejach, wielofunkcyjne z pełną regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym. Siatka do siatkówki biała, wzmocniona taśmą, całosezonowa. Certyfikat bezpieczeństwa "B". słupki 2 szt, siatka -1 szt.
- dostarczenie i ustawienie ławek parkowych - 6 szt 
- montaż ławki szatniowej  szer. 30 cm, dług. 28.0 m, zamontowanej na stałe na nóżkach metalowych rozstaw co 1.50m, listwy plastikowe odporne na działanie promieni słonecznych, kolor konstrukcji i listew szary lub brązowy.   
Piłkochwyt: 
Wokół boiska zostanie wykonany piłkochwyt o wysokości 6.0 m z siatki polipropylenowej o oczkach 10x10 cm gr. 4 mm, kolor zielony na słupach stalowych ocynkowanej  90*90*4 mm.  <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45212200-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233250-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
- złoży aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny, równoważny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 500.000,00 zł. (dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, Zamawiający za podstawę przeliczenia przyjmuje średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany).
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży:
- wykaz osób (załącznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności
konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o posiadanym członkostwie we właściwej Izbie Budowlanej,
odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi. 

- oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 

- wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz                z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,  z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia (referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty:
Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie wielofunkcyjnego boiska sportowego w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca złoży poświadczenie (oryginał, bądź kopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność                     z oryginałem) odbiorców o właściwym, terminowym, rzetelnym i fachowym wykonaniu roboty budowlanej. Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.                      W przypadku niemożności uzyskania przez wykonawcę właściwego poświadczenia, wykonawca składa zamawiającemu oświadczenie wraz z uzasadnieniem, podając obiektywne przyczyny braku załączonego poświadczenia. Jeżeli wykonawca wykonał robotę budowlaną na rzecz Gminy Limanowa  nie ma obowiązku składania poświadczenia.

- wykaz narzędzi (załącznik nr 9 do SIWZ), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy              w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną jednostką z każdego sprzętu wymienionego w załączniku nr 9 do SIWZ. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia  oświadczenie (zredagowane samodzielnie, złożone w oryginale) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ), w tym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz                z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,  z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenia (referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
c) wykaz osób (załącznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) wykaz narzędzi (załącznik nr 9 do SIWZ), wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
e) polisa lub inny, równoważny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 500.000,00 zł.
4. Ponadto, w terminie, o którym mowa w punkcie wyżej wykonawca złoży dodatkowe dokumenty tj:
a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia  oświadczenie (zredagowane samodzielnie, złożone w oryginale) o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),
b) sporządzony na podstawie otrzymanych przedmiarów robót, stanowiący materiał pomocniczy, kosztorys ofertowy uproszczony (kosztorys ma charakter informacji dodatkowej)  sporządzony dla każdego zadania oddzielnie. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a) zadanie nr 1 (część pierwsza): 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych),
b) zadanie nr 2 (część druga): 11.000,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.12.2016 roku do godz. 11:00.                      Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. 
3. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie zamawiającego                                           tj. w sekretariacie (I piętro, pokój nr 1) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa,  ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B
4. Wadium musi być w posiadaniu zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 
5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu: przelewem na rachunek zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej o numerze: 29 8804 0000 0000 0000 0723 0057, 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.                 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej                              lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,                  z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie                      po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA </td><td>60</td></tr><tr><td>RĘKOJMIA ZA WADY PRZEDMIOTU</td><td>20</td></tr><tr><td>WARUNKI PRACY KADRY WYKONAWCY</td><td>10</td></tr><tr><td>POTENCJAŁ SPRZĘTOWY WYKONAWCY</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1 (część pierwsza). Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siekierczynie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami,  utwardzeniem powierzchni działki, budową ogrodzenia dz. ew. nr. 933/1,933/4 w Siekierczynie-gmina Limanowa. Nieruchomość składa się                      z działki ew. nr 933/1,933/4 działka  ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 933/1,933/4 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej w Siekierczynie, plac zabaw dla dzieci. Przedmiotem inwestycji jest  budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami wraz z remontem ogrodzenia,  utwardzeniem powierzchni gruntu.  Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi powiatowej Limanowa - Świdnik. Na  boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonane odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur  perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Poszczególne sączki drenarskie zostaną włączone do zbieracza drenażu fi 200 mm z PCW za pomocą kształtek, zbieracz zostanie włączony do istniejącej kanalizacji sanitarnej. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę nożną, ręczną, siatkówkę oraz  koszykówkę.  Na boisku  zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych. Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi. Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, działka nr 933/1,933/4 jest ogrodzona. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu, humusowanie  i obsianie trawą. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212200-8, 45233250-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  284470.11<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">złoty<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>RĘKOJMIA ZA WADY PRZEDMIOTU</td><td>20</td></tr><tr><td>WARUNKI PRACY KADRY WYKONAWCY </td><td>10</td></tr><tr><td>POTENCJAŁ SPRZĘTOWY WYKONAWCY</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2 (część druga). Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Wysokiem.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego  o nawierzchni syntetycznej z piłkochwytami,  utwardzeniem powierzchni działki ,budową  ogrodzenia  dz. ew.  nr 44/1,43/9 w Wysokiem - gmina Limanowa. Nieruchomość składa się z działki ew. nr 44/1,43/9,43/7, teren ten ma dostęp do drogi publicznej, na działce nr 44/1 znajduje się budynek Szkoły Podstawowej w Wysokiem, nowo urządzony plac zabaw dla dzieci. Przedmiotem inwestycji jest  budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego z piłkochwytami,  budową  ogrodzenia, utwardzeniem powierzchni gruntu.  Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi krajowej nr 28 Zator-Medyka. Na  boisku przed ułożeniem warstw podbudowy zostanie wykonana niwelacja terenu, odwodnienie boiska drenażem poprzecznym po uprzednim wykonaniu rowów, sączki drenarskie zostaną wykonane z rur  perforowanych z tworzyw sztucznych fi 100 mm a następnie rowy drenarskie zostaną wypełnione do pełna tłuczniem kamiennym łamanym płukanym średniej granulacji. Boisko zostanie wyposażone w niezbędne urządzenia przeznaczone do gry w piłę ręczną(nożną) siatkówkę oraz  koszykówkę.  Na boisku  zostaną wykonane linie wymiarowe umożliwiające grę w/w dyscyplinach sportowych.  Boisko zostanie oddzielone od terenów zielonych obrzeżami betonowymi.  
Wokół boiska wielofunkcyjnego zostanie wykonany piłkochwyt wys. 6.0 m, pozostała część obiektu zostanie ogrodzona  ogrodzeniem o wys. 1.50 m . Ogrodzenia projektuje się z siatki powlekanej w kolorze zielonym na słupach stalowych z rur fi 50 mm. Ogrodzenia zostanie wyposażone w niezbędną bramę rozsuwaną  i  furtkę. Urządzenie zieleni obejmuje plantowanie terenu skarp, humusowanie  i obsianie trawą  skarp, zabezpieczenie  skarp siatkami.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45212200-8, 45233250-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  372248.48<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">złoty<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>RĘKOJMIA ZA WADY PRZEDMIOTU</td><td>20</td></tr><tr><td>WARUNKI PRACY KADRY WYKONAWCY</td><td>10</td></tr><tr><td>POTENCJAŁ SPRZĘTOWY WYKONAWCY</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com