JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161220/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161220/370644-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.uml.lodz.pl' target='_blank'>http://www.uml.lodz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 370644 - 2016
              z dnia 2016-12-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łódź: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
              004345575, ul.
              ul.Kilińskiego 
              102,
              90-012 
              Łódź, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              42 6324034, e-mail
              sekretariat@mops.lodz.pl, faks
              42 6324130.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />ww.uml.lodz.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.uml.lodz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych<br /><b>Numer referencyjny: </b>Numer sprawy: 64/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
64 11 00 00  0 usługi pocztowe
64 11 20 00  4 usługi pocztowe dotyczące listów
64 11 30 00  1 usługi pocztowe dotyczące paczek
64 10 0000  7 usługi pocztowe i kurierskie
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym                                           i zagranicznym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe             (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,           w zakresie:
1) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek oraz przesyłek opłaconych                                  za pomocą opłaty skredytowanej,
2) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz doręczenia zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu,
3) przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie paczek według właściwej kategorii wagowej.
3. Usługi będące przedmiotem zamówienia, będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa w zakresie świadczenia usług pocztowych oraz międzynarodowymi przepisami pocztowymi obowiązującymi w dniu świadczenia przedmiotu zamówienia,  w szczególności z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2016 r.  poz. 1113 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 
4. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą obejmować przyjmowanie, przemieszczanie  i doręczanie następujących typów przesyłek pocztowych:
1) Przesyłki listowe o wadze do 2 kg, o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B, zgodnie z poniższymi definicjami:
a. przesyłki listowe zwykłe  przesyłka pocztowa ekonomiczna,
b. przesyłki listowe priorytetowe  przesyłka pocztowa będąca przesyłką najszybszej kategorii,
c. przesyłki listowe rejestrowane  przesyłka pocztowa przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia                                           i doręczenia za pokwitowaniem odbioru,
d. przesyłki listowe nierejestrowane  przesyłka pocztowa przyjęta bez pokwitowania przyjęcia  i doręczana bez pokwitowania odbioru,
e. przesyłki listowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  przesyłki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f. w odniesieniu do powyższych przesyłek listowych (pkt a  e), Gabaryt A to przesyłka listowa o wymiarach:
	 minimum  strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
	maksimum  żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm, tolerancja wymiarów +/- 2mm,
g. w odniesieniu do powyższych przesyłek listowych (pkt a  e), Gabaryt B to przesyłka listowa                        o wymiarach:
	 minimum  jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
	maksimum  suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. tolerancja wymiarów +/- 2 mm.
2) Paczki pocztowe o wadze do 10 000 gramów o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B zgodnie z poniższymi definicjami:
a. paczki pocztowe zwykłe  paczki pocztowe rejestrowane ekonomiczne niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b. paczki pocztowe priorytetowe  paczki pocztowe rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii,
c. paczki pocztowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  paczki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
d. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a  c), Gabaryt A to paczka pocztowa  o wymiarach:
* minimum  wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
* maksimum  żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
e. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a  c), Gabaryt B to paczka pocztowa o wymiarach:
* minimum  jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
* maksimum  suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość  3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm.
3) paczki pocztowe o wadze ponad 10 000 gram do 30 000 gram o wymiarach określonych jako Gabaryt A lub Gabaryt B, zgodnie z poniższymi definicjami:
a. paczki pocztowe do 30 000 gramów zwykłe  paczki pocztowe rejestrowane ekonomiczne niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b. paczki pocztowe do 30 000 gramów priorytetowe  paczki pocztowe rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii,
c. paczki pocztowe do 30 000 gramów ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)  paczki pocztowe rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia                        i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
d. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a  c), Gabaryt A to paczka pocztowa o wymiarach:
* minimum  wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 150 x 200 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
* maksimum  żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm.
e. w odniesieniu do powyższych paczek pocztowych (pkt a  c), Gabaryt B to paczka pocztowa o wymiarach:
* minimum  jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm,
* maksimum  suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość
- 3 000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1 500 mm tolerancja wymiarów +/- 2 mm.
4) Przesyłki kurierskie, bez ograniczenia nadawcy możliwości dowolnego oznaczenia wartości przesyłki kurierskiej, o wadze:
a. do 2 kilogramów,
b. od 2 kilogramów do 5 kilogramów,
c. od 5 kilogramów do 15 kilogramów,
d. od 15 kilogramów do 30 kilogramów,
e. od 30 kilogramów do 50 kilogramów.
5. Zamawiający wymaga, aby w stosunku do wskazanych przez niego przesyłek rejestrowanych potwierdzenie ich nadania miało moc dokumentu urzędowego.
6. Przesyłki, o których mowa w pkt. 5 stanowią około 10% wszystkich przesyłek rejestrowanych objętych przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i na świecie. 
8. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i doręczania przesyłek i dowodu doręczenia we wskazanych poniżej lokalizacjach:
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a,
2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Tybury 16,
3) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Grota  Roweckiego 30,
4) III Wydział Pracy Środowiskowej  w Łodzi przy ul. Będzińskiej 5,
5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Łodzi przy ul. Piotrkowska 149, 
6) Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6.
9. Zamawiający będzie miał prawo do zmiany w zakresie ilości i adresów jednostek organizacyjnych dla których Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe. Zmiany te będą wymagały aneksu do umowy.
10. Dniem roboczym na potrzeby określenia sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia będzie każdy dzień roku niebędący dniem wolnym od pracy, w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, z wyjątkiem sobót. 
11. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z placówek wskazanych w punkcie                        8 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania tych przesyłek                  w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek odbywać się będzie od poniedziałku do piątku,   w godzinach od 13:00   do 15:00.
12. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
13. Zamawiający zobowiązany będzie do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru- ZPO) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę  i adres Zamawiającego.
14. Zamawiający będzie odpowiedzialny za przekazanie przesyłek  listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie                      z adresem przeznaczenia. 
15. Zamawiający będzie przekazywał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej.  
16. Opakowanie przesyłki listowej stanowić będzie zaklejona koperta Zamawiającego. Zawartość paczki będzie zapakowana w sztywne pudełko  Zamawiającego. 
17. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy                                          i przesyłki.
18. Jeżeli Wykonawca będzie wymagał użycia jakiegokolwiek innego typu opakowania                                                  w odniesieniu do przesyłek kurierskich, koszt takiego opakowania Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć w cenie usługi kurierskiej oraz dostarczyć takie opakowanie nadawcy, najpóźniej w chwili odebrania od niego przesyłki kurierskiej.
19. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki                                            do przemieszczenia i doręczenia, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilą wydania Zamawiającemu dowodu przejęcia przesyłki przez Wykonawcę. 
20. Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego. 
21. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia, iż przesyłki pocztowe, które przyjął                                         od Zamawiającego będą dostarczone adresatom zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności z przepisami wskazanymi w pkt 2, a także, że w przypadku, gdy pierwsza próba doręczenia lub awizowania przesyłki pocztowej nie nastąpi w terminie          30 dni kalendarzowych licząc od dnia jej nadania  po bezskutecznym upływie tego terminu przesyłka zostanie uznana za przesyłkę utraconą. W razie uchybienia zobowiązaniom wskazanym w zdaniu poprzedzającym przez osoby dokonujące doręczeń takich przesyłek, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych wskazanych w umowie, której Istotne Postanowienia Umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym zapłata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia naprawienia szkody w pełnej wysokości. 
22. Termin doręczania przesyłek pocztowych:
1) nie później niż w 3 dniu po dniu nadania  w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii (zwykłe priorytetowe),
2) nie później niż w 6 dniu po dniu nadania  w przypadku przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii.
23. Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego potwierdzenia odbioru przesyłki przez adresata niezwłocznie po doręczeniu  przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.  W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi  7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia. W przypadku nie podjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka jest awizowana poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia.
24. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zwróconych przesyłek do właściwego Wydziału Zamawiającego  miejsca, z którego przesyłki zostały odebrane.
25. Wykonawca będzie uprawniony do żądania od Zamawiającego potwierdzenia przyjęcia formularzy zwrotnego potwierdzenia odbioru podpisanych przez adresatów oraz przesyłek pocztowych zwracanych do nadawcy  poprzez złożenie podpisu przez wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, pod zestawieniem zwracanych przesyłek, przygotowanym przez Wykonawcę, w sposób umożliwiający szybkie sprawdzenie zgodności zestawienia                           z zakresem przekazywanej korespondencji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić,                     iż przygotowane przez niego do podpisu zestawienie przesyłek pocztowych przekazanych nadawcy jest zgodne z informacją przekazaną przez Wykonawcę za pośrednictwem systemów informatycznych.
26. Nie dopuszcza się zwrotu przesyłek z adnotacją ,,brak dostępu do skrzynki pocztowej.
27. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, że przesyłki pocztowe będą przemieszczane                                       i doręczane przez osoby zobowiązane do stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego    w zakresie sposobu doręczania przesyłek pocztowych.
28. Wykonawca zobowiązany jest powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia personelowi  przeszkolonemu w zakresie doręczania i wydawania przesyłek, zapewniając należyte wykonywanie przez te osoby powierzonych im obowiązków. 
29. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy.
30. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT, w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Należności wynikające  z faktury płatne będą przelewem, na konto wskazane na fakturze.
31. Podstawą obliczenia wynagrodzenia będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie.
32. Ilości wskazane w punkcie 42 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 
33. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia winno obejmować wszelkie koszty jego realizacji, w tym: podatek VAT, koszty odbioru i dostarczenia przesyłek, ewentualnych upustów i rabatów. 
34. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, w tym: utraty, ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie oraz inne roszczenia na zasadach  i w wysokościach określonych w ustawie Prawo pocztowe.
35. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U.  2013 roku, poz. 1468).
36. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U.  2016 r. poz. 1113 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 listopada 2013 roku                                                                              w sprawie reklamacji usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej  i przekazu pocztowego (Dz. U.  z 2013 poz. 1468), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny              (Dz. U. z 2016 roku, poz.  380  ze zmianami).
37. W przypadku nieterminowego odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1% miesięcznej kwoty za usługę odbioru przesyłek ze wskazanych w pkt. 8  lokalizacji Zamawiającego, za każdy dzień zwłoki.
38. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku likwidacji, ogłoszenia upadłości lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy.
39. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić pod rygorem nieważności na piśmie i zawierać uzasadnienie. W każdym przypadku, jeśli odstąpienie przez Zamawiającego od umowy następuje z winy Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% od kwoty wartości zamówienia.
40. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego                                               i wartościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
41. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości przesyłek w ramach kwoty brutto zawartej umowy.
42. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia przewiduje nadać następującą ilość przesyłek:
1) przesyłki listowe nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykłe) w tym nadane na poste restante:
a. do 350 g. gabaryt A  17 095 szt.
b. do 350 g. gabaryt B   19  213 szt.
c. ponad 350 g.  do 1 000 g. gabaryt A -1 szt.
d. ponad 350 g.  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt A - 1 szt.
f. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt B  1 szt.
2) przesyłki listowe nierejestrowane, w tym nadane na poste restante, najszybszej kategorii                                    w obrocie krajowym (priorytetowe):
 a. do 350 g. gabaryt A  103 szt.
b. do 350 g. gabaryt B  5 szt.
c. ponad 350 g.  do 1 000 g. gabaryt A - 1 szt.
d. ponad 350 g.  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt A - 1 szt.
f. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt B  1 szt.
3) przesyłka listowa nierejestrowana nieopłacona:
a. zwrot do nadawcy przesyłki nieopłaconej w celu jej odbioru przez nadawcę  1 szt.
b. zwrot do nadawcy przesyłki nieopłaconej, a następnie ponowne przyjęcie jej do przemieszczenia i doręczenia  1 szt.
c. doręczenie adresatowi przesyłki nieopłaconej w przypadku braku adresu nadawcy na przesyłce - 1 szt.
4) przesyłka listowa nierejestrowana opłacona w kwocie niższej od należnej:
a. doręczenie adresatowi przesyłki opłaconej w kwocie niższej od należnej lub w przypadku odmowy jej przyjęcia przez adresata  1 szt.
b. zwrot do nadawcy przesyłki opłaconej w kwocie niższej od należnej w celu jej odbioru przez nadawcę  1 szt.
c. zwrot do nadawcy przesyłki opłaconej w kwocie niższej od należnej, a następnie ponowne przyjęcie jej do przemieszczenia i doręczenia  1 szt.
5) przesyłka polecona, w tym nadana na poste restante - ekonomiczna:
a. do 350 g. gabaryt A  17 923 szt.
b. do 350 g. gabaryt B   1454 szt.
c. ponad 350 g.  do 1 000 g. gabaryt A  340 szt.
d. ponad 350 g.  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt A  1  szt.
f. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt B  1 szt.
6) przesyłka polecona, w tym nadana na poste restante priorytetowa:
a. do 350 g. gabaryt A  100 szt.
b. do 350 g. gabaryt B  20 szt.
c. ponad 350 g.  do 1 000 g. gabaryt A  1 szt.
d. ponad 350 g.  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt A  1 szt.
f. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt B  1 szt.
7) przesyłka listowa z zdeklarowaną wartością, w tym nadana na poste restante  opłata za przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie przesyłki rejestrowanej według właściwej kategorii wagowej  - ekonomiczna:
a. do 350 g. gabaryt A  1 szt.
b. do 350 g. gabaryt B  1 szt.
c. ponad 350 g.  do 1 000 g. gabaryt A  1 szt.
d. ponad 350 g.  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt A  1 szt.
f. ponad 1 000 g. do 2 000 g. gabaryt B  1 szt.
8) przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością, w tym nadana na poste restante  opłata za przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie przesyłki rejestrowanej według właściwej kategorii wagowej  - priorytetowa:
a. do 350 g gabaryt A  1 szt.
b. do 350 g gabaryt B  1 szt.
c. ponad 350 g  do 1 000 g gabaryt A  1 szt.
d. ponad 350 g  do 1 000 g gabaryt B  1 szt.
e. ponad 1 000 g do 2 000 g gabaryt A  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g gabaryt B  1 szt.
9) przesyłka listowa z zadeklarowaną wartością, w tym nadana na poste restante  opłata za traktowanie przesyłki jako przesyłki z zadeklarowaną wartością: za każde 50,00 złotych zadeklarowanej wartości lub ich część  1 szt.
10) paczka pocztowa, w tym nadana na poste restante  ekonomiczna:
a. do 1 kg  1 szt.
b. ponad 1 kg do 2 kg  1 szt.
c. ponad 2 kg do 5 kg  1 szt.
d. ponad 5 kg do 10 kg  1 szt.
11) paczka pocztowa, w tym nadana na poste restante  priorytetowa:
a. do 1 kg  1 szt.
b. ponad 1 kg do 2 kg  1 szt.
c. ponad 2 kg do 5 kg  1 szt.
d. ponad 5 kg do 10 kg  1 szt.
12) paczka pocztowa z zadeklarowaną wartością, w tym nadana na poste restante- opłata za przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie paczki według właściwej kategorii wagowej  ekonomiczna:
a. do 1 kg  1 szt.
b. ponad 1 kg do 2 kg  1 szt.
c. ponad 2 kg do 5 kg  1 szt.
d. ponad 5 kg do 10 kg  1 szt.
13) paczka pocztowa z zadeklarowaną wartością, w tym nadana na poste restante- opłata za przyjęcie, przemieszczenie i doręczenie paczki według właściwej kategorii wagowej   priorytetowa:
a. do 1 kg  1 szt.
b. ponad 1 kg do 2 kg  1 szt.
c. ponad 2 kg do 5 kg  1 szt.
d. ponad 5 kg do 10 kg  1 szt.
14) paczka pocztowa z zadeklarowaną wartością, w tym na poste restante  opłata za traktowanie paczki jako paczki z zadeklarowaną wartością: za każde 50,00 zadeklarowanej wartości lub ich część                   1 szt.
15) potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej  12 396 szt.
16) zwrot przesyłki rejestrowanej do nadawcy po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy   11 266 szt.
17) przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe w obrocie zagranicznym obszar Europy:
a. do 50 g  1 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
18) przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne w obrocie zagranicznym obszar Europy:
a. do 50 g  3 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
19) przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe w obrocie zagranicznym poza obszar Europy:
a. do 50 g  1 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
20) przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne w obrocie zagranicznym poza obszar Europy:
a. do 50 g  1 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
21) przesyłki listowe rejestrowane w obrocie zagranicznym obszar Europy:
a. do 50 g  4 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
22) przesyłki listowe rejestrowane w obrocie zagranicznym poza obszar Europy:
a. do 50 g  1 szt.
b. ponad 50 g do 100 g  1 szt.
c. ponad 100 g do 350 g  1 szt.
d. ponad 350 g do 500 g  1 szt.
e. ponad 500 g do 1 000 g  1 szt.
f. ponad 1 000 g do 2 000 g  1 szt.
43. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
44. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia  klauzule społeczne.
Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród uczestniczących w wykonaniu zamówienia zatrudniona była jedna osoba bezrobotna na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2016 roku, poz. 645 ze zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia  1 osoby bezrobotnej zgodnie z wymogami wskazanymi w niniejszym punkcie Specyfikacji  klauzula społeczna, oraz w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy, przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia w/w osoby.
W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenia społeczne, oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia za każdego niezatrudnionego bezrobotnego, poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca, wykaże że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.        
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>64110000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>64112000-4,
                64113000-1,
                64100000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art.6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 )<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Numeracja zgodna ze SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie o którym mowa w rozdz.VIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia  w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby  warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Prawa zamówień publicznych,. Formularz oferty ( wzór, załącznik nr 1), Oświadczenie o spełnieniu dodatkowego wymogu zatrudnienia 1 osoby bezrobotnej uczestniczącej bezpośrednio w wykonaniu zamówienia (wzór, załącznik nr 5,Oświadczenie dotyczące warunków lokalowych (wzór, załącznik nr 6, Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik  także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.  
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>nieodpłatna możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyek pocztowych w obrocie krajowym</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na  usługi pocztowe, w czasie trwania umowy, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT,  co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/12/2016, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com