JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/373054-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.igbbaltica.pl' target='_blank'>http://www.igbbaltica.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 373054 - 2016
              z dnia 2016-12-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gdańsk: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów:znak sprawy: 8/2016/BIGB O/POTULICE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny
              22115068800000, ul.
              ul. Kurkowa 
              12,
              80803  
              Gdańsk, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              58 728 70 00, e-mail
              e.wierzbicka@igbbaltica.pl, faks
              58 728 70 01.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: igb</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.igbbaltica.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów:znak sprawy: 8/2016/BIGB O/POTULICE<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Część (grupa) 1:
1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331500-2.
2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15331000-7.
3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331000-7.
4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4.
5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4.
6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 650 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15331136-9.
7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331110-1.
8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego (33%), marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331110-1.
9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 3500 opakowań. CPV: 15331110-1.
10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331120-4.
11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331462-3.
12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 15331131-4.
13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 300 g do 400 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331470-2.
14) Brzoskwinie, w puszce, (puszka samootwieralna) opakowanie od 800 g do 900 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5.
15) Ananas (plastry), w puszce (puszka samootwieralna) opakowanie od 500 g do 600 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5.
16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 290 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331135-2.
17) Dżem wiśniowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332294-1.
18) Dżem truskawkowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5.
19) Dżem jagodowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3.
20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5.
21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4.
22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g,  ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4.
23) Dżem 25g w opakowaniu   plastikowym  ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15332290-3.
24) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 7000 opakowań. CPV: 15332412-5.
25) Pestki dyni, w opakowaniu 100g, ilość szacunkowa 1300 opakowań. CPV: 03211900-2.
26) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 03211900-2.
27) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 03211900-2.
28) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1000 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332300-7.
29) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332310-0.
30) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
31) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
32) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
33) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 2000 szt. CPV: 15332300-7.
34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332412.
35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki: warzywa minimum (kapusta biała, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.
36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.
37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, cebula) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.

2. Część (grupa) 2:
1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4.
2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 4500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4.
3) Kotlety sojowe ala schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15894300-4.
4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4.
5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15894300-4.
6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4.
7) Zupa  barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891400-4.
8) Zupa  rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891500-4.
9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 25200 opakowań. CPV: 15891400-4.
10) Zupa instant Amino  rosół z kury, w opakowaniu 57 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
11) Zupa instant Amino  barszcz czerwony, w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
12) Zupa instant Amino  pomidorowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
13) Zupa instant Amino  ogórkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
14) Zupa instant Amino  gulaszowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
15) Zupa instant Amino  flaki, w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
16) Zupa instant Amino żurek, w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
17) Zupa instant Amino  pieczarkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
18) Zupa Knorr gorący kubek  różne smaki, w opakowaniu od 15 g do 21 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15891400-4.
19) Gorący kubek Knorr danie instant  różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15894300-4.
20) Rosół z kury w kostce Knorr, w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
27) Sos czosnkowy Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
28) Sos tatarski Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 800 szt. CPV: 15871260-4.
35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4.
3.	Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
4.	Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l).
5.	Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
6.	Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
8.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub dwie części (grupy) określone w pkt 1 i/lub 2.
9.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
10.	Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
7.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1)	Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h) Zakład Karny  w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
k) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
l) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
m) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
n) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
2)	Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
3)	Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15331500-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15331500-2,
                15331000-7,
                15331142-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b><br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> 60% CENA</td><td></td></tr><tr><td>40%TERMIN REKL.</td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/12/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Grupa 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331500-2.
2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15331000-7.
3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331000-7.
4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4.
5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g, ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4.
6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 650 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15331136-9.
7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331110-1.
8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego (33%), marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15331110-1.
9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 3500 opakowań. CPV: 15331110-1.
10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331120-4.
11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331462-3.
12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 15331131-4.
13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 300 g do 400 g, ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15331470-2.
14) Brzoskwinie, w puszce, (puszka samootwieralna) opakowanie od 800 g do 900 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5.
15) Ananas (plastry), w puszce (puszka samootwieralna) opakowanie od 500 g do 600 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332100-5.
16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 290 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15331135-2.
17) Dżem wiśniowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332294-1.
18) Dżem truskawkowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5.
19) Dżem jagodowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3.
20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5.
21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4.
22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g,  ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4.
23) Dżem 25g w opakowaniu   plastikowym  ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15332290-3.
24) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 7000 opakowań. CPV: 15332412-5.
25) Pestki dyni, w opakowaniu 100g, ilość szacunkowa 1300 opakowań. CPV: 03211900-2.
26) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 03211900-2.
27) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 03211900-2.
28) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1000 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15332300-7.
29) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15332310-0.
30) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
31) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
32) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1.
33) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 2000 szt. CPV: 15332300-7.
34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15332412.
35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki: warzywa minimum (kapusta biała, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca, ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.
36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, marchew, cebula, papryka) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.
37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa minimum (ogórek, cebula) woda, ocet-regulator kwasowości, cukier, sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15331500-0, 15331500-2,
                    15331000-7,
                    15331136-9,
                    15332293-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60%cena</td><td></td></tr><tr><td>40%termin rekl.</td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
4.	Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l).
5.	Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
6.	Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
8.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub dwie części (grupy) określone w pkt 1 i/lub 2.
9.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
10.	Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
7.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1)	Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h) Zakład Karny  w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
k) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
l) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
m) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
n) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
2)	Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
3)	Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Grupa 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4.
2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 4500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4.
3) Kotlety sojowe ala schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15894300-4.
4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4.
5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV:15894300-4.
6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4.
7) Zupa  barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891400-4.
8) Zupa  rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15891500-4.
9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 25200 opakowań. CPV: 15891400-4.
10) Zupa instant Amino  rosół z kury, w opakowaniu 57 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
11) Zupa instant Amino  barszcz czerwony, w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
12) Zupa instant Amino  pomidorowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
13) Zupa instant Amino  ogórkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
14) Zupa instant Amino  gulaszowa, w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
15) Zupa instant Amino  flaki, w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
16) Zupa instant Amino żurek, w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
17) Zupa instant Amino  pieczarkowa, w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
18) Zupa Knorr gorący kubek  różne smaki, w opakowaniu od 15 g do 21 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15891400-4.
19) Gorący kubek Knorr danie instant  różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15894300-4.
20) Rosół z kury w kostce Knorr, w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4.
21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4.
27) Sos czosnkowy Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
28) Sos tatarski Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4.
30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4.
34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 800 szt. CPV: 15871260-4.
35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15331500-0, 15894300-4,
                    15891400-4,
                    15871260-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60%cena</td><td></td></tr><tr><td>40%termin re</td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
4.	Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l).
5.	Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
6.	Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub litraż, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów.
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
8.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub dwie części (grupy) określone w pkt 1 i/lub 2.
9.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
10.	Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
7.	Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności.
1)	Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h) Zakład Karny  w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
k) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
l) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
m) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
n) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
2)	Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
3)	Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com