JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170105/3358-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.21wog.wp.mil.pl' target='_blank'>http://www.21wog.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 3358 - 2017
              z dnia 2017-01-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Elbląg: Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg, Braniewo, Bartoszyce i Morąg <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
              28138539600000, ul.
              ul. Kwiatkowskiego 
              15,
              82-300  
              Elbląg, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              261 313 015, e-mail
              21wog@ron.mil.pl, faks
              261 313 304.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.21wog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg, Braniewo, Bartoszyce i Morąg <br /><b>Numer referencyjny: </b>45/SZP/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i  rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg, Braniewo, Bartoszyce i Morąg
Część zamówienia nr 1  Elbląg;
Część zamówienia nr 2  Elbląg;
Część zamówienia nr 3  Elbląg;
Część zamówienia nr 4  Elbląg;
Część zamówienia nr 5  Elbląg;
Część zamówienia nr 6  Braniewo;
Część zamówienia nr 7  Chruściel;
Część zamówienia nr 8  Bartoszyce i Morąg;
Część zamówienia nr 9  Elbląg, Braniewo, Morąg;
Część zamówienia nr 10  Elbląg.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg, Braniewo, Bartoszyce i Morąg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>50710000-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: 1)Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca: a)dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10: - posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432) <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże:
1)Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, tj.  jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty:
a)dla części zamówienia nr 1  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
b)dla części zamówienia nr 2  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
c)dla części zamówienia nr 3  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
d)dla części zamówienia nr 4  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
e)dla części zamówienia nr 5  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto;
f)dla części zamówienia nr 6  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
g)dla części zamówienia nr 7  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
h)dla części zamówienia nr 8  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
i)dla części zamówienia nr 9  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
j)dla części zamówienia nr 10  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
UWAGA :
- w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonane lub wykonywane na podstawie jednej umowy;
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu.
2)Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, tj. Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą (odpowiednio dla części zamówienia), która:
a.dla części zamówienia nr 1, 2, 4, 5, 9, 10:
a)posiada uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub wyższej;
b)jest przeszkolona w zakresie ochrony informacji niejawnych               na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167);
c)posiada uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432); 
b.dla części zamówienia nr 3, 7, 8:
a)posiada uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej;
b)jest przeszkolona w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167);
c)posiada uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432); 
c.dla części zamówienia nr 6:
a)posiada uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych               
o klauzuli tajne lub wyższej;
b)jest przeszkolona w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167);
c)posiada uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).  
UWAGA : W przypadku, jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować osobami, które posiadają uprawnienia zawarte w ppkt 2)(w zależności od wymagań określonych dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) w ilości, co najmniej: 
a)dla jednej lub dwóch części zamówienia  2 osoby,
b)dla trzech do pięciu części zamówienia  4 osoby,
c)dla sześciu do ośmiu części zamówienia  6 osób,
d)dla dziewięciu do dziesięciu części zamówienia  8 osób.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)Dokumentów potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień, tj.:
a)dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10:
- koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432).
2)Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie:
a)dla części zamówienia nr 1  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
b)dla części zamówienia nr 2  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
c)dla części zamówienia nr 3  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
d)dla części zamówienia nr 4  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
e)dla części zamówienia nr 5  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto;
f)dla części zamówienia nr 6  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
g)dla części zamówienia nr 7  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
h)dla części zamówienia nr 8  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto;
i)dla części zamówienia nr 9  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;
j)dla części zamówienia nr 10  co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub naprawie systemów z zakresu ochrony technicznej obiektów, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3)Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informacjami o:
a.dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10:
a)terminie ważności dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
b)klauzuli dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych;
c)dacie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167);
d)terminie ważności legitymacji kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).
 <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />dla części zamówienia nr 1  600,00 PLN; dla części zamówienia nr 2  250,00 PLN; dla części zamówienia nr 3  900,00 PLN; dla części zamówienia nr 4  250,00 PLN; dla części zamówienia nr 5  450,00 PLN; dla części zamówienia nr 6  900,00 PLN; dla części zamówienia nr 7  550,00 PLN; dla części zamówienia nr 8  350,00 PLN; dla części zamówienia nr 9  550,00 PLN; dla części zamówienia nr 10  350,00 PLN. </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku:
1)zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.
2)zmniejszenia ilości i wartości usługi na skutek:
a)przekazania kompleksu lub jego części poza resort Obrony Narodowej lub wyłączenia go z użytkowania;
b)likwidacji systemu (systemów) zabezpieczenia technicznego funkcjonujących w kompleksie;
c)zmiany zasad funkcjonowania jednostki mających wpływ na funkcjonowanie systemów zabezpieczenia technicznego;
3)wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;
4)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 
5)zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień §11 umowy:
a)zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który 
nie występuje jednocześnie jako inny podmiot na zasadach określonych 
w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b)jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu,           na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
c)jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/01/2017, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 1  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 2  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 3  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 4  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 5  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 6  Braniewo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Braniewo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Braniewo. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 7  Chruściel<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Braniewo. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Braniewo. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 8  Bartoszce i Morąg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Bartoszyce i Morąg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Bartoszyce i Morąg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 9  Elbląg, Braniewo, Morąg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg, Braniewo, Morąg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg, Braniewo, Morąg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Część zamówienia nr 10  Elbląg<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługi stałej konserwacji i napraw awaryjnych przekraczających zakres konserwacji oraz wykonanie półrocznych i rocznych przeglądów technicznych systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów, zainstalowanych w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych w garnizonach Elbląg. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu półrocznej i rocznej konserwacji, napraw awaryjnych (przekraczających zakres konserwacji) oraz przeprowadzenie półrocznych i  rocznego przeglądu technicznego systemów i urządzeń specjalistycznych do ochrony obiektów wojskowych, zwanych dalej systemami alarmowymi, które funkcjonują w kompleksach i obiektach wojskowych zlokalizowanych na terenie garnizonów Elbląg. 
Usługą muszą być objęte również te elementy, które nie zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli stanowią integralną część systemów (przewody do przesyłania sygnałów alarmowych, złącza, gniazda oraz sprzęt informatyczny wchodzący w skład poszczególnych systemów taki jak: komputery, monitory komputerowe, klawiatury, drukarki, itp.
Konserwacje, naprawy awaryjne i przeglądy techniczne wykonać zgodnie z:
- Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe  Wymagania Ogólne  Zasady stosowania;
- zakresem czynności wyszczególnionych w Normie Obronnej NO-04A004-8: 2016 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe Część 8: Eksploatacja.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50710000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com