JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170112/7048-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.kleszczewo.pl' target='_blank'>http://www.bip.kleszczewo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 7048 - 2017
              z dnia 2017-01-12 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kleszczewo: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kleszczewo obejmująca 7 zadań w miejscowościach Kleszczewo, Tulce, Zimin, Nagradowice, Szewce i Krerowo<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, krajowy numer identyfikacyjny
              53591300000, ul.
              ul. Poznańska 
              4,
              63005  
              Kleszczewo, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              061 8176017, 8176020, 8176033, e-mail
              B.Bloch@kleszczewo.pl , urzad@kleszczewo.pl, faks
              618 176 184.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kleszczewo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kleszczewo.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kleszczewo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie papierowej w zamkniętych i opisanych kopertach <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Kleszczewo ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo pok. 16 sekretariat Ip.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kleszczewo obejmująca 7 zadań w miejscowościach Kleszczewo, Tulce, Zimin, Nagradowice, Szewce i Krerowo<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kleszczewo z podziałem na siedem zadań.Zadanie nr 1 
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tulce, ul. Radosna, dz. nr 171/19, 171/26, Gmina Kleszczewo. a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulic Radosnej (w drodze gminnej) w miejscowości Tulce.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linią kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 211 poprzez linię kablową.
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 95 (110) m 
- oprawy typu Voltana 2 ( lub równoważne ) (16LED ) 39W  4 szt.,
- słupy SO 7/3  4 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B120
c)	układ pomiarowy zaprojektowano w nowo zabudowanej szafce oświetleniowej SO 211 . 
d)	roboty ziemne  wykopy należy prowadzić ręcznie na skrzyżowaniach z istniejącymi instalacjami podziemnymi, z zachowaniem normatywnych odległości w pionie i poziomie od wbudowanych urządzeń.
Zadanie nr 2 Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Nagradowice, dz. nr 69/34, Gmina Kleszczewo. a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka drogi  gminnej  w miejscowości Nagradowice.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linią kablową YAKY 4 x 25 mm2 do zaprojektowanej szafki  oświetleniowej SO 211 poprzez linię kablową .
- obwód typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 105 (115) m 
- oprawy typu Voltana 2 ( lub równoważne ), (16LED ) 39W  4 szt. ,
- słupy SO 7/3  2 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B120
c)	układ pomiarowy zaprojektowano w nowo zabudowanej szafce oświetleniowej SO 211 . 
d)	roboty ziemne  wykopy należy prowadzić ręcznie na skrzyżowaniach z istniejącymi instalacjami podziemnymi, z zachowaniem normatywnych odległości w pionie i poziomie od wbudowanych urządzeń.
 
zadanie nr 3 Budowa oświetlenia przestrzeni publicznej w tym placu zabaw w miejscowości Krerowo  dz. nr 152/8, 151, 196, 204/8. a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka  drogi  w kierunku Kromolic   dotychczas drogi powiatowej nr 2447P w miejscowości Krerowo 
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając złącze kablowo pomiarowe YAKY 4x35 mm2  dł 1(1,5)m do zaprojektowanej i ustawionej szafki oświetleniowej  SO 211 
c)	 z szafki oświetleniowej  należy wyprowadzić obwód linii kablowej   YAKI 4x35 mm2  o łącznej dł.  102 (110)m, do złącza kablowego,
d)	)ze złącza kablowego należy wyprowadzić dwa obwody oświetleniowe 
 - obwód I typu YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 31(38) dla  
                         oświetlenia    drogi 
  - obwód II typu YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 107(124) dla 
                              świetlenia boiska 
   -słupy oświetleniowe stalowe typu SO 7/3 w ilości 4kpl (ustawione   
                              zgodnie z projektem ).; zastosować    fundament stabilizujący typu
                              B -  120, 
 - na słupach zamontować oprawy oświetlenia ulicznego typu Voltana2 
                             (16 LED) 39W, 
                     - ostatnie słupy oświetleniowe należy uziemić. 

zadanie nr 4 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kleszczewo, ul. Strażacka, dz. nr 15/48, 18/2.a)wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Strażackiej w (w drodze gminnej) w miejscowości Kleszczewo.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do  sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linię kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową z istniejącej stacji transformatorowej poprzez słup ŻN 10 III/4 obwodem typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 1 (15) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 167 (191) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED ) 39W  4 kpl. ,
- słupy SO 7/3  4 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B-120
zadanie nr 5 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szewce ul. Tulecka, Orzechowa , dz. nr  361/1, 347, 375. a)wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Tuleckiej i Orzechowej (w drodze gminnej) w miejscowości Szewce.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego słupa ZN 10 nr II/1-7 projektowaną linię kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową, obwodem typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 5 (15) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 433(481) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 39W  8 kpl. ,
- słupy SO 7/3  8 szt. (z uziemieniem), ustawione na fundamentach typu B-120
zadanie nr 6 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szewce, ul. Topolowa, dz. nr 380/1. a)wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Topolowej (w drodze gminnej) w miejscowości Szewce.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego słupa ZN 10 nr II/2-2 projektowaną linię kablową YAKY 4 x35 mm2 do zaprojektowanej szafki  oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową obwodem typu YAKI 4 x 35mm2 o łącznej długości 2 (12) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 190(206) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 39W  3kpl. ,
- słupy SO 7/3  3 szt. (z uziemieniem), ustawione na fundamentach typu B-120,
zadanie nr 7 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimin, dz. nr 14/13. a)wykonanie oświetlenia drogowego odcinek drogi powiatowej nr 2447P 
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego złącza ZKP 10/2 projektowaną linią kablową YAKY 4 x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię  kablową obwodem typu YAKI 4 x 35mm2 o łącznej długości 3 (9) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić dwie linie kablowe 
- obwód I typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 171(195) m 
- obwód II typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 109(127) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 54W  7kpl. ,
- słupy SO 9/3  7 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B-120, 
Część 1 postępowania obejmuje zadania nr 4,5,i6, część druga obejmuje zadania 1,2,3 i 7.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45314310-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45316110-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość  udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Przewidywane jest zamówienie, które nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu podobnych robót w zakresie budowy oświetlenia, udzielone na warunkach jak w postępowaniu podstawowym. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę min. 160.000zł w przypadku składania oferty na jedną z części przedmiotu zamówienia, lub na kwotę min 320.000zł w przypadku składania ofert na obydwie części przedmiotu zamówienia<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że :
a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia dotyczące budowy oświetlenia drogowego, zakresem oraz wartością zbliżone do przedmiotu zamówienia (dla każdej części oddzielnie).
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do OFERTY, wykaże, że w wymaganym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia budowy oświetlenia drogowego, zakresem oraz wartością zbliżone do przedmiotu zamówienia oraz załączy do niego dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b)	Wykonawca dysponuje kierownikiem, zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającym warunki określone w postanowieniach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290), posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w tym: kierownikiem budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Art.104 Ustawy Prawo budowlane tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 290) w myśl którego osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie  z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz, złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te osoby, oraz poda daty ważności zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wzór wykazu wraz z oświadczeniem, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia stanowi załącznik nr 5 do OFERTY.
Za zgodą Zamawiającego, w uzasadnionych sytuacjach zarówno przed udzieleniem zamówienia jak i trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian osobowych kierownika budowy lub kierownika robot branżowych, po dostarczeniu odpowiednich dokumentów oraz przy spełnieniu określonych do przedmiotowego postępowania wymagań.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozd.VI.4.4) lit a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w rozd.VIII.4.4)  lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia  działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień przez Wykonawcę w związku, z czym Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów. 
2)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę min. 160.000zł w przypadku składania oferty na jedną z części przedmiotu zamówienia, lub na kwotę min 320.000zł w przypadku składania ofert na obydwie części przedmiotu zamówienia

3)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe:
a)	wykazu robót budowlanych (wg wzoru  zał. nr 4 do OFERTY) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty
b)	wykazu osób (wg wzoru  zał. nr 5 do OFERTY), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (wg wzoru - zał. Nr 5 do OFERTY),
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) W przypadku, gdy wybrany wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dla oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 
a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
c)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d)	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązuje się do zrealizowania robót budowlanych lub usług, których wskazane zdolności dotyczą.
2)Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w  VI.4 pkt 4).
3)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
a)	4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) - W przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia
b)	4.000,00zł (słownie cztery tysiące złotych 00/100) - W przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia
W przypadku składania oferty na obydwie części przedmiotu zamówienia wadium należy wnieść na każdą z części oddzielnie
2.	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3)	kwotę gwarancji,
4)	termin ważności gwarancji,
5)	zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż:
Wykonawca, którego ofertę wybrano:
a)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
c)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 
lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 
6)	Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń.
4.	Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium.
1)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 
68 9076 0008 2001 0015 1106 0003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na Budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kleszczewo obejmująca 7 zadań w miejscowościach Kleszczewo, Tulce, Zimin, Nagradowice, Szewce i Krerowo  Część . (należy wpisać numer części której dotyczy wadium)
2)	Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego  Urząd Gminy w Kleszczewie, ul. Poznańska 4, pok. 16 sekretariat I p. w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na Budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kleszczewo obejmująca 7 zadań w miejscowościach Kleszczewo, Tulce, Zimin, Nagradowice, Szewce i Krerowo Część . (należy wpisać numer części której dotyczy wadium)oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy.
3)	do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 
4)	wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 
27 stycznia 2017r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert.
5)	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a)	pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b)	innej niż pieniądz  oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
5.	Zwrot wadium.
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt. 2) SIWZ.
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3)	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.	Ponowne wniesienie wadium
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.	Zatrzymanie wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
1)	Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
2)	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>0.6</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>0.4</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Nie są dopuszczalne zmiany postanowień umowy lub wprowadzenie nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej:
1)	zmiany obowiązujących przepisów pociągającej za sobą zmianę postanowień umowy,
2)	zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto,
3)	zmiany sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia, harmonogram robót, harmonogram płatności inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, nie wykraczające poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, te mogą dotyczyć:
a)	zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą  elementu robót budowlanych,
b)	aktualizacji rozwiązań  projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub inne uwarunkowania,
c)	zmiany wymiarów położenia lub wysokości części robót budowlanych,
d)	zmiany w kolejności i terminach wykonania robót budowlanych,
e)	rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekraczających jednak 20% wynagrodzenia Wykonawcy
f)	zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn pozostających po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
4)	Jeżeli  zmiana, o której mowa w pkt. 3) wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę lub braku takiej konieczności oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji  projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
5)	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 3) jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
a)	opis propozycji zmiany,
b)	uzasadnienie zmiany,
c)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie  miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
d)	opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy.
6)	Zmiany, o których mowa w pkt. 3) mogą być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności :
a)	obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania obiektu),
b)	poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
c)	zmiana obowiązujących przepisów,
d)	podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
e)	usprawnienie w trakcie użytkowania obiektu,
f)	opóźnienia,  utrudnienia,  zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
g)	zaistnienie nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w nich warunkach,
h)	siła wyższa.
7)	Podstawę obliczenia kosztów zmiany wymagającej zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku gdy zmiany te będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowić będzie projekt zamienny oraz:
a)	kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych lub
b)	kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
8)	Zmiana terminu wykonania umowy może mieć miejsce w przypadku: 
a)	wstrzymania lub przerwania robót, znajdującego potwierdzenie odpowiednim wpisem do dziennika budowy, Protokołem Konieczności lub innym dokumentem wskutek:
A.	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych (m.in. uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót budowlanych), 
B.	zawieszenia robót przez Zamawiającego, 
C.	wystąpienia konieczności prowadzenia prac archeologicznych lub awarii uniemożliwiających wykonywanie robót, 
D.	zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 
E.	siły wyższej, 
W takich przypadkach, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia robót o czas uzasadnionej przerwy w robotach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem robót, na wprowadzenie koniecznych zmian lub inne okoliczności, poparte odpowiednimi dokumentami, wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu).
b)	Wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub dodatkowych  o czas niezbędny na ich wykonanie i przeprowadzenie formalności prawnych z tym związanych,
c)	Zmiany prawa lub obowiązujących norm (w okresie obowiązywania umowy) wywołujące konieczność zmiany zakresu robót, 
Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
9)	zmiany danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego),
10)	zmiany w zakresie udziału podwykonawcy oraz innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca  wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej,
11)	korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich,
12)	zmiany nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
13)	zmiany warunków płatności za zgodą Zamawiającego,
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/01/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadania nr IV,V i VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr IV
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kleszczewo, ul. Strażacka, dz. nr 15/48, 18/2 obejmuje
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Strażackiej w (w drodze gminnej) w miejscowości Kleszczewo.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do  sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linię kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową z istniejącej stacji transformatorowej poprzez słup ŻN 10 III/4 obwodem typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 1 (15) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 167 (191) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED ) 39W  4 kpl. ,
- słupy SO 7/3  4 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B-120,
Zadanie nr V 
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szewce ul. Tulecka, Orzechowa , dz. nr  361/1, 347, 375 obejmuje
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Tuleckiej i Orzechowej (w drodze gminnej) w miejscowości Szewce.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego słupa ZN 10 nr II/1-7 projektowaną linię kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową, obwodem typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 5 (15) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 433(481) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 39W  8 kpl. ,
- słupy SO 7/3  8 szt. (z uziemieniem), ustawione na fundamentach typu B-120,
Zadanie nr VI 
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szewce, ul. Topolowa, dz. nr 380/1 obejmuje
e)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulicy Topolowej (w drodze gminnej) w miejscowości Szewce.
f)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego słupa ZN 10 nr II/2-2 projektowaną linię kablową YAKY 4 x35 mm2 do zaprojektowanej szafki  oświetleniowej SO 111 poprzez linię kablową obwodem typu YAKI 4 x 35mm2 o łącznej długości 2 (12) m 
g)	z szafki SO 111 wyprowadzić 
- obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 190(206) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 39W  3kpl. ,
- słupy SO 7/3  3 szt. (z uziemieniem), ustawione na fundamentach typu B-120,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45314310-7, 45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>0.6</td></tr><tr><td>gwarancja i rękojmia</td><td>0.4</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr I, II, III i VII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr I 
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tulce, ul. Radosna, dz. nr 171/19, 171/26, Gmina Kleszczewo obejmuje:
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka ulic Radosnej (w drodze gminnej) w miejscowości Tulce.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linią kablową YAKY 4x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 211 poprzez linię kablową.
-obwód typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 95 (110) m 
-oprawy typu Voltana 2 ( lub równoważne ) (16LED ) 39W  4 szt.,
-słupy SO 7/3  4 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B120
c)	układ pomiarowy zaprojektowano w nowo zabudowanej szafce oświetleniowej SO 211 . 
d)	roboty ziemne  wykopy należy prowadzić ręcznie na skrzyżowaniach z istniejącymi instalacjami podziemnymi, z zachowaniem normatywnych odległości w pionie i poziomie od wbudowanych urządzeń.
Zadanie nr II
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Nagradowice, dz. nr 69/34, Gmina Kleszczewo obejmuje:
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka drogi  gminnej  w miejscowości Nagradowice.
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając projektowaną linią kablową YAKY 4 x 25 mm2 do zaprojektowanej szafki  oświetleniowej SO 211 poprzez linię kablową .
-obwód typu YAKI 4x35mm2 o łącznej długości 105 (115) m 
-oprawy typu Voltana 2 ( lub równoważne ), (16LED ) 39W  4 szt. ,
-słupy SO 7/3  2 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B120
c)	układ pomiarowy zaprojektowano w nowo zabudowanej szafce oświetleniowej SO 211 . 
d)	roboty ziemne  wykopy należy prowadzić ręcznie na skrzyżowaniach z istniejącymi instalacjami podziemnymi, z zachowaniem normatywnych odległości w pionie i poziomie od wbudowanych urządzeń.
Zadanie nr III
Budowa oświetlenia przestrzeni publicznej w tym placu zabaw w miejscowości Krerowo  dz. nr     152/8, 151, 196, 204/8 , która  obejmuje:
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinka  drogi  w kierunku Kromolic   dotychczas drogi powiatowej nr 2447P w miejscowości Krerowo 
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając złącze kablowo pomiarowe YAKY 4x35 mm2  dł 1(1,5)m do zaprojektowanej i ustawionej szafki oświetleniowej  SO 211 
c)	 z szafki oświetleniowej  należy wyprowadzić obwód linii kablowej   YAKI 4x35 mm2  o łącznej dł.  102 (110)m, do złącza kablowego,
d)	)ze złącza kablowego należy wyprowadzić dwa obwody oświetleniowe 
- obwód I typu YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 31(38) dla  
                         oświetlenia    drogi 
- obwód II typu YAKY 4x25mm2 o łącznej długości 107(124) dla 
                              świetlenia boiska 
-słupy oświetleniowe stalowe typu SO 7/3 w ilości 4kpl (ustawione   
                              zgodnie z projektem ).; zastosować    fundament stabilizujący typu
                              B -  120, 
 - na słupach zamontować oprawy oświetlenia ulicznego typu Voltana2                             
(16 LED) 39W, 
 - ostatnie słupy oświetleniowe należy uziemić.
Zadanie nr VII 
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimin, dz. nr 14/13 obejmuje
a)	wykonanie oświetlenia drogowego odcinek drogi powiatowej nr 2447P .
b)	włączenie projektowanego oświetlenia drogowego do sieci, zaprojektowano włączając z istniejącego złącza ZKP 10/2 projektowaną linią kablową YAKY 4 x35 mm2 do zaprojektowanej szafki oświetleniowej SO 111 poprzez linię  kablową obwodem typu YAKI 4 x 35mm2 o łącznej długości 3 (9) m 
c)	z szafki SO 111 wyprowadzić dwie linie kablowe 
- obwód I typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 171(195) m 
- obwód II typu YAKI 4x25mm2 o łącznej długości 109(127) m 
- oprawy typu Voltana 2 (lub równoważne), (16LED) 54W  7kpl. ,
- słupy SO 9/3  7 szt. (z uziemieniem) ustawione na fundamentach typu B-120, 

 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45314310-7, 45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>0.6</td></tr><tr><td>gwarancja i rękojmia</td><td>0.4</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com