JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/7393-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 7393 - 2017
              z dnia 2017-01-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Chojnice: Budowa placów zabaw w Chojnicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
              52345900000, ul.
              ul. Stary Rynek 
              1,
              89600  
              Chojnice, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              523 971 800, e-mail
              buchwald@miastochojnice.pl, faks
              523 972 194.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.miastochojnice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.miastochojnice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej na adres Zamawiającego<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>BI.271.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa placów zabaw w ramach budżetów obywatelskich  w Chojnicach z podziałem na następujące części:
Część 1  Samorząd nr 2  plac zabaw  - ul. Kopernika
Część 2  Samorząd nr 3  place zabaw  ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa
Część 3 - Samorząd nr 4  place zabaw -  os. Bursztynowe  Modrak; os. Hallera ul. Sportowa
Część 4  Samorząd nr 5  plac zabaw- ul. Karsińska 
Część 5  Samorząd nr 6, 7, 8  place zabaw  - ul. Skrajna;  Małe Osady (6); ul. Żwirki i Wigury (7);  ul. Dworcowa (8)
Część 6  Samorząd nr 10  plac zabaw  ul. Sybiraków
Zamówienie obejmuje niżej wymienione branże:

Budowlana
Elektryczna  ( ul. Karsińska )
Sanitarna ( ul. Karsińska, ul. Kopernika ) 

Zakres zamówienia obejmuje:
Część 1  Samorząd nr 2 - ul. Kopernika
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż urządzeń: tablica do koszykówki
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci,
b)karuzela obrotowa,
c)piramida linowa,
d)kreatywna strefa gier.
e)biegacz
f)drabinka podciąg nóg,
g)orbitrek,
h)twister, wahadło
i)ławka,
j)kosz na śmieci,
k)stojak na rowery (6 stanowisk),
l)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
m)słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
1.Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót  wywóz urobku  w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km

Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Część 2  Samorząd nr 3 - ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa 
ul. Jabłoniowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż istniejącego ogrodzenia
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci,
b)karuzela obrotowa,
c)piramida linowa,
d)kreatywna strefa gier.
e)Biegacz
f)drabinka podciąg nóg,
g)orbitrek
h)twister, wahadło
i)ławka x4,
j)kosz na śmieci x3,
k)stojak na rowery (6 stanowisk) x2,
l)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
m)słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

ul. Modrzewiowa
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Przeniesienie urządzeń z placu zabaw przy ul. Jabłoniowej
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa 
(HIC min. 2,5 m)
Przenoszone urządzenia:
a)zjeżdżalnia z drewnianą drabinką
b)huśtawka na drewnianej konstrukcji
c)trap ruchomy drewniany
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Część 3  Samorząd nr 4  os. Bursztynowe  Modrak ; os. Hallera  ul. Sportowa
Os. Bursztynowe  Modrak 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni żwirowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia panelowego
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)sklepik
b)kopalnia piasku
c)huśtawka bocianie gniazdo
d)labirynt
e)betonowy stów do szachów + siedziska
f)biegacz
g)orbitek
h)twister + wahadło
i)wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc
j)kosz na śmieci x2
k)ławka z oparciem x6
l)stojak na rowery typu spirala x2
m)stacja naprawy rowerów
n)tablica informacyjna z regulaminem
o)słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
UWAGA: Nie należy wyceniać pozycji z przedmiaru  demontaż urządzeń  ( drabinki 2 szt., huśtawki ważki )
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 
os. Hallera  ul. Sportowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie ogrodzenia placu zabaw
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)zestaw statek kosmiczny,
b)huśtawka podwójna mix,
c)huśtawka bocianie gniazdo
d)zestaw ze zjeżdżalnią i kolejką,
e)kiwak rekin,
f)piaskownica prom kosmiczny,
g)ławka z oparciem x1

Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20

Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r.
Część 4  Samorząd nr 5  ul. Karsińska 

Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż ławek i koszy na śmieci
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)zestaw ławka, pylon, prostownik pleców,
b)zestaw twister, wahadło,
c)zestaw prasa nożna, pylon, wioślarz,
d)zestaw biegacz, pylon, orbitrek,
e)zestaw wyciąg górny, pylon, wyciskanie siedząc,
f)drabinka, pylon, podciąg nóg,
g)ławka x3,
h)kosz na śmieci x3,
i)stojak na rowery (6 stanowisk) x2,
j)zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
k)słupy z siatką do siatkówki
l)betonowy stół do gry w tenisa stołowego,
m)tablica informacyjna,
n)altana drewniana
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Branża elektryczna 
Budowa przyłącza kablowego zalicznikowego
Zabudowa załączonego wolnostojącego ZR ( szafki oświetleniowego  rozdzielczej ) 
Budowa linii kablowej oświetlenia placu zabaw, w tym słupów oświetleniowych o wysokości 5 m  szt. 6 z oprawami typu LED  szt. 7 
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Część 5  Samorząd nr 6, 7, 8   ul.  Skrajna,  Małe  Osady (6) , ul. Żwirki i Wigury (7),   ul. Dworcowa (8 )
ul. Skrajna 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż istniejących urządzeń
Demontaż i ponowny montaż domku ze zjeżdżalnią
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)słup podwójny: biegacz i motyl (montaż łączny)
b)słup podwójny: pajacyk i poręcze (montaż łączny)
c)pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania
d)huśtawka wagowa czteroosobowa
e)huśtawka wahadłowa
f)sprężynowiec kwiat
g)sprężynowiec motor
h)karuzela
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Małe Osady 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż istniejących urządzeń
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)słup poczwórny: surfer, narty, drabinka, wioślarz (montaż łączny)
b)karuzela
c)pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania
d)domek ze wspinaczką
e)sprężynowiec dinozaur
f)szachownica metalowa
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Żwirki i Wigury 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)huśtawka podwójna
b)huśtawka równoważna na sprężynie,
c)zestaw biegacz (3szt.)
d)zestaw drabinka i podciąg nóg,
e)zestaw orbitrek,
f)zestaw twister, wahadło,
g)bramki z siatką do piłki nożnej
h)ławka,
i)kosz na śmieci,
j)stojak na rowery (6 stanowisk),
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

ul. Dworcowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:

Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)urządzenie dla aktywnych  gąsienica sprawnościowa
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 
Część 6  Samorząd nr 10   ul.  Sybiraków
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wycinka drzew ( pozyskane drewno stanowi własność Wykonawcy )
Wykonanie murku oporowego
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie ogrodzenia placu zabaw
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)piramida linowa,
b)karuzela, 
c)huśtawka równoważna na sprężynie, 
d)huśtawka podwójna, 
e)bujak koparka,
f)bujak ptak,
g)bujak krowa,
h)kreatywna strefa gier
i)zestaw biegacz
j)zestaw drabinka i podciąg nóg,
k)zestaw orbitrek,
l)zestaw twister, wahadło,
m)zestaw urządzenia wielofunkcyjnego
n)ławka x2,
o)kosz na śmieci x2,
p)stojak na rowery (6 stanowisk),
q)tablica informacyjna,
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 24.12.2016 r. 
1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej. 
2.Po wykonaniu robót teren należy uporządkować.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Załącznik Nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja Projektowa
Załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót, który stanowi formę pomocniczą

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45112723-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111200-0,
                45111230-9,
                45111240-2,
                45111290-7,
                45233253-7,
                45310000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              1145360<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)	nie podlegają wykluczeniu,
2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. spełniają minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy w ten sposób ze w postępowaniu wziąć udział mogą Wykonawcy, którzy (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonali następujące roboty budowlane : 
a )  minimum 1 robota ogólnobudowlaną o wartości min. 70.000,00 zł

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca na formularzu oferty złoży oświadczenie o okresie gwarancji</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający wymaga wniesienia  wadium w wysokości
Część 1  3.000 zł,                    słownie: trzy tysiące złotych
Część 2  3.000 zł		słownie: trzy tysiące złotych
Część 3  2.500 zł		słownie: dwa i pół tysiąca złotych
Część 4  3.500 zł		słownie: trzy i pół tysiąca złotych
Część 5  2.000 zł		słownie: dwa tysiące złotych
Część 6  4.000 zł		słownie: cztery tysiące złotych
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy 
    w  następujących przypadkach:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania:
a) wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym    
     kolizji, 
e)	z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
f)	wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, 
g)	ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy
   2)  W zakresie płatności i innych:
    a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie 
       przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
       projektu,
    b) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części 
        zamówienia,
 c) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie 
    dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
    d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
   3) W zakresie innych zmian 
    a)zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom oraz podwykonawców
	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1  Samorząd nr 2 - ul. Kopernika
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż urządzeń: tablica do koszykówki
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci,
b)	karuzela obrotowa,
c)	piramida linowa,
d)	kreatywna strefa gier.
e)	biegacz
f)	drabinka podciąg nóg,
g)	orbitrek,
h)	twister, wahadło
i)	ławka,
j)	kosz na śmieci,
k)	stojak na rowery (6 stanowisk),
l)	zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
m)	słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
1.	Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót  wywóz urobku  w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  199514<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2  Samorząd nr 3 - ul. Jabłoniowa; ul. Modrzewiowa 
ul. Jabłoniowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
  Demontaż istniejącego ogrodzenia
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Nasadzenie drzew i krzewów: klon pospolity i żywopłot bukowy
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci,
b)	karuzela obrotowa,
c)	piramida linowa,
d)	kreatywna strefa gier.
e)	Biegacz
f)	drabinka podciąg nóg,
g)	orbitrek
h)	twister, wahadło
i)	ławka x4,
j)	kosz na śmieci x3,
k)	stojak na rowery (6 stanowisk) x2,
l)	zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
m)	słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym 
w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

ul. Modrzewiowa
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Przeniesienie urządzeń z placu zabaw przy ul. Jabłoniowej
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa 
(HIC min. 2,5 m)
Przenoszone urządzenia:
a)	zjeżdżalnia z drewnianą drabinką
b)	huśtawka na drewnianej konstrukcji
c)	trap ruchomy drewniany
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  151303<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Część 3  Samorząd nr 4  os. Bursztynowe  Modrak ; os. Hallera  ul. Sportowa
Os. Bursztynowe  Modrak 
 Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni żwirowej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia panelowego
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	sklepik
b)	kopalnia piasku
c)	huśtawka bocianie gniazdo
d)	labirynt
e)	betonowy stów do szachów + siedziska
f)	biegacz
g)	orbitek
h)	twister + wahadło
i)	wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc
j)	kosz na śmieci x2
k)	ławka z oparciem x6
l)	stojak na rowery typu spirala x2
m)	stacja naprawy rowerów
n)	tablica informacyjna z regulaminem
o)	słupy z siatką do siatkówki
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
UWAGA: Nie należy wyceniać pozycji z przedmiaru  demontaż urządzeń  ( drabinki 2 szt., huśtawki ważki )

os. Hallera  ul. Sportowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie ogrodzenia placu zabaw
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	zestaw statek kosmiczny,
b)	huśtawka podwójna mix,
c)	huśtawka bocianie gniazdo
d)	zestaw ze zjeżdżalnią i kolejką,
e)	kiwak rekin,
f)	piaskownica prom kosmiczny,
g)	ławka z oparciem x1

Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  234581<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 4  Samorząd nr 5  ul. Karsińska 

   Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż ławek i koszy na śmieci
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie boiska do siatkówki
Wykonanie ogrodzenia z siatki na słupach stalowych
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	zestaw ławka, pylon, prostownik pleców,
b)	zestaw twister, wahadło,
c)	zestaw prasa nożna, pylon, wioślarz,
d)	zestaw biegacz, pylon, orbitrek,
e)	zestaw wyciąg górny, pylon, wyciskanie siedząc,
f)	drabinka, pylon, podciąg nóg,
g)	ławka x3,
h)	kosz na śmieci x3,
i)	stojak na rowery (6 stanowisk) x2,
j)	zestaw jednosłupkowy z tablicą laminowaną do koszykówki,
k)	słupy z siatką do siatkówki
l)	betonowy stół do gry w tenisa stołowego,
m)	tablica informacyjna,
n)	altana drewniana
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Branża elektryczna 
Budowa przyłącza kablowego zalicznikowego
Zabudowa załączonego wolnostojącego ZR ( szafki oświetleniowego  rozdzielczej ) 
Budowa linii kablowej oświetlenia placu zabaw, w tym słupów oświetleniowych o wysokości 5 m  szt. 6 z oprawami typu LED  szt. 7 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  238961<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5  Samorząd nr 6, 7, 8   ul.  Skrajna,  Małe  Osady (6) , ul. Żwirki i Wigury (7),   ul. Dworcowa (8 )
ul. Skrajna 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż istniejących urządzeń
Demontaż i ponowny montaż domku ze zjeżdżalnią
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	słup podwójny: biegacz i motyl (montaż łączny)
b)	słup podwójny: pajacyk i poręcze (montaż łączny)
c)	pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania
d)	huśtawka wagowa czteroosobowa
e)	huśtawka wahadłowa
f)	sprężynowiec kwiat
g)	sprężynowiec motor
h)	karuzela
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym 
w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Małe Osady 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Demontaż istniejących urządzeń
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	słup poczwórny: surfer, narty, drabinka, wioślarz (montaż łączny)
b)	karuzela
c)	pomost rurowy z barierką, kółko, krzyżyk oraz tablica do rysowania
d)	domek ze wspinaczką
e)	sprężynowiec dinozaur
f)	szachownica metalowa
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

Żwirki i Wigury 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	huśtawka podwójna
b)	huśtawka równoważna na sprężynie,
c)	zestaw biegacz (3szt.)
d)	zestaw drabinka i podciąg nóg,
e)	zestaw orbitrek,
f)	zestaw twister, wahadło,
g)	bramki z siatką do piłki nożnej
h)	ławka,
i)	kosz na śmieci,
j)	stojak na rowery (6 stanowisk),
Wykonanie prac zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Chojnicach z dnia 23.11.2016 r. 

ul. Dworcowa 
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:

Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	urządzenie dla aktywnych  gąsienica sprawnościowa
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  104258<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placów zabaw w Chojnicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 6  Samorząd nr 10   ul.  Sybiraków
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności:
Wycinka drzew ( pozyskane drewno stanowi własność Wykonawcy )
Wykonanie murku oporowego
Wykonanie nawierzchni pod urządzenia  nawierzchnia piaskowa (HIC min. 2,5 m)
Wykonanie nawierzchni trawiastej
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
Wykonanie ogrodzenia placu zabaw
Wyposażenie placu zabaw w poniższe urządzenia:
a)	piramida linowa,
b)	karuzela, 
c)	 huśtawka równoważna na sprężynie, 
d)	 huśtawka podwójna, 
e)	 bujak koparka,
f)	bujak ptak,
g)	bujak krowa,
h)	kreatywna strefa gier
i)	zestaw biegacz
j)	zestaw drabinka i podciąg nóg,
k)	zestaw orbitrek,
l)	zestaw twister, wahadło,
m)	zestaw urządzenia wielofunkcyjnego
n)	ławka x2,
o)	kosz na śmieci x2,
p)	stojak na rowery (6 stanowisk),
q)	tablica informacyjna,
Urządzenia utwierdzone na fundamentach żelbetowych z betonu C16/20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  216740<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com