JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170116/8712-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://ugkamien.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://ugkamien.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 8712 - 2017
              z dnia 2017-01-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kamień: Dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół  w Strachosławiu i Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Kamieniu  w roku 2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kamień, krajowy numer identyfikacyjny
              11019806600000, ul.
              ul. Diamentowa 
              15,
              22113  
              Kamień, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              825 671 551, e-mail
              ugkamien@gmail.com, faks
              825 671 571.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): ugkamien.bip.lubelske.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                ugkamien.bip.lubelskie.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />ugkamien.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />W formie pisemnej, oferty należy składać w siedzibie zamawiającego  osobiście, za pośrednictwem operatora pcztowego, kuriera lub posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Kamień  ul. Diamentowa 15, 22-113  Kamień - Sekretariat.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół  w Strachosławiu i Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Kamieniu  w roku 2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>OW.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół 
w Strachosławiu i Szkole Podstawowej im.  T. Kościuszki w Kamieniu  w roku 2017.

Zamawiający dzieli zmówienie na  części   określone  w SIWZ  jako Pakiety Nr I do III  następująco : 

Pakiet I: artykuły spożywcze ( załącznik nr 1-1)
1/ Zespół Szkół w Strachosławiu

Lp.	Przedmiot zamówienia Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Bułka tarta		0,5 kg	szt	80
2	Cukier		1kg	szt	180
3	Cukier puder		0,5 kg	szt	10
4	Cukier waniliowy 10g		10 g	szt	50
5	Czosnek granulowany torebka 20g		20 g	szt	20
6	Chrzan słoik 270g Fruktus lub tożsamy		270g	szt	30
7	Oregano		20g	szt	50
8	Ketchup 500ml		500g	szt	50
9	Dżem słoik 260g		260 g	szt	40
10	Groszek konserwowy puszka 400g Vernet lub tożsamy		400g	szt	50
11	Zioła prowansalskie		20g	szt	50
12	Pieprz ziołowy		20 g	szt	30
13	Tymianek		20 g	szt	30
14	Herbata granulowana Saga lub równoważna		90 g	opak.	20
15	Kasza manna		1kg	szt	5
16	Kasza gryczana		1kg	szt	70
17	Kasza jęczmienna Mazurska lub tożsama		1kg	szt	70
18	Ketchup 500ml		500 ml	szt	10
19	Bazylia		20 g	szt	80
20	Koncentrat pomidorowy 200g Pudliszki lub równoważny		800,00	szt	45
21	Tymianek		20 g	szt	20
22	Kwasek cytrynowy 20g		20 g	szt	150
23	Koper suszony 10g		10 g	szt	60
24	Kukurydza konserwowa puszka		300 g	szt	60
25	Liść laurowy 6g		6 g	szt	30
26	Makaron Babuni lub równoważny		1kg	szt	30
27	Makaron krajanka		1kg	szt	30
28	Makaron łazankowy		3kg	szt	20
29	Makaron świderki		3kg	szt	40
30	Makaron nitki 250g		3kg	szt	20
31	Pieprz prawdziwy		20g	szt	50
32	Tymianek		20 g	szt	30
33	Majonez niskotłuszczowy		900 g	szt	80
34	Majeranek 8g		8 g	szt	22
35	Mąka pszenna typ 500		1kg	szt	320
36	Mąka ziemniaczana		1kg	szt	60
37	Ziele angielskie 15g		20g	szt	30
38	Papryka słodka		20 g	szt	30
39	Masło 200g		200 g	szt	250
40	Musztarda sarebska		500 ml	szt	5
41	Ocet 0,5l		0,5 l	szt	5
42	Olej roślinny		1 litr	szt	220
43	Oregano przyprawa 10g		10 g	szt	40
44	Papryka mielona 25g		25 g	szt	20
45	Sól czosnkowa 30g		20 g	szt	20
46	Sól morska		1 kg	szt	80
47	Czekolada gorzka		200 g	szt	10


2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Bułka tarta		500g	szt.	210
2	Cukier		1kg	szt.	120
3	Mąka pszenna		1kg	szt.	170
4	Kasza gryczana		1kg	szt.	70
5	Mąka ziemniaczana		1kg	szt.	30
6	Makaron wstążka kar.Mafaldine		3kg	szt.	30
	Makaron kokarda Farfalle.		3 kg	szt.	20
7	Makaron extra 100% spagetti durum		3kg	szt.	14
8	Makaron łazanka		3kg	szt.	10
9	Makaron świder		3kg	szt.	20
10	Sól morska		1kg	szt.	30
11	Ryż paraboliczny długoziarnisty		5kg	szt.	21
12	Cukier wanilinowy		20g	szt.	20
14	Miód naturalny		400 g	szt.	100
15	Papryka słodka		25 g	szt.	20
16	Pieprz ziołowy		20 g	szt.	40
17	Pieprz prawdziwy mielony		20 g	szt.	20
18	Majeranek		10 g	szt.	40
19	Lisć laurowy		7 g	szt.	20
20	Ziele angielskie		7 g	szt.	20
21	Kwasek cytrynowy		20 g	szt.	15
22	Susz koper		7g	szt.	120
23	Susz pietruszka		7g	szt.	120
24	Przyprawa warzywna szefa kuchni		1kg	szt.	6
25	Groszek konserwowy		400g	szt.	160
26	Kukurydza konserwowa		425g	szt.	160
27	Koncentrat pomiodorowy		1kg	szt.	65
28	Majonez Winiary		700g	szt.	60
29	Fasola Jaś		1kg	szt.	30
30	Herbata owocowa Saga		op.25 szt.	szt.	20
31	Chrzan tarty Rebek		300 g	szt.	20
32	Olej uniwersalny		1 l	szt.	200
34	Sos sałatkowy ogrodowy		700 g	szt.	3
35	Sezam		100 g	szt.	30
36	Kasza Jęczmienna		1 kg	szt.	21
37	Herbatniki szkolne		50 g	szt.	536
38	Paluszki z sezamem		300 g	szt.	536
39	Delikat do mięsa Knor		600g	szt.	6
40	Delikat drobiowy Knor		600g	szt.	6
41	Gyros Knor		500g	szt.	4
42	Delikat do ryb Knor		600g	szt.	3
43	Dżem jagodowy niskosłodzony		280g	szt.	20
44	Dżem truskawkowy niskosłodzony		280g	szt.	20
45	Seler marynowany		320 ml	szt.	100


Pakiet II: nabiał  (załącznik nr 1-2 )

 1/ Zespół Szkół w Strachosławiu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Jogurt owocowy	 	165g	szt	300,00
2	Mleko 2%	 	1 litr	litr	120,00
3	Ser żółty edamski	 	1kg	kg	40,00
4	Ser twarogowy półtłusty	 	1kg	kg	220,00
5	Śmietana 9%	 	1 litr	szt	120,00

2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
2	Jogurt mały	 	150g	szt.	940
3	Twaróg półtłusty	 	250 g	szt.	360
4	Masło śmietankowe	 	250 g	szt.	140
5	Ser żółty oczko	 	kg	kg	11
8	Mleko	 	1 l	szt.	30


Pakiet III: produkty mrożone  (załącznik nr 1-3)

 1/ Zespół Szkół w Strachosławiu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Miruna mrożona	 	1kg	kg	90
2	Mieszanka owocowa	 	3kg	szt	60

2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Filet z miruny bez skóry max 5% glaz.	 	kg	kg	160
2	Filet z morszczuka	 	kg	kg	70
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15221000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15860000-4,
                15830000-5,
                15610000-7,
                15400000-2,
                15332200-6,
                15871000-4,
                15872400-5,
                15891000-0,
                15898000-9,
                15331462-3,
                15500000-3,
                15331170-9,
                15221000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                Brak<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający wymaga potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę minimum 10 000 zł. <br />
                Informacje dodatkowe
                Brak<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Brak</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.  
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących  tego dokumentu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę minimum 10 000 zł.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wyznacza spełnienia warunku w tym zakresie.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca winien złożyć: -  Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ
- Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ 
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)  wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 
w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.  Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 
a)	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 
b)	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
- jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
- w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia.. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych.
-  jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących bezpośrednie czynności objęte przedmiotem zamówienia : kierowca, pracownicy fizyczni na magazynie  - jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W okresie trwania umowy na wniosek  Wykonawca winien przedłożyć  zamawiającemu  stosowne  dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia  w/w  osób na podstawie umowy o pracę. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Bak.</div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /> Nie dotyczy.</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Nie dotyczy.<br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Nie dotyczy.<br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b>Nie dotyczy.<br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              Nie dotyczy.<br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              Nie dotyczy.<br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              Nie dotyczy.<br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              Nie dotyczy.<br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              Nie dotyczy.<br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />Nie dotyczy.</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Częstotliwość dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br />Nie dotyczy.<br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />Nie dotyczy.<br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />  Nie dotyczy.<br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy.</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy.</div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy.</div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wzór - projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany umowy zawarto w SIWZ oraz  wzorze umowy stanowiącym załącznik do  SIWZ.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy. </div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Wszystkie zmiany warunków umowy wymagają pod rygorem nieważności pisemnego aneksu  podpisanego przez obie strony i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowanych art. 144 ustawy PZP.
2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów w przypadku zmiany ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen tylko w przypadku zmian obowiązujących stawek podatku VAT, opłat granicznych, akcyzy  z przyczyn niezależnych  od Wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Nie dotyczy.<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Nie dotyczy<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/01/2017, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1)  w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm).
Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet Nr I - artykuły spożywcze <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet I: artykuły spożywcze ( załącznik nr 1-1)

1/ Zespół Szkół w Strachosławiu
Lp.	Przedmiot zamówienia Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Bułka tarta		0,5 kg	szt	80
2	Cukier		1kg	szt	180
3	Cukier puder		0,5 kg	szt	10
4	Cukier waniliowy 10g		10 g	szt	50
5	Czosnek granulowany torebka 20g		20 g	szt	20
6	Chrzan słoik 270g Fruktus lub tożsamy		270g	szt	30
7	Oregano		20g	szt	50
8	Ketchup 500ml		500g	szt	50
9	Dżem słoik 260g		260 g	szt	40
10	Groszek konserwowy puszka 400g Vernet lub tożsamy		400g	szt	50
11	Zioła prowansalskie		20g	szt	50
12	Pieprz ziołowy		20 g	szt	30
13	Tymianek		20 g	szt	30
14	Herbata granulowana Saga lub równoważna		90 g	opak.	20
15	Kasza manna		1kg	szt	5
16	Kasza gryczana		1kg	szt	70
17	Kasza jęczmienna Mazurska lub tożsama		1kg	szt	70
18	Ketchup 500ml		500 ml	szt	10
19	Bazylia		20 g	szt	80
20	Koncentrat pomidorowy 200g Pudliszki lub równoważny		800,00	szt	45
21	Tymianek		20 g	szt	20
22	Kwasek cytrynowy 20g		20 g	szt	150
23	Koper suszony 10g		10 g	szt	60
24	Kukurydza konserwowa puszka		300 g	szt	60
25	Liść laurowy 6g		6 g	szt	30
26	Makaron Babuni lub równoważny		1kg	szt	30
27	Makaron krajanka		1kg	szt	30
28	Makaron łazankowy		3kg	szt	20
29	Makaron świderki		3kg	szt	40
30	Makaron nitki 250g		3kg	szt	20
31	Pieprz prawdziwy		20g	szt	50
32	Tymianek		20 g	szt	30
33	Majonez niskotłuszczowy		900 g	szt	80
34	Majeranek 8g		8 g	szt	22
35	Mąka pszenna typ 500		1kg	szt	320
36	Mąka ziemniaczana		1kg	szt	60
37	Ziele angielskie 15g		20g	szt	30
38	Papryka słodka		20 g	szt	30
39	Masło 200g		200 g	szt	250
40	Musztarda sarebska		500 ml	szt	5
41	Ocet 0,5l		0,5 l	szt	5
42	Olej roślinny		1 litr	szt	220
43	Oregano przyprawa 10g		10 g	szt	40
44	Papryka mielona 25g		25 g	szt	20
45	Sól czosnkowa 30g		20 g	szt	20
46	Sól morska		1 kg	szt	80
47	Czekolada gorzka		200 g	szt	10


2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Bułka tarta		500g	szt.	210
2	Cukier		1kg	szt.	120
3	Mąka pszenna		1kg	szt.	170
4	Kasza gryczana		1kg	szt.	70
5	Mąka ziemniaczana		1kg	szt.	30
6	Makaron wstążka kar.Mafaldine		3kg	szt.	30
	Makaron kokarda Farfalle.		3 kg	szt.	20
7	Makaron extra 100% spagetti durum		3kg	szt.	14
8	Makaron łazanka		3kg	szt.	10
9	Makaron świder		3kg	szt.	20
10	Sól morska		1kg	szt.	30
11	Ryż paraboliczny długoziarnisty		5kg	szt.	21
12	Cukier wanilinowy		20g	szt.	20
14	Miód naturalny		400 g	szt.	100
15	Papryka słodka		25 g	szt.	20
16	Pieprz ziołowy		20 g	szt.	40
17	Pieprz prawdziwy mielony		20 g	szt.	20
18	Majeranek		10 g	szt.	40
19	Lisć laurowy		7 g	szt.	20
20	Ziele angielskie		7 g	szt.	20
21	Kwasek cytrynowy		20 g	szt.	15
22	Susz koper		7g	szt.	120
23	Susz pietruszka		7g	szt.	120
24	Przyprawa warzywna szefa kuchni		1kg	szt.	6
25	Groszek konserwowy		400g	szt.	160
26	Kukurydza konserwowa		425g	szt.	160
27	Koncentrat pomiodorowy		1kg	szt.	65
28	Majonez Winiary		700g	szt.	60
29	Fasola Jaś		1kg	szt.	30
30	Herbata owocowa Saga		op.25 szt.	szt.	20
31	Chrzan tarty Rebek		300 g	szt.	20
32	Olej uniwersalny		1 l	szt.	200
34	Sos sałatkowy ogrodowy		700 g	szt.	3
35	Sezam		100 g	szt.	30
36	Kasza Jęczmienna		1 kg	szt.	21
37	Herbatniki szkolne		50 g	szt.	536
38	Paluszki z sezamem		300 g	szt.	536
39	Delikat do mięsa Knor		600g	szt.	6
40	Delikat drobiowy Knor		600g	szt.	6
41	Gyros Knor		500g	szt.	4
42	Delikat do ryb Knor		600g	szt.	3
43	Dżem jagodowy niskosłodzony		280g	szt.	20
44	Dżem truskawkowy niskosłodzony		280g	szt.	20
45	Seler marynowany		320 ml	szt.	100
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15221000-3, 15860000-4,
                    15830000-5,
                    15610000-7,
                    15400000-2,
                    15332200-6,
                    15871000-4,
                    15872400-5,
                    15891000-0,
                    15898000-9,
                    15331462-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Częstotliwość dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający dzieląc zamówienie a części określone w SIWZ nazwał je jako  "Pakiety".<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet Nr II - nabiał<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet II: nabiał  (załącznik nr 1-2 )

 1/ Zespół Szkół w Strachosławiu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Jogurt owocowy	 	165g	szt	300,00
2	Mleko 2%	 	1 litr	litr	120,00
3	Ser żółty edamski	 	1kg	kg	40,00
4	Ser twarogowy półtłusty	 	1kg	kg	220,00
5	Śmietana 9%	 	1 litr	szt	120,00

2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
2	Jogurt mały	 	150g	szt.	940
3	Twaróg półtłusty	 	250 g	szt.	360
4	Masło śmietankowe	 	250 g	szt.	140
5	Ser żółty oczko	 	kg	kg	11
8	Mleko	 	1 l	szt.	30
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Częstotliwość dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Brak<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet Nr III - produkty mrożone<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet III: produkty mrożone  (załącznik nr 1-3)

 1/ Zespół Szkół w Strachosławiu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Miruna mrożona	 	1kg	kg	90
2	Mieszanka owocowa	 	3kg	szt	60

2/Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Kamieniu

Lp.	Przedmiot zamówienia   Nazwa produktu nadanego przez Zamawiającego	Uwagi	gramatura	Jm.	Ilość szacunkowa
1	2	3	4	5	6
1	Filet z miruny bez skóry max 5% glaz.	 	kg	kg	160
2	Filet z morszczuka	 	kg	kg	70
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15331170-9, 15221000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Częstotliwość dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły spożywcze, zgodnie z Pakietami - załącznikami Nr 1-1 do 1-3 do SIWZ lub produkty równoważne (zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia). Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
Pojemność, gramatura produktu nie może odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności, gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie wynosić co najmniej taką ilość jaką żąda Zamawiający.
W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł spożywczy równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo - cenowym, wpisując asortyment równoważny w rubryce uwagi. Poza tym, należy dołączyć dokumenty potwierdzające że oferowane asortymenty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. opis zaoferowanego artykułu równoważnego.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.
2) Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
3) Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający.
4) Miejsce realizacji zamówienia 
-stołówka szkolna w Zespole Szkół w Strachosławiu Strachosław 76B; 22-113 Kamień,
-stołówka szkolna w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Kamieniu Kamień Kolonia 55;     22-113 Kamień,
           Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone  w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmiany ilości żywionych dzieci Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
          Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
	odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
	odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości
           i termin przydatności do spożycia,
	odpowiedni sposób przewożenia towarów  zachowanie rozdzielności transportu,
	odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności    do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com