JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/13059-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.45wog.wp.mil.pl' target='_blank'>http://www.45wog.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 13059 - 2017
              z dnia 2017-01-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wędrzyn: CZĘŚĆ I :
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny.

CZĘŚĆ II: 
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny.

CZĘŚĆ III: 
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez lekarza.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              8052101800000, ul.
               
              ,
              69211  
              Wędrzyn, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              957 556 236, e-mail
              zp45@wp.pl, faks
              957 556 222.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Organnizacyjna Skarbu Państwa podległa MON</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.45wog.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzynie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>CZĘŚĆ I :
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny.

CZĘŚĆ II: 
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny.

CZĘŚĆ III: 
Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez lekarza.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>7/2017/SM<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn oraz Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn.
Przedmiotem zamówienia  są  usługi polegające na: 
CZĘŚĆ I: Świadczeniu usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny.

1)	Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie:
	Nadzór nad obrotem lekami wewnątrz 45 WOG wydawanymi dla żołnierzy;
	Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium  ćwiczących żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i służby przygotowawczej;
	Realizacja szczepień profilaktycznych i ochronnych orazprowadzenie dokumentacji szczepień;
	Kierowanie na Terenową Komisje Lekarska;
	Wystawianie zaświadczeń dopuszczających do przystąpienia do egzaminu z WF;
	Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium żołnierzy ćwiczących na poligonie.
2)	Świadczenie usług  medycznych odbywać się będzie codziennie po trzy godziny w określonym miejscu i o określonym czasie:
	budynek nr 21  Ambulatorium położone na terenie JW 5700 w Międzyrzeczu  lekarz i pielęgniarka;
	budynek nr 3  Ambulatorium położone na terenie JW 3949 w Skwierzynie  lekarz i pielęgniarka.
Na polecenie Komendanta lub innej upoważnionej przez niego osoby, przekazane telefoniczne oraz potwierdzone poprzez e-mail, fax lub telefonicznie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem zlecenie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w czasie i miejscu:
a)	budynek nr 2  Ambulatorium i Izba Chorych w Wędrzynie lekarz i pielęgniarka; 
b)	innym wskazanym miejscu niż określone w ust. 1.
CZĘŚĆ II:   Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny.
1)	Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie: 
	Zabezpieczenie szkoleń i ćwiczeń żołnierzy NSR , żołnierzy rezerwy i żołnierzy służby przygotowawczej   zespół medyczny, karetka ratownictwa;
	Zabezpieczenie szkoleń i ćwiczeń żołnierzy  zespół medyczny, karetka ratownictwa;
	Zabezpieczenie medyczne egzaminów z wychowania fizycznego oraz zawodów sportowych  zespół medyczny, karetka ratownictwa; 
	Zabezpieczenie medyczne zajęć z OPBMR (środki bojowe: zajęcia z użyciem chloropikryny)  zespół medyczny, karetka ratownictwa;
	Zabezpieczenie przepraw  zespół medyczny, karetka ratownictwa;
	Zabezpieczenie medyczne szkolenia na torze napalmowym  zespół medyczny, karetka ratownictwa;
	Zabezpieczenie uroczystości organizowanych z okazji świąt państwowych i resortowych  zespół medyczny, karetka ratownictwa.
2)	Miejscem realizacji usługi są wskazane obiekty szkoleniowe w garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna lub inne. 
Zlecenie będzie wysyłane nie później niż 5 dni przez dniem zabezpieczenia na adres e-mail lub fax. informacji do wykonania zabezpieczania medycznego
W sytuacjach wynikających z nagłych potrzeb, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesłania faxem, email lub telefonicznie z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem zlecenia na usługę medyczną, wskazując czas i miejsce jej realizacji. 
Wykonawca, który z przyczyn od siebie nie zależnych, nie będzie mógł wywiązać się z realizacji obowiązków opisanych w  §3 ust. 2 i 3 zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Kierownika Sekcji Medycznej 45 WOG, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapewnienie zastępstwa.

CZĘŚĆ III: Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez lekarza.
Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie:
	Nadzór nad obrotem lekami wewnątrz 45 WOG Wędrzyn;
	Realizacja szczepień profilaktycznych i ochronnych;
	Kierowanie na Terenową Komisje Lekarska;
	Wystawianie zaświadczeń dopuszczających do przystąpienia do egzaminu z WF;
	Zabezpieczenie medyczne przyjęcia i ćwiczeń żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i służby przygotowawczej;
	Zabezpieczenie medyczne egzaminów z wychowania fizycznego oraz zawodów sportowych;
	Zabezpieczenie medyczne zajęć z OPBMR (środki bojowe: zajęcia z użyciem chloropikryny);
	Zabezpieczenie przepraw;
	Zabezpieczenie medyczne szkolenia na torze napalmowym.
1)	Świadczenie usług medycznych odbywać się będzie w Ambulatorium z Izbą Chorych (budynek nr 2) położonym na terenie 45 WOG w Wędrzynie od podpisania umowy do dnia 20.12.2017 r. lub w innym wskazanym czasie i miejscu (położonym na terenie garnizonu Wędrzyn, Międzyrzecz lub Skwierzyna).  
Na polecenie Komendanta lub innej upoważnionej przez niego osoby, przekazane telefoniczne oraz potwierdzone poprzez e-mail, fax lub telefonicznie z  co najmniej dwu dniowym wyprzedzeniem zlecenie, wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w innym wskazanym czasie i miejscu położonym na terenie garnizonu Wędrzyn, Międzyrzecz lub Skwierzyna.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>85121100-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>85121100-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Część I:
a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ; 

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców
Część II:
a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ oraz:

a)	zezwolenie na uprzywilejowanie w ruchu drogowym posiadanych przez Wykonawcę pojazdów samochodowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z późniejszymi zmianami) - kopia dowodu rejestracyjnego z dokonanym wpisem, że jest to pojazd specjalny, sanitarny;
b)	zezwolenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na poruszanie się w ruchu drogowym jako pojazdy uprzywilejowane (kopia dokumentu);
c)	kserokopia zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi kierowców realizujących usługę;

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
Część III:



a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ; 

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                część I
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli  Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 140 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
Część II
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli  Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 64 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
część III
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli  Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                część I
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ); oraz:

 - wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
	dokument potwierdzający ukończenie kursu lub szkolenia w zakresie szczepień ochronnych.
część II
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ); oraz:

a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
b)	kserokopia aktualnych badań technicznych, ubezpieczenia AC, OC i NW samochodów (w przypadku utraty ważności w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć kserokopię aktualnych w komórce Zamówień); 
c)	oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w aparaturę i sprzęt medyczny wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: PN EN 1789 + A1:2011 - Pojazdy medyczne ich wyposażenie  Ambulanse drogowe. ambulans typu: ,,B - wyposażenie pojazdu zgodne z Polską Normą PN-EN1865; zgodnie z przepisami o Państwowym Ratownictwie Medycznym; (zał. nr 5 do SIWZ);
d)	oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt wykorzystywany do udzielania świadczeń zdrowotnych jest serwisowany zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 i 1918); (zał. nr 5 do SIWZ);
e)	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 2 pojazdy sanitarne w tym jeden pojazd zdolny do przemieszczania się w trudnym terenie poligonowym. (zał. nr 5 do SIWZ);
f)	Oświadczenie Wykonawcy(zał. nr 5 do SIWZ); o posiadaniu do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 2 zespołów medycznych w tym samym czasie do świadczenia usług medycznych przez:
	ratownik medyczny, kierowca i karetka ratownictwa;
	lekarz, kierowca i karetka ratownictwa.
część III
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ); oraz:

 - wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy 
z postępowania:

1)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z  wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z  wykonawców składających ofertę wspólną.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

3)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w zaświadczenie składa każdy z  wykonawców składających ofertę wspólną.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie Zamawiającego):

Część I:

a)	Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 140 000,00 zł; W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
b)	wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
c)	dokument potwierdzający ukończenie kursu lub szkolenia w zakresie szczepień ochronnych.

Część II:

a)	zezwolenie na uprzywilejowanie w ruchu drogowym posiadanych przez Wykonawcę pojazdów samochodowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z późniejszymi zmianami) - kopia dowodu rejestracyjnego z dokonanym wpisem, że jest to pojazd specjalny, sanitarny;
b)	zezwolenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na poruszanie się w ruchu drogowym jako pojazdy uprzywilejowane (kopia dokumentu);
c)	kserokopia zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi kierowców realizujących usługę;

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.

d)	Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 64 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
e)	wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
f)	kserokopia aktualnych badań technicznych, ubezpieczenia AC, OC i NW samochodów (w przypadku utraty ważności w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć kserokopię aktualnych w komórce Zamówień); 
g)	oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w aparaturę i sprzęt medyczny wyposażenie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane: PN EN 1789 + A1:2011 - Pojazdy medyczne ich wyposażenie  Ambulanse drogowe. ambulans typu: ,,B - wyposażenie pojazdu zgodne z Polską Normą PN-EN1865; zgodnie z przepisami o Państwowym Ratownictwie Medycznym; (zał. nr 5 do SIWZ);
h)	oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt wykorzystywany do udzielania świadczeń zdrowotnych jest serwisowany zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 i 1918); (zał. nr 5 do SIWZ);
i)	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 2 pojazdy sanitarne w tym jeden pojazd zdolny do przemieszczania się w trudnym terenie poligonowym. (zał. nr 5 do SIWZ);
j)	Oświadczenie Wykonawcy(zał. nr 5 do SIWZ); o posiadaniu do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 2 zespołów medycznych w tym samym czasie do świadczenia usług medycznych przez:
	ratownik medyczny, kierowca i karetka ratownictwa;
	lekarz, kierowca i karetka ratownictwa.

Część III:

a)	Dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.

b)	wykaz osób, które będą uczestniczyć  w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (zał. nr 4 do SIWZ);
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">formularz ofertowy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1)	Ogólne i szczegółowe warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie 
z wybranym w wyniku przeprowadzenia postępowania Wykonawcą, ujęto we wzorze umowy dołączonym zał. nr 8 do SIWZ 
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/02/2017, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com