JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170131/17269-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.powiat-brzeziny.4bip.pl' target='_blank'>http://www.powiat-brzeziny.4bip.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17269 - 2017
              z dnia 2017-01-31 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Brzeziny: Zakup oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />"Akademia Mistrzów Zawodu  program wsparcia dla uczniów kształcących się w Powiecie Brzezińskim</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Brzeziński, krajowy numer identyfikacyjny
              75073171100000, ul.
              ul. Sienkiewicza 
              16,
              95060  
              Brzeziny, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              046 8741111, 8743164, e-mail
              promocja@powiat-brzeziny.wici.pl, faks
              468 741 111.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.powiat-brzeziny.4bip.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.powiat-brzeziny.4bip.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Brzezinach ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część I   sprzęt biurowo-dydaktyczny


1. 	Router 	-1  szt.
Wymagania minimalne:

Porty:  4 porty LAN 10/100/1000Mb/s
             1 port WAN 10/100/1000Mb/s
             2 porty USB 2.0
Zasilanie: 12VDC / 2.5A
Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
                                                 IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz;
Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s
                                     2.4GHz: do 300Mb/s;
Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most
                                                                WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej;
Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2,
                                                                             WPA-PSK / WPA2-PSK;
Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual
                                       Access)/BigPond;
DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów;

Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista
                                 hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami;
Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie
                                                          domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC;
Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6;
Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne;
Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz;  
Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux;


2.	Urządzenie wielofunkcyjne -2 szt.
Wymagania minimalne:

Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja:  wireless - druk przez WiFi
Format obsługiwanych dokumentów: A4
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 30000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
Legal 
Executive 
Folio 
3. 	Projektor -2 szt.
Wymagania minimalne:

Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA)
Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln
Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3
Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone)  15 (w pionie)
Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa)
Żywotność lampy (tryb normalny) 20000
Jasność (tryb normalny) 800
Kontrast (tryb normalny) 800:1
Odległość projekcji 1-3,8
Wielkość obrazu 34-130
Głośniki Tak
Ilość wbudowanych głośników 2
Moc głośnika 2
Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack
Pilot w zestawie Tak
Wyposażenie dodatkowe:
Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu)
Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m.

4. 	Ekran projekcyjny -2 szt.
Wymagania minimalne:
Sposób mocowania: ścienne/sufitowe 
Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) 
Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 
5.	Urządzenie wielofunkcyjne -4 szt.
Wymagania minimalne:
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja: kabel USB
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 10000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
6.	Laserowy czytnik  kodów kreskowych -4 szt.
Wymagania minimalne:
Źródło światła laser
Technologia odczytu pojedyncza linia
Głębokość odczytu 10 000 mm
Rozdzielczość 0.127 mm
Prędkość odczytu 100
Długość przewodu 150 cm
Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka

7.	Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych -4 szt.
Wymagania minimalne:

Technika wydruku:  Termotansferowa /Termiczna
Rozdzielczość:  min. 200 dpi
Szybkość wydruku:  min. 150 mm/s
Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm
Maksymalna długość etykiet:  2286 mm
Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD
Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics,  moduł Wi-Fi (opcjonalnie)
Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC)
Inne wyposażenie: gilotyna.

8.	Frankownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm  etykiety)
Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK
Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK
Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych.
Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5
Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK
Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET
Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK
Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.)

9. 	Telefon stacjonarny z faksem -1 szt.
Wymagania minimalne:
Prędkość wydruku: 14 PPM
Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie)
Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów
Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE
Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK
Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów
Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów
Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów
Transmisja opóźniona: TAK
Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK
Opisy na obudowie w języku polskim: TAK
Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE
Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu
10. 	Bindownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Format: A4 
Ilość dziurkowanych kartek: do 15
Ilość oprawianych kartek: do 500
Regulacja marginesu: TAK
Ogranicznik formatu: TAK
Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK
Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK
Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu 
Materiał obudowy i podstawy: metal 
Materiały wymienne: 
grzbiety do bindowania plastikowy  8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny)
okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania  300 szt. (kolor biały)
okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania  300 szt. (kolor granatowy)

11.	Niszczarka dokumentów-1 szt.
Wymagania minimalne:
Ilość niszczonych kartek: do 5
Pojemność kosza: 7  7,5  litra
Typ niszczarki: ścinkowa
Rozmiar cięcia: min. 4 x 40
Niszczony materiał: papier
Inne materiały, które można niszczyć: NIE

12.	Tablica suchościeralna -2 szt.
Wymagania minimalne:
 Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm
Rama: aluminiowa
Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka.

13.	Tablica typu flipchart -2 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.)


Przedmiot zamówienia ( część I) obejmuje serwis dostarczonego sprzętu biurowo-dydaktycznego  ( przegląd co najmniej raz w roku)  w siedzibie szkoły przez okres 2 lat od dnia sporządzenia protokołu odbioru.


4.2 Część II   oprogramowanie na nośniku:


1. 	System sprzedaży z obsługą magazynów	-na 32 stanowiska komputerowe
Wymagania minimalne:
	pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
	prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
	prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
	pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
	obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
	obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
	rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
	pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
	wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
	rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
	pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM);
	pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów oraz systemem finansowo-księgowym.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.


2.	 Generator Kodów Kreskowych	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

	generowanie wszystkich standardowych kodów kreskowych, ze standardem ISBN włącznie. 
	generowanie pojedynczych kodów kreskowych w formie gotowej do wydruku w programach graficznych i DTP. 
	możliwość zapisywania kodu w różnych formatach graficznych, np.: BMP, GIF, JPEG (JPG), TIFF, PNG, PCL, EPS.
	Obsługiwanie min. takich kodów jak ANSI/AIM Code 93, Code 128A, DUN-14, EAN-8, EAN-1 

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

3. 	Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)-32 szt.
Wymagania minimalne:
Program antywirusowy:
	Ochrona komputera w czasie rzeczywistym, pozwalająca na bieżąco chronić komputer przed infekcjami, mechanizm skanowania plików i dysków na żądanie, którego pracę i obszary działania można w dużym stopniu konfigurować i moduł antyspaware. 
	kwarantanna, w której umieszczane są zainfekowane pliki, 
	harmonogram zadań, pozwalający automatyzować proces skanowania komputera
	listy ignorowanych lokalizacji, pomijanych podczas skanowania. 
	moduł antyspamowy, 
	zapora sieciowa, 
	ochrona przed atakami phishing, 
	funkcja skanowania zewnętrznych pamięci podłączonych do komputera 
Do użytku szkolnego.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

4. 	Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
	prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
	prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
	prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
	prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
	rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
	naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
	Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
	wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
5.	System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości	- na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
	rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
	zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; 
	ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
	automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; 
	moduł Dokumenty do dekretacji;
	funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
	ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
	definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
	tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
	praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
6.	System kadrowo-płacowy	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe); 
	planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych; 
	 ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych; 
	rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
	ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje); 
	 rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji); 
	 definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat; 
	naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
7.	System zarządzania relacjami z klientami	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży;
	planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
	łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
	kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
	wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
	dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
	możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
	liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane zestawień na podstawie danych typu: sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach;
	możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
	powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
	biblioteka dokumentów;
	schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
	obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
	wygodny system notatek;
	strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
	możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
	praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
8.	System wspomagania decyzji, analizujący dane 	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

	prezentowanie zestawień  w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. 
	sortowanie tabel,
	filtrowanie danych,
	dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie,
	korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe),
	przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie,
	korzystanie z predefiniowanych formatów tabel,
	zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D).
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
9. 	Internetowe biuro rachunkowe	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	Zarządzanie bazą klientów on-line.
	Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń klientów.
	Import faktur z innych programów magazynowo-sprzedażowych 
	Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
	Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
	Baza dokumentów  skanowanie, OCR i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport dokumentów.
	 Wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień według typu dokumentu. Komentowanie dokumentów.
	Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
	Rozliczenia klienta  swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
	Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez e-mail i SMS.
	Zarządzanie kartotekami kontrahentów.
	Istnienie opcji wystawiania faktur.
	Zarządzanie fakturami.
	Baza dokumentów  wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu.
	Komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
	Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
	Zarządzanie urlopami  dodawanie wniosków i ich akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
	Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.
	Dostęp do wszystkich faktur 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
	Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej (ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów).
	Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca.
	Bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO.
	Ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów  wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego.
	Łatwa, intuicyjna obsługa systemu  brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>48000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30232110-8,
                30200000-1,
                32420000-3,
                30195920-7,
                30197621-5,
                30191400-8,
                32552520-8,
                30144100-1,
                42962000-7,
                30216130-6,
                38653400-1,
                38652100-1,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 5<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji zamówienia dla każdej z części: maksymalnie 5 dni  od dnia zawarcia umowy poprzetargowej.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4)	oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w trybie jak w pkt 7.2.1 SIWZ
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>sprzęt biurowo-dydaktyczny<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. 	Router 	-1  szt.
Wymagania minimalne:

Porty:  4 porty LAN 10/100/1000Mb/s
             1 port WAN 10/100/1000Mb/s
             2 porty USB 2.0
Zasilanie: 12VDC / 2.5A
Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
                                                 IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz;
Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s
                                     2.4GHz: do 300Mb/s;
Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most
                                                                WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej;
Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2,
                                                                             WPA-PSK / WPA2-PSK;
Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual
                                       Access)/BigPond;
DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów;

Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista
                                 hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami;
Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie
                                                          domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC;
Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6;
Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne;
Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz;  
Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux;


2.	Urządzenie wielofunkcyjne -2 szt.
Wymagania minimalne:

Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja:  wireless - druk przez WiFi
Format obsługiwanych dokumentów: A4
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 30000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
Legal 
Executive 
Folio 
3. 	Projektor -2 szt.
Wymagania minimalne:

Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA)
Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln
Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3
Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone)  15 (w pionie)
Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa)
Żywotność lampy (tryb normalny) 20000
Jasność (tryb normalny) 800
Kontrast (tryb normalny) 800:1
Odległość projekcji 1-3,8
Wielkość obrazu 34-130
Głośniki Tak
Ilość wbudowanych głośników 2
Moc głośnika 2
Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack
Pilot w zestawie Tak
Wyposażenie dodatkowe:
Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu)
Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m.

4. 	Ekran projekcyjny -2 szt.
Wymagania minimalne:
Sposób mocowania: ścienne/sufitowe 
Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) 
Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 
5.	Urządzenie wielofunkcyjne -4 szt.
Wymagania minimalne:
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Komunikacja: kabel USB
Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie
Technika druku: laser kolor
Miesięczne obciążenie: do 10000 stron 
Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min 
Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi 
Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika 
Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy
Obsługiwane formaty nośników: 
A4 
A5 
A6 
Letter 
6.	Laserowy czytnik  kodów kreskowych -4 szt.
Wymagania minimalne:
Źródło światła laser
Technologia odczytu pojedyncza linia
Głębokość odczytu 10 000 mm
Rozdzielczość 0.127 mm
Prędkość odczytu 100
Długość przewodu 150 cm
Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka

7.	Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych -4 szt.
Wymagania minimalne:

Technika wydruku:  Termotansferowa /Termiczna
Rozdzielczość:  min. 200 dpi
Szybkość wydruku:  min. 150 mm/s
Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm
Maksymalna długość etykiet:  2286 mm
Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD
Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics,  moduł Wi-Fi (opcjonalnie)
Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC)
Inne wyposażenie: gilotyna.

8.	Frankownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm  etykiety)
Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK
Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK
Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych.
Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5
Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK
Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET
Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK
Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.)

9. 	Telefon stacjonarny z faksem -1 szt.
Wymagania minimalne:
Prędkość wydruku: 14 PPM
Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie)
Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów
Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK
Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE
Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK
Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów
Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów
Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów
Transmisja opóźniona: TAK
Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK
Opisy na obudowie w języku polskim: TAK
Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE
Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu
10. 	Bindownica -1 szt.
Wymagania minimalne:
Format: A4 
Ilość dziurkowanych kartek: do 15
Ilość oprawianych kartek: do 500
Regulacja marginesu: TAK
Ogranicznik formatu: TAK
Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK
Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK
Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu 
Materiał obudowy i podstawy: metal 
Materiały wymienne: 
grzbiety do bindowania plastikowy  8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny)
okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania  300 szt. (kolor biały)
okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania  300 szt. (kolor granatowy)

11.	Niszczarka dokumentów-1 szt.
Wymagania minimalne:
Ilość niszczonych kartek: do 5
Pojemność kosza: 7  7,5  litra
Typ niszczarki: ścinkowa
Rozmiar cięcia: min. 4 x 40
Niszczony materiał: papier
Inne materiały, które można niszczyć: NIE

12.	Tablica suchościeralna -2 szt.
Wymagania minimalne:
 Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm
Rama: aluminiowa
Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka.

13.	Tablica typu flipchart -2 szt.
Wymagania minimalne:
Rozmiar: 70x100 cm
Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka
Półka na flamastry i gąbkę: TAK
Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232110-8, 30200000-1,
                    32420000-3,
                    30191400-8,
                    30195920-7,
                    30197621-5,
                    30100000-0,
                    32552520-8,
                    30144100-1,
                    42962000-7,
                    30216130-6,
                    38653400-1,
                    38652100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 5<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>oprogramowanie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. 	System sprzedaży z obsługą magazynów	-na 32 stanowiska komputerowe
Wymagania minimalne:
	pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
	prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
	prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
	pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
	obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
	obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
	rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
	pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
	wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
	rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
	pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM);
	pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów oraz systemem finansowo-księgowym.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.


2.	 Generator Kodów Kreskowych	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

	generowanie wszystkich standardowych kodów kreskowych, ze standardem ISBN włącznie. 
	generowanie pojedynczych kodów kreskowych w formie gotowej do wydruku w programach graficznych i DTP. 
	możliwość zapisywania kodu w różnych formatach graficznych, np.: BMP, GIF, JPEG (JPG), TIFF, PNG, PCL, EPS.
	Obsługiwanie min. takich kodów jak ANSI/AIM Code 93, Code 128A, DUN-14, EAN-8, EAN-1 

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

3. 	Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)-32 szt.
Wymagania minimalne:
Program antywirusowy:
	Ochrona komputera w czasie rzeczywistym, pozwalająca na bieżąco chronić komputer przed infekcjami, mechanizm skanowania plików i dysków na żądanie, którego pracę i obszary działania można w dużym stopniu konfigurować i moduł antyspaware. 
	kwarantanna, w której umieszczane są zainfekowane pliki, 
	harmonogram zadań, pozwalający automatyzować proces skanowania komputera
	listy ignorowanych lokalizacji, pomijanych podczas skanowania. 
	moduł antyspamowy, 
	zapora sieciowa, 
	ochrona przed atakami phishing, 
	funkcja skanowania zewnętrznych pamięci podłączonych do komputera 
Do użytku szkolnego.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.

4. 	Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
	prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
	prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
	prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
	prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
	rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
	naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
	Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
	wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
5.	System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości	- na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
	rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
	zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; 
	ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
	automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; 
	moduł Dokumenty do dekretacji;
	funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
	ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
	definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
	tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
	praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
6.	System kadrowo-płacowy	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe); 
	planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych; 
	 ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych; 
	rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
	ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje); 
	 rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji); 
	 definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat; 
	naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
7.	System zarządzania relacjami z klientami	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży;
	planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
	łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
	kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
	wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
	dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
	możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
	liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane zestawień na podstawie danych typu: sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach;
	możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
	powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
	biblioteka dokumentów;
	schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
	obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
	wygodny system notatek;
	strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
	możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
	praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
8.	System wspomagania decyzji, analizujący dane 	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:

	prezentowanie zestawień  w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. 
	sortowanie tabel,
	filtrowanie danych,
	dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie,
	korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe),
	przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie,
	korzystanie z predefiniowanych formatów tabel,
	zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D).
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
9. 	Internetowe biuro rachunkowe	-na 16 stanowisk
komputerowych
Wymagania minimalne:
	Zarządzanie bazą klientów on-line.
	Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń klientów.
	Import faktur z innych programów magazynowo-sprzedażowych 
	Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR.
	Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
	Baza dokumentów  skanowanie, OCR i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport dokumentów.
	 Wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień według typu dokumentu. Komentowanie dokumentów.
	Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych.
	Rozliczenia klienta  swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta).
	Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez e-mail i SMS.
	Zarządzanie kartotekami kontrahentów.
	Istnienie opcji wystawiania faktur.
	Zarządzanie fakturami.
	Baza dokumentów  wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu.
	Komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem.
	Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi.
	Zarządzanie urlopami  dodawanie wniosków i ich akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu.
	Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach.
	Dostęp do wszystkich faktur 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
	Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej (ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów).
	Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca.
	Bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO.
	Ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów  wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego.
	Łatwa, intuicyjna obsługa systemu  brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników.
Do użytku szkolnego.
Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi.
Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 5<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com