JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/18905-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.um.bydgoszcz.pl' target='_blank'>http://www.bip.um.bydgoszcz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 18905 - 2017
              z dnia 2017-02-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bydgoszcz: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH, ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta  Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Jezuicka 
              1,
              85102  
              Bydgoszcz, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              0-52 32 88 157, 5858453, e-mail
              przetargi@um.bydgoszcz.pl, faks
              (052) 58 58 273, 5858833.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bydgoszcz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.um.bydgoszcz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH, ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY<br /><b>Numer referencyjny: </b>WZP.271.4.2017.B<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 4<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH, ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ I INWENTARYZACJI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>70331000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>70332000-7,
                70332300-0,
                71250000-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/ami (która/e będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia) posiadającą/ymi:
1) uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania wartości nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj., Dz. U. z 2016r., poz. 2147 ze zm.)  w zakresie wszystkich Pakietów,
2) uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (dalej  ustawa Prawo budowlane, tj., Dz. U. z 2016r., poz. 290) - w zakresie Pakietu nr II,  
Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
3) uprawnienia w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2014r., poz. 1200 ze zm.)  w zakresie Pakietów nr nr I, II, VI.  <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji  w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne),
2)zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego),
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia, 
4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3)ogłoszenia,
5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
6)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia    </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp, w tym w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych, 
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia  jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt III.1.3),
5) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek.
6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/02/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208 do dnia 10.02.2017r. do godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.02.2017r. o godz. 11:15 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój 209.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz  na potrzeby sprzedaży tego lokalu  - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2016 r., poz.2147 ze zm. ) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali  ( tj. Dz.U. z 2015, poz. 1892 ) oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej - art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków ( Dz.U z 2014r. poz.1200 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).			<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>inwentaryzacja i oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących                    w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz  na potrzeby sprzedaży tego lokalu  - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2016r., poz. 2147 ze zm. ) oraz art. 2 ustawy y dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali  (tj. Dz.U. z 2015, poz. 1892 ) oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej - art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U z 2014r. poz.1200 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr III<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości lokali użytkowych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz  na potrzeby sprzedaży tego pomieszczenia  - art. 37 ust.1, art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm. ) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali  (tj. Dz.U. z 2015, poz. 1892 ) <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr IV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości lokali mieszkalnych, będących w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz na potrzeby sprzedaży tego lokalu  - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm. ) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali  (tj. Dz.U. z 2015, poz. 1892) <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr V<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości zespołu izb znajdujących się na poddaszu budynku przy  ul. Jezuickiej 16, stanowiących pokój, łazienkę i przedpokój o łącznej pow. użytkowej 43,44m2, które nie spełniają kryterium lokalu samodzielnego w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1892 ze zm.) położonych w budynku przy ul. Jezuickiej 16 z przeznaczeniem na poprawę warunki zagospodarowania lokalu mieszkalnego nr 6, stanowiącego własność osoby fizycznej - art. 37 ust. 2 pkt. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.  o gospodarce nieruchomościami  (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.). <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości lokalu mieszkalnego, będącego w zasobach mieszkaniowych Miasta Bydgoszcz  na potrzeby sprzedaży tego lokalu  - art. 37 ust.2 pkt 1 w zw. z art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.) oraz art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 o własności lokali (tj. Dz.U. z 2015, poz. 1892) oraz sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej - art. 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U z 2014r. poz.1200 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr VII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ustalenie wartości nieruchomości gruntowej  działki zajętej pod drogę publiczną, oznaczonej ewidencyjnie nr 176, obr. 0486, przy ul. Gajowej, zapisanej w KW BY1B/00001558/0 na rzecz Gminy Bydgoszcz, w celu ujęcia w ewidencji środków trwałych, zgodnie z Zarządzeniem Nr 16/2015 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 8 stycznia 2015 roku, w sprawie przyjęcia zasad (polityki) rachunkowości. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr VIII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w Bydgoszczy przy ul. Fabrycznej,  oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 85/25 o pow. 0,0583 ha (obręb 208)  KW nr BY1B/00142723/8, (przeznaczonej na poprawienie warunków zagospodarowania działki przyległej nr 85/16 o pow. 0,2520 ha lub nr 85/20 o pow. 0,6906 ha w obrębie 208); w celu ustalenia ceny sprzedaży w drodze przetargu ograniczonego stosownie do art. 28 ust. 1, art. 37 ust. 1, art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr IX<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową własności nieruchomości zabudowanej, położonej w Bydgoszczy przy ul. Rycerskiej 1, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 58 o pow. 0,2333 ha (obręb 113), zapisanej         w KW nr 166685 oraz wartości udziału Skarbu Państwa w tej nieruchomości wynoszącego 3264/20736 części; w celu ustalenia ceny sprzedaży w drodze przetargu ustnego ograniczonego, stosownie do art. 28 ust. 1, art. 37 ust. 1, art. 40 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr X<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową udziału Miasta Bydgoszczy wynoszącego 53/78 części w nieruchomości niezabudowanej, położonej w Bydgoszczy przy ul. Łubinowej, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 83/2 o pow. 0,0078 ha (obręb 11), zapisanej w KW nr BY1B/00027812/7, przeznaczonego na poprawienie warunków zagospodarowania działki przyległej nr 90/2 o pow. 0,0524 ha, obręb 11, zapisanej w KW nr BY1B/00002758/9; w celu ustalenia ceny sprzedaży udziału w drodze bezprzetargowej, stosownie do art. 28 ust. 1, art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.)<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową lokalu użytkowego nr 1 o pow. użytkowej 40,69 m2, stanowiącego własność Miasta Bydgoszczy, znajdującego się w budynku położonym w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 146 oraz udziału wynoszącego 4069/25212 części w nieruchomości wspólnej stanowiącej grunt działki oznaczonej nr ewidencyjnym 99/1 o pow. 0,0204 ha (obręb 171), zapisanej w księdze wieczystej KW nr BY1B/00073349/7, a także części budynku i urządzeń, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali, ponadto sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla  przedmiotowego lokalu; w celu ustalenia ceny sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy, stosownie do art. 28 ust. 1, art.  37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.) oraz uchwały Nr LIX/1146/05 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 30 listopada 2005r. w sprawie ustalenia zasad sprzedaży lokali użytkowych ze zm.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>dot. sporządzenia operatu szacunkowego celem ustalenia wartości nieruchomości na potrzeby prowadzonego postępowania dotyczącego nabycia na rzecz Miasta nieruchomości zabudowanej, oznaczonej nr 49/17, obręb 110, położonej przy ulicy Bulwary Bydgoszczy. Operat powinien zawierać szczegółową dokumentację fotograficzną nieruchomości.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XIII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości nieruchomości gruntowych na potrzeby ustalenia wysokości odszkodowania za przejęte z mocy prawa  art. 98 ust.1 ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2016r, poz. 2147 ze zm. ) działki gruntu wydzielone pod drogi publiczne, w wyniku podziałów dokonanych na wnioski właścicieli.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XIV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego, zgodnie z treścią art. 40, ust.1, pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.) z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>oszacowanie wartości prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, w celu nabycia prawa własności nieruchomości przez użytkownika wieczystego - art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.) ul. Białogardzka   nieruchomość zabudowana o łącznej pow. 0,0902 ha, obr. 484, składająca się z działek: nr 23/2 o pow. 0,0761 ha i nr 23/3 o pow. 0,0141 ha, KW BY1B/00211449/8.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr XVI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>szacowanie wartości nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, położonej w okolicy Parku Ludowym im. Wincentego Witosa - dz. nr 19/7 o pow. 0,0010 ha, obr.146, KW BY1B/00064134/1, przeznaczonej do zbycia poprzez oddanie w użytkowanie wieczyste na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości przyległej, stanowiącej własność Miasta Bydgoszczy, składającej się z dz. nr 90/11,  pow. 0,0130 ha, obr.147, KW BY1B/00029329/8 - w oparciu o art. art.37 ust. 2, pkt 6, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce  nieruchomościami ( Dz.U. z 2016r. poz. 2147 ze zm.)   <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70331000-0, 70332000-7,
                    70332300-0,
                    71250000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1) w zakresie Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII - 14 dni,
2) w zakresie Pakietów nr nr:  I, IX, XIII, XIV, XV, XVI - 21 dni   
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.2) SIWZ, tj.
dla Pakietów nr nr: II, III, IV, V, VI, VII, VIII, X, XI, XII
- termin wykonania zamówienia wynosi od 7 do 14 dni (min. 7, maks. 14 dni).
dla Pakietów nr nr: I, IX, XIII, XIV, XV, XVI   
- termin wykonania zamówienia wynosi od 14 do 21 dni (min. 14, maks. 21 dni).<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com