JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/19575-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.gminawagrowiec.pl' target='_blank'>http://www.bip.gminawagrowiec.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 19575 - 2017
              z dnia 2017-02-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wągrowiec: Termomodernizacja i przebudowa obiektów Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu
obejmująca:
Część I Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14, w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Część II Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16,
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 16
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16
Część III Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej.
Część IV Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów,
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku sanitariatów
Zadanie nr 2 Remont budynku sanitariatów<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zadania dotyczące termomodernizacji: budynku szkoły ul. Kolejowa 14, budynku szkoły ul. Kolejowa 16, budynku sali gimnastycznej i budynku sanitariatów współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 3 ,,Energia, Działanie 3.2. ,,Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1. ,,Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej  Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020  Umowa o dofinansowanie projektu pn.: ,,Termodernizacja obiektów Gimnazjum nr 1 w Wgrowcu" Nr RPWP.03.02.01-30-0087/15-00  z dnia 12.12.2016 r.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />Nie dotyczy</div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wągrowiec, krajowy numer identyfikacyjny
              54805700000, ul.
              ul. Cysterska 
              22,
              62100  
              Wągrowiec, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              67 26 80 800, e-mail
              wagrow@wokiss.pl, faks
              67 26 80 803.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminawagrowiec.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.gminawagrowiec.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.gminawagrowiec.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę składa się pod rygorem nieważnoci w formie pisemnej. Ofertę należy złożyć do dnia 20.02.2017 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego<br />
                Adres:
                <br />Urzęd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62  100 Wągrowiec  pokój nr 100 (biuro podawcze)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja i przebudowa obiektów Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu
obejmująca:
Część I Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14, w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Część II Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16,
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 16
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16
Część III Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej.
Część IV Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów,
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku sanitariatów
Zadanie nr 2 Remont budynku sanitariatów<br /><b>Numer referencyjny: </b>IGP.271.1.1.2017.FZ<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Miejsce realizacji zamówienia (dla Części I, II, III i IV): 
Miasto Wągrowiec
ul. Kolejowa 14 i 16
62-100 Wągrowiec
Działki ewidencyjne nr 1790/2, 1791/2, 4193
Obręb geodezyjny Miasto Wągrowiec
Zakres robót obejmuje:	
Część I Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14, 
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 14. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku dużej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego  łącznie powierzchnia ścian do ocieplenia 757,31 m2,
- ocieplenie ościeży od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego, 
- wymiany okien - 76 szt.,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 3 szt.,
- docieplenia dachu wełną mineralną - łącznie powierzchnia dachu do ocieplenia 473,98 m2,  
- modernizacji instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiany oświetlenia na energooszczędne - LED 189 szt.,
- wykonania instalacji fotowoltaicznej - montaż 114 kpl. modułów  paneli fotowoltaicznych.
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14. Przedmiotem zadania jest przebudowa budynku dużej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek szkoły wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej,  jest częściowo podpiwniczony, posiada cztery kondygnacje (piwnica, parter, piętro, poddasze) oraz dach wielospadowy kryty dachówką. Po przebudowie budynek będzie miał następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa 1150,02 m2, 
- powierzchnia zabudowy 456,32 m2, 
- kubatura 4661,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności: robot rozbiórkowych, robót murarskich, tynków, posadzek, robot malarskich, drzwi, stolarki okiennej, montażu ścianek ustępowych z laminatu kompaktowego, uzupełnienia schodów żelbetowych, wykonania izolacji cieplnej stropu I piętra, wykonania ścianek działowych i obudowy na poddaszu  ścianki gipsowo  kartonowe z wypełnieniem z wełny mineralnej, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, wymiany pokrycia dachowego, robót w zakresie elewacji, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznych, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji sanitarnych.
Część II Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16
w tym:
Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 16. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku małej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego  łącznie powierzchnia ścian do ocieplenia 210,20 m2,
- ocieplenie ościeży od wewnątrz z lekkiego betonu,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 1 szt.,
- docieplenia dachu wełną mineralną - łącznie powierzchnia dachu do ocieplenia 376,67 m2,  - modernizacji instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiany oświetlenia na energooszczędne  LED 112 szt.
Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16. Przedmiotem zadania jest przebudowa budynku małej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek szkoły wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej, posiada dwie kondygnacje (parter, poddasze) oraz dach wielospadowy kryty dachówką. Po przebudowie budynek będzie miał następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa 445,89 m2, 
- powierzchnia zabudowy 285,25 m2, 
- kubatura 2079,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności: robót rozbiórkowych, robót murarskich, tynków, okładzin, posadzek, robót malarskich, drzwi wewnętrznych, wykonania schodów żelbetowych, wykonania izolacji cieplnej stropu, wykonania ścianek działowych, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, wymiany pokrycia dachowego, robót w zakresie elewacji, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznych, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji sanitarnych.
Część III Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej. Przedmiotem zadania jest ocieplenie budynku sali gimnastycznej znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac związany z rozbudową oraz przebudową istniejącego budynku, wymianą stolarki okiennej, wymianą pokrycia i termoizolacją dachu,  został wykonany w 2015 roku. Do wykonania pozostało ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ocieplenie ścian przy gruncie. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian przy gruncie styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 16,91 m2,
- ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 82,10 m2,
- ocieplenia ścian z pianki fenolowej  gr. 8 cm  powierzchnia ścian do ocieplenia 136,87 m2,
- ocieplenia ścian z pianki fenolowej gr.4 cm  powierzchnia ścian do ocieplenia 62,12 m2.
Część IV Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów
w tym: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku sanitariatów. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku sanitariatów znajdującego się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 132,63 m2,
- ocieplenie ościeży,
- ocieplenia ścian przy gruncie  powierzchnia ścian do ocieplenia 33,50 m2,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 3 szt,
- wymiany okien - 8 szt. 
- docieplenia dachu styropianem laminowanym papą  powierzchnia dachu 113,90 m2,
- modernizacji instalacji c.o
- wymiany oświetlenia na energooszczędne LED  - 18 szt.;  
- ponadto zakres prac obejmuje przecieranie tynku na kominach, jego malowanie, wykonanie nakryw na kominie oraz montaż nowych rynien i rur spustowych.
Zadanie Nr 2 Remont budynku sanitariatów. Przedmiotem zadania jest remont budynku sanitariatów znajdującego się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek sanitariatów wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej, nie jest podpiwniczony, posiada jedną kondygnację  oraz dach płaski kryty papą. Budynek ma następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa: 92,60 m2, 
- powierzchnia zabudowy: 121,31 m2, 
- kubatura 397,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:  robot rozbiórkowych, izolacji poziomej murów,  robót murarskich, tynków, okładzin, wykonania ścianek działowych, posadzek, drzwi wewnętrznych, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, robot malarskich, modernizacji instalacji wodno  kanalizacyjnej i elektrycznej.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ. 
Zamówienie będzie realizowane przy czynnych obiektach. Użytkownik obiektu udostępni sukcesywnie poszczególne obiekty, a w przypadku budynku głównego  pomieszczenia części obiektu. Wykonawca w planowanym harmonogramie realizacji uwzględni zarówno potrzeby dyrektora placówki oraz wymagania bezpieczeństwa. 
Ilości podane w w/w opisach są ilościami przedmiarowymi wynikającymi z przygotowanej dokumentacji i mogą ulec zmianie w wyniku obmiarów powykonawczych
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45262700-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111300-1,
                45262690-4,
                45262500-6,
                45261215-4,
                45262300-4,
                45261210-9,
                45321000-3,
                45330000-9,
                45310000-3,
                45331100-7,
                45317300-5,
                45331210-1,
                45430000-0,
                45421130-4,
                45421152-4,
                45421141-4,
                45421160-3,
                45442100-8,
                45410000-4,
                45453100-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                1) Zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, określonych w pkt III.3 SIWZ.
2) Wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego, dla każdej Części,
3) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich jak zamówienie podstawowe
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/02/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 29/09/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 09/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>WYMÓG ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ:
1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, 
w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na:
Dla Części I, II i IV:
 wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac przygotowawczych, ogólnobudowlanych, murarskich, dekarskich, malarskich, okładzinowych, ślusarskich),
 wykonywaniu  robót w zakresie instalacji sanitarnych (prac instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i wentylacji),
 wykonywaniu robót w zakresie instalacji elektrycznych.
Dla Części III:
 wykonywaniu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych (prac przygotowawczych, budowlanych, okładzinowych i tynkarskich).
2. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie dotyczy<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                dla Części I
a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 2 300 000,00 zł.
dla Części II
a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
dla Części III
a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.
dla Części IV
a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
- W przypadku składania oferty na kilka Części, Wykonawca musi wykazać się sumą środków finansowych lub zdolności kredytowej dla tych Części.
- W przypadku składania oferty na kilka Części, Wykonawca musi wykazać się sumą ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla tych Części<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie dotyczy<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: 
Dla Część I Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14: 
- 1 zamówienie polegające na termomodernizacji obiektu kubaturowego o wartości minimum 600 000,00 zł NETTO oraz 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości minimum 800 000,00 zł NETTO,
albo
- 1 zamówienie polegające na budowie obiektu kubaturowego lub przebudowie  obiektu kubaturowego wraz z termomodernizacją o wartości minimum 1 400 000,00 zł NETTO.
Dla Część II Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16:
- 1 zamówienie polegające na termomodernizacji obiektu kubaturowego o wartości minimum 120 000,00 zł NETTO oraz 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości minimum 300 000,00 zł NETTO,
albo
- 1 zamówienie polegające na budowie obiektu kubaturowego lub przebudowie  obiektu kubaturowego wraz z termomodernizacją o wartości minimum 420 000,00 zł NETTO.
Część III Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej.
- 1 zamówienia polegające na budowie obiektu kubaturowego lub termomodernizacji obiektu kubaturowego lub przebudowie obiektu kubaturowego wraz z termomodernizacją o wartości minimum 40 000,00 zł NETTO.
Część IV Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów
- 1 zamówienie polegające na termomodernizacji obiektu kubaturowego o wartości minimum 60 000,00 zł NETTO oraz 1 zamówienie polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektu kubaturowego o wartości minimum 40 000,00 zł NETTO,
albo 
- 1 zamówienie polegające na remoncie lub przebudowie obiektu kubaturowego wraz z termomodernizacją o wartości minimum 100 000,00 zł NETTO.
W przypadku składania oferty na kilka Części, Wykonawca może wykazać się tymi samymi robotami pod warunkiem, że spełniają one wymagania co do rodzaju robót w zakresie danej Części i  odpowiadają sumie (wartości NETTO) danego rodzaju robót, określonej dla tych Części.
b) dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi  zapewnią nadzór nad robotami w postaci:
 dla Części I i II -  kierownika budowy oraz kierowników robót; 
 dla Części III - kierownika budowy, 
 dla Części IV - kierowników robót,
posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej)
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Nie dotyczy</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty  na potwierdzenie warunku VI.1.2).a) - wg załącznika nr 3 do SIWZ
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  na potwierdzenie warunku VI.1.2).b)  wg załącznika nr 4 do SIWZ,
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert  na potwierdzenie  spełnienia warunku VI.1.3).a).
4) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - na potwierdzenie spełnienia warunku VI.1.3).b)
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty należy załączyć :
1) Dowód wniesienia wadium.
2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. 
W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.
3)kosztorys ofertowy  wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x  cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy).
Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o  której mowa w art. 86  ust. 5  ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o  przynależności  lub  braku  przynależności do  tej  samej  grupy  kapitałowej, o  której  mowa  w  art.  24  ust.  1  pkt  23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca wniesie  wadium w wysokości:
 dla Części I: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do 20.02.2017 r.  do godz. 9:00.
 dla Części II: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do 20.02.2017 r.  do godz. 9:00.
 dla Części III: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do 20.02.2017 r.  do godz. 9:00.
 dla Części IV: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do 20.02.2017 r.  do godz. 9:00.
2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 j. t.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: 
Wadium  Termomodernizacja i przebudowa obiektów Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu  Część 
Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.
Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty.
4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 
Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu  pokój 107, a kopię dopiąć do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę i adres Zamawiającego,
2) nazwę zamówienia, 
3) nazwę i adres Wykonawcy,
4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie  w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał  ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe                 z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Nie dotyczy</div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b>Nie dotyczy<br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              Nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              Nie dotyczy<br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              Nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              Nie dotyczy<br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              Nie dotyczy<br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />Nie dotyczy</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br />Nie dotyczy<br />
              Informacje dodatkowe
              <br />Nie dotyczy<br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br />Nie dotyczy<br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />Nie dotyczy<br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />Nie dotyczy<br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu w przypadku okoliczności określonych w art. 144 ustawy Pzp.
2. Zmiany terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku zaistnienie takich warunków atmosferycznych, które spowodują przerwę w wykonaniu robót lub uniemożliwia realizacje robót zgodnie z wymaganą technologią, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru.
3. Zmiana terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych).
4. Zmiana terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
5. Zmiana kierownika budowy (kierowników robót) i inspektorów nadzoru  pod warunkiem złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem (aneksem do umowy).
6. Zmiana kwoty umownej: 
a) aneksem do umowy  w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę lub Zamawiającego z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o  różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo; dotyczy wyłącznie części Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.
b) aneksem do umowy  po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego robót wykonanych  w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót  dopuszcza  się  możliwość  zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach. 
Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym.
W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (niewiększych niż publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia).
W/w regulacje dotyczą również wykonania robót zamiennych i dodatkowych, których wykonanie musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności oraz być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Nie dotyczy<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Nie dotyczy<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br />Nie dotyczy<br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Ofertę należy sporządzić w języku polskim; w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów na język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14,  w tym: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 14 Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Wągrowiec ul. Kolejowa 14 
62-100 Wągrowiec Działki ewidencyjne nr 1790/2
Obręb geodezyjny Miasto Wągrowiec
Zakres robót obejmuje:	
Część I Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14, 
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku dużej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego  łącznie powierzchnia ścian do ocieplenia 757,31 m2,
- ocieplenie ościeży od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego, 
- wymiany okien - 76 szt.,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 3 szt.,
- docieplenia dachu wełną mineralną - łącznie powierzchnia dachu do ocieplenia 473,98 m2,  
- modernizacji instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiany oświetlenia na energooszczędne - LED 189 szt.,
- wykonania instalacji fotowoltaicznej - montaż 114 kpl. modułów  paneli fotowoltaicznych.
Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 14
Przedmiotem zadania jest przebudowa budynku dużej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek szkoły wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej,  jest częściowo podpiwniczony, posiada cztery kondygnacje (piwnica, parter, piętro, poddasze) oraz dach wielospadowy kryty dachówką. Po przebudowie budynek będzie miał następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa 1150,02 m2, 
- powierzchnia zabudowy 456,32 m2, 
- kubatura 4661,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności: robot rozbiórkowych, robót murarskich, tynków, posadzek, robot malarskich, drzwi, stolarki okiennej, montażu ścianek ustępowych z laminatu kompaktowego, uzupełnienia schodów żelbetowych, wykonania izolacji cieplnej stropu I piętra, wykonania ścianek działowych i obudowy na poddaszu  ścianki gipsowo  kartonowe z wypełnieniem z wełny mineralnej, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, wymiany pokrycia dachowego, robót w zakresie elewacji, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznych, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji sanitarnych. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45262700-8, 45111300-1,
                    45262500-6,
                    45261215-4,
                    45262300-4,
                    45261210-9,
                    45321000-3,
                    45330000-9,
                    45310000-3,
                    45331100-7,
                    45317300-5,
                    45331210-1,
                    45430000-0,
                    45421130-4,
                    45421152-4,
                    45421141-4,
                    45421160-3,
                    45442100-8,
                    45410000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Nie dotyczy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16 w tym: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 16 Zadanie nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Wągrowiec, ul. Kolejowa 16, 62-100 Wągrowiec, Działka ewidencyjna nr 1790/2, Obręb geodezyjny Miasto Wągrowiec. Zakres robót obejmuje: Część II Termomodernizacja i przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16
w tym:
Zadanie Nr 1 Termomodernizacja budynku szkoły ul. Kolejowa 16. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku małej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz z lekkiego betonu komórkowego  łącznie powierzchnia ścian do ocieplenia 210,20 m2,
- ocieplenie ościeży od wewnątrz z lekkiego betonu,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 1 szt.,
- docieplenia dachu wełną mineralną - łącznie powierzchnia dachu do ocieplenia 376,67 m2,  - modernizacji instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiany oświetlenia na energooszczędne  LED 112 szt.
Zadanie Nr 2 Przebudowa budynku szkoły ul. Kolejowa 16. Przedmiotem zadania jest przebudowa budynku małej szkoły znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek szkoły wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej, posiada dwie kondygnacje (parter, poddasze) oraz dach wielospadowy kryty dachówką. Po przebudowie budynek będzie miał następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa 445,89 m2, 
- powierzchnia zabudowy 285,25 m2, 
- kubatura 2079,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności: robót rozbiórkowych, robót murarskich, tynków, okładzin, posadzek, robót malarskich, drzwi wewnętrznych, wykonania schodów żelbetowych, wykonania izolacji cieplnej stropu, wykonania ścianek działowych, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, wymiany pokrycia dachowego, robót w zakresie elewacji, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznych, robót w zakresie wymiany i modernizacji instalacji sanitarnych. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45262700-8, 45111300-1,
                    45262500-6,
                    45261215-4,
                    45262300-4,
                    45261210-9,
                    45321000-3,
                    45330000-9,
                    45310000-3,
                    45331100-7,
                    45317300-5,
                    45331210-1,
                    45430000-0,
                    45421130-4,
                    45421152-4,
                    45421160-3,
                    45442100-8,
                    45410000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarncja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Nie dotyczy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Wągrowiec, ul. Kolejowa, 62-100 Wągrowiec, Działki ewidencyjne nr 1790/2, 4193, Obręb geodezyjny Miasto Wągrowiec. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zadania jest ocieplenie budynku sali gimnastycznej znajdującej się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac związany z rozbudową oraz przebudową istniejącego budynku, wymianą stolarki okiennej, wymianą pokrycia i termoizolacją dachu,  został wykonany w 2015 roku. Do wykonania pozostało ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ocieplenie ścian przy gruncie. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian przy gruncie styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 16,91 m2,
- ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 82,10 m2,
- ocieplenia ścian z pianki fenolowej  gr. 8 cm  powierzchnia ścian do ocieplenia 136,87 m2,
- ocieplenia ścian z pianki fenolowej gr.4 cm  powierzchnia ścian do ocieplenia 62,12 m2. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45321000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Nie dotyczy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów w tym: Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku sanitariatów Zadanie nr 2 Remont budynku sanitariatów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Wągrowiec, ul. Kolejowa, 62-100 Wągrowiec, Działka ewidencyjna nr 1791/2, Obręb geodezyjny Miasto Wągrowiec. Zakres robót obejmuje: Termomodernizacja i remont budynku sanitariatów
w tym:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja budynku sanitariatów. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku sanitariatów znajdującego się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:
- ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem  powierzchnia ścian do ocieplenia 132,63 m2,
- ocieplenie ościeży,
- ocieplenia ścian przy gruncie  powierzchnia ścian do ocieplenia 33,50 m2,
- wymiany drzwi zewnętrznych - 3 szt,
- wymiany okien - 8 szt. 
- docieplenia dachu styropianem laminowanym papą  powierzchnia dachu 113,90 m2,
- modernizacji instalacji c.o
- wymiany oświetlenia na energooszczędne LED  - 18 szt.;  
- ponadto zakres prac obejmuje przecieranie tynku na kominach, jego malowanie, wykonanie nakryw na kominie oraz montaż nowych rynien i rur spustowych.
Zadanie Nr 2 Remont budynku sanitariatów. Przedmiotem zadania jest remont budynku sanitariatów znajdującego się na terenie Gimnazjum nr 1 Gminy Wągrowiec w Wągrowcu. Budynek sanitariatów wybudowany został w technologii tradycyjnej murowanej, nie jest podpiwniczony, posiada jedną kondygnację  oraz dach płaski kryty papą. Budynek ma następujące parametry:
- powierzchnia użytkowa: 92,60 m2, 
- powierzchnia zabudowy: 121,31 m2, 
- kubatura 397,00 m3.  
Zakres prac do wykonania dotyczy w szczególności:  robot rozbiórkowych, izolacji poziomej murów,  robót murarskich, tynków, okładzin, wykonania ścianek działowych, posadzek, drzwi wewnętrznych, montażu elementów ślusarsko  kowalskich, robot malarskich, modernizacji instalacji wodno  kanalizacyjnej i elektrycznej.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45262690-4, 45262500-6,
                    45321000-3,
                    45330000-9,
                    45310000-3,
                    45331100-7,
                    45317300-5,
                    45430000-0,
                    45421130-4,
                    45421160-3,
                    45442100-8,
                    45453100-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 09/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwaracja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Nie dotyczy<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com