JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170203/19624-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.szgichp.med.pl' target='_blank'>http://www.szgichp.med.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 19624 - 2017
              z dnia 2017-02-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Koszalin: Dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium  Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc  w Koszalinie.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
              000290759, ul.
              ul. Niepodległości 
              44-48,
              75-252 
              Koszalin, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              94 3406542, e-mail
              przetargi@szgichp.med.pl, faks
              94 3423339.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szgichp.med.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szgichp.med.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szgichp.med.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />2.	W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium  Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc  w Koszalinie.<br /><b>Numer referencyjny: </b>PN 2/2017r<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest  związana z realizacją zadania pn.:Dostawa odczynników, barwników, podłoży i sprzętu jednorazowego dla Laboratorium  Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłączenie z zakresie,  w jakim zamówienie zostało podzielone na części :
Pakiet II - mikroprobówki
Pakiet III - jednorazówki analityka
Pakiet IV - system zamknięty do pobierania krwi
Pakiet V  panele alergenowe
Pakiet VI- odczynniki chemiczne
Pakiet VII - jednorazówki  bakteriologia                              
Pakiet VIII - zestawy do barwienia    
Pakiet IX  podłoża mikrobiolog.            
Pakiet X  krążki antybiogramowe            
Pakiet XI  podłoża identyfikacyjne              
Pakiet XII- krążki do izolacji
Pakiet XIII - testy lateksowe                  
Pakiet XIV - podłoża L-J        
Pakiet XV- paski do MIC
Pakiet XVI szybkie testy zakaźne
Pakiet XVII- podłoża chromogenne
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33696500-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33790000-4,
                33696200-7,
                38000000-5,
                33696300-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 36<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania  Załącznik nr 3 do SIWZ;
Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.3) a W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w ust. 1.3)  SIWZ składa każd z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 
Dla poszczególnych pakietów szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą  w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
Próbki będą oceniane przez członków komisji przetargowej odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia w zakresie zweryfikowania zgodności wszystkich wymogów technicznych określonych w załączniku nr 2 z oferowanym asortymentem. Zamawiający zastrzega, iż próbki w celu zweryfikowania wymogów opisanych w SIWZ zostaną otwarte oraz zużyte podczas oceny. 
2)Dokumenty potwierdzające zgłoszenie produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz certyfikat CE dla testów
3) deklaracji zgodności CE, karty charakterystyki
4)certyfikaty jakości do każdej dostawy płytek
5) Pozytywną opinię KORLD, specyfikację krążków  i przykładowe świadectwo kontroli jakości 3 różnych krążków antybiotykowych , które powinno zawierać: nazwę producenta, nazwę antybiotyku, stężenie, numer serii, datę ważności, kontrolę stężenia na szczepach wzorcowych wraz ze strefami podanymi  w milimetrach dla każdego szczepu kontrolnego
6)podłoża muszą posiadać rekomendację oraz kontrolę jakości do każdej dostawy wykonaną  przez Instytut Gruźlicy.
Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać dokumenty  numerem zadania i pozycji.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa:
1)	formularz ofertowy  Załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	Formularz asortymentowo cenowy z opisem przedmiotu zamówienia      zał. nr 2 do SIWZ.
3)	Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania  Załącznik nr 3 do SIWZ;
4)	Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.3)
2.	Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ  (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji   i informacji o działalności gospodarczej).
3.	Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.  
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której  ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin dostawy reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 
Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie,                                  w przypadku, gdy: 
Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 
Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego                             i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
 producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 
5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane                  w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż        z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet 1biochemia + szybkie testy   <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odczynniki biochemiczne do oznaczeń manualnych na fotometrze ; w1 ml roztworu roboczego; odczynniki ciekłe.
Szybkie testy	Ilość testów na 3 lata
ALP -  metoda IFCC; pakowane w buteleczki 
            do  20 ml	1260
Odczynnik  do separacji frakcji HDL cholesterolu metoda z kwasem fosforowolframowym  i chlorkiem magnezu	600
Amylaza- metoda CNPG3 pakowane w buteleczki do 20 ml	400
Białko całkowite-  metoda biuretowa; pakowane w buteleczki o poj.  do 50 ml,  	2400
Białko w moczu- metoda z czerwienią pirogalolu, pakowane w buteleczki o poj.  do 50 ml,  , 	600
Test jakościowy na obecność antygenu Helicobacter pylori w kale	80

TIBC  metoda z chlorkiem Fe i węglanem magnezu pakowane w buteleczki  o poj. 20 ml	180
O. Waalera + kontrola	300
O. lateksowy + kontrola	300
Kał na krew utajoną bez diety, z probówką do pobrania i przechowywania materiału badanego	300
Zestaw do zagęszczania kału do mikroskopowej oceny kału na obecność jaj pasożytów.	150
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>40</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet II - mikroprobówki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Mikroprobówki 	Ilość sztuk na trzy lata
Mikroprobówki do hematologii o poj.  200ul  z korkiem zamykającym (bez bocznego uszka) umożliwiającym mieszanie na rotorze hematologicznym.	3000
Mikroprobówki do uzyskania surowicy  z kapilarą, z przyspieszaczem wykrzepiania o poj.  200ul  z korkiem zamykającym bez bocznego uszka 	6000
Mikroprobówki  do uzyskania surowicy,  z przyspieszaczem wykrzepiania o poj.  600 ul,  z korkiem zamykającym (bez bocznego uszka)	900
Mikroprobówki do uzyskania osocza   z heparyną litową z kapilarą,  o poj.  200ul  z korkiem zamykającym ( bez bocznego uszka).	300
Mikroprobówki  do uzyskania osocza z heparyną litową  o poj.  600 ul  z korkiem zamykającym bez bocznego uszka.	300

Mikroprobówki do OB (cytrynianowe). o  poj.  200ul,  z kapilarą do pobrania i kapilarą sedymentacyjną.	200
Mikroprobówki 0,5 ml,  z PP, z zakrętką z uszczelką, z cienkim zakończeniem w kołnierzu przedłużającym	1000
Mikroprobówki 2 ml,  z PP, z zakrętką z uszczelką, kołnierz przedłużający	1000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34000000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy cząstkowej</td><td>40</td></tr><tr><td>termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet III - jednorazówki analityka<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Sprzęt jednorazowy	Sztuk na trzy lata
Końcówki do pipet HTL i  ML-Pette do 200	26 000
Końcówki do pipet HTL i  ML-Pette do 1000	9 000
Końcówki do pipet HTL i  ML-Pette do 5000	600
Probówki wirówkowe, stożkowe o poj. 10 ml, PP tworzywo	7 500
Probówki  typu eppendorf o poj. 1,5ml, PP przeźroczyste	10 000
Probówki  typu eppendorf o poj. 1,5ml, PP żółte	1000
Probówki  typu eppendorf o poj. 1,5ml, PP niebieskie	500
Probówki  typu eppendorf o poj. 1,5ml, PP zielone	500
Kuwety makro o poj. całkowitej 4,5 ml  z 2 ścianami optycznie gładkimi	6 000
Kamery  z siatką do ilościowej analizy elementów komórkowych w osadzie moczu  10 miejscowe	300
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, gładkie (76x26x1mm)	21 000
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, z polem matowym do opisu	21 000
Szkiełka nakrywkowe 18x18 mm		3 000
Kapilary z heparyną litową o poj. powyżej 175ul pakowane w tuby kartonowe po 250 sztuk	26 000
Zatyczki gumowe do kapilar powyżej 100 ul	52 000
Mieszadełka metalowe do kapilar powyżej 100 ul	26 000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33793000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>40</td></tr><tr><td>termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet IV - system zamknięty do pobierania krwi<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Igła  systemowa 0,8 i 0,9	26 000
Igła przezierna  0,70 i 0,8  z okienkiem weryfikacyjnym co najmniej 1cm 	6000
Igła 8,  motylkowa z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem po pobraniu z wężykiem minimum 30 cm 	600
Uchwyt systemowy	32000
Probówka z heparyną litową o poj. 4ml 	27 000
Probówka z heparyną litową i separatorem mechanicznym o poj. 4,4-5,5ml	500
Probówka z aktywatorem wykrzepiania poj. 4 ml	9 000
Probówka do szybkiego wykrzepiania (do 5 mim) surowicy  z trombiną i żelem poj. 4 ml	500
Probówka z EDTA K2 poj. 2ml	22 000
Probówka z EDTA K2 poj. 6 ml	1 500
Probówka do izolacji osocza z K2EDTA i żelem o poj. 5 ml	500
Probówka z fluorkiem sodu i EDTA o poj. 2 ml	600
Probówka z 3,2% cytrynianem sodowym poj. ok. 2 ml	12 600
Probówka do OB metodą logarytmiczną 	4 500
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33793000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>40</td></tr><tr><td>Termin wymiany cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet V  panele alergenowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Immunoenzymatyczne testy do oznaczania IgE swoistych w systemie panelowym.
Ilość sztuk na trzy lata
Panele 20 alergenowe ( 4 rodzaje)
pediatryczny: orzech ziemny, mleko, białko i żółtko jaja, ziemniak, marchew, dorsz, jabłko soja, mąka pszenna, brzoza, tymotka, bylica, D. pteronyssinus, D.farinae, naskórek psa, kota, konia, Asp. fumigatus, Cladosp. herbarum.
atopowy: mleko, kazeina, alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina,albumina sur. bydlęcej, białko+żółtko jaja, ryż, soja, banan, wieprzowina, wołowina, kurczak, mąka mix, drożdże, roztocza kurzu(D.p+D.f), pleśnie mix, pyłki drzew(t03+t07), pyłki drzew(t02+t04), trawy mix, IgE całkowite
pokarmowy: orzech ziemny, laskowy, włoski, migdał,  mleko, kazeina, białko jaja, żółtko jaja, ziemniak, seler, marchew, pomidor, dorsz, krewetka, brzoskwinia, jabłko, soja, mąka pszenna, sezam, mąka żytnia. 
wziewny: pyłek: brzozy,  olszyny,  leszczyny, dębu, żyta, bylicy, tymotki łąkowej, babki lancetowatej,  roztocza kurzu D.p, roztocza kurzu D.f, naskórek psa, kota, konia, świnki morskiej, chomika, królika, Aspergillus fumigatus, Cladosporium herbarum, Penicillum notatum, Alternaria alternata.

	132
Panele 10 alergenowe (4 rodzaje)
oddechowy: pyłek brzozy, olszyny, leszczyny, dębu, oliwka, tymotka łąkowa, pyłek żyta, ambrozja, pyłek bylicy, pyłek babki lancetowatej. 
oddechowy: pyłek brzozy, 6 traw mix, pyłek żyta, pyłek bylicy,  D. pteronyssinus, D.farinae, naskórek psa, kota, pióra mix, pleśnie mix
pokarmowy: mleko, białko jaja, żółtko jaja, kazeina, soja, ryż, kakao, jabłko, marchew, mąka mix.
pokarmowy: orzech ziemny, sezam, wieprzowina, kurczak, wołowina, dorsz, owoce cytrusowe, seler, brzoskwinia.
	1800
Panele 30 alergenowe :
	mleko, kazeina, alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina, białko jaja, żółtko jaja, dorsz, orzech ziemny, kakao,  soja, jabłko, marchew, pomidor, kurczak, mąka mix, cytrusy mix, ryż, 6 traw mix, żyto, pies, kot, cladosporium herb., alternaria tenuis, D1, D2 ,leszczyna, brzoza, bylica, CCD.
  
	Orzech ziemny, laskowy, pomidor, groch, soja, seler, czosnek, cebula, kukurydza, awokado, banan, kiwi, cytrusy mix, kurczak, wołowina, wieprzowina, tuńczyk, dorsz, małż, krewetki, krab, sezam, ryż, mąka pszenna,  alfa-laktoalbumina, beta-laktoglobulina, kazeina, białko jaja, drożdże, CCD.	144
Panele 6 alergenowe: 
	pszczoła, osa, szerszeń, komar, meszka, CCD
	mleko, alfa- laktoalbumina, beta- laktoglobulina, kazeina, albumina surowicy bydlęcej, gluten
	144

Panel antybiotyki 10 alergenowy: Penicylina G, Penicylina V, Ampicilin, Amoxycilin, sulfamethoxazol, Cephalosporin, Ofloxacin, Cefaclor, Tetracyklin, Erythromycin.	36

PANEL AUTOIMMUNOLOGICZNY do oznaczania obecności przeciwciał w kl IgG
 przeciwko antygenom:
 Ro/SS-A52, La/SS-B, CENP-B, Scl-70, dsDNA, Jo-1, MPO, PR3, AMA M2, LC1, LKM1, PM/Scl-100, SRP 54, Sp100, gp210, Ku, Sm, U1-snRNP.	144

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33124130-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet VI- odczynniki chemiczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Odczynniki chemiczne	Wielkość opakowania	Ilość opakowań na trzy lata
Aceton  czda	0,5 l	6
Kwas solny 35-38% czda	1 l	18
NaOH mikrogranulki  czda	1 kg	3
N-acetylo-L-cysteina &gt;99,0% czda	100g	9
fenol	1 lk	6
Fiolet krystaliczny	25g	6
Błękit metylenowy	10g	6
jod	100g	1
Jodek potasu	500g	1
Fuksyna zsadowa	50g	6
4-boran sodu	250g	1
TRI sodu cytrynian 2 Hydrat 	1 kg	6
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>40</td></tr><tr><td>termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymianyreklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet VII - jednorazówki  bakteriologia                              <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Sprzęt jednorazowy  bakteriologia	Sztuk na trzy lata
Pipety Pasteura - sterylne o poj. 3,5 ml  pakowane po 5 lub 10 sztuk	16 000
Pipety Pasteura- sterylne o poj. 3,5 ml pakowane indywidualnie	5 000
Pojemnik z zakrętką o poj. 250 -300 ml, sterylny	1100
Pojemniki z zakrętką  o poj. 500 ml sterylne	           200
Probówki  typu FALCONE  o poj. 50 ml  (28x115mm) sterylne, z cokołem do stawiania na stole,  z  nadrukowaną podziałką, tworzywo PP.	10 000
Wymazówki wacik bawełniany, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne	1 5000
Wymazówki wacik bawełniany, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne; w probówce bez podłoża transportowego.	300
Wymazówki wacik z tworzywa sztucznego, trzonek z tworzywa sztucznego, pakowane indywidualnie, sterylne; w probówce bez podłoża transportowego.	1500
Wymazówki wacik bawełniany, trzonek z tworzywa sztucznego,  pakowane indywidualnie, sterylne w probówce z podłożem transportowym AIME	5000
Ezy o pojemności 1 ul, pakowane indywidualnie
	300
Ezy o pojemności 10 ul, pakowane indywidualnie
	18000
Wymazówki wacik bawełniany, trzonek z tworzywa sztucznego,  pakowane indywidualnie, sterylne w probówce z podłożem transportowym z węglem aktywnym	300
Probówki okrągłodenne, sterylne ,z korkiem, 10ml,( 16x100ml  PS)	15000
Probówki stożkowe, zakręcane, sterylne o poj. 10 ml średnicy (100x16 PS) z nadrukowaną podziałką	3000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cz astkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet VIII - zestawy do barwienia    <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Gotowe zestawy do dekontaminacji materiałów  i barwienia preparatów met manualną	Sztuk prób/preparatów  na trzy lata
Zestaw do dekontaminacji  i homogenizacji  plwociny w diagnostyce prątków gruźlicy  (z N-acetylo-L-cysteiną). Dla pojedynczych próbek jeden zestaw odczynników aby zapobiec kontaminacji  krzyżowej. Zestaw  zawiera NaOH, indykator  pH, bufor rozcieńczający,  NALC.	600
Zestaw do barwienia met. GRAMA ( z fioletem krystalicznym, płynem Lugola, odbarwiaczem, fuksyną) butelki z zakraplaczami	900
Zestaw do barwienia prątków met Zeihl-Nielsena na ciepło	900
Zestaw do barwienia prątków met. Zeihl-Nielsena na zimno	900
	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet IX  podłoża mikrobiolog.            <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Gotowe podłoża hodowlane  do diagnostyki mikrobiologicznej.Płytek lub Sztuk na trzy lata	
Columbia  agar z krwią baranią	10 000			
Podłoże do oznaczania lekowrażliwości Haemophilusa	3 000			
Mueller-Hinton z 5%krwią końską i 20mg/LNAD(MH-F)	1400			
Agar czekoladowy do Haemophilusa z czynnikami wzrostowymi i bacytracyną.	6 000			
Chapman
	6 000			
Mac Conkey z fioletem krystalicznym
	6 000			
Sabouraud z chloramfenikolem i gentamycyną	6 000			
Mueller-Hinton
	12 000			
Columbia CNA
	1400			
Podłoże Todd-Hewita	300			
Bulion mózgowo-sercow	900			
Bulion tryptozowo-sojowy	900			
Podłoże CIN dla Yersinia	100			
Podłoże SS	100			
Podłoże Schaedler Agar z Wit.K1+5%krew barania
	450			
System do hodowli drobnoustrojów beztlenowych(Torebka, saszetka, wskaźnik)	360			
Podłoże Loewensteina Jensena z glicerolem do hodowli prątka gruźlicy ludzkiego, zawierające zieleń malachitowa- łatwa inokulacja podłoża	30 000			
Podłoże Middlebrooka z detektorem fluorescencyjnym do hodowli mycobacterii -4 ml
	1500			
Podłoże dla Burkhoreeria cepacia	100			
Podłoże w kierunku Campylobakter	100			
Mueller-Hinton z kloksacyliną
	100			
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet X  krążki antybiogramowe            <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Krążki antybiogramowie  do oznaczania lekowrażliwości	Ilość op. na trzy lata
Amikacyna 30ug	20
Amoksycylna+kwas klawulanowy 20+10ug	20
Ampicylina 10ug	10
Ampicylina 2ug	10
Aztreonam 30ug	10
Ampicylina+sulbaktam 10+10ug	5
Cefoksytyna 30ug	10
Oksacylina 1ug	10
Ceftazydym 30ug	10
Cefepim30ug	10
Cefuroksym 30ug	20
Ceftazydym 10ug	10
Cefoperazon 30ug	10
Cefotaksym 5ug	30
Ciprofloksacyna 5ug	30
Netilmicyna 10ug	5
Tobramycyna 10ug	5
Tetracyklina 30ug	30
Trimetopirim/sulfametaksazol 1,25/23,75	30
Piperacylina 30ug	30
Ticarycylina 75ug	30
Piperacylina+tazobactam 30/6ug	30
Ticarycilina+kwas klawulanowy 75/10ug	30
Erytomycyna 15ug	30
Klindamycyna 2ug	30
Ofloksacyna 5ug	5
Norfloksacyna 10ug	5
Nitrofurantoina 100ug	30
Imipenem 10ug	30
Wancomycyna 5ug	10
Teikoplanina 30ug	10
Rifampicyna 5ug	10
Gentamycyna 30ug	10
Linezolid 10ug	30
Gentamycyna 10ug	30
Kwas fusidowy 10ug	5
Doriponem 10ug	5
Meropenem 10ug	30
Klarytromycyna 15ug	30
Ceftazydym+kwas klawulonowy 30/10ug	30
Penicylina 1 IU	10
Azytromycyna 15ug	30
Mupirocyna 200ug	5
Levofloksacyna  5ug	30
Ertapenem 10ug	5
Cefotaksym 30ug	15
Fenoksymetylopenicylina 10ug	15
Chinupristina/dalfopristina 15ug	15
Tigecyklina 15ug	15
Ceftarolina 5ug	15
Streptomycyna 300ug	15
Temocylina 5	5
Kolistyna 50	5
	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowe</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XI  podłoża identyfikacyjne              <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Testy i podłoża identyfikacyjne	Sztuk na trzy lata
Podłoża do identyfikacji paciorkowców	160
Podłoża do identyfikacji gronkowców	230
Podłoża do identyfikacji pałeczek G(-) Enterobacteriaceae	
                   a) krótki zestaw podłóż (12)	2200
                   b) długi zestaw podłóż (21)	450
Podłoża do identyfikacji pałeczek G(-) Haemophilus	30
Podłoża transportowe do posiewu moczu zawierające trzy podłoża umożliwiające bezpośrednią identyfikację E. Coli (typu URILAIN)	1200
Odczynnik do oznaczania oksydazy 	360
Olej mineralny do zapewnienia warunków beztlenowych
 reakcji biochemicznych na podłożach identyfikacyjnych	12 op.
odczynniki niezbędne do odczytu testów identyfikacyjnych	
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XII- krążki do izolacji<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Krążki do izolacji i identyfikacji:   	Sztuk na trzy laty lata
Do różnicowania  Moraxella od Neiseriia	600 			
Do różnicowania Enterococcus faecalis i Enterococcus faecium	150			
Krążek z optpchiną do identyfikacji S. pneumoniae  	2500			
Do identyfikacji Streptococus pyogenes	300			
Haemophilus:                                                      
				
a) BX z bacytracyną	4000			
b) BV z bacytracyną	4000			
Jałowe krążki bibułowe	150			
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>40</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XIII - testy lateksowe  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Testy lateksowe	 Testów na trzy lata
Do wykrywania antygenu wielocukrowego S. pneumoniae	180
Do wykrywania białka BPP2 (MRSA)	150
Do wykrywania koagulazy związanej i białka A  S. aureus	180
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>40</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XIV - podłoża L-J        <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podłoże Löwensteina-Jensena (z zielenią malachitową) z lekami (w mg/l) wraz z kartą kontroli ze szczepem H37 Rv do każdej partii podłóż:
Sztuk na trzy lata
Streptomycyna  SM 4	360
Streptomycyna  SM 8	360
Etambutol  EMB 2	360
Etambutol  EMB 4	360
Rifampicyna  RMP 40	360
Rifampicyna  RMP 80	360
Izoniazyd  INH 0,2	360
Izoniazyd  INH 0,4	360
Löwensteina-Jensena bez leków	360
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XV- paski do MIC<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Paski nasączone gradientem stężeń antybiotyków. 	Sztuk na trzy lata
Benzylopenicylina niskie stężenia	360
Ceftazydym	90
Cefepim	90
Levofloksacyna	90
Trime/Sulfa 1/19	360
Kolistyna	360
Vankomycyna	90
Teikoplanina	90
Imipenem	90
Meropenem	90
cefotaxim	180

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet XVI szybkie testy zakaźne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szybkie testy immunochromatograficzne	Sztuk na trzy lata	
Do wykrywania antygenu S. pneumoniae w moczu i PMR	600			
Do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu	600			
Do wykrywania przeciwciał klasy IgM  Mycoplasma pneumoniae w surowicy	400			
Do wykrywania przeciwciał klasy IgM Chlamydia pneumoniae w surowicy	300			
Do wykrywania  rot-, adeno-, norowirusów w kale	60			
Do wykrywania  rota-, adenowirusów w kale	60			
Do wykrywania  RSV, grypy A/B, adenowirusów w wymazach z gardła i nosa	60			
Do identyfikacji Mycobacterium teberculosis complex z dodatnich hodowli	900			
Do wykrywania Streptococus pyogenes w wymazie z gardła	60			
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy cząstkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>17
                  
                <b>Nazwa: </b>Podłoża chromogenne do identyfikacji drobnoustrojów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podłoża chromogenne do identyfikacji drobnoustrojów	Sztuk na trzy lata
Candida chromogenne 600
Staphylococcus aureus- MRSA chromogenne	1000
Staphylococcus aureus- MSSA chromogenne	1200
Streptococcus agalactiae - chromagar	120
Chromagr do wykrywnia ESBL	120
Chromagr do wykrywnia karbapenemaz	120

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33696500-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy czastkowej</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wymiany reklamowanego produktu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin składania ofert 16.02.2017r godzina 10:00.
Otwarcie nastąpi  w dniu 16.02.2017r o godzinie 10:15 w świetlicy Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie  ul. Niepodległości 44-48 (niski parter).<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com